Bagasses

Cercant la cova del peladet

L'altre dia vaig comentar al meu Mestre excursionista, en Manel Cortés, que havia trobat una ermita no catalogada al Montsec de Rúbies, Sant Julià. Com no podia ser d'una...
TIM a la Paret de les Bagasses.

Les escalades al sol s'estan acabant per aquesta primavera però avui hem escalat la TIM de les Bagasses amb una temperatura perfecta i disfrutant moltíssim de la...
EVA BAEZA 370m. 6a/A1 OBLIGAT-TERRADETS

Avui vos unflaré lo cap donant-li  tombs a una reflexió del nostre Jèsus…un tio molt ben preparat en el tema del medi ambient…es enginyer de no se que , però...
Via Smoking a les Bagasses

La nostra intenció per aquest dissabte era anar a Montserrat per fer una que fa dies que ens la miràvem però no trobàvem el moment d´anar-hi, la via Rosaura als Plecs,...
Promio Moreno a Roca Regina.

Una clàssica de la paret molt guapa i variada: fissures atlètiques, plaques d’adherència, diedres... Totes les tirades valen molt la pena!!! potser L9 no tant com les...
PELADET, Via ESCURÇÓ

27/06/16. El Peladet passa desapercebut davant de les Parets de Les Bagasses i Regina. Per una bada trobem vies de caire esportiu d’alta dificultat i per un altre vies...
Via Colores a les Bagasses

Un altre cap de setmana amb pronòstic meteorològic que recomana quedar-se a casa, però evidentment provarem (i ho farem) d'escalar. Cap al Montsec sembla que podem tenir sort...
Via Gali-Molero a Roca Regina

Apurant els últims dies per anar a les assolellades cares sud del Montsec, finalment ens decidim per encarar una d'aquestes vies que costa de tatxar de la llista. Després...
Via Reina-Puig a les Bagasses

Després de plantar-nos davant la paret de les Bagasses a Terradets i apretar prou el primer dia a la TIM, el segon ens decantem per la Reina-Puig, una de les de la paret que no...
Via TIM + Merchely a les Bagasses

Aquesta ja és de fa dies. Marxem un parell de dies cap a Terradets amb la Cristina i en Toni, i de camí ja decidim les vies on ens posarem. En Toni llegint al llibre de...
La Cha Cha Cha a la Paret de les Bagasses.

Encetem l'any a la Paret de les Bagasses de Terradets en aquest hivern que no és hivern ni és res. Suposo que d'aquí quatre dies em penediré d'haver escrit aquestes paraules...
La Villaverde a la Paret de les Bagasses.

Grandiosa jornada d'escalada avui. Estic super content d'haver fet aquesta mítica via de la Paret de les Bagasses: la Villaverde té la fama ben merescuda i molta història a...
Reina Puig a la Paret de les Bagasses

elsilenciomineralDivertida i lògica que ens faran gaudir de la paret sense gaires complicacions,solament trobarem roca "sobada" a les tirades 5 i 7.De la feixa fins a dalt es...
Pou de Costa Dreta (1)

El 30.04.2015 vam anar a visitar el Pou de Costa Dreta a Collbató en el massís de Montserrat. El grupet d’aquest Espeleodijous era format per set companys: Dolors Boter,...
La CADE a la paret de les Bagasses

Dies enrera ens les arreglem amb la Cristina per a poder sortir a escalar porai. Ens arribem fins les Bagasses i escollim via, però com ja passa en aquests casos, arribant a...
Descobrint montsec: roques blanques

Mai s'acaba de conèixer prou el Montsec. Sempre té racons amagats allí on menys ho esperes. Ahir vaig tenir una agradable sorpresa. Per situar-vos Roques Blanques és el...
Los Delincuentes a la Paret de les Bagasses.

Les vies que he fet darrerament no han estat massa difícils, així que l'estat de forma d'avui era una incognita per afrontar aquesta via de la Paret de les Bagasses. Almenys...
Francesc Guillamon

Mor a Barcelona l’escalador, pioner i capdavanter, Francesc Guillamon. Un dels grans de l'escalada Catalana. Francesc Guillamon Nieto (Barcelona, 1933)...
Aqualum a la Paret de les Bagasses.

Val la pena aprofitar aquests dies amb matins freds i migdies suaus per escalar les parets enclotades de ponent abans no hi hagi boira. Com que l'altre dia al company li va...
L'Smoking a la Paret de les Bagasses.

Una altra de les vies que sempre havia volgut fer i sempre m'havia fet por. La famosa Smoking a la Paret de les Bagasses, pionera en l'escalada prefabricada i exponent...
1º aplec extrem fest

...
Catalunya en vertical...

Podria estar tota la vida perduda per les parets de Montserrat i no acabar-me aquest particular paradís, però em nego a privar-me del plaer de la promiscuïtat i menys amb la...
Reina - Puig a les Bagasses. Terradets.

Fantàstic Terradets! Aquest any encara no hem fet res a Terradets, i en tenim ganes, sembla que el vent del nord portarà una baixada de temperatura amb el que amb el Toni...
De nens, homes i superhomes

Anglada-Guillamón a la Paret de les Bagasses (fins a la feixa)Extret d'El Príncep de les Maduixes http://elprincepdelesmaduixes.blogspot.com.esFITXA...
Una de clàssica.

Anglada-Guillamon, V (fins la feixa)Paret de les Bagasses, Terradets.Jo no ho recordo, però de petit de ben segur que havia passat alguna vegada pel congost de Terradets, sense...
Paret de les bagasses.  vidal farreny

Paret de les bagasses. vidal farreny

Terradets / Paret de les BagassesVia Vidal – Farreny, 560 m. (6a, Ae)Una clàssica de Terradets per no patir massa i poder assolir el cim de la paret de les Bagasses amb certa...
Via del lobo

Dimecres 18 de setembreEl Josep ha tornat de vacances amb ganes de liquidar l’arxiu dels projectes pendents, ha mirat la carpeta de “possibles vies a fer” i ja ens tens a...
Quo vadis

DIMECRES, 05 DE JUNY.Després de la tensió passada diumenge a la Mas Brullet, aquesta vegada volem escalar sense patiments, per tant ens decidim per una via que recentment ha...
Ral·li Terradets 2013.

Aquest any l'un per l'altre ens liem i ens tirem de la moto, amb el Ramón participem al ral·li a Terradets... Jo ja l'aviso ja que hi vaig participar el primer any amb en...
Vidal-farreny a la paret de les bagasses

Ja de ben petit, cuan pujava amb els meus pares cp a Rialp, sempre m'havia quedat parat al veure aquest mur de paret, la paret de les bagasses.Des de que escalo, sempre m'he...