Aresta brucs a la savina inferior

L'esquena del puigsacalm xic o aresta sud

Estrenem la tardor amb aquesta bonica i elegant Aresta. Fem l'aproximació des del coll de Bracons, passant per la font Tornadissa i just abans d'arribar al cim del Puigsacalm...
Lyskamm Oriental, aresta est

L'endemà, sortim a primera hora del matí del refugi. Encara estem una mica tocats per haver dormit a més de 4.500 m...., però confiem que ens anirem recuperant. Sobretot...

Eiger: aresta mittelleggi

Confinament= Veure vídeos per passar l'estona. L'Eiger (l'Ogre) crec que tots hem somiat alguna vegada en pujar-hi, però la nord no està al nostre nivell. L'Aresta Mittellegi...

Vía Aresta Brucs (IV+ 155 m) Cajoleta (Montserrat, Barcelona)

Vía Aresta Brucs de La Cajoleta es una vía de escalada amable y bien equipada que te permite disfrutar de las espectaculares vistas de Plecs dels Llibres.
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
Roca Gris, via Aresta Esparreguera

5.10.19  Ja feia temps que teniem aquesta via “entre cella i cella”, com se sol dir, però sempre per problemes amb el calendari de nidificació que impera en aquest...
Vanoise. pic pierra menta. aresta nord.

14/08/19. La Pierra Menta és un Pic molt estètic per la seva vessant nord, si la veus has de pujar-hi. L’aresta Nord és la gran clàssica d’aquest cim. Aproximació...
Cerví, aresta del Leone des de Cervinia.

El Cerví, la muntanya icònica, una de les més reproduides i una de les més altes dels Alps, amb el seus 4.478 metres. I encara més si tinguéssim en compte la prominència...
Dent Blanche, 4.357 m. Aresta sud.

La Dent Blanche és un d'aquests cims de més de quatre mil metres, que no són ni senzills, ni molt difícils. Però que tenen la seva gràcia i, sobretot, la seva dificultat....
Agulla dels Tres Ponts, via Aresta Idíl·lica

31.05.19  Ja fa temps vam visitar la serra de Sant Honorat per a fer-hi la clàssica volta per les seves ferèstegues moles conglomeràtiques, però mai hi haviem anat a...
Aresta Brucs al Dàtil

roques,parets i agullesdeMONTSERRAT1/REGIÓ D'AGULLES1972Bonica i agradable Aresta Brucs amb un primer llarg ple de burins i cargols simpàticament envellits, en lliure no passa...

Aresta Brucs de l’Agulla dels Ossos

L‘Agulla dels Ossos acostuma a ser una roca poc visitada, potser per trobar-se mig amagada, potser perquè no hi ha cap via realment fàcil. L’Aresta Brucs és una...
Via NORMAL a l'Agulla Inferior del Pas del Príncep

Diumenge 2 de desembre de 2018Aquesta agulla, sovint passa desapercebuda tot i que la tenim just al mateix pas del Príncep quan anem a coll de Porc o al refugi d'Agulles quan...