Ares

Via liberazione

DIUMENGE, 18 D’OCTUBRE Aquesta setmana toca passar por, hem decidit amb l’Isabel Honorat per tatxar una via que fa temps varem posar a la llista d’espera, la...
Aresta bruc a la piràmde d'agulles

La colla decideix anar aquest dissabte a Montserrat, costa decidir molt on, però finalment decidim anar a la Piràmide. Quan em passen la ressenya penso... nen aquí hi ha...
ROCAMAURA. Via PUNXADITS.

16/10/20. Després de la cavalcada aventurera a Montrebei avui anem més relaxats a la Roca Maura amb vistes al Mar. La via Punxadits amb la Poisedon i la del Maño, son la...
PARET DE CATALUNYA. Via DU REGARD.

13/10/20. La via "du Regard"és una via oberta amb la finalitat de fer un reconeixament de la zona, pels Francesos Louis Audobert i Marc Galy a l'any 1978. L'itinerari va...
Paret del Pessó, via Sossis i Patisants

15.09.20  Ja fa temps que en Pau em comenta que algun dia anirem a escalar a Collegats, el famós congost situat al nord de la Pobla de Segur i excavat pel riu Noguera...
L' ull de l'elefant

DIUMENGE, 11 D’OCTUBRE Aquesta setmana teníem que ser pocs perquè un cap de setmana llarg convida a marxar lluny, però finalment ens hem ajuntat dos grups  i...
La neura de deixar-me-la a la paret del pont

Torno a la paret del Pont (Sant Llorenç de Montgai). Aquesta via ja l'havia fet farà nou anys però l'altre dia em vaig adonar que no la tenia al blog. M'havia deixat...
Espero Guerrero

07-10-2020 Penedès Juncosa de Montmell Via :  Espero Guerrero Avui els ben enredat  i els porto afer lo que he llegit en algunes piulades com un...
Les Dames i la Canal de l'Ermità Mort

Hem tornat una vegada més a Montserrat, aquesta vegada per fer una activitat combinada amb pujada per la via ferrada de Les Dames i descens per la Canal de l'Ermità Mort. Una...
Puigsacalm pels graus del vessant nord

13.09.20  Complet i variat circuit al Puigsacalm des de Sant Privat d’en Bas, pel grau de les Escales de Sallent i la canal de les Eugues, i retorn pel Puig dels Llops,...
Via tossudament alçats

DIUMENGE, 04 D’OCTUBRE Aquesta setmana la meteo no es gaire segura, per això a la proposta del Josep d’anar a fer una via curta ens hi hem apuntat. La proposta es...
Cabra salvatge

Si teniu la sort de poder anar tot sovint a la muntanya de Montserrat, segurament en més d'una ocasió us topareu amb algun exemplar de cabra salvatge; mascles amb grans...
Pene Sarriere, clàssica de la cara est

El quart dia, finalment fa bon temps per escalar al vessant nord, així que abans de tornar cap a casa anem a fer la gran clàssica de la cara est del Pene Sarriere. La número...
Muses i Cirereta a la Paret de Riu Lacó.

Diria que ja ens podem acostar a les cares soleies sense por a sortir-ne escaldats, almenys avui a la Paret de Riu Lacó si estava la mar de bé. Com que no tenia massa temps,...
Dos kerubins + pas de block

DIUMENGE, 27 DE SETEMBRE Aquesta setmana de temps insegur, la nostra prioritat, a més d’escalar és fugir del fred i del vent. D’ entrada serem quatre , amb dues...
BTT - TURÓ DELS PINS DEL SAMUNTÀ (451 metres).

Descripció de la ruta; Potser estic un xic gos o potser una mica massa vell, el cas és que he anat a la recerca d'un itinerari sense gaires quilòmetres, i amb un desnivell...
L'esquena del puigsacalm xic o aresta sud

Estrenem la tardor amb aquesta bonica i elegant Aresta. Fem l'aproximació des del coll de Bracons, passant per la font Tornadissa i just abans d'arribar al cim del Puigsacalm...
Excurció circular per la pedriza.

22/09/20. Després de l'ascensió al Ocejón, marxem cap a la Pedriza. La Pedriza és l'escola d'escalada per excel·lència de Madrid, avui però només hi farem una excurció....
Via jefe de jefes

DIUMENGE, 20 DE SETEMBRE Aquesta Setmana sortim tres, el Josep , l’ Isabel i jo i d’entrada anem a cercar el bon temps a ponent. Mirant ressenyes que tinc per casa he...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...
Roure de les Berrugues. Maestrat.

26 d'agost de 2020Una ruta fàcil i curta per endinsar-nos en el paissatge agrest, sec i extrem, però a la vegada fascinant i addictiu, de l'Alt Maestrat . Aquí es...
La Ruta del Cares entre Caín i Poncebos.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Després d'estar tota la nit plovent amb una forta tempesta elèctrica al poble de Caín, el dia és desperta magnífic, quasi...
El llaç lila

DIUMENGE, 13 DE SETEMBRE Dissabte per la tarada les Xarxes comencen a bullir de missatges, en un principi inconnexos però que poc a poc van agafant forma i confirmen la...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Gràcies

Moltes gràcies. Acabo de veure que aquest modest blog porta ja més de 600.000 visites. Gràcies per xafardejar les meves escalades i si fa el cas criticar-lo per millorar.
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Circular al poble de Bulnes (649 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Primer de tot, vull felicitar a la  Carme Sales per què el dissabte 12/09/2020, després de realitzar...
La Cara del Mico, via Infidel

Hem fet una matinal d'escalada montserratina a la regió de La Plantació, una zona que hem visitat poques vegades però on fa molts anys vam fer un parell de vies al...