Aries

Volta al llac d'Esparron

var Latitud_sortida = 43.751951; var Longitud_sortida = 5.882403; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
La cova de Na Blanca i el recingle del Tití

21.05.18  Al nord de la mola on es troba encinglerada Siurana, es dreça la mola bessona de la Siuranella, separada d’aquella pel barranc de l’Estopinyà. Els...
Camp de l'Ermità

var Latitud_sortida = 42.224706; var Longitud_sortida = 1.890987; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Coll Marcer

var Latitud_sortida = 42.403338; var Longitud_sortida = 1.941205; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Per la Tinença de Benifassà.

1 de maig de 2018Aprofitant la sortida que ja he descrit a "Senderes", per descobrir l'entorn del Boixar, el mateix dia vaig fer una mica de turisme per la Tinença, visitant...
Camins de Planícia

La finca pública de Planícia, un ampli territori de 442 ha, es troba solcada per una gran xarxa de camins i viaranys on podem dissenyar diversos recorreguts. El seu bosc és...
Font de sa Mina (Sóller)

Ruta que comença al cementiri de Sóller pel camí de sa Coma Carnissera que puja a la Serra d'Alfàbia, fins arribar a la font de sa Mina. El camí ens regala extraordinàries...
TURÓ DE MERADES (187,7 m)

CIM: Turó de Merades (187,7 m)COORDENADES CIM: VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: MontsiàDESNIVELL: 11,6 mHORARI: 24 min (12 min + 12 min)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA: Serra de...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...
Pic de Bessinelles

Pic de BessinellesEncarem les darreres jornades de la temporada amb bones acumulacions de neu però, en la línia de la majoria de caps de setmana, una previsió meteorològica...
Bassegoda (1.373 m.)

var Latitud_sortida = 42.270200; var Longitud_sortida = 2.596431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
ROCAMAURA. Via DEL

ROCAMAURA. Via DEL "MAÑO"

25/04/18.  Avui al final ens ajuntem quatre, per quedar ja ens hem fet una mica d’embolic. Anem cap a l’Estartit, entre una cosa i un altre arribem tard a la...
El Ventolau

Ha sigut la tercera vegada que pujo el Ventolau amb esquís. Tinc molt bons records de les altres dues. La primera va ser el febrer del 1991, quan les pistes d'esquí encara no...
2 birres i unes braves.

Ressenya del Llorenç.Jo he trobat el grau ajustat en algun punt i he posat al costat el que a mi em sembla que te ( opinió totalment subjectiva )Aquest dissabte amb el Toni,...
ROCA DELS ARCS. Via ROSA DEL SUR.

17/04/18.Avui quedem amb el Remi per anar a la Roca dels Arcs, portava varies propostes, però en Remi li té ganes a la via “Rosa del Sur” i com diu ell aquesta puntua...
Els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran

Embassament de CúberUn llarg itinerari, bastant exigent, que corona els puigs des Coll des Jou i des Sementer Gran, on gaudirem d'extraordinàries panoràmiques al llarg del...
La Cogula. Montsià.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 13.0px Helvetica;...
Adéu Pi

Adéu és una contracció de “amb Déu”. En un comiat, havent de deixar sola aquella persona, hom deia a l’altre “quedeu amb Déu”, i rebia la resposta “que Ell us...
Pels dominis dels Ubach i d'en Capablanca

3.03.18  Petit itinerari circular d’uns 8,5 Km de recorregut i 300 m de desnivell, pel conjunt arquitectònic situat al vessant sud de la serra de l’Obac (cases Nova i...
LIBRE en Montañesa (pared oeste)

Llibertat.Paraula encisadora que tot-hom s'apropia i alguns manipulen,rabiosament actual,compromesa,amb un punt de perill com el recull d'itineraris esplèndits d'aquesta...
Llibertàries a la Paret de Riu Lacó.

He aprofitat l'últim raig de sol abans de que arribi "Mordor" per fer aquesta vieta ràpida i sense pretencions acabada de fa poques setmanes a la Paret de Riu Lacó.La...
Voltants de Lluc

Una excursió matinal i circular sempre per camí. Des de l'aparcament de Monestir, anem cap a les cases de Menut per un camí de terra. Per pista asfaltada de camí cap a...
Volcà de la Crosa. Buscant el bon temps.

IntroduccióEntre Aiguaviva i Vilobí, a tocar de Sant Dalmai, hi ha el Volcà de la Crosa. Forma part de la gran zona volcànica que s'extén més enllà de la Garrotxa i que...
Serra de Castelltallat

var Latitud_sortida = 41.829443; var Longitud_sortida = 1.751698; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La RAMBLA DE SELLUMBRES, Portell de Morella.

Magnífica excursió, sense cap dificultat per bons senders i ben senyalitzats, que ofereix un espectacle natural excepcional, l’engorjat de parets calcàries i el...

Circular per Siurana

27.01.18  En la primera sortida col·lectiva de l’any, una quarantena de companys ens hem aplegat aquest dissabte al pantà de Siurana per fer una excursió pels cingles...
El retaule de montalegre: lo mirador

A l'extrem de la serra del Mont-roig hi ha l'ermita de Montalegre. En Jordi Marmolejo, des de fa temps està fent una zona d'escalada esportiva que és un veritable plaer.A...
Riudarenes – Estany de Sils (101 m)

Dijous 25 de gener de 2018La ruta dels segadorsHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Selva.Temps aproximat: 3 h (13 km)Desnivell: 50 m (acumulat)Dificultat...
Costa Est australiana . Arribem a Cairns.

Després de Rainbow beach continuem fent via. La següent parada és al poble de Rockhampton a fer la foto de rigor en el punt de tròpic  de  Capricorn. Hi vam estar...
Coll de Banyuls - Llançà

Avui hem completat la nostra travessia per les muntanyes de l'Albera amb la tercera etapa, entre el Coll de Banyuls i la població de Llançà. Eren poc més de les cinc del...
MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ.  Via CULÉS

MALANYEU. PARET DEL DEVESÓ. Via CULÉS

3/01/18: Primera escalada de l’any 2018, quedem amb la colla dels dimecres avui amb la Isabel i l’Antonio, anem a la Malanyeu. Portem varies opcions i al final ens decidim...