Aneu

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Sols la via normal de la portella inferior

En baixar de l'agulla Sense nom veiem que encara tenim temps per fer alguna altra escalada i anem a veure l'aresta est. Miro els blogs que diuen: El col.leccionista...
Aresta bruc a la piràmde d'agulles

La colla decideix anar aquest dissabte a Montserrat, costa decidir molt on, però finalment decidim anar a la Piràmide. Quan em passen la ressenya penso... nen aquí hi ha...
Love climbing: magdalena superior: via super frio

Hi ha vies on no cal anar a buscar una altra cosa de escalar i guanyar metres sense patir gaire. És una via ideal per portar a algú que està començant a agafar gust al...

Arbres – Conjunt de Plataners de Sant Vicenç de Torelló

Com a cada dissabte us passo dos Articles Si aneu per la carretera BV-5228, que es una de les entrades que us porta al centre del poble de Sant Vicenç de Torelló, hi ha a...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Alps, un recull de vies bones a la fresca (1)

Dues setmanes de juliol pels Alps i rodalies,escapant de tanta obsessió, fart i saturat d'una sobre-exposició a notícies atemoridores.Ni diaris, ni tele, ni mitjans socials...

"100 cims" de l'Empordà

Aprofitant uns dies d'estada a l'Empordà, hem combinat mar i muntanya per conèixer aquestes comarques que als de Ponent ens queden lluny. Tot i que esperàvem trobar més...
Baladredo

var Latitud_sortida = 42.495704; var Longitud_sortida = 1.213615; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Com seguirem

Avui fa 81 dies que estem confinats (83 els d’Igualada) i això encara no s’ha acabat.Aquests dies, lluny del nostre "hàbitat natural" hem comprès que un/a muntanyenc/a no...
Èlia a la Serra de Queralt.

Iniciem el Juny. Inagurem la fase 2 i com que ja ens deixen sortir a fer esport fora del municipi (ja era hora) retornem a la vertical. Com que la prudència s'imposa, durant...
La volta a l'estany d'ivars - vilasana

Estic en cofinament en la fase1 i una mica no sé on anar demà . No em puc moure de les comarques de la Plana de Lleida. De sobte al canal 33 fan un documental explicant...
Pels secans del segrià: el tossal gros

Avui he volgut voltar pel terme d'Alcanó. No tinc consciència d'haver estat mai i m'adono que no conec gens indrets tant propers de casa meva com aquest que tenen prou...
Encordades. escalada femenina a catalunya

Avui he recordat un documental que va fer Temps d'aventura que tractava sobre les cordades d'escalada femenina a casa nostra. És un reportatge molt ben fet i prou dinàmic....
Concurs de confinament (edició Canalda).

Vinga genteta, que això va per llarg. I per animar-vos us proposo un concurs fotogràfic amb vies de Canalda: tant sols m'heu de dir el nom de la via.Hi ha deu fotos i...
#maifemcimchallenge

21 de març de 2020Setè dia de confinament (10é pels companys/es d'Igualada)Aquest cop hem fet una sortida ben diferent, però noi per això, menys divertida!Un cop més, la...
Ressenyes de Puigsobirà Central.

Aquest sector compta amb nou de vies equipades amb químics menys una que te bolts.Com a tot el Moianès es tracta de recorreguts curts i concentrats,molts d'ells a bloc.Si...

Dissabte 29 de febrer de 2020La sortida d'avui l'hem fet aprop d'Arnes, a Les Roques de´n Benet. És una sortida de nivell moderat i que personalment crec que s'ha de fer un...
Sols fruir a l'agulla de l'anec

(Un darrer canvi de pla fa que em quedi el dissabte lliure. Casualment la Diana em pregunta si vaig a escalar i li responc que no ho tenia pensat però finalment, si. s'anima...
Jorba-Jorba (La Gebrada)

Fa dies que parlem de la Gebrada i com tenim ganes de veure-la hem preparat una ruteta cap a terres de Lleida.Després d'esmorzar sortim de Jorba cap a Montmaneu i d'aquí fins...
Miquel Xirimita, 6c+ (6a+ ob, 235 m), Ponotx

Darrer dia pel llevant i ens atansem al Ponotx. Tot indica una roca de molta qualitat i no ens defraudarà. Curta aproximació i escapada amb ràpel perquè encara ens quedaran...
Pic de Filià o de Paiassos (2764 m.)

La muntanya sempre mana, ho sabem, i no ha sigut ni a la primera, ni a la segona, ni a la tercera, sinó a la quarta vegada que hi anàvem quan hem pogut fer aquest cim amb...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...