Aries

Cuchillares de Contreras

Fa molts anys, l'abril de 1979, vam fer una escapada als Cuchillares de Contreras, una zona d'escalada situada en el paratge anomenat Hoces del Cabriel, en el límit entre les...
215 - El Pal per na Ferrandell (30-11-2019)

L'any 2014 pujàrem a aquesta mítica muntanya, al Pal, però per la pujada clàssica, per la torrentera que mena al coll d'en Burgat, per allà mateix farem avui la davallada,...
Camins i escalades als Ecos

Una singular jornada montserratina amb una mica de tot: excursió pels Ecos, fotografies de Montserrat, camins equipats, vols de dron i dues petites escalades, en una sortida...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Nou projecte 2.

23/11/19. Tornem al nou projecte....Avui la intenció és treure l’entrellat de la línia. Repetim els dos llargs què tenim oberts i seguim treballant. El dia és bo...
Encetem temporada a Port del Comte

Aquest any sí que podem començar ben aviat la temporada d'esquí de muntanya gràcies a les generoses nevades del novembre. Tan generoses que fins i tot podem esquiar al...
L'enigma de la jana

DIMARTS, 19 DE NOVEMBREAquesta setmana per necessitats familiars tinc que sortir dimarts si vull fer alguna escalada, però tots tenim el nostre calendari muntat i costa trobar...
Tardor calenta

DIMECRES, 13 DE NOVEMBREAquest mes sembla que es presenta malament per a poder sortir a escalar, desprès del pont de novembre en que va fer mal temps i jo encara estava tocat...
Font de la Tosca i gorgs de la Masica

9.11.19  Agradable passejada de tardor pel sector comprès entre Vallfogona de Ripollès i el vessant nord de la serra de Milany, a través de boscos i torrents que baixen...
Passejada pel riu Cervol. Traiguera

14 de setembre de 2019 Segueixo fent inventari de les sortides del calendari de Terres de Cruïlla del 2019. Ara us presento la 8a sortida que es va portar a terme el...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Negrell (1.345 m.)

var Latitud_sortida = 40.789451; var Longitud_sortida = 0.306995; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Vies

Vies "t'EstImO" i " Je t'aime"

Aquest dissabte ens trobem varies cordades a la Codolosa per escalar aquestes dues vies que es troben a la part més oriental de la Codolosa, ja dins del torrent de Santa...
Alta fidelitat

DIJOUS, 24 D’OCTUBREFa dies que la meteo ve avisant que el dimecres no serà gaire agraït, amb fortes turmentes per tot Catalunya, però deixen un raig d’ esperança a la...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Via santa fe

DIUMENGE, 13 D’ OCTUBREAquesta setmana per compromisos familiars no puc sortir el dissabte i per sort l’Isabel i el Juan Carlos també poden sortir o sigui que algo...
Cueva de los Arnales

Després de la intensa jornada de muntanya d'ahir al Tendeñera, avui toca tornar a casa però hem volgut aprofitar que estàvem per aquestes contrades per fer una activitat...
Tendeñera (2.845 m) per la vall d'Otal

L'any passat ja vam fer un intent al Tendeñera. De fet no va arribar a ser un intent perquè una nevada primerenca, caiguda a finals d'octubre, ens va obligar a canviar de...
Pilier dels palmerales

DILLUNS, 23 DE SETEMBREPortem dos dies d’escalada  i hem acumulat més de mil metres, ja és hora de fer un recés si no volem cremar-nos i avui dilluns ha sorgit...

Participació joelette a la XII caminada 4000peus

Aquest proper diumenge, dia 6 d’octubre, celebrarem la 12ª edició de la Caminada Popular Collbató de 4000peus. Hem convidat a vàries cadires joelette a participar en...
ELS PORTS PARET DE LA GRONSA via Caspa i Caries

Decidim baixar als Ports perquè el Jordi no hi havia escalat mai. Triem la Gronsa sud, doncs encara fa una mica de calor i al matí hi toca força ombra. La via a mi m'ha...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Pala de montinier

Aquest estiu  vaig passar set dies per la zona d'Ainsa i el primer que veia quan treia el nas per la finestra era el cim de la Pala de Montinier. La qüestió és, que...
En kayak per mediano i el grado

De vegades trobar-se el got mig buit te els seus avantatges, així és que en la nostra excursió pel pantà de Mediano vam tenir l'oportunitat de poder passejar per les restes...
Puigllançada (2.409 m.)

var Latitud_sortida = 42.281986; var Longitud_sortida = 2.016255; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Fonts de Canet lo Roig. Maestrat.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px...
Serra de Sant Pere. Traiguera

29 de juliol de 2019A la divisòria entre els termes municipals de Traiguera, Canet lo Roig i la Jana, al Baix Maestrat, s’aixeca la Serra de Sant Pere,  també coneguda...
La Collarada (2883 mts.) des de Villanúa.

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Una setmana més la meteorologia ens ensenya la seva millor cara, d'ença que vaig penjar els esquís l'1 de juny, l'única...
Cresta de Roháče

var Latitud_sortida = 49.144267; var Longitud_sortida = 19.695045; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...