Aresta

Via sufi

DISSABTE, 13 D’ABRILAquesta setmana teníem previst fer una activitat però al darrer instant al company van sorgir-li compromisos i va tocar improvisar i cercar una...
Rundfjellet (803 mts.) per la cara nord.

Tercer dia d'activitat a Lofoten, avui volem anar a fer un clàssic de la zona: el Rundfjellet (803 mts.) però pel seu vessant nord. Aquest cim es pot fer pel nord i pel sud,...
Pilan (700 mts.) i Sautind (596 mts.)

Avui segon dia d'activitat a Lofoten, el temps continua més o menys igual. El pronòstic ens diu que el dimecres 17/4 serà el millor dia, per tant reservem aquesta jornada per...
Montserrat - La Bitlla - Via Normal  4/4/2019

Montserrat - La Bitlla - Via Normal 4/4/2019

La Bitlla, agulla simbòlica, esvelta, amb emplaçament privilegiat, només rebre l'ombre de la seva veïna la Bola de la Partió.Fins el 18 de juny del 1944 no va rebre la...
Tuc de Geu, 2.499m MBEA S4 (Alt Àneu)

***Preciosa jornada amb tastet d'esquíalpinisme a un d'aquells cims que passen desapercebuts, i de finíssima bellesa, com la retallada aresta que cal recórrer per...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...
Quercus

23 –03-2019 Berga Santa Maria de Queralt Via : QuercusQuin dia ...!!!! d’estiu total i quina collada que som ....!!! set aspirants a gaudir de valent i be que ho farem al...
Cervera Raül a la Talaia Gran.

Bonica Areta Brucs amb una escalada majoritariament de placa,prou mantinguda amb trams de roca excel.lent i d'altres més puntuals a controlar.Itinerari tremendament lógic i...
Puig de Morters o Pic de l'Home Mort (2668 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa IGN 1:25.000El diumenge passat quan estava passant les fotos de la càmera a l'ordinador, al mateix temps tenia el mapa...
Esparreguera a la Roca Gris.

Una de les més repetides de l'indret gràcies a la seva dificultat moderada,excel.lent rocam i equipament prou abundant,bolts i dos claus.La via ens ofereix una escalada...
Via de l' hereu

DIMECRES, 20 DE MARÇA principis de setmana vaig quedar amb el Josep per anar a “El Barrico” una zona que ell no coneix i el dimarts fem extensiu la proposta a la resta de...
Tres mil quatre-cents quatre

Estasen, PD (300 m) Aneto, Massís de la Maladeta. Intento trobar una posició còmoda per apagar els pensaments i descansar fins l'endemà. Aquest acte que repeteixo cada dia...
Aresta Brucs al Dàtil

roques,parets i agullesdeMONTSERRAT1/REGIÓ D'AGULLES1972Bonica i agradable Aresta Brucs amb un primer llarg ple de burins i cargols simpàticament envellits, en lliure no passa...
PLAER ENTRE FAIGs: ESPERÓ DELS LLOPS

Fer l'Esperó dels Llops al Puigsacalm és una excursió que culmina amb una brillant escalada, o una brillant escalada que culmina en una excursió... Com la roca no es gaire...
1 Octubre

09-03-2019Alòs de BalaguerSerrat del PollVia : 1 Octubre Dia agradable i per gaudir de una molt bona climatologia, sembla que el lloc ja no esta tan de moda i tot i que...
Tossal Balinyó - Via Regular - 27/02/2019

Sortim a les 7 del matí de casa, anem amb l'idea de fer metres i per això hem escollit la Via Regular del Tossal Balinyó. Hem llegit opinions per tots els gustos, com ja...
Coma de Gelis

Gener del 2019 Sant Llorenç de Montgai Cresta de Coma de GelisPer fi donarem complaença als companys que no paren de insistir de anar a fer aquesta via, finalment he cedit a...
Circular de cap de setmana a Panticosa

Pico Bacias. Foto: Xavi GilTemporada d'esquí de muntanya força lamentable: desembre i gener extremadament secs i un febrer que no aporta gaires bones perspectives. En...
Coma del Forn i Ventolau, en travessia

Avui hem iniciat una intensa activitat de dos dies per la Vall de Cardós amb ascensió als dos cims principals de la zona, el Ventolau i el Mont-Roig, a més d'algun altre cim...
Via RIALLES al Cingle de la TO

L'altre dia vem fer la bonica i molt recomanable via rialles a un lloc bucolic del prepirineu. L'entorn ens ha agradat força i el rocam tambe.En els dos llargs s'ha d'anar fent...
Nova via: treballant per la jubilació

Es van acumulant els anys - altres diuen l'experiència - i he d'anar pensant que em faré encara més vellet. Davant de la contundència del pas del temps m'he de dedicar a...

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019La sortida d’avui ha sigut a Prats de Lluçanès hem donat un tomb per les ermites que envolten la població.Aproximació des del...
Estat de gracia: malanyeu diferent

Avui hem anat de nou a Malanyeu. La via que hem escollit ha estat Estat de gràcia.És una via diferent de les que fins ara havia fet Aina i MontseCurto. Aquesta és una via...
Quercus

13-02-2019 Berguedà Santuari de Queralt Via :  QuercusFoto agafada del complert Blog del "Roc Jumper" espero no  li sàpiga greu ....Tot de una a finals de setembre...
Nova via love climbing: via quercus

"Love Climbing" és un terme novet que ha aparegut per designar escalades amb tranquil·litat, amb la persona estimada doncs saps que fruirà i no patirà gaire (queda millor...
La cresta de les roques roies

En arribant a la pressa de Santa Anna hi ha una cresta que recorda les agulles de Travessany. Ja sé que em direu una mica exagerat però el meu poc senderi me les recorda. Feia...
Cabró de bloc

DIMECRES, 30 DE GENERDesprés d’un dimarts mol ventós quedem amb la colla per anar a la recerca del bon temps i d’un lloc arrecerat.De les propostes que portem sembla que...
Aresta Jan a les Garrigoses.

Típica via de ressalts amb  quatre d'ells de placa ben guapa però sense acabar de tenir ambient ni massa continuïtat.Ideal per fer metres.Aproximació: Pugem per...
SOLSONÉS. PARET DEL RIU LACÓ. Via SUFI.

26/01/19. Al Solsonès no trobem gran parets, essent una de les més característiques la paret de Canalda i darrerament també la Serra de Busa on trobem una escalada austera i...
Montmalús (2782 mts.) des de Grau Roig.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui pugem cap a Andorra amb la Carme, Teresa, Tomi (ella només farà pista), el Juan Carlos i jo. Després...
Barcelonets a la Pastereta Est.

Ruta força completa amb un primer llarg de continuïtat,un segón a bloc i sortida acrobàtica.Equipament tirant a generós i rocam excel.lent...love...
ABELLA DE LA CONCA. Via MARTA.

21/01/19. En aquests hivern fred i amb boires Abella de la Conca és un bon refugi per escalar al sol. Aquest darrer capo de Setmana, en Francesc Panyella i Joan Baraldés...
Normal , peña sola d'agüero

DIUMENGE, 20 DE GENERAquesta setmana sembla que el temps es complica i per si fos poc , no puc sortir el dissabte que sembla que encara tindrem una oportunitat per sortir a...
Aresta del rumbau

DISSABTE, 12 DE GENERDarrerament  quan tinc que escriure el resum d’una sortida, tot es posa de costat i no trobo el moment de fer-ho. Sobretot si l’activitat no ha...