Aries

Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vies josep monistrol + punt verd

DIMECRES, 03 DE JUNYAvui és el primer dia que el company Joan pot sortir , tot i que amb restriccions.Però no volem deixar enrere el nostre pla de recuperació, per tant, ens...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...

Com seguirem

Avui fa 81 dies que estem confinats (83 els d’Igualada) i això encara no s’ha acabat.Aquests dies, lluny del nostre "hàbitat natural" hem comprès que un/a muntanyenc/a no...
Costes de Gisclareny

var Latitud_sortida = 42.261023; var Longitud_sortida = 1.834367; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...

Canvi de data Cursa de l’Alba

La Junta de 4000peus en la sessió del 6 d’abril va prendre les següents decisions: A conseqüència de les recomanacions de les autoritats sanitàries d’establir...
#lafinestraindiscretademaifemcim

Dimecres 15 d’abril de 202032é dia de confinament (34é a Igualada) Hora de sortida: Tot el diaPunt de sortida: La finestra de casa vostra.Ubicació: Casa vostra.Temps...
Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...

Confinament Voluntari 2ª setmana

Dilluns    23 - 03 - 2020Seguin el confinament..... sembla que vaig trobant el meu ritma.....Em busco rutines diàries per que tot sigui mes plaentAixecar-me /...

Reservant forces.

No hi ha res pitjor per un ocell de bosc que quedar-se al niu, però així són les coses (tot i que em socialitzo més anant a comprar que amb algunes solitàries que he...
Bona Feina

11-03-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via : Bona FeinaBe, ja hi som desprès de un bon esmorzar i de la llaaaaarga aproximació a peu de via, quan sentim unes veus i...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...
ALÒS DE BALAGUER. Via TRANSTALÒS.

4/03/20. Avui anem a repetir la via Transtalòs després de l’integral què vam fer després de dos atacs per obrir-la. Anem dues cordades el Jesús amb el Ramón i amb...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vies de les cabres + d'ombres i llums

DIMECRES, 26 DE FEBRERHi ha dies que és més important anar amb els companys que no la via que fas i avui era un d’aquests dies.Desprès de varies setmanes sense sortir avui...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Volldamms cimeres

Pic de la Portaneille (2.737m) Coma de Ransol, Andorra.Hi ha certes tradicions mil·lenàries que cal cuidar per conservar-les, lluitant perquè la facilitat de l'oblit no...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Volta a Lletó

var Latitud_sortida = 42.351103; var Longitud_sortida = 1.508784; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
Les golfes de la codolosa

DIVENDRES, 07 DE FEBRERAquesta setmana quasi em quedo sense sortir.El dimecres per temes familiars no vaig poder fer-ho i vaig comença a fer trucades per sortir algun altre...
Plateau de Bure (2.564 m) amb esquís

Després de la remullada d'ahir al Pic de la Rama, la previsió per avui de Méteo France era de bon temps, amb pocs núvols i assolellat. Per això hem programat per avui...