Art

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
Deu anys del blog El col.leccionista de Vies

19 de juliol de 2009 - 19 de juliol de 2019Ja fa deu anys que vaig començar a crear aquest blog sense tindre gaire be les coses massa clares, de com funcionava tot això, de...

467 - palamós cap roig 170719

467 - PALAMÓS CAP ROIG 170719Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep SamsóSi voleu més informació d'en Josep...
Itinerari circular per l'estació d'àger

En començar la primavera passada es va organitzar una Trobada de cuidadors de senders de les Terres de Lleida, però per problemes familiar em va ser impossible anar-hi....
Revolució i guerra: 18 de juliol de 36 a lleida

Els companys de Memorial Democràtic de la Paeria tenen a ver a organitzar una altra caminada tot recordant els escenaris del 18 de juliol del 36 a la ciutat de Lleida.Val a dir...
SAME a l'Agulla del Senglar.

Audaç itinerari que troba el camí lógic en una imponent agulla.Totes les tirades tenen la seva gràcia: la primera és una pencada,la segona te pasos ben picants i és ben...
COVES DE LA CERDANYA (Anes-Olopte-Fou de Bor)

Avui venim a la Cerdanya per fer la visita de tres cavitats que es troben per l'entorn de Bellver, Hem sortit a bona hora per tal d'aprofitar el dia, la primera cavitat que...
Albània escalada i turisme

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
Via del Quart Home a la Roca del Migdia.

Aquests darrers dies he navegat en un mar de dubtes per decidir on anar escalar: ahir al vespre vaig optar pel Cadí i fins aquest matí al prat no he triat la via. Finalment,...
La facu. sector jo de l'oca.

15/07/19. Tarda a l’ombra a la Facu, tot i què a l’aproximació el sol encara tocava.... bona suada. Hem anat al sector Joc d’Oca què no coneixia, el Vicenç ha fet...
Gronsa Sud, cara oest

23.06.19  Després d’haver “tastat” la roca dels Estrets d’Arnes a la via Tintin a les Moles, ara toca anar a l’altra banda del riu on s’aixequen les Gronses,...
A dalt - 10 de 1000

J.A. Sanz, 6b(220m)Mallo Frechín, Riglos.Afrodita, V+ (150m)La Predicadera, Serra de Guara.Sembla que després d’anys com a groupie d'El Príncep de les Maduixes tinc el...

Ultima edicio del blog de pedalsdeplom

COM M'AGRADA DIR  HI HA UN TEMPS PER A TOT I CREC QUE TRISTAMENT EL TEMPS D'ACTUALITZAR  EL BLOG FA UNA BONA TEMPORADA QUE HA PASSAT, DE FET NO NOMES EL NOSTRE A...
Pointe de Sales (vall de Samoens).

La Pointe de Sales és el cim situat més al nord de la serra de Fiz (Rochers des Fiz), la punta petita de la dreta a la foto de sobre. És un cim molt interessant, tant per la...
La grande dalle du claps: la sorpresa geològica

Després de pujar el Mont Aiguille, en Toni Vilaseca, coneix una contrada sorprenent on anirem a escalar l'endemà. Constitueix un complement perfecte.Le Claps és una meravella...

466 - Costabona Roca Colom 100718

466 Costabona Roca Colom 100719Si us voleu baixar la traça del Avifont: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...
CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
Gorges del Segre

var Latitud_sortida = 42.430847; var Longitud_sortida = 1.942101; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Prat d'Aguiló

var Latitud_sortida = 42.354199; var Longitud_sortida = 1.703047; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via ferrada de la Cascada de Fanes

Una nova jornada de transició, després de l'ascensió ahir del Sorapis. Avui havíem de baixar del refugi San Marco i pujar al refugi Son Forca, des d'on demà farem una nova...
Mont aiguille: la muntanya republicana

Mont Aiguille és una muntanya que imposa com ho fa l'Urriellu, el Cerví, el Pedraforca, el Cavall Bernat, així que no us sorprendrà gaire si comenceu a fer fotos i més...
Vies cerda verges + gran diedre

DIUMENGE, 07 DE JULIOLAquest diumenge no se com anirà la cosa, he quedat amb el Pere, per sortir, en principi per anar al “Pedra”, però jo sortiré després d’un sopar i...
Via ramon noya fortuny

DIMECRES, 03 DE JULIOLHi ha vies que no saps com  catalogar-les i la via d’avui n’és un exemple.Quedem aquesta vegada a Collbató i un xic més tard del que tenim per...
Ascensió al Sorapis (3.205 m)

Una gran ascensió a un dels gegants de les Dolomites. La Punta Sorapis és el punt més alt del massís del mateix nom i és una muntanya ferètsega i solitària. L'ascensió...
L'Esperó Eclèctic a l'Agulla del Montnou.

Després de molts dies (massa dies) sense tocar roca, avui ens hi tornem a posar en una matinal ràpida a l'ombra de la Paret del Montnou per escalar la bonica agulla de la seva...
Pic de Baiau (2886 m.)

Indiscutiblement la Vall Ferrera és, per mi, un de les més boniques del Pirineu. Deixant de banda que és la porta d'accés a la Pica d'Estats, podem trobar rutes a diversos...
Refugi San Marco

Avui, després de la gran jornada de muntanya d'ahir amb l'ascensió a la Civetta, toca fer una etapa de transició. Es tracta de baixar del refugio Adolfo Sonino i pujar al...
Sa Mesquida - Es Grau

Sa MesquidaRecorregut lineal i costaner que uneix els nuclis de població de sa Mesquida i es Grau. Correspon a un tram de l'etapa 1 del Camí de Cavalls. La ruta passa entre...

13 i 14/07/19 Alta Cerdanya - Pic de la Mina

LLOC DE TROBADA:  Refugi de l’UEC de La Molina dissabte tarda 13/07  (anada en vehicles particulars)Cal confirmar l'assistència abans del 6/07/2018 per...
Ascensió a la Cima di Coldai (2.403 m)

Curta i fàcil ascensió que hem realitzat com a complement de l'etapa inicial de la nostra estada a les Dolomites. Avui el pla previst era arribar al refugi Adolfo Sonino al...
Moles del Don, via Tintín a les Moles

22.06.19  Aquest darrer cap de setmana llarg, anem a celebrar la revetlla de Sant Joan al bonic poble d’Arnes (Terra Alta) i, de passada, aprofitem per fer algunes...
Obsessió per la penya foratata

La penya Foratata és una mola  que s'imposa damunt nostre com un vaixell de pedra que atrau fortament, obsessivament, als excursionistes el desig d'assolir el seu cim ....