Aries

Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
 Del Nano

25-08-2020        Aragó Panticosa Via :  Del NanoDimarts avui anem en direcció Aragó amb una recol·lecta de personal un xic...
Volta al pic de Cagire

var Latitud_sortida = 42.919498; var Longitud_sortida = 0.760970; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Tossal de la Moradilla. Segrià.

3 d'agost de 2020Nova ascensió a un dels 100 cims del repte de la FEEC. Aquesta vegada és el torn del Tossal de la Moradilla, als Alamús, a un tret de pedra de...
Tossal de la Moradilla. Segrià. 100 cims

Via Decauville

var Latitud_sortida = 42.833840; var Longitud_sortida = 0.986591; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Mines de Ventalhor

var Latitud_sortida = 42.833718; var Longitud_sortida = 0.937838; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Port d'Aulà (2.262 m.)

var Latitud_sortida = 42.792344; var Longitud_sortida = 1.154983; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...

Vells, xacrosos i presoners

Tinc per a mi que allò que ens defineix com a humans, per superació positiva d'altres estadis i com aproximació dinàmica a un estadi superior -tal vegada influenciat per...

05-08-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de la Bruixa Fantàstic dia d’aventures ..... be de mini aventures, tampoc no ens em de passar...Núvol, bona...
Volta al Pedraforca

26.07.20  Interessant i variat circuit al voltant del Pedraforca, de 17 Km de recorregut i 650 m de desnivell, que correspon en la seva totalitat al sender PR C-127...
Bona Feina

29-07-2020 Berguedà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Avui em quedat mes aviat que de costum, però xerrant, xerrant se ha fet quasi la mateixa hora de sempre es a...
Cingles de Tavertet i Puig de la Força

18.07.20  Interessant ruta circular pels cingles de Tavertet, on a l’espectacularitat de les parets dels cingles cal afegir les grans vistes que tindrem. Des de l’àrea...
Cingles de la creueta

DIUMENGE, 19 DE JULIOLDesprès de l’ activitat d’ ahir, tinc clar que avui no convé fer “bestieses”, (el cos ja no aguanta com abans).He quedat amb la gent de...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Dels Joans (Any nou via Nova)

18-06-2020 Berguedà Malanyeu Paret del Davessó Via :  Dels Joans (Any nou via Nova) Trobada aclaparadora amb els companys desprès de tres mesos de confinament en les...
Camins de Collbató, 2

Clot de la Mònica - Pas de la Mallenquera - Miradors de Sant Joan - Camí Vell9.06.20  En la primera sortida amb cara i ulls després del confinament, ens atansem a...
Gósol - Moripol

var Latitud_sortida = 42.231158; var Longitud_sortida = 1.661455; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vies josep monistrol + punt verd

DIMECRES, 03 DE JUNYAvui és el primer dia que el company Joan pot sortir , tot i que amb restriccions.Però no volem deixar enrere el nostre pla de recuperació, per tant, ens...
Ullal de la Magdalena, via Ulu-Apa

29.06.17  Amb l’ampliació de la regió sanitària, els excursionistes i escaladors de la capital ja podem anar a fer unes cervesetes a l’Hospitalet ja què, amb...

Com seguirem

Avui fa 81 dies que estem confinats (83 els d’Igualada) i això encara no s’ha acabat.Aquests dies, lluny del nostre "hàbitat natural" hem comprès que un/a muntanyenc/a no...
Costes de Gisclareny

var Latitud_sortida = 42.261023; var Longitud_sortida = 1.834367; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...

Canvi de data Cursa de l’Alba

La Junta de 4000peus en la sessió del 6 d’abril va prendre les següents decisions: A conseqüència de les recomanacions de les autoritats sanitàries d’establir...
#lafinestraindiscretademaifemcim

Dimecres 15 d’abril de 202032é dia de confinament (34é a Igualada) Hora de sortida: Tot el diaPunt de sortida: La finestra de casa vostra.Ubicació: Casa vostra.Temps...
Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...