Baixa

Agulla dels Tres Ponts, via Aresta Idíl·lica

31.05.19  Ja fa temps vam visitar la serra de Sant Honorat per a fer-hi la clàssica volta per les seves ferèstegues moles conglomeràtiques, però mai hi haviem anat a...
Malalts de Roca

08 –06-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de Roca El Santi amablement  me envia un e-mail dient-me que ja ha acabat amb el nou equipament de aquesta via, tot un...
TOSSAL DEL BALINYÓ. Via SPHYNX .

12/06/19. Aprofitant què va ploure ahir i han baixat les temperatures, ens arribem al Tossal del Balinyó per fer la darrera via oberta el passat abril. Aquesta via va a la...
Stoc de coc - malanyeu

MALANYEUEs un petit poble del municipi de la Nou de Berguedà, de gran interès per als escaladors per les seves vies i el seu excel·lent calcari en forma de gruyère.La Paret...
Normal a l'Agullola de Rupit . Pla de Fabregas.

La setmana passada ens endinsem en el que per a mi es el millor i mes bucolic lloc per escalar de tot Catalunya, doncs el seu taranna li dona un aire de grandaria ,magestuos...
Via Estruch a la Roca de les Onze Hores.

Recorregut pels amants de l'encastament i el rovell.L'entrada l'hem fet per la Renom-Garcia,tirada tombada de finura que contrasta amb el caràcter atlètic i fissurat de la...
El Cap i el Passarell a Montanissell

01 –06-2019 Alt Urgell Montanisell Serra de Sant Joan (Sota les Antenes) Via : El Cap i el Passarell a MontanissellSembla que estem en el primer dia de l’estiu, en lo...
Cerro del Caballo (3.011 m) en travessia

Hem completat la nostra travessia per Sierra Nevada amb una etapa llarga però sense massa desnivell que ens ha permès recórrer la part més occidental del massís pujant un...
Tossal Llisol (1.326 m.)

var Latitud_sortida = 42.216554; var Longitud_sortida = 1.868320; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Mas Guasch al Puntal de l'Albarda.

Gran clàssica i millor via!.Recorregut on gaudirem d'una escalada a vegades de díedre i altres de placa.Totes les tirades m'han semblat boniques peró hi ha qui afirma que el...
Volta integral a Montserrat

Dijous 6 de juny 2019Distancia      18,71 kmDesnivell      1.450 mTemps         ...
Tacte de calcària:  via d'estiu a la nou

Tacte de calcària: via d'estiu a la nou

En acabar d'escalar la via d'Estiu en Ricard em diu que li agrada el tacta de la roca calcària i que avui ha fruit palpant-la. Jo que estic molt habituat - segurament és la...
Mulhacén, Cerro de los Machos i Veleta

Avui hem fet l'etapa reina de la nostra travessia per Sierra Nevada. Una llarga etapa entre en refugi guardat de Poqueira i el refugi-vivac de La Carihuela. A més, pel camí...
Refugi de Poqueira

Després d'un llarg viatge en avió, taxi i autobús, hem iniciat les nostres activitats a Sierra Nevada amb una etapa curta i fàcil, d'aproximació al refugi de Poqueira on...
La Riera de les Gorgues

Aquesta riera ha sigut la gran desconeguda pel gran públic excursionista, gràcies a les xarxes  i a la navegació per internet aquest desconeixament, però, a anat a...
Del Guillem

29-05-2019 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  Del GuillemEl Joan me envia una ressenya esquemàtica de una nova via a la paret de Malanyeu, desprès de...
Paret d'Àger, via Montsiciana

23.05.19  Entre la gran varietat de vies que el nostre company Joan Prunera té ressenyades al seu blog El col·leccionista de vies, n’hi ha una que al Pau li crida...
Integral dels Clàssics al Puro.

Interessant recorregut eminenment de xemeneies.Algun tram herbós esporàdic i visita al Coll del Puro,un racó ben curiós.La role cimera bastant incómode,ja que queda molt...
Vies pruneta ensucrada + de les cabres

DIUMENGE, 02 DE JUNYAquesta setmana hem quedat amb la gent de Vilafranca per sortir i com sempre anem fent propostes per veure si alguna prospera.Aquesta vegada la proposta de...
Regal de Reis a Riu Lacó.

La via més repetida de la paret juntament amb la Sufi.Ens ha semblat que te una tirada inicial tendint a sublim,llàstima que realitzada la sortida de la primera reunió la...

462 - Volta a Espinelves 220519

462 - Volta a Espinelves 220519Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep Samsó:La Galeria de fotografies:Francesc...
OLVENA. Via FRIXIS.

30/05/19. Portem tres dies de cavalcada per Aragó i avui retornem, però aprofitem per fer una parada a Olvena per fer una darrera escalada d’aquesta sortida....
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
Covalta i Aiguadonzella. Els Ports

22 d’abril de 2019Sovint, en els darrers temps, a cada entrada us parlo de la potent sequera que afecta a les Terres de l’Ebre, que a part de veure’s reflexada en...
Via Normal al Penyal de Sant Llorenç.

Típica via rampell que tot el dia la veus fins que un dia encarta enfilar-s'hi.A l'agulla hi ha tres itineraris de dificultat similar: Lagartija Nick,Normal i Tako Loco.El més...
De Ribes a Ribes

Sortim de la benzinera del Llac direcció a Ribes de Freser on poc abans seguim la carretera a la Massana per fer cap a Pardines.D'aquí i per la Collada Verda fem via a...
Serra de Queralt, via Quercus

15.05.19  Al nord de Berga s’aixeca l’escarpada serra de Queralt presidida per un santuari dedicat a la Mare de Déu de Queralt i on, darrerament, s’hi estan obrint...
Coves d'Anes, d'Olopte i Fou de Bor

Una jornada d'intensa activitat espeleològica visitant fins a quatre coves a la Cerdanya. L'objectiu principal era la Cova d'Anes i després volíem fer una petita prospecció...
Via bomber cuiner

DIMECRES, 29 DE MAIGAquesta setmana  el missatge per sortir , no ha tingut gaire èxit, tenim a part del grup fent campanya per Aragó i els que quedem volem mantenir la...