Aries

Volldamms cimeres

Pic de la Portaneille (2.737m) Coma de Ransol, Andorra.Hi ha certes tradicions mil·lenàries que cal cuidar per conservar-les, lluitant perquè la facilitat de l'oblit no...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...
Les golfes de la codolosa

DIVENDRES, 07 DE FEBRERAquesta setmana quasi em quedo sense sortir.El dimecres per temes familiars no vaig poder fer-ho i vaig comença a fer trucades per sortir algun altre...
Plateau de Bure (2.564 m) amb esquís

Després de la remullada d'ahir al Pic de la Rama, la previsió per avui de Méteo France era de bon temps, amb pocs núvols i assolellat. Per això hem programat per avui...
Pic de la Rama (2.329 m) amb esquís

Com saben els nostres seguidors, cada any per aquestes dates fem una sortida de quatre dies d'esquí de muntanya per zones relativament poc conegudes dels Alps. El Queyras,...
Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
Aladaglar 1º part. informació pràctica

De fet no sé gaire com començar aquesta entrada.… Ens va agradar conèixer aquest lloc remot, autèntic, inalterat i espectacular, que semblava que haguessim anat al...
Trobada a Can Vilaró

Partim de la base que no és adient recomanar cap establiment, bar o restaurant, que tot canvia prou de pressa i el que pot ser vàlid per avui, pot no ser-ho per a demà....
Roc fuirós

DIMECRES, 01 DE GENERAquest any a diferencia d’altres anys, anem per celebrar el Cap d’Any en una casa rural de l’Alt Empordà i m’agradaria començar l’any fent una...
GARRAF. FALCONERA. Via PISET.

31/12/19. Avui acomiadem l’any 2019 fent una matinal al Penya segat de la Falconera, hem coincidit varies cordades de coneguts tots amb la mateixa idea. Nosaltres anem a...
217 - Planícia pel pas d'en Vallès (16-12-2019)

La ruta discorre per Planícia, en part per camins des Rafal, recentment oberts als senderistes, i en part, per la finca pública de Planícia. La pujada la feim per un...
Agulla de l'Arbret, via Aresta Brucs

26.12.19  Des que a principis d’aquest mes de desembre vam escalar la Filigrana, que ens vam quedar amb les ganes de pujar també a la Mitra, més coneguda com l’Agulla...
Llafranc - Tamariu

var Latitud_sortida = 41.895189; var Longitud_sortida = 3.193092; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Espectacularitat del feixant de carlets

L'altre dia vaig anar als Feixants del Montsec. És segurament la millor excursió del Monsec d'Ares. Doncs la segona és el Feixant de Carlets. Té un caràcter més salvatge,...
Lo Coscollet des de Can Boix (Peramola)

Distància: 26 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat: baixa, molt puntualment mitjana-baixa.Punt de sortida: Can Boix (Peramola).Durada total: 7:30 h.Sortida des de Can Boix direcció...
Vies a Coll Roig

Ressenya d'en Joan AsinAquest dissabte pugem a Coll Roig a fer la via Tardor Calenta i la del seu costat, una via den Gustavo Mañez que en Santi Sanz està restaurant al seu...
Cuchillares de Contreras

Fa molts anys, l'abril de 1979, vam fer una escapada als Cuchillares de Contreras, una zona d'escalada situada en el paratge anomenat Hoces del Cabriel, en el límit entre les...
215 - El Pal per na Ferrandell (30-11-2019)

L'any 2014 pujàrem a aquesta mítica muntanya, al Pal, però per la pujada clàssica, per la torrentera que mena al coll d'en Burgat, per allà mateix farem avui la davallada,...
Camins i escalades als Ecos

Una singular jornada montserratina amb una mica de tot: excursió pels Ecos, fotografies de Montserrat, camins equipats, vols de dron i dues petites escalades, en una sortida...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Nou projecte 2.

23/11/19. Tornem al nou projecte....Avui la intenció és treure l’entrellat de la línia. Repetim els dos llargs què tenim oberts i seguim treballant. El dia és bo...
Encetem temporada a Port del Comte

Aquest any sí que podem començar ben aviat la temporada d'esquí de muntanya gràcies a les generoses nevades del novembre. Tan generoses que fins i tot podem esquiar al...
L'enigma de la jana

DIMARTS, 19 DE NOVEMBREAquesta setmana per necessitats familiars tinc que sortir dimarts si vull fer alguna escalada, però tots tenim el nostre calendari muntat i costa trobar...
Tardor calenta

DIMECRES, 13 DE NOVEMBREAquest mes sembla que es presenta malament per a poder sortir a escalar, desprès del pont de novembre en que va fer mal temps i jo encara estava tocat...
Font de la Tosca i gorgs de la Masica

9.11.19  Agradable passejada de tardor pel sector comprès entre Vallfogona de Ripollès i el vessant nord de la serra de Milany, a través de boscos i torrents que baixen...
Passejada pel riu Cervol. Traiguera

14 de setembre de 2019 Segueixo fent inventari de les sortides del calendari de Terres de Cruïlla del 2019. Ara us presento la 8a sortida que es va portar a terme el...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
Paret d'Àger, via Alkaid

29.10.19  Després d’haver tastat la Paret d’Àger a la via Montsiciana la passada primavera, ara en plena tardor toca entrar en matèria, per això anem a l’Alkaid,...
Negrell (1.345 m.)

var Latitud_sortida = 40.789451; var Longitud_sortida = 0.306995; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Vies

Vies "t'EstImO" i " Je t'aime"

Aquest dissabte ens trobem varies cordades a la Codolosa per escalar aquestes dues vies que es troben a la part més oriental de la Codolosa, ja dins del torrent de Santa...
Alta fidelitat

DIJOUS, 24 D’OCTUBREFa dies que la meteo ve avisant que el dimecres no serà gaire agraït, amb fortes turmentes per tot Catalunya, però deixen un raig d’ esperança a la...