Aulo

Pel camí ral de Mura

1.07.17  Matinal per indrets de la serra de l’Obac amb la intenció d’establir un itinerari relacionat amb el bandoler Jaume Masferrer, àlies Tocason, que publicarem...
Sobirà Catarra (I): Pic de l'Orri

Ens trobem amb els amics 'iruñarres' per pedalar durant 5 dies pel Sobirà i zones limítrofes. Comencem una mica al sud perquè sembla que la méteo al nord no serà gaire...
Puig d'Arques (533 m.)

var Latitud_sortida = 41.848738; var Longitud_sortida = 3.110544; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pas del Tauló des de Raixa

Pas del TaulóUna volta entre els termes municipals de Bunyola i Valldemossa. Passarem per un divertit pas de caçadors on trobarem un malmenat tauló (poc fiable) que ajuda a...
Vies Mossèn Ramon i Mossèn Tronxo

Fa 4 anys ja vàrem escalar aquestes vies. Aquí hi trobareu la ressenya complertaPerò com que el Xermi, El David i el Jordi no les havien fet, ens van demanar tornar-hi.Les...
166 - Coves per Míner 8-12-2016

En aquesta ruta feim un recorregut per diverses coves situades per la finca de Míner. Es pot dir que és una variant de l'excursió anterior, la ⇨165 - La cova Roja de Míner...
Lo Coscollet (1610 m). Paisatges Prepirinencs.

IntroduccióLa ruta que us proposem puja al cim de lo Coscollet. Un cim centenari, situat a la riba de la vall del Segre, en una zona molt escarpada i de gran bellesa. La part...
Tossa de mar: puig de cadiretes i camí de ronda

Alçada mínima: 0mAlçada màxima: 519mDistància: 17,7 kmTemps empleat: 5h30m (parades incloses)Desnivell + : 740mDesnivell - : 740mAprofitant uns dies de descans i ara que...
Pels camins d'en Serrallonga (III)

Casal de Montdois - el Vilar - Sant Martí de Querós - Santuari de Montdois21.05.16  Després de les nostres visites a la Sala de Viladrau i a les restes del mas...
Per les vies ferrades de Vallcebre

10.04.16  Ja fa alguns mesos que uns quants “habituals” de les sortides col·lectives mensuals se’ls va ocòrrer fer també sortides periòdiques a les diferents vies...
Puigcerver

Fa dies que tombo per verals més o menys coneguts, més o menys apamats, més o menys nets.I ja fa  molts dies que no fai cap entrada, així que he decidit unirles,...
Estany d’Ivars i Vila-sana (265 m.)

Dimecres 30 de desembre de 2015Hora de sortida: Nou del matí.Ubicació: Comarca del Pla d’Urgell.Temps aproximat: 2 h. (5 km.)Desnivell: 50 m.Dificultat: Fàcil.Programa:...
De Sant Fruitós a Caldes

A estat una sortida improvisada, pim pam, anem, doncs anem que ja fa massa dies que en parlem.Aprofitem un track d'en Josep de fa ja uns quants dies que va de Manresa a...
Tret de sortida: Vallée d'Aure.

Descens Col de Jeta, amb l'Arbizon de fons (Foto: Carles Lluch)El titular d'aquesta entrada podria ser: neu justa, però molt ben trobada.Efectivament, escollim la Vallé...
Vall de st marc

Fa un matí genial però tenim poca estona, així que deixem el cotxe al coll de Magí Vidal i agafem el senderó que puja a l'ermita de Sant Marc, a cavall entre l'Alt Camp i...
Per la serra del Corredor

31.10.15  Després d’haver fet un parell d’excursions pel massís del Montnegre (itineraris pel Montnegre carener i per la vall d’Olzinelles), ja tocava fer una per...

A tu estimat anonim

CARTA OBERTA A UN DE BEN SEGUR BON SEGUIDOR FIDELEstimat ANONIM entenem perfectament i respectem , que no vulguis fer publica la teua identitat, te per segur que hi...
Lloret de Mar - Tossa de Mar

//--> Petits illots a la cala dels Frares Túnel després de Lloret Deixem Lloret de Mar enrere Avancem el primer tram pel Camí de...
Indrets i camins de la vall de Cerdanyola

24.09.15  La vall de Cerdanyola, a l’Alt Berguedà, es troba situada entre les estribacions de la serra del Catllaràs, a l’est, i la vall del Llobregat, a l’oest;...
29 AGOST 2015-Paret d'Escales-SOBAO PASIEGO 6a

L’altre dia em vai alçar amb un ull com un pebrot, amb allò que en diuen un “derrame”. Després de sentir ronyar a la mestressa, als companys i fins i tot algun client ,...
La Fou i Bor

Dijous 6.08.2015.Vam ser la Tere i el Miquel Nebot, el Jordi , la Úrsula i la Duna, el Jordi i el Pere Castells amb...
Dolomites, volta

Dolomites, volta "pala san martino"

12/08/15. Avui tornem a fer una excursió amb itinerari circular, aquest cop a la “Pala de San Martino”. A l’entrada de “San Martino de Castronza” trobem...
Al castell de València d'Àneu

Serà una passejada fins a les restes del castell proper. Malgrat la calor que segur suportarem en un matí tant clar, començar-la en un raconet com aquest és, sens dubte, el...
TURÓ DE SANT PAU (302,7 m.)

CIM: Turó de Sant Pau (302,7 m.)COMARCA: Alt PenedèsDESNIVELL: + 149 m.HORARI: 1h 20 min. (45 min. + 35 min.)DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFIA: Camins de...
Castell de Burriac i Creu de Montcabrer

17.05.15  Passejada matinal pel Parc de la Serralada Litoral amb ascensió als panoràmics cims del Castell de Burriac, el Turó de l’Infern i la Creu de Montcabrer,...
Tuta de la Fou de Bor

//--> Galeria estreta al tram inicial Formacions a la Sala Cerdanya Buidatge del sifò Sala molt alta passat el sifò...

CIM: Turó de Castellruf (457,8 m.)COMARCA:Vallès OrientalHORARI: 1h 40 min- (1h + 40 min.)DESNIVELL: 285 m.DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA: Serralada de Marina- 1:25.000 / E....
Puig Gros (325 m) i el rocam de l'Ardenya.

IntroduccióCap de setmana gris i sense gaires expectatives de bones vistes. Amb aquest panorama per davant, decideixo sortir a un cim modest i molt proper, el Puig Gros. No té...
Bec de Ferrutx pel pas Candeler 18-1-2015

Les muntanyes d'Artà, integrades a les serres de Llevant, amb els seus humils cinc cents i pocs metres, amaguen algunes agradables sorpreses als muntanyencs, a més de les...
REUNIÓ  de  SOCIS  de  L'ENTITAT

REUNIÓ de SOCIS de L'ENTITAT

Monistrol,   18   de  gener   2.015 Amb la present data, hem cel-lebrat la reunió de socis...
De Montmeló a Montgat, per la Serralada Litoral.

Quan surto a caminar per la Serralada Litoral m’agrada fer aquest tipus de rutes, començar a la vessant obaga boscosa i acabar a la banda litoral a ran de mar. Aquesta...
TURÓ DE SANT MATEU (499 m.)

CIM:Turó de Sant Mateu (499 m.)COMARCA:MaresmeHORARI:1h 50 min. (1h05 min- + 45 min.)DESNIVELL:360 m.DIFICULTAT:FàcilRESUMAquest cim també anomenat turó d’en Lledó,...
TURÓ D'EN BALDIRI (430,6 m.) des de Teià

CIM:  Turó d’en Baldiri (430,6 m.)COMARCA: MaresmeHORARI:75 min. /45 min. + 30 min.)DESNIVELL: 265 mDIFICULTAT: Fàcil. RESUMAquest cim també anomenat Salve...
Nubiola–Torres

13-08-2014 Sant Jeroni Paret Oest Via :  Nubiola – TorresAquest cop no he complert un propòsit que em vaig fer fa anys.. Vaig proposar-me no tornar a fer aquesta via...
2on Camí dels Bandolers

(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src =...
Benicadell

Benicadell from Vicent Gozalbes on Vimeo.
Castell de La Guardia i La Roca Foradada

Caminada: Castell de La Guàrdia i La Roca ForadadaDistancia: 4,840 Km.Horaris: passar el matí, com a mínim 2 hores.Desnivell màxim acumulat: 259 m.Desnivell mínim acumulat:...
TURÓ DEL MALTALL DE LA MAGAROLA (430,3 m.)

CIM: Turó del Maltall de la Magarola (430,3 m.)COMARCA: El BarcelonèsHORARI: 1h 54 min. ( 1h 04 min. + 50 min.)DESNIVELL: 331,3 m.DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA:mapa Alpina...
TURÓ DE VALLDAURA (437, 5 m.)

CIM: Turó de Valldaura (437,5 m.)COMARCA: El BarcelonèsHORARI: 1h 13 min. ( 53 min. + 40 min.)DESNIVELL: 305,6 m.DIFICULTAT: FàcilCARTOGRAFÍA:mapa Alpina Collserola....
Creu del Montcabrer

Vist des d'abaix, de ran de mar, es veu un turó altiu. Anant per l'autopista, direcció Mataró des del sud, crida l'atenció quan s'és per Vilassar, però ràpidament perd...