Ares

Lofoten a la Corona de la Reina.

Degut a l'abundància de parabolts aquesta és una via per tastar la finura d'Agulles sense massa exposició.Si sou dels que no voleu caminar més que escalar us caldrà...
Tossal de Mirapallars. 100 cims

23 d'agost de 2019Segona jornada pel Montsec de Rúbies. Aquesta vegada per coronar el seu cim, el Tossal de la Torreta, sostre comarcal de  la Noguera,  i el Tossal...
Esperó Nordoest al Pic de la Font Negre

Bonica via de muntanya,tot i que es va repetint no és un recorregut ultrafreqüentat i clàssic.Això farà que en alguns trams concrets haguem d'apartar el líquen de la...
Via blava a la pastereta

He decidit que faré totes les vies blaves de Montserrat. Ja tinc fetes la GEDE al Gorro Frigi, Esperó de Llabeig al Bisbe i la via normal de la Torta, Miranda del pas del...
Coll Roig - Via Malalts de Roca - 02/10/2019

Coll Roig és un lloc que ens atrau, el paisatge és idíl·lic, i ara que comença la tardor encara més, doncs poc a poc van canviant els colors dels arbres. És d'aquells...
Vies   ayour du todgha + aloulea

Vies ayour du todgha + aloulea

DIVENDRES, 27 DE SETEMBREAvui si, es el nostre darrer dia per anar a escalar, dema hem demanat que un taxi ens passi a recollir a les cinc del mati per poder estar a Fez sobre...
Tafanejar geografia: sot del bac

Sempre és bo, boníssim, descobrir nous indrets on escalar. L'altre dia se me va posar entre cella i cella l'idea de visitar una de les escoles d'escalada més antiga de...
Jardins d'ete  + aguille de gue

Jardins d'ete + aguille de gue

DIMARTS, 24 DE SETEMBREJa portem uns dies per aquestes terres i el factor climatològic el comencem a controlar, tot i els trenta quatre graus de temperatura i i l’ humitat...
Nadal sobre pedal al Morro del Porc.

Interessant itinerari on cardar una bona pedalada o apretar les dents per escalar en lliure.Nosaltres hem optat per la primera opció i hem xalat una estona fent treballar tot...
Secrets

Llocs inèdits, oblidats de la mà de Déu.A voltes l'aproximació excedeix el preu que la gent vol pagar per escalar, sovint manca l'interés en descobrir, altres cops no han...
ALOS DE BALAGUER Combinació de vies

El dia que vam fer l'esperó de l'Anna el Jordi ens va dir que havia una combinació bastant bonica. Que és fer les dues primeres tirades de la Canto por Soleares, la de la...
Une arete dans la gorge

19, 20 I 21 DE SETEMBREVIATGE A TODRA (PRIMERS DIES)No es la primera visita al lloc, però si que és la primera vegada que viatjo amb avió i estic tots els dies per la zona....
Espero blocaire + agulla de la balconada

DIMECRES, 18 DE SETEMBREFalten hores pels que marxem al Marroc, però no volem deixar escapar un dia d’escalada amb els companys.Hem quedat a les 8, 30 al forn del Bruc on...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Trail de la Jovada,un xicotet gran poble

Espectacular el trail de la Jovada del 2019,no m'havia sentit mai tan ben arropat a una cursa per tota la gent del voluntariat. I com bé diu l'encapçalament de l'article la...
Serra de Sant Honorat, via Núria

6.09.19  A Sant Honorat vam prometre que tornariem... i hi hem tornat abans no arribi la tardor i els dies s’escurcin, car les aproximacions a algunes vies (i els...
MONTSERRAT. PLECS DE LA VINYA NOVA. Via GEM.

20/09/19. Quedem amb el Ramir per a una matinal a Montserrat, al final decidim anar a la via GEM als Plecs de la Vinya Nova. La darrera vegada què l’havia fet va ser l’any...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Magical mystery tour

DIUMENGE, 15 DE SETEMBREAquesta setmana , torna tocar Montserrat, hem quedat amb els companys que properament farem una escapada a Marroc per parlar de l’organització i a...
Gep llarg i podrida

08 DE SETEMBRE 2019Sembla que el canvi de estatus civil, no acaba de rutllar, encara no estic ben situat  i les tasques i compromisos s’acumulen .Aquesta setmana no he...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Un tomb per la Noguera

Sortim d'Artesa de Segre fent la primera parada al castell de Montsonís per seguir direcció a Rubió de Baix. D'aquí cap a Rubió de Dalt fen una visita abans al búnquer que...
Un tomb per l'Osona i el Moianés

Aquesta ruta ja l'hem fet un parell de vegades, aquest cop la tornarem a fer amb unes petites variants.Comencem a Centelles, a Sant Antoni de les Codines, per seguir direcció a...
PELADET ORIENTAL. Via NAG-TRIO-BAND.

4/09/19. El passat 28 d’agost vam anar una colla a escalar al Peladet Oriental, tocava repetir en el meu cas i recordant un possible projecte proposo si algú s’anima i...
PIC MALL PINTRAT (2842m)

Alçada mínima: 1763mAlçada màxima: 2842mDistància: 7,8 kmTemps empleat: 6h15m (aturades incloses)Desnivell + : 1033mDesnivell - : 1033mEl Mall Pintrat o també anomenat...
D'ossera al coll d'ares - ruta nico de winter

L'any passat em vaig quedar sorprès en veure que a Ossera havien senyalitzats uns senders. En aquella ocasió vaig recorrer l'extrem del Cogulló Aquest cop volia anar al...