Aragó

Pels voltants d'almatret

Em llevo i veig que està plovent (aquesta no era la previsió del temps que havien fet). He de cercar un pla B urgentment. Vaig que deixarà de ploure aviat pel sud. Agafo el...
Cueva de los Arnales

Després de la intensa jornada de muntanya d'ahir al Tendeñera, avui toca tornar a casa però hem volgut aprofitar que estàvem per aquestes contrades per fer una activitat...
Balcón de Pineta (2.430 m)

Dissabte 31 d’agost de 2019Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Sobrarb.Temps aproximat: 9 h (14 km)Desnivell: 1.300 m (acumulat)Dificultat (1): Molt...
Agraïment

01-09-219 Agraïment 01-09-219 Agraïment Avui diumenge  01 d’agost molts de vosaltres estareu preparant la tornada al treball, alguns  us heu guardat uns dies de...

La cresta d'Espases, massís de Posets

La icònica cresta d'Espases del Pirineu aragonés, gens recomanada per a gent poc agosarada i sense experiència, tanmateix senzilla dins del món dels crestalls, ens convida a...
PIC MALL PINTRAT (2842m)

Alçada mínima: 1763mAlçada màxima: 2842mDistància: 7,8 kmTemps empleat: 6h15m (aturades incloses)Desnivell + : 1033mDesnivell - : 1033mEl Mall Pintrat o també anomenat...
Serra de Partacua

var Latitud_sortida = 42.695764; var Longitud_sortida = -0.332357; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Ascensió al pic aspe

Avui tenia una sortida col.lectiva amb la meva entitat. El lloc que vaig escollir és el pic Aspe perquè és un pic preeminent malgrat la seva modesta alçària, (2645 m.), No...
Via fleur de rodho

DISSABTE, 10 D’AGOSTA les vacances sempre queda algun dia penjat i cal aprofitar-lo.Desprès de baixar del Pirineu aragonès aprofitant la frescor tinc que estar uns dies per...
Ruta de les ermites de Tella

var Latitud_sortida = 42.574470; var Longitud_sortida = 0.184577; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Liena (2.605 m.)

var Latitud_sortida = 42.663811; var Longitud_sortida = 0.189763; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Volta al Comodoto

var Latitud_sortida = 42.653614; var Longitud_sortida = 0.156132; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
PIC D'AURIÒL i PIC DE TAULADES per la Vall de Bésines

Alçada mínima: 1550mAlçada màxima: 2695mDistància: 22,2kmTemps empleat: 8h35m (aturades incloses)Desnivell + : 1461mDesnivell - : 1451mVALL DE BÉSINES – PIC D’AURIOL...
Batisielles i Escarpinosa

Batisielles és un dels racons més atractius dels Pirineus aragonesos amb un accés fàcil des de la vall d'Estós. L'itinerari i les imatges les trobareu a l'àlbum...
Caminada posant les stolpersteine de lleida

Hi ha dies que toquen fibra. Dissabte, va ser un d'aquests dies. Resulta que el 20 d'abril d'enguany vam posar la primera Stolpersteine a la ciutat de Lleida però l'escultor...
Passejant per Bunifaziu

var Latitud_sortida = 41.389136; var Longitud_sortida = 9.165957; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
OLVENA. Via FRIXIS.

30/05/19. Portem tres dies de cavalcada per Aragó i avui retornem, però aprofitem per fer una parada a Olvena per fer una darrera escalada d’aquesta sortida....
Covalta i Aiguadonzella. Els Ports

22 d’abril de 2019Sovint, en els darrers temps, a cada entrada us parlo de la potent sequera que afecta a les Terres de l’Ebre, que a part de veure’s reflexada en...
Via bomber cuiner

DIMECRES, 29 DE MAIGAquesta setmana  el missatge per sortir , no ha tingut gaire èxit, tenim a part del grup fent campanya per Aragó i els que quedem volem mantenir la...
Jabali Errante

22 –05-2019 Aragó Ibieca (Parc de Guara) Peña Predicadera Via : Jabali ErranteAbans no ens agafi les calors pròpies de aquesta terra decidim fer una escapada a aquest...
Peña Predicadera

Aragó Peña PredicaderaAmb CotxeUn massís força interessant relativament ven comunicat, venint de Barcelona i / o Lleida tot per autopista (gratuïta) fins a escassos 9 km...
Montagut (963 m.)

var Latitud_sortida = 41.351073; var Longitud_sortida = 1.363067; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mola d'Estat (1.127 m.)

var Latitud_sortida = 41.380146; var Longitud_sortida = 1.079913; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...

28-03-2019 Monestir El caragolet Via  : El CaragoletAvui teníem que ser tres i em sigut dos, a sobre el que ha fallat es el amant de venir a Montserrat i es que cada cop...
Caçadors de Boletaires

LuichyVia de plaques on toca caminar i trobar el millor camí.El millor llarg amb diferencia es el tercer, quart i l'últim. El cinquè llarg es un xic "patinoskis" degut al...
MONCAYO en travessia

Un cop més entre Cap d'Any i Reis fem una sortida d'uns quants dies de rigorós hivern, aquest any el lloc escollit es la Serra del Moncayo, farem una travessia de dos dies en...
Ascensió al Sacroux (2.676 m) amb esquís

Feia temps que teníem al Sacroux a la nostra llista d'objectius d'esquí de muntanya, especialment des que vam veure la seva escarpada cara nord des del Tuc d'Aubiàs. Avui hem...