Anso

Onti -castalla 15/10/17

Poques vegades podem emular els nostres grans ídols a finals d'etapa en alt però aquesta vegada de mans del grup EUROBIKERS ens vam desplaçar fins a la veïna...
Via dels pensionistes

DIMECRES, 20 DE SETEMBREAquesta setmana no he pogut pensar en cap objectiu i ho deixo en mans del meu company escollir un objectiu.He quedat amb el Josep Solé amb qui no he...
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Tour del montblanc (0): introducció

Si mires aquesta pàgina potser és perquè estàs interessat en informació al voltant del Tour al Montblanc. Si estàs dubtant anar-hi, la meva resposta és que és un...
Les muntanyes del siscaró

Alçada màxima: 2819mAlçada mínima: 1845mDistància: 16,22 kmTemps empleat: 6h45m (parades incloses)Desnivell + : 1375mDesnivell - : 1375mPont de la Baladosa (1845m) –...
ANSÓ. PILAR D'ANSÓ. Via ESPIRITU DEL BOSQUE.

13/07/17. Avui ens dividim en dues cordades, el Juan Carlos i el Josep van a la via Camille de la Paret d’Ur. Amb el Remi anem cap el Pilar d’Ansó. Quan passes pel congost...
Ferrata de cala moli (sant feliu de guixols)

Feia temps que tothom em parlava de la Ferrata de Cala Molí a Feliu de Guíxols i em cantava les seves meravelles. Jo em resistia dient que estava molt lluny,  finalment...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Puigpedrós (2.915 m.)

var Latitud_sortida = 42.456859; var Longitud_sortida = 1.780822; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Avenc Font i Sagué

var Latitud_sortida = 41.375896; var Longitud_sortida = 1.869114; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sobrepuny (100 Cims) (La Nou de Berguedà, Barcelona)

Ruta circular para subir a Sobrepuny, una de las cimas de 100 Cims de Berguedà desde la Nou de Berguedà. Toda la ruta está muy bien señalizada con pinturas nuevas y postes...
166 - Coves per Míner 8-12-2016

En aquesta ruta feim un recorregut per diverses coves situades per la finca de Míner. Es pot dir que és una variant de l'excursió anterior, la ⇨165 - La cova Roja de Míner...
Castillo d'Acher (2.384 m.)

var Latitud_sortida = 42.833217; var Longitud_sortida = -0.711330; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Peñaforca (2.391 m.)

var Latitud_sortida = 42.833198; var Longitud_sortida = -0.711302; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
GR 7: Andilla - Chelva

Anterior: Bejís - AndillaDespués de visitar Andilla y de un descanso bien merecido, vuelvo a seguir el GR 7 en su travesía del interior valenciano. Es la primera jornada...
El Cogulló de Meià

31.10.16  Els topònims Cogulló i Cogulla, juntament amb els seus derivats (que venen a definir generalment una muntanya cònica amb el cim pla o arrodonit) són...
Riopar 2016 + marxa infantil c.e.o

En aquesta ocasió teniem 2 fronts oberts, RIOPAR amb el seu traçat com sempre espectacular on van prendre la...
Sardenya 3. la poltrona

5/10/16. Tercer dia a Sardenya, avui ens ho prenem amb tranquil·litat. El matí el destinem a buscar una embarcació què ens porti a la Cala Goloritzè on volem fer...
RUTA DEL BACALAO 6a- LO SABARDO-CAMARASA

HISTORIES DE FAMILIAHi ha gent que som uns tanoques i uns onsos , però mira no hi podem fer res mes.No es que fem les coses per donar pel sac o per fotre , simplement es que no...
Descobrint parets per frança

Com a vegades ens passa, arribem a conèixer indrets i parets de pura casualitat. I aquest és el cas d’algunes vies que ara explicaré.   ...
Miretades Espeològiques (18)

(1966) Exploració de la Grallera de Guara, Sierra de Guara, Osca. Aquesta avioneta va sortir amb una part del material des de Monflorite, l'altra part del material fou...
Ansó. L'última vall pririnenca (o no).

Fa bastants anys un romàntic de l'escalada (o més ben dit, un passejant de les muntanyes) hem parlava d'unes parets precioses i altives en una vall perduda del Pirineu que jo...
Vértice de Anayet (2559 m.)

El Valle de Tena és la vall aragonesa que s'estén entre les serres de la Partacua i Tendeñera i el coll del Portalet, a la frontera amb França. Sallent de Gállego, les...
Escalant  a Cap Canaille i turisme per Calanques

Escalant a Cap Canaille i turisme per Calanques

Vam anar a parar a Cap Canaille de pura casualitat , tot va ser per què vam conèixer una parella francesa i ens vam parlar de la curiosa paret a prop de La Ciotat. Es tracta...
Sin plan

De nuevo por Peña Artíes, Peña de Sin, al lado de Plan, acabando de pulir una vía bien mimada.Si amanece un día de verano fresco, tapado, amenazando lluvia por la tarde. No...
A l'entorn del Puig de Meià

15.05.16  Curta però interessant excursió per la primera graonada del Montsec de Rúbies o de Meià, des de la població de Vilanova de Meià, per on ens atansarem al...
Per les vies ferrades de Vallcebre

10.04.16  Ja fa alguns mesos que uns quants “habituals” de les sortides col·lectives mensuals se’ls va ocòrrer fer també sortides periòdiques a les diferents vies...
Cerimònia de clausura

Pic de la Serrera (2.913m)Vall de Ransol, Andorra Un dia gris i trist, farcit de dol, el pirata borni amb l'ull encegat de llàgrimes navega amb rumb fixe però ritme lent. El...
PUIG D'OLORDA (436,2m.) per la Riera de la Salut

CIM: Puig d'Olorda (436,2m.) per la Riera de la Salut.VÈRTEX GEODÈSIC: 286125015COORDENADES CIM: 41º 24' 44” N / 2º 03' 18” ECOMARCA: Barcelonès / Baix...
Del Querforadat a Cava - Un tomb pel Baridà

Sortim del Querforadat,per un camí usat des de temps immemorial i que enllaça Cava amb el Querforadat per darrera del Tossal de Quer, la via més curta...
La creu de l’aragall (btt).

Excursió curta que no arriba als 20 quilòmetres, amb una mica més de 350 metres de desnivell que trobarem a l’inici de la sortida, sobretot en els últims carrers que...