Aragó

Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
 Del Nano

25-08-2020        Aragó Panticosa Via :  Del NanoDimarts avui anem en direcció Aragó amb una recol·lecta de personal un xic...
Cruz de la Guardia

var Latitud_sortida = 42.590410; var Longitud_sortida = 0.337497; var Mapa_defecte = 'IGNE'; var doc_track =...
Ibón d'Urdiceto

var Latitud_sortida = 42.673174; var Longitud_sortida = 0.215220; var Mapa_defecte = 'IGNE'; var doc_track =...
Toll del Vidre. Port

28 07 2020A la recerca de racons plens de vida que aquesta primavera plujosa ens ha regalat, us convido a fer una visita al Toll del Vidre, del riu Algars, a l'ombra de la...
Peña ezkaurri. directa esminu.

28/07/20. Marxem uns dies al Pirineu Aragonés i la primera parada és a Ansó. Quan arribem fa molta calor, mengem alguna cosa al Càmping de Zuriza i és impossible intentar...
La cova dels maquis de la peña montañesa

Llegeixo als diaris que s'ha trobat l'amagatall dels guerrillers a la Peña Montañesa. Ondia que fort, en el llibre de LA AGRUPACIÓN GUERRILLERA DEL ALTO ARAGON (1939 - 49) de...
Pic d'Aspe (2645 mts.) des de la Vall d'Aisa.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui vaig a fer un cim del Pirineu Aragonès que no arriba als 3.000 mts. i que durant els anys que em vaig dedicar a fer...
Vinyamala (3.298 m.)

var Latitud_sortida = 42.756989; var Longitud_sortida = -0.092658; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Baladredo

var Latitud_sortida = 42.495704; var Longitud_sortida = 1.213615; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pics de Medacorba i Roca Entravessada

Hem fet una escapada a Andorra per pujar un dels cims més característics del Principat, el Medacorba. És un cim singular, al límit entre l'Ariège, Andorra i la Vallferrera....
AGULLA DEL PORTALET. Via ESCALADA PIRINAICA.

13/07/20. Amb el Felip quedem per anar tres dies a Pirineus, teníem previst anar a la zona de Colomines però la meteo adversa ens fa desistir. Sembla què per Aragó la cosa...
Ascensió als pics d'Astazú (3.071 m)

Hem dormit al nostre petit campament, plantat al costat del Llac de Marboré a 2.550 metres d'altitud. És un indret singular, situat a sota mateix de la cara Nord del Monte...
 El puig des Teix pel camí de s'Arxiduc

Camí de s'ArxiducEl camí de l’Arxiduc és el més conegut dels que féu construir l’arxiduc Lluís Salvador d’Àustria. Ell el va fer traçar a partir del 1883, any en...
Ferrades de la Pertusa

9.02.20  El primer cap de setmana de febrer, el grup de “ferrateros” reprenem l’activitat que més ens agrada: tocar ferro! La zona escollida és l’alterosa cresta...
Gran Diagonal

05-02-2020 Aragó Pantà de Santa Anna Via : Gran DiagonalEn el meu temps de descans forçat, he fet una llista (curta) de vies de IVº,  mes o menys, assegurades,...
Resseguir els passos de george orwell a barcelona

De tant en tant em toca reunió a Barcelona aprofito el matí per descobrir racons de Barcelona amb una certa temàtica. En aquesta ocasió he volgut resseguir les passes de...
Mos agraden TOTES... i anar fent

Pateixo una malaltia que empitjora, un virus incurable que m'intoxica cos i venes.Estic enganxat al verí de les apertures.Faig un viatge de sis dies a Oman i m'enduc...
Serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez

Pas d'en GiménezAvui guiats per la companya Magdalena Riera, pugem a la serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez. Es tracta de superar unes cornises que discorren per la...
GR-92: Platges de Cubelles (4 m)

Dissabte 14 de desembre de 2019MatinalHora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Garraf.Temps aproximat: 2 hDesnivell: 10 m (acumulat)Dificultat (1): Fàcil.Programa:...
Sierra de sis

La Serra de Sis forma una llarga carena que s'extén des de Bonansa fins a les proximitats de Caixigar. Formada per un llarg i ample llom herbós constitueix històricament un...
Pels voltants d'almatret

Em llevo i veig que està plovent (aquesta no era la previsió del temps que havien fet). He de cercar un pla B urgentment. Vaig que deixarà de ploure aviat pel sud. Agafo el...
Cueva de los Arnales

Després de la intensa jornada de muntanya d'ahir al Tendeñera, avui toca tornar a casa però hem volgut aprofitar que estàvem per aquestes contrades per fer una activitat...
Balcón de Pineta (2.430 m)

Dissabte 31 d’agost de 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Sobrarb.Temps aproximat: 9 h (14 km)Desnivell: 1.300 m (acumulat)Dificultat (1): Molt...