Anoia

Buscant geocatxes per l'Anoia

Per no perdre el costum hem sortit a fer un tomb a veure si trobem uns quants geocatxes, no ho sembla però això enganxa.Fins a Jorba per pujar a Clariana per les Ulleres i...
De l'Anoia a la Segarra

Aquest cop seguirem la ruta que vàrem deixar la setmana passada a Igualada, la continuàrem fins a Torà.Per Sant Jaume de Sesoliveres fem cap al Parc Eòlic de Rubió per Cal...
De l'Alt Penedès a l'Anoia

Aquest cop hem anat a buscar uns geocatxes a prop de casa, entre Vilafranca i Igualada.De Vilafranca i per camins estrets i asfaltats fem cap a l'Església de Santa Maria de...
Per l'Ordal i el Garraf

No havíem estat mai per la zona de Vallirana i com hem sentit que des de les seves muntanyes hi ha bones vistes hem fet una ruta per la zona i de pas pel Garraf i les serres...
Btt castell de boixadors.

Descripció de la ruta; recorregut d'uns 21 quilòmetres i una mica menys de 500 metres de desnivell, la majoria dels quals els trobarem en els últims quatre quilòmetres, fins...
Per les serres de Rubió, Castelltallat i Pinós

Aprofitant que fa un bon dia anem a fer un tomb per les serres de Rubió, Castelltallat i Pinós.Aquesta ruta ens porta a trepitjar quatre comarques, Anoia, Bages, Solsonès i...
De l'Anoia a les Garrigues

Em varen comentar si coneixia la construcció dels Ibers de la Fortalesa dels Vilars d'Arbeca, doncs no, no ho coneixia.Com ens agrada anar als llocs per camins vam obrir...
Un tomb per l'Anoia i el Bages

Tenia una petita ruta per l'Anoia i el Bages amb una colla de geocatxes marcats, com avui teníem temps hem aprofitat per anar a veure si els trobem.Sortim d'Òdena cap a Can...
Entre Vinyes i Calçots

Aquesta ruta fa molt de temps que la teníem preparada sobre el mapa, uns trams són de rutes anteriors i d'altres inèdits per nosaltres.Hem quedat a la Pobla per esmorzar i...
A Sant Jeroni per la Drecera de Fra Garí

14.12.16  En la darrera sortida d’enguany de la “Colla dels Dimecres” (els “fans” del transport públic), anem en autocar de línia cap a Collbató des d’on...
Salts de canaletes.

Salt dels Capellans.Aquest recorregut transcorre per la regió situada al sud-est de la comarca de l'Anoia, anomenada Valls de l'Anoia, en un sector declarat Espai Natural...
Rescat a la cova Cuberes 20-06-2015 (2)

Com passa sovint a l'estiu, molts programes televisius omplen la graella amb remissions, aquest cop a estat el dissabte 13.08.2016 que el programa "Temps d'aventura" ha...
Protecció de l'avenc d'en Roca (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...19071908 19091916Castellers a l'avenc d'en RocaEl diumenge 22 de març de 2014 els Castellers del Poble Sec descarreguen el pilar de 4 fet a...
L'AGULLA GROSSA (846,5 m.)

CIM:L'Agulla Grossa (846,5 m.) COMARCA:Anoia HORARI: 2h35 (1h 35 min. + 35 min.) DESNIVELL:312 m. DIFICULTAT: fàcilRESUMCim de la serra de Miralles,...
Serra Major del Montsant

Serra Major del Montsant. Catalonia from Txaeska on Vimeo.Aquesta és una ruta "Must" (que no us podeu deixar perdre), però no us fieu de la distancia: 54 quilòmetres,...
La Panadella – Tàrrega (710 m.)

Dissabte 2 i diumenge 3 d’abril de 2016El Camí català de Sant Jaume – Seguint la fletxa grogaHora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques de l’Anoia, la Segarra i...
PUIG CASTELLAR (943 m.) des de La Llacuna

CIM:Puig Castellar (943 m.)VÈRTEX GEODÈSIC: 273123001COMARCA:AnoiaHORARI:1h 48 min. (58 min+50 min.)DESNIVELL: +285 m. DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:El Puig Castellar és el...
Frares i Agulles

//--> La Cadireta, i al fons el Montseny Trobarem diversos trams equipats El Lloro Pinacles arrodonits a la zona de Frares...
Castell de queralt

Castell de Queralt vist des de BellpratDiumenge boirós i humit. Arribem a Sta Maria de Miralles per començar una ruta a peu que uneix els dos castells de les serres de...
Castell d'orpí i la riera de carme.

Ruta fácil, que solament es pot complicar una mica en els trams que passen per dins de la riera. El recorregut no arriba als 10 km, i el desnivell de 375 metres, també és...
Tesi doctoral de Valeria Rizzo 3 (3)

La Valeria i en Javier Fresneda a la cova d'Ormini. Foto: Michele SpadaCapitulo 2.2:De este trabajo hay que subrayar que cuando se habla de previsiones sobre la distribución de...
Tesi doctoral de Valeria Rizzo 1 (3)

Portada de la tesi.    Foto: Agustí MeseguerIntroducció:La Valeria Rizzo és una biòloga italiana, nascuda a Roma, que ha estat diversos anys a Barcelona completant...

Diumenge, tast per l’Alt Anoia

Aquest diumenge sortim a donar un volt per l’Alt Anoia, per visitar el castell de Boixadors. Podrem esmorzar a Sant Pere de Sallavinera al restaurant La Pala, podem portar...
Alcover - montserrat: cca

Sortida proposada pel Club Ciclista Alcover per anar i tornar d'Alcover a Montserrat. Ens trobem a les 7 a.m. i carreguem les motxilles a la furgoneta que ens anirà acompanyant...
Subirats, sector cinema

Sector Cinema27/10/15. Ja estem a la tardor i amb el canvi d’hora, les tardes queden sota mínims. Poc temps així què decidim passar-nos a l’esportiva aquesta...
Tomb al montmell, montagut i la llacuna...

Feia temps que volia pujar a St Magí de Brufaganya, i una bona ocasió era començar les vacances amb una volta 5 estrelles per la zona, és a dir vorejant el massís del...
Btt-serrat de rubió-refugi mas del tronc.

Excursió que va des del poblet de Castellfollit del Boix fins al refugi del Mas del Tronc, accedint a la Creu Llarga situada al cim de Les Tres Alzines (831 metres), un dels...
TURÓ DE L'ESCLETXA (447 m.)

CIM: Turó de l'Escletxa (447 m.)COMARCA: BagesDESNIVELL: +215 m a,b un parell de sifons curts.HORARI: 2h 05 min. (1h 05 + 1h) Donat el tipus de terrenys l'horari es...
El Pont del Pont

Bloc de motxilla al cotxe del 21 de juny de 2015Per raons d'estalvi, de comoditat,  se sol obviar la segona part del nom d'aquells pobles que el tenen compost, oi? De...
Rescat a la cova Cuberes

L'accidentEl passat dissabte 20.06.2015 uns companys de l’Espeleo Grup Anoia visiten la Cuberes. Son un equip de nou espeleòlegs, que avancen sense cap pressa contemplant la...
Hola Lola pío pío

Cerdà Pokorski, 6a/Ae (150m)La Prenyada, MontserratLa tortura de la calor que fa avui no pot acabar d'altra manera que en una festa de bogeria i al·lucinacions. La...
Barranc de la riera de Carme

Aquesta vegada vam poder reunir a tota la família per fer aquest senzill i bonic barranc que trobem a la riera de Carme.Per arribar-hi, si veniu de la banda d'Igualada haureu...
Fira medieval a Montblanc

Aresta GER, V (180m)Roc Ponent, Barranc de CastellfollitParanoia nocturna, 6a (95m)Torre del Moro, Barranc de CastellfollitSegurament a tots ens han fet la pregunta:-I tu, com...