Aresta

Dent d'Orlú. Clima atlàntic.

Amb la refrescada d'aquests darrers dies em aparcat les escalades a les cotes altes del Pirineu i em aprofitat aquells llocs més càlids i, la Dent d'Orlú és un bon indret....
Peña ezkaurri. directa esminu.

28/07/20. Marxem uns dies al Pirineu Aragonés i la primera parada és a Ansó. Quan arribem fa molta calor, mengem alguna cosa al Càmping de Zuriza i és impossible intentar...
Bona Feina

29-07-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Avui em quedat mes aviat que de costum, però xerrant, xerrant se ha fet quasi la mateixa hora de sempre es a...
Pic de medacorba

Són poc més de les 8:30 h que comencem a caminar avui hem vingut aquí a Andorra per fer el Pic de Medacorba un dels seus cims més alts i que segons s'observa al mapa marca...
Cingles de la creueta

DIUMENGE, 19 DE JULIOLDesprès de l’ activitat d’ ahir, tinc clar que avui no convé fer “bestieses”, (el cos ja no aguanta com abans).He quedat amb la gent de...
AGULLA DEL PORTALET. Via ESCALADA PIRINAICA.

13/07/20. Amb el Felip quedem per anar tres dies a Pirineus, teníem previst anar a la zona de Colomines però la meteo adversa ens fa desistir. Sembla què per Aragó la cosa...
Via ¿....? al Gurugú. Sant Llorenç de Munt.

El Gurugú es un cimal o contrafort per de sota dels Plecs del Llibre de Sant Llorenç de Munt. Es un lloc molt tranquil i amb l'al·licient de tenir la seva paret a l'ombra a...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
3 mesos més tard

Després de tres mesos de no tocar la paret, aquest dissabte amb en Pany hem tornat a escalar. Per fer-ho hem escollit la paret del santuari de Corbera a on hi tenim 7 vies...
PENYA SEGAT DE LA FALCONERA. Via FALCONERA.

10/06/20. Anem deixant la sense raó en darrera, el Garraf i l’Alt Penedès tornen a estar a l’àrea sanitària de Barcelona i podem tornar a escalar al Garraf, els de...
Magdalena Superior, via Ignasi Jorba

16.09.16  Amb la recent estrenada fase 2 del desconfinament, arriben les primeres excursions de debó i les primeres escalades post-covid. Però a mi m’agradaria...
Cresta de Corbera, cara est.

La paret est de la Cresta de Corbera és un dels llocs més còmodes per anar a escalar de tot l'entorn de Berga: aproximació 0, vies equipades i grau baix. Així que ha estat...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...
Barcelonets

DIUMENGE, 31 DE MAIGSembla que tornem a la “normalitat” aquesta es la tercera vegada que sortim a escalar i ja comencem a veure’ns les orelles.La llàstima es que seguim...
Èlia a la Serra de Queralt.

Iniciem el Juny. Inagurem la fase 2 i com que ja ens deixen sortir a fer esport fora del municipi (ja era hora) retornem a la vertical. Com que la prudència s'imposa, durant...
Terra de Nómades.

Des del meu punt de vista aquesta via pot estar en la trilogia de les tres clàssiques llargues i de grau assequible del vessant sud monserratí juntament amb l'Aresta Ribes i...
Puig de sa Bassa

Penyal des MigdiaSortim del Pla de sa Bassa pel camí de sa comuna de Fornalutx, el qual es dirigeix cap a ponent amb espectaculars vistes sobre la vall de Sóller. En un...
#maifemcimrememberingyears

Dimecres 8 d’abril de 2020 – 25é dia de confinament (28é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...

Eiger: aresta mittelleggi

Confinament= Veure vídeos per passar l'estona. L'Eiger (l'Ogre) crec que tots hem somiat alguna vegada en pujar-hi, però la nord no està al nostre nivell. L'Aresta Mittellegi...