Anec

Cresta del Sol

La Cresta del Sol és una activitat combinada d'escalada, excursionisme i via ferrada, que hem fet en una interessant sessió matinal. El dia era gris i amenaçava pluja però...
TERRADETS. PARET DE LES BAGASSES. Via CADE.

19/10/20. Una trucada de la Eulàlia Sancho proposant-me de partipar amb la filmació de la via CADE què tenen prevista filmar "Estimball films" i què han tingut la baixa dels...
PETIT SOM  (Grande Chartreuse)

PETIT SOM (Grande Chartreuse)

Dels diversos grups de muntanyes que hi ha per les proximitats de Grenoble he escollit venir al Massís de la Chartreuse perquè queda bastant a prop del poble on estic passant...
Punta del Fangar.

10 d’agost de 2020Un imprescindible d'estiu! mentre encara és possible.Després de visitar, aquest estiu diferent que ens ha tocat a viure, des dels cims del Pirineu i...

Pic de medacorba

Són poc més de les 8:30 h que comencem a caminar avui hem vingut aquí a Andorra per fer el Pic de Medacorba un dels seus cims més alts i que segons s'observa al mapa marca...
Ascensió als pics d'Astazú (3.071 m)

Hem dormit al nostre petit campament, plantat al costat del Llac de Marboré a 2.550 metres d'altitud. És un indret singular, situat a sota mateix de la cara Nord del Monte...

Avui coneixerem : La Font de la Plaça de l’ànec d’Olot

Avui diumenge us presento dos articles En el Barri de Sant Roc, hi ha la plaça de l’ànec, on disposa de la seva particular font. Aquesta plaça, no és massa gran i està...
Els Cingles de Bertí i La Trona

Avui hem fet una excursió per la zona dels Cingles de Bertí amb sortida i arribada al poblet de Montmany, al costat del Figaró. Una excursió sense complicacions que hem fet...
La volta a l'estany d'ivars - vilasana

Estic en cofinament en la fase1 i una mica no sé on anar demà . No em puc moure de les comarques de la Plana de Lleida. De sobte al canal 33 fan un documental explicant...
#maifemcimtravelstories

Dimecres 20 de maig de 2020 – 67è dia de confinament (69è a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Hem tornat!!!

Semblava que no arribaria mai, però per fi hem pogut tornar a practicar esport a l’aire lliure. Han estat gairebé 50 dies d’abstinència obligada. El primer dia no era pas...
#maifemcimmountainkitchen

Dissabte 18 d’abril de 2020 – 35é dia de confinament (37é a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1...
Encierro

Todavía percibo olor a tierra en mis manos.El arnés sigue lleno de polvo y magnesio, los gatos húmedos de sudor.La bestia que llevo dentro duerme aún apaciguada por la...
Sols fruir a l'agulla de l'anec

(Un darrer canvi de pla fa que em quedi el dissabte lliure. Casualment la Diana em pregunta si vaig a escalar i li responc que no ho tenia pensat però finalment, si. s'anima...
Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Amics del CADE 2020

09-01-2020 Sopar “Amics del CADE”Foto del Jaume A.Es nota que ens fem grans (Vells ...... SI Vells) i per tant busquem una mica el retrobar-nos amb antics companyes...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...
61è PESSEBRE DE MUNTANYA: SERRA DE LA CAMPANETA

(Aquesta entrada està carregada d'observacions personals que poc poden interessar als que cerquin una forma agradable d'assolir el cim de la serra de la Campaneta)Avui ha...
Lo Coscollet des de Can Boix (Peramola)

Distància: 26 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat: baixa, molt puntualment mitjana-baixa.Punt de sortida: Can Boix (Peramola).Durada total: 7:30 h.Sortida des de Can Boix direcció...
Passejant pel Bellestar

26 d'octubre de 2019Dins del calendari d'activitats del Parc Natural de la Tinença de Benifassà, el passat 26 d'octubre vam portar a terme una "Passejada cultural pel...
Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
Via hannah chez les grands

DIJOUS, 26 DE SETEMBRELa nostra estada a Marroc cada dia es va escurçant , ara tan sols ens queden dos dies d’escalada i moltes vies a fer.Hi ha una paret que per la seva...
Cresta de Roháče

var Latitud_sortida = 49.144267; var Longitud_sortida = 19.695045; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
GR5: Refugi de La Balme - Landry

L'etapa d'avui ha estat més fàcil que les anteriors. En realitat ha estat una etapa de transició en la que hem baixat del refugi de La Balme fins a la població de...
GR5: Les Chapieux - Refugi Plan de la Lai

L'estiu passat vam iniciar el GR5, el camí que ressegueix els Alps francesos des del llac Léman fins al mar Mediterrani. En realitat aquest GR ve de més lluny, ja que uneix...
Un petit tomb per lo Pallars: patrimoni i paisatge

Ja fa temps que m’agrada instal·lar-me en un apartament d’un petit poble de qualsevol comarca del meu país i des d’allà voltar amb el cotxe per pobles, poblets i pistes...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
Perigord Negre

var Latitud_sortida = 44.855713; var Longitud_sortida = -1.237691; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Racó dels Santjaumes. Montsià

19 de març de 2019A una de les darreres entrades a Senderes sobre el Montsià, us parlava sobre una sortida al Mirador de Trampa. En ella esmentava la pujada pel "Canalat", a...
Nova via: treballant per la jubilació

Es van acumulant els anys - altres diuen l'experiència - i he d'anar pensant que em faré encara més vellet. Davant de la contundència del pas del temps m'he de dedicar a...
Volta per l'Obac

Surto de casa que encara és fosc direcció al pati de casa, el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i la Serra de l’Obac. Just al meu davant es mostra amb tota la seva...
GR7: Lilla - Mont-ral

Avui el GR7 ens ha portat a recórrer la Serra de Prades en una etapa molt interessant i variada. Hem arribat de bon matí a Lilla, on vam acabar l'etapa anterior. Justament...
SAME al Contrafort de l'Ànec.

Típica via del vessant nord: vertical,lógica,amb trams de roca a controlar i assegurances amb solera.S'ha afegit un bolt a R4 i dos a R2 i R3.Trams de díedre i encastaments...

Tossal de la Ràpita a Benissa Feia temps que tenia pendent una passejada per la zona de la Ràpita-Albinyent i l'altre dia per fi va aplegar el dia,coneixia la zona de passada...
Castillo mayor

Fent honor al seu nom el Castillo Mayor s'enlaira altiu com una fortalesa aïllada que domina tot el territori que l'envolta, és d'aquelles muntanyes que et criden a pujar-hi....