B15

Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Els Bessons. Garrigues.

3 d'agost de 2020 Segueixo la ruta per la "Terra Ferma", a la recerca de muntanyes de la llista dels 100 cims de la FEEC. Aquesta vegada l'objectiu és un cim modest...
Via Fernandez Molero a la Roca Monera. Farena

Molt bona vieta a l'ombra, molt athlética i força elegant. Hem gaudit com crios!!Molt poca cosa a dir que ja no hi siguin a altres blogs o guias. Els graus antics estan...
Dolladictes, 6a (150 m.), Paret del Doll

Con darrerament sembla haver prou activitat per aquesta cara oest, anem a posar el nas i estalviar-nos una mica de caloret. Vic, Òscar i Jesús es queden al clot del Miki a fer...
#maifemcimmountainkitchen

Dissabte 18 d’abril de 2020 – 35é dia de confinament (37é a Igualada)Hora de sortida: 12 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1...
#ultramegatrailextremmaifemcim

Dissabte 4 d’abril de 2020 – 21é dia de confinament (24é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...

Dissabte 29 de febrer de 2020La sortida d'avui l'hem fet aprop d'Arnes, a Les Roques de´n Benet. És una sortida de nivell moderat i que personalment crec que s'ha de fer un...
Senderismo - Montserrat, St. Jeroni 1237 m.

Gran día de trekking en la mejor compañía y en uno de mis lugares preferidos, Montserrat.Monestir Montserrat - Sant Jeroni -Monestir de MontserratAparcamos antes del peaje de...
Amics del CADE 2020

09-01-2020 Sopar “Amics del CADE”Foto del Jaume A.Es nota que ens fem grans (Vells ...... SI Vells) i per tant busquem una mica el retrobar-nos amb antics companyes...
Fotogaleria (escalades diverses)

Escalar significa compartir en el sentit més ampli de la paraula. Compartim moments alegres i tristos, fred i calor, cansament, eufòria, projectes i, sobretot, records. Els...
Com evitar errades?

Dos Dies del BerguedàDissabte 16 de novembre de 2019 Campionat de Catalunya de Llarga Distància a Sant CorneliCategoria H60 2,9 km. 11 fites 115 m.Distància recorreguda 4,3...
Manowar

DISSABTE, 26 D’OCTUBREAquesta setmana hem quedat amb el Juan Carlos per anar a acabar un treball que tinc pendent de fa cinc anys !!!.La setmana passada va proposar-me fer una...
MALANYEU via Montse Curto

El divendres el Cesc em proposa d'anar a Malanyeu, no és una escalada que m'entusiasmi però  en aquesta època de l'any els colors són preciosos.La via que hem escollit...
Cerví, aresta del Leone des de Cervinia.

El Cerví, la muntanya icònica, una de les més reproduides i una de les més altes dels Alps, amb el seus 4.478 metres. I encara més si tinguéssim en compte la prominència...
208 - Punta de Cala Roja (Sa Costera) 18-05-2019

Aquesta ruta no és la típica i bucòlica excursió a sa Costera o 'la costa de les meravelles', que ja de per si mateix val la pena pels seus alts valors paisatgístics....
Malanyeu: Sac d'impaciència

Entremig d'aquests dies plujosos, vam poder fer una escapada fins a Malanyeu per buscar alguna de les vies que encara no coneixíem. L'escollida; Sac d'impaciència. Una...
Taillón, cara oest. Goulotte Quintana.

Divendres passat, amb el Moi, vam marxar cap a la vall de Bujaruelo per dormir una estona al refugi i, l'endemà, anar cap al Taillón. No teníem gaires referències però...
BONA SORT 6a+ A1-CINGLERA DEL TABAC-MONTROIG

Avui surtirem a passar lo mati amb l’intenció de no escalfar-nos massa la closca per poder tornat aviadet a casa que hi han punts a guanyar.Un cop a Cal Pere i parlant de...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
Escalar como si fuera la última vez

Pocs sacrifiquen treball, família, amics o conviccions pel neguit d'enfilar-se.Tot una vida convencional foragitada per tal d'escalar.Després de vint-i-cinc anys continuo...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
Pedalant per la Vall de Cardós

Distància: 31 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 6:00 h.Punt de sortida: Lladrós.Preciosa volta per la franja est de la Vall de Cardós, pedalant per...
Pedra en sec a Sant Rafel del Riu

El passat dissabte 2 de juny es va portar a terme la tercera de les sortides del calendari de 2018 de Terres de Cruïlla, associació de centres d'estudis i entitats de...
Parets aragoneses

Setembre de 2017, vam carrergar la furgo per fer quilòmtres i recòrrer el territori basc. Però de camí, tant d’ anada com de tornada, vam  fer una parada ben...
Avenc de Maçana. el Port.

Tramiten el permís per anar als Ports i en aquest cas, per visitar l’Avenc de Maçana, també s’ha de demanar permís al propietari dels terrenys.Des del Caro agafem la...
Via  sala  bobo (pic de barbet)

Via sala bobo (pic de barbet)

DIJOUS, 13 DE JULIOLDia atípic per mi,  sortir el dijous quan normalment treballo és tot un luxe,. Aquesta setmana he treballat el dimarts i com que la norma establerta...