Aresta

Sols la via normal de la portella inferior

En baixar de l'agulla Sense nom veiem que encara tenim temps per fer alguna altra escalada i anem a veure l'aresta est. Miro els blogs que diuen: El col.leccionista...
Pilier des cathares

DIJOUS, 22 D’OCTUBRE Segons la meteo aquest dijous ho tenim magre per fer escalada, tot Catalunya estarà sota una llevantada i es preveuen pluges intenses sobretot al...
La Predicadera, via Espolón Guanchinfú

10.10.20  Abans no ens tornin a confinar dins la nostra ridícula regió sanitària per causa de l’alarmant augment de casos de covid, aprofitem el pont “del...
Via liberazione

DIUMENGE, 18 D’OCTUBRE Aquesta setmana toca passar por, hem decidit amb l’Isabel Honorat per tatxar una via que fa temps varem posar a la llista d’espera, la...
Aresta bruc a la piràmde d'agulles

La colla decideix anar aquest dissabte a Montserrat, costa decidir molt on, però finalment decidim anar a la Piràmide. Quan em passen la ressenya penso... nen aquí hi ha...
La neura de deixar-me-la a la paret del pont

Torno a la paret del Pont (Sant Llorenç de Montgai). Aquesta via ja l'havia fet farà nou anys però l'altre dia em vaig adonar que no la tenia al blog. M'havia deixat...
Espero Guerrero

07-10-2020 Penedès Juncosa de Montmell Via :  Espero Guerrero Avui els ben enredat  i els porto afer lo que he llegit en algunes piulades com un...
Les Dames i la Canal de l'Ermità Mort

Hem tornat una vegada més a Montserrat, aquesta vegada per fer una activitat combinada amb pujada per la via ferrada de Les Dames i descens per la Canal de l'Ermità Mort. Una...
Puigsacalm pels graus del vessant nord

13.09.20  Complet i variat circuit al Puigsacalm des de Sant Privat d’en Bas, pel grau de les Escales de Sallent i la canal de les Eugues, i retorn pel Puig dels Llops,...
Via tossudament alçats

DIUMENGE, 04 D’OCTUBRE Aquesta setmana la meteo no es gaire segura, per això a la proposta del Josep d’anar a fer una via curta ens hi hem apuntat. La proposta es...
Cabra salvatge

Si teniu la sort de poder anar tot sovint a la muntanya de Montserrat, segurament en més d'una ocasió us topareu amb algun exemplar de cabra salvatge; mascles amb grans...
Pene Sarriere, clàssica de la cara est

El quart dia, finalment fa bon temps per escalar al vessant nord, així que abans de tornar cap a casa anem a fer la gran clàssica de la cara est del Pene Sarriere. La número...
Dos kerubins + pas de block

DIUMENGE, 27 DE SETEMBRE Aquesta setmana de temps insegur, la nostra prioritat, a més d’escalar és fugir del fred i del vent. D’ entrada serem quatre , amb dues...
L'esquena del puigsacalm xic o aresta sud

Estrenem la tardor amb aquesta bonica i elegant Aresta. Fem l'aproximació des del coll de Bracons, passant per la font Tornadissa i just abans d'arribar al cim del Puigsacalm...
Via jefe de jefes

DIUMENGE, 20 DE SETEMBRE Aquesta Setmana sortim tres, el Josep , l’ Isabel i jo i d’entrada anem a cercar el bon temps a ponent. Mirant ressenyes que tinc per casa he...
Serra de Sant Honorat, via Retiro Espiritual

3.09.20  Ja fa un any que no rondem per les moles de Sant Honorat ja que, per causa de la Covid, hem fallat a la nostra cita primaveral amb el massís, i ja toca tornar a...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Gràcies

Moltes gràcies. Acabo de veure que aquest modest blog porta ja més de 600.000 visites. Gràcies per xafardejar les meves escalades i si fa el cas criticar-lo per millorar.
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
La Cara del Mico, via Infidel

Hem fet una matinal d'escalada montserratina a la regió de La Plantació, una zona que hem visitat poques vegades però on fa molts anys vam fer un parell de vies al...

PIC DE PEGUERA 2982m. Via RAIERS.

8/09/20. L’escalada en l’Alta Muntanya comporta un plus a l’escalada pròpiament dita. Pugem amb el telefèric de l’Estany Gento i amb 1h estem al Refugi Colomina, on...
Anglada Cerdà a l'Ordiguer.

A l'Ordiguer probablement hi ha les dues vies més clàssiques i recorregudes del Cadí: Anglada Cerdà i la Cerdà Pokorski.L'Anglada sota el meu punt de vista constitueix un...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Cingles de la creueta iii

DIUMENGE, 06 DE SETEMBRE Una nova setmana que tinc que modificar els plans inicials i acabar fent el pla B. Ufff !!. Això ja comença a ser una constant. Inicialment amb...
Lolita la flamenca

DIUMENGE, 30 D’AGOST Aprofitant la baixada de les temperatures i el fet que per Girona i la costa Central diuen que farà mal temps per proposar fer una escapada a...