Aries

Sa Mesquida - Es Grau

Sa MesquidaRecorregut lineal i costaner que uneix els nuclis de població de sa Mesquida i es Grau. Correspon a un tram de l'etapa 1 del Camí de Cavalls. La ruta passa entre...
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...
Monte Tolu (1.331 m.)

var Latitud_sortida = 42.548636; var Longitud_sortida = 9.004167; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Escaladors Bucòlics

19 –06-2019 Bergadà Santuari de Corbera Via : Escaladors Bucòlics Fa tot just  uns dies el col·lega Baraldés va penjar un parell de vies amb tots els ingredients...
Agulla dels Tres Ponts, via Aresta Idíl·lica

31.05.19  Ja fa temps vam visitar la serra de Sant Honorat per a fer-hi la clàssica volta per les seves ferèstegues moles conglomeràtiques, però mai hi haviem anat a...
La Riera de les Gorgues

Aquesta riera ha sigut la gran desconeguda pel gran públic excursionista, gràcies a les xarxes  i a la navegació per internet aquest desconeixament, però, a anat a...
Martinetti a la paret de la Formiguera

Del cim de l'esperó sud, agafem un caminet que va cap a l'oest seguint la carena, fins que comença a baixar i creua el que que puja des de la carretera. Llavors en poca estona...

Vàries entitats comparteixen l’experiència joelette

Avui hem participat en la 2ª Festa Inclusiva d’Olesa de Montserrat. Finalment el temps ens ha permès realitzar aquesta sortida que hem compartit els companys del Grup de...
Via ferrada de Penyaflor

5.05.19  El primer diumenge de maig, la colla de “ferrateros” anem a fer una via que puja a una muntanya amb un nom molt adient per aquesta època primaveral: la...
Balmes i graus de Siuranella

1.05.19  Ara fa un any donàvem notícia en aquest bloc de la cova de Na Blanca, una gran balma obrada oberta al cingle vermell de Siuranella, la mola que s’aixeca...
MALANYEU.PARET DEL DEVESSÓ. Via BADALONA.

8/05/19. Avui no tenim gaire temps i anem a Malanyeu, després de varies opcions ens decidim per la via Badalona.  La via està equipada amb parabolts de 8 i un pitó, les...
Un passeig carregat d'Història. Fitor- Fitor

Excursió realitzada el 5-5-2019La ruta que avui ressenyem està basada en la ruta que varen dissenyar conjuntament la UAB i el Consorci de les Gavarres per tal de posar a...
Xin - Xan

01 –05-2019 Sopeira Presa i Paret d’Escales Via : Xin - XanAvui em de matinar em decidit fer una sortida llarga a terres llunyanes, el temps acompanya i aprofitem que es un...
Mola d'Estat (1.127 m.)

var Latitud_sortida = 41.380146; var Longitud_sortida = 1.079913; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Caragolet

24-04-2019 Monestir El caragolet Via  : El Caragolet Ha passat la Setmana Santa amb un temps un xic núvol  i ventós que ha facilitat que la meva normal i crònica...
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Ruta de les ermites de Montserrat

13.04.19  La muntanya de Montserrat ha estat des de temps molt antics un recer per a la vida eremítica, desenvolupada inicialment a la part baixa i mitjana de la muntanya....
Via sufi

DISSABTE, 13 D’ABRILAquesta setmana teníem previst fer una activitat però al darrer instant al company van sorgir-li compromisos i va tocar improvisar i cercar una...
La Foradada

var Latitud_sortida = 40.640162; var Longitud_sortida = 0.557421; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sumant metres a Vallter 2000.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Recorregut del dia d'avui marcat al plànol de l'estació. La previsió meteorològica per aquest dissabte al Pirineu no...
Teixeda de Cosp. Cardó

14 de març de 2019 L'itinerari que us presento, un altre cop a Cardó, ens porta a visitar una raconada espectacular: la Teixeda de Cosp. Un bosc d'unes 5,8 ha. de...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
Tres mil quatre-cents quatre

Estasen, PD (300 m) Aneto, Massís de la Maladeta. Intento trobar una posició còmoda per apagar els pensaments i descansar fins l'endemà. Aquest acte que repeteixo cada dia...
Boscos de Camurac

var Latitud_sortida = 42.796945; var Longitud_sortida = 1-917183; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Via todo ventajas

DISSABTE, 09 DE MARÇLa darrera setmana que varem sortir el Juan Carlos i jo va acabar en fracàs, la via va resultar més potent del nosaltres ens esperàvem, per això aquesta...
Via VILABONA a la Serra d'Encies a Vilamala

Dissabte 2 de març de 2019El Clot de Vilamala es, com he descrit en altres entrades, un lloc salvatge i solitari. La via VILABONA dels germans Masó, la vaig estar mirant fa un...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...
BONA SORT 6a+ A1-CINGLERA DEL TABAC-MONTROIG

Avui surtirem a passar lo mati amb l’intenció de no escalfar-nos massa la closca per poder tornat aviadet a casa que hi han punts a guanyar.Un cop a Cal Pere i parlant de...
Collbaix. 100 cims

27 de gener de 2019I amb aquest, completo el Hat-trick de 100 cims de la jornada. Després de coronar el Puig de Sant Miquel a l’Anoia i el proper Cogulló de Cal Torre al...
Mallo Colorado i Peña Rueva

El darrer cap de setmana vàrem anar a Riglos. En Jordi i el Joanet encara no hi havien escalat mai i la meva proposta era escalar dissabte a Riglos i diumenge a Peña Rueva, a...
L’obaga del castell de Montesquiu (709 m)

Dimecres 27 de febrer de 2019MatinalHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 2 h 20 m (7,5 km)Desnivell: 250 m (acumulat)Dificultat (1):...
El Pont del Diable ens observa

Copa Catalana de curses d’orientació 2019Pont del Diable a TarragonaCategoria H60 3,7 km. 14 fites1-20-07, 5,6 km. 108 metres de desnivell positiu 4t. de 7 classificatsEl...
Pujador des Palmers i coma Clova

Coma Calenta.Arrenca la caminada en el punt quilomètric 107 de la carretera Ma-10 d'Andratx a Pollença.(WP-01) Km 107 de la carretera Ma-10 (Andratx - Pollença) - 0,0 km - 0...