Aneu

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Pels voltants d'almatret

Em llevo i veig que està plovent (aquesta no era la previsió del temps que havien fet). He de cercar un pla B urgentment. Vaig que deixarà de ploure aviat pel sud. Agafo el...
Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...
Coll Roig - Via Malalts de Roca - 02/10/2019

Coll Roig és un lloc que ens atrau, el paisatge és idíl·lic, i ara que comença la tardor encara més, doncs poc a poc van canviant els colors dels arbres. És d'aquells...
Vies pierre i le loup  + tik sab

Vies pierre i le loup + tik sab

DIMECRES, 25 DE SETEMBRELa formula emprada ahir per anar a escalar a resultat encertada i avui volem repetir amb dues noves  propostes.A mati ens llevem aviat i desprès...
Repetim

Repetim "portada" a la Vèrtex

Som "portada" del número d'octubre de la revista Vèrtex: https://www.feec.cat/…/286-parc-natural-de-lalt-pirineu-di…/Una travessa a peu per recórrer de nord a sud tots...
Tractament

09-09-2019 Desprès de la caiguda patida al mati, (10-07-2019) ara estem al cotxe i truco al telèfon que surt a la targeta de federat, me atenen mol correctament, els hi dic...
Un tomb per l'Osona i el Moianés

Aquesta ruta ja l'hem fet un parell de vegades, aquest cop la tornarem a fer amb unes petites variants.Comencem a Centelles, a Sant Antoni de les Codines, per seguir direcció a...
Ressenyes de Puigsobirà Esquerra.

Aquest sector també rep el nom de Revolt del Porc o Puigsobirà Principal perque és el subsector del Puigsobirà amb més vies.Jo l'he anomenat Esquerra per que si...
Via del diedre + entrada directa via giraud

DIUMENGE 28 DE JULIOLAquesta setmana tenim una sortida “mixta” amb la família. Amb això vull dir que podrem fer activitats que ens agraden a tots.Les perspectives pel cap...
Vall del Madriu (Andorra)

La Vall del Madriu d'Andorra és una de les valls més apreciades del Pirineu, i des de l'any 2004 la UNESCO l'ha incorporat al Patrimoni de la Humanitat dins la categoria de...
Pilar martinez a la gorra frigi: no defrauda

Quan vam quedar amb l'Aleix per anar la via Pilar Martínez a la Gorra Frigi no pensava que m'aportaria res de nou. Una més a la Gorra Frigi, vaig pensar.Anàvem per veure si...
Ramonage a trois a l'Agullola de Rupit.

Bona i fresca escalada,pels amics dels ofwitchs amb una fissura final per variar.La roca és bona però si no aneu gaire fins amb els ofwitchs segurament furgareu més del...
La grande dalle du claps: la sorpresa geològica

Després de pujar el Mont Aiguille, en Toni Vilaseca, coneix una contrada sorprenent on anirem a escalar l'endemà. Constitueix un complement perfecte.Le Claps és una meravella...
Mont aiguille: la muntanya republicana

Mont Aiguille és una muntanya que imposa com ho fa l'Urriellu, el Cerví, el Pedraforca, el Cavall Bernat, així que no us sorprendrà gaire si comenceu a fer fotos i més...
Pic de Baiau (2886 m.)

Indiscutiblement la Vall Ferrera és, per mi, un de les més boniques del Pirineu. Deixant de banda que és la porta d'accés a la Pica d'Estats, podem trobar rutes a diversos...
Modificacions agulla de coll de port

L'estiu passat vam estar treballant i millorant la via que puja a l'Agulla de Coll de Port però entre  una cosa i l'altra no havia posat cap entrada al blog. Veure...
Caminada posant les stolpersteine de lleida

Hi ha dies que toquen fibra. Dissabte, va ser un d'aquests dies. Resulta que el 20 d'abril d'enguany vam posar la primera Stolpersteine a la ciutat de Lleida però l'escultor...
Sprint trail reconco de biar 19

El passat 7 d'Abril vam participar per primera vegada 4 espartans al trail de Biar amb un recorregut impresionant que ens va sorprendre gratament. Llastima que...
Ressenyes de la Falsia Fàcil.

La Falsia consta de dos subsectors fàcil i difícil o dreta i esquerra respectivament. Aquests dos sectors es troben separats per un centenar de metres.Nosaltres tant sols hem...
Btt castelltallat.

Descripció de la ruta; El recorregut d'avui, és una ruta circular amb sortida i arribada des del poble de Fonollosa (Bages). L'objectiu és un dels punts més emblemàtics de...
Zen a la Carnavalada

Es una replica de l'Aresta brucs però mes equipada, es un robatori de l'història de la via, es una pena ja que la via fou oberta amb les tirades netes d'expansions, anys mes...
Que fèiem a Yangshuo quan no escalàvem

Malgrat la bogeria de humanitat, artificialitat i consumisme que reinava al poble de  Yangshuo, vam descobrir raconets ben peculiars, més autèntics i...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Tuc de Geu, 2.499m MBEA S4 (Alt Àneu)

***Preciosa jornada amb tastet d'esquíalpinisme a un d'aquells cims que passen desapercebuts, i de finíssima bellesa, com la retallada aresta que cal recórrer per...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
D'Estanh Obago a la Guingeta d'Àneu

Ve d'aquíEn la jornada anterior vam aconseguir enllaçar dues etapes. Curtes, però de gran bellesa pels peus de muntanyes emblemàtiques de Sant Maurici i Aigüestortes. En la...
Roca Narieda, embolic a l'Ermita del Balinyó

Diumenge passat, amb el Pep, vam tornar a la Roca Narieda. Tot i ser ara la millor època (en teoria), ens hi vam rostir de valent. Si voleu anar-hi i el temps no canvia,...
Serrat del Coniller, via d'en Guillem

20.02.19  Una altra vegada, i ja van tres, que enfilem la pista asfaltada de Sallent camí del serrat del Coniller per tal d’assolir el seu cim més oriental per la via...
BONA SORT 6a+ A1-CINGLERA DEL TABAC-MONTROIG

Avui surtirem a passar lo mati amb l’intenció de no escalfar-nos massa la closca per poder tornat aviadet a casa que hi han punts a guanyar.Un cop a Cal Pere i parlant de...
La vida te da sorpresas: el barranc de la conqueta

(Estem treballant per vosté. Article encara no acabat. Perdoni les molèsties).Fa un parell de mesos estàvem esmorzant al bar de Camarasa quan va venir un muntanyer i em va...
Puig Ou i Talló

Sortida circular per una de les zones més emboscadas i embardissada de l'Alta Garrotxa. Sortirem des de la carretera de la "Vall del Bac", en un revolt a uns 9 km de Sant a Pau...