Ares

Arranquem temporada: una mort anunciada.

Montforcado. Darrera, el Ventolau.No, el títol de l'entrada no amaga cap actitud pessimista. Ans al contrari, tots plegats esperem una temporada amb un Pirineu pintat de blanc....
GARRAF LA FALCONERA. Via EMPOTRAMENTS.

5/12/17. La Falconera és un bon refugi per a dies freds i solejats com avui. Quedem amb el Josep per sortir i enseguida coincidim amb la via “Empotraments”. La via...
Dôme des Nants, des de les Ruelles.

El segon dia d'estada a Pralognan-la-Vanoise surto amb la intenció de pujar un tres mil que sembla senzill i sense glacera: el Dôme des Nants pel vessant oest (a sobre, a la...
Via miramar

DIUMENGE, 3 DE DESEMBREAquesta setmana teníem pensat amb el Jordi fer una escapada lluny, a cercar una paret Sud amb caloreta assegurada , però a darrera hora varem tenir...

Vía Ferrata Castellón – La lista Completa y Actualizada

La lista más completa y actualizada de las Vías Ferratas de Castellón. En esta provincia se caracteriza por ser vías de corta aproximación y también de recorrido. Pero no...
Roca de Sant Martí, via Magical Mystery Tour

22.11.17  La Roca de Sant Martí és un dels nombrosos monòlits que es drecen a l’indret montserratí de la Plantació, a l’ombra dels Gorros i les Magdalenes. Es...
Inversió Tèrmica.

De les guapes i repetides del lloc amb molt bona roca i prou variada ja que és majoritariament de placa però te un tram de díedre a L6 que l'hi dona el toc.Bona roca i les...

Pluja d’Idees a la Cajoleta

A  la banda baixa de la Canal del Migdia s’alça discreta la Cajoleta, roca ascendida amb certa freqüència per la seva agradable Aresta Brucs. Però és al vessant est...
Escalada a arapiles

Arapiles  enganxa. Per la seva escalada tan peculiar, per la bellesa de la roca, per la seva comoditat en les aprox  i per què, tot...
PUIG DELS LLOPS 1.486m. ESPERÓ DELS LLOPS.

27/11/17. Avui amb el Jordi ens arribem a la Garrotxa per a fer una Excursió-Escalada-Excursió. L’objectiu és l’Esperó dels Llops al Pic dels Llops de 1.486m,...
SERRAT DEL CONILLER. Via LIEBE CLÀUDIA

25/11/17. Aquesta via té una gran càrrega emocional per a nosaltres, l’hem de repetir de tant en tant i ara ja tocava. Aprofitant la ben entesa de què el Javier, el Xavi i...
Via serreta

DISSABTE, 18 DE NOVEMBREAquesta Setmana no tinc company i començo la ronda de trucades pels companys del Maresme, (que sempre en porten una de cap). Aquesta setmana volen anar...
Puig de Millà (1.025 m)

Millà era uno de los pueblos más importantes de la Vall d’Àger. Para percatarse de ello solamente hay que fijarse en las dimensiones de la iglesia parroquial que nos da la...
Montselàndia

Little Bighorn, 7a (175m)Roca Gris, MontserratG.E.M., 6a+ (150m)Plecs de la Vinya Nova, MontserratUna vegada més, tornem a passar el dia en aquest parc d'atraccions que tenim a...
Aresta  de la coma de gelis

Aresta de la coma de gelis

DIMECRES, 15 DE NOVEMBREInicialment teníem que ser tres, però a darrera hora en Josep ha trucat dient que no sortia i tan sols sortirem en Ginés i jo.Els objectius que tenia...
MONT-ROIG. PALA DEL COLL. Via ROSA D'ABRIL.

14/11/17. Aquesta via era de les què estava a la llista de pendents eternes i vés per on quedem amb l’Armando i el Ramón per sortir i “bingo” no l’han fet, així què...

Aresta Cercamon al Serrat dels Pollegons

L‘Aresta Cercamon és una escalada feréstega, amb una llarga aproximació de final embardissat, un equipament més aviat auster i un rocam a voltes mediocre. Enclavada al...
Transpirenaica catalana en BTT (2)

13.08.17 - Pla de Sant Tirs - Llavorsí (60 Km)Salimos de la población en dirección a Noves de Segre, atravesando el río Segre. Ascendemos por la vall de Aguilar en...
Passejant per la serra de la guineu

Avui he tornat a fer vaga a l'escola. El motiu: No podem tolerar que hagi presos polítics a l'Espanya feixista. Perdoneu que em posa en temes polítics però des de...
Transpirenaica catalana en BTT (1)

Después de medio año preparándonos para realizar la ruta Transpirenaica catalana en BTT, de Llançà al Pont de Suert (475 Km en diez etapas), el pasado 5 de agosto llegamos...
Itinerari de la cova de Picasso - La Franqueta

Comarca de la Terra Alta, Tarragona.Punt de partida i arribada: Àrea Recreativa de la Franqueta. Ruta circular, ben senyalitzada.Durada: 1 hora sense parades - Longitud: 3,1...
Aresta ribes - vidal a la roca regina

Sortint de la boiraHi ha vies que fa molt temps que els hi vas darrera i avui després de molts anys he pogut realitzar-la. Em sento espcialment content d'haver-la pogut fer....
Lagginhorn, des de Hohsaas

El Lagginhorn, un quatre mil baixet (4.010 m) però d'accés senzill i molt més interessant del que sembla a primera vista. A mi no em feia gaire il·lusió, i l'aspecte que...
Trekking per l'Alta Via de Stubai (2)

12.07.17 - Refugi Dresdner - Refugi Sulzenau - Refugi NürnbergerEns llevem a les 6 com cada dia, no ens fa falta ni despertador. Sortim a les 7.30 i tirem vall a baix fins a...

Raisam a l’Escolanet

La Raisam ens brinda una paleta amb tots els colors i matisos de la Nord de Frares. Hi trobarem roca bona i deplorable, una escalada amb predomini del lliure però també alguna...
El Posets, per la cresta Veteranos - Gemelos

Una gran ascensió que teníem pendent des del novembre de 2015, quan vam intentar aquesta activitat però una nevada primerenca i el gel que hi havia a la cresta ens va fer...
Via gutierrez, el puto amo, a abella de la conca

Tornem a escalar a Abella de la Conca amb el PInto. La via d'avui és Gutièrrez, el Puto Amo. És una via dedicada de Los Galls al company Joan Gutiérrez que és segurament...
Congost del regué: agulla dels rellotges

Fa uns dies en Jordi Marmolejo va penjar al Facebook de la SEAM una ressenya  de l'Agulla dels Rellotges. Es troba  a la carretera de Baldellou a Camporrells, a...
Cursa de Muntanya de Tivissa

Para encarar la recta final de la temporada nos desplazamos hasta la población de Tivissa, cuna de los senderos de Gran Recorrido. En el año 1975 se pintaba en el entorno de...
Via

Via " 1 d'Octubre"

Després d'uns quants dies d'equipar i netejar una línia a l'esquerra de la paret, finalment donem per acabada la via 1 d'Octubre. Una via de característiques molt similars a...
Aresta Cercamon als Pollegons

Bona alternativa per pujar de cop tots aquests cims d'una sola atacada.La ressenya pot semblar quelcom fàcil, i de fet ho es, però no us en fieu.Festival de pujar i...
Cap de Boumort (2.077 m.)

var Latitud_sortida = 42.238221; var Longitud_sortida = 9.966053; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...