Aresta

Via santa fe

DIUMENGE, 13 D’ OCTUBREAquesta setmana per compromisos familiars no puc sortir el dissabte i per sort l’Isabel i el Juan Carlos també poden sortir o sigui que algo...
Roca Gris, via Aresta Esparreguera

5.10.19  Ja feia temps que teniem aquesta via “entre cella i cella”, com se sol dir, però sempre per problemes amb el calendari de nidificació que impera en aquest...
Lofoten a la Corona de la Reina.

Degut a l'abundància de parabolts aquesta és una via per tastar la finura d'Agulles sense massa exposició.Si sou dels que no voleu caminar més que escalar us caldrà...
Esperó Nordoest al Pic de la Font Negre

Bonica via de muntanya,tot i que es va repetint no és un recorregut ultrafreqüentat i clàssic.Això farà que en alguns trams concrets haguem d'apartar el líquen de la...
Via blava a la pastereta

He decidit que faré totes les vies blaves de Montserrat. Ja tinc fetes la GEDE al Gorro Frigi, Esperó de Llabeig al Bisbe i la via normal de la Torta, Miranda del pas del...
Vies   ayour du todgha + aloulea

Vies ayour du todgha + aloulea

DIVENDRES, 27 DE SETEMBREAvui si, es el nostre darrer dia per anar a escalar, dema hem demanat que un taxi ens passi a recollir a les cinc del mati per poder estar a Fez sobre...
Tafanejar geografia: sot del bac

Sempre és bo, boníssim, descobrir nous indrets on escalar. L'altre dia se me va posar entre cella i cella l'idea de visitar una de les escoles d'escalada més antiga de...
Jardins d'ete  + aguille de gue

Jardins d'ete + aguille de gue

DIMARTS, 24 DE SETEMBREJa portem uns dies per aquestes terres i el factor climatològic el comencem a controlar, tot i els trenta quatre graus de temperatura i i l’ humitat...
Une arete dans la gorge

19, 20 I 21 DE SETEMBREVIATGE A TODRA (PRIMERS DIES)No es la primera visita al lloc, però si que és la primera vegada que viatjo amb avió i estic tots els dies per la zona....
Espero blocaire + agulla de la balconada

DIMECRES, 18 DE SETEMBREFalten hores pels que marxem al Marroc, però no volem deixar escapar un dia d’escalada amb els companys.Hem quedat a les 8, 30 al forn del Bruc on...
Un altre tomb per Cabrera

15.09.19  Tercera ressenya que dediquem en aquest bloc a la muntanya de Cabrera, al Collsacabra. En aquesta ocasió sortirem de Sant Julià de Cabrera per anar cap al coll...
Serra de Sant Honorat, via Núria

6.09.19  A Sant Honorat vam prometre que tornariem... i hi hem tornat abans no arribi la tardor i els dies s’escurcin, car les aproximacions a algunes vies (i els...
MONTSERRAT. PLECS DE LA VINYA NOVA. Via GEM.

20/09/19. Quedem amb el Ramir per a una matinal a Montserrat, al final decidim anar a la via GEM als Plecs de la Vinya Nova. La darrera vegada què l’havia fet va ser l’any...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Magical mystery tour

DIUMENGE, 15 DE SETEMBREAquesta setmana , torna tocar Montserrat, hem quedat amb els companys que properament farem una escapada a Marroc per parlar de l’organització i a...
Gep llarg i podrida

08 DE SETEMBRE 2019Sembla que el canvi de estatus civil, no acaba de rutllar, encara no estic ben situat  i les tasques i compromisos s’acumulen .Aquesta setmana no he...
PELADET ORIENTAL. Via NAG-TRIO-BAND.

4/09/19. El passat 28 d’agost vam anar una colla a escalar al Peladet Oriental, tocava repetir en el meu cas i recordant un possible projecte proposo si algú s’anima i...
PIC MALL PINTRAT (2842m)

Alçada mínima: 1763mAlçada màxima: 2842mDistància: 7,8 kmTemps empleat: 6h15m (aturades incloses)Desnivell + : 1033mDesnivell - : 1033mEl Mall Pintrat o també anomenat...
Cerda -  pokorsky

Cerda - pokorsky

DIJOUS, 22 D’ AGOSTHi ha vies, que cal fer-les si o si, per tant , la primera oportunitat que tinguis cal aprofitar-la.Fa molt temps que amb el Juan Carlos, teníem entre seia...
Via josep rigol

DIMARTS, 20 D, AGOSTTrobar company en ple Agost és molt difícil, per axó és una sort comptar amb una companya com l’ Isabel que s’apunta a un bombardeig.El diumenge...
L'esperó dels llops

DIVENDRES, 16 D’AGOSTCom passa cada any, l’època de vacances es quant deixo el blog més abandonat, i no trobo el moment de fer les piulades.Avui aprofitant una estona de...
Cim Ararat 5137 metres - del 14 al 21/8/2019

Una vista des de l'inici del camí al camp 1. L'Ararat per molts és conegut per l'historia de l'Arca de Noè, per els habitants de l'Anatòlia (Est de Turquia) el coneixen...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Via Font al Pollegó Inferior.

Segurament sigui l'opció més assequible per gaudir d'aquesta paret,més fàcil que la Estorach i la Solstici d'Estiu , encara que també més alpina o sigui menys equipada i...
PIC DE SUBENUIX (2950m) per la Vall Fosca

Alçada mínima: 1760mAlçada màxima: 2950mDistància: 24,2 kmTemps empleat: 10h45m (aturades incloses)Desnivell + : 1483mDesnivell - : 1483mFeia massa temps que no tornava a...
Vanoise. pic pierra menta. aresta nord.

14/08/19. La Pierra Menta és un Pic molt estètic per la seva vessant nord, si la veus has de pujar-hi. L’aresta Nord és la gran clàssica d’aquest cim. Aproximació...
La Cara de Mico, via Xavi Sampietro

19.07.19  Pel juny del 2017, i en el decurs de l’escalada a la via Pere Navalón de la Gorra Frígia, vam veure una cordada a una agulla que teníem just a sota nostre, i...
Gorra Frígia, via Stromberg

10.07.19  Després de la gran calorada de finals de juny, i aprofitant una breu “refrescada”, tornem a la Gorra Frígia per escalar-la aquest cop per la via Stromberg,...