Baixa

Civis Genís a la Dent de Cabirols.

Clàssica més assequible que la Gran Díedre però amb prou bon ambient per lo fàcil i curta que és.Tot i ser fàcil no l'hem trobat rostollaire,amb la roca entre bona i...
Via INSUBMISSIÓ al Serrat dels Monjos. Montserrat

Dissabte 15 de desembre e 2018Que podem dir que sabem tots del Serrat dels Monjos, un pany de paret del tot caòtic, de canals blogs inestables, també d'estables, roca molt,...
GR7: Lilla - Mont-ral

Avui el GR7 ens ha portat a recórrer la Serra de Prades en una etapa molt interessant i variada. Hem arribat de bon matí a Lilla, on vam acabar l'etapa anterior. Justament...
Puig de sa Grua pel pas de s'Arna

Puig de sa GruaCim del Puig de Sa Grua de 481 m.s.n.m. a una àrea rocosa amb avencs i rodejat de pins, ullastres, garballó i herbàcies. Amb un gran domini visual de quasi tot...
*** Stress (130m, 6a+), Roca Gris, Montserrat

Dimarts, 13 de novembre de 2018Fa temps que em tenia intrigada aquesta via, a diferència de la seva veïna GEM, resta en un prudent segon pla que de tan discret com és...
Bukanan

DIMECRES, 5 DE DESEMBREEl dimecres torna a tocar sortida amb la colla i buscar un lloc assolellat, sembla que aquesta setmana serem una bona colla.El dimarts tot sembla canviar...
Camino de caracoles

DIUMENGE, 02 DE DESEMBREFa uns dies que la Isabel va proposar d’anar a Montrebei per fer aquesta escalada, però el temps no acompanya, però aquesta setmana tots els astres...
Travessa dels Flautats

Dissabte passat, amb el Pep vam anar a fer la travessa dels Flautats (a sobre), aquesta mena d'excursió/escalada, un itinerari de baixa dificultat, difícil de classificar...
Paül Gustau al Ganivet de Diables.

Aquesta via pot agradar molt tant a escaladors amb nivell de 6b consolidat com als irreductibles clàssics fanàtics del V+ i cop de pedal. Els primers hauran d'asumir pasos de...
 La canal

05-12-2018 CollbatóLa Codolosa EsquerraVia  : La canal (Variant d’entrada) Per una cosa ho un altre sempre falla algú, a mes en vigílies de un llarg pont, el Bruc...
Camins a la Serra d'Alfàbia

Camí de ses rotes de Can BarretesRemots i oblidats camins que solquen el vessant nord de la serra d'Alfàbia. Iniciem la pujada pel camí de Can Barretes, però tot d'una el...
Aguda Gran, via del Quico

4.12.18  El març del 2014, en el decurs d’una excursió al cim del Sobrepuny des del poble de la Nou de Berguedà, vam passar, de baixada, pel peu d’un conjunt de...
Anna Rubio, 6c (285 mts), Esplovins

Resumint. Un VIOTE. Molt bona roca, amb llargs de diferents morfologies, predominant la placa, sostinguda en la seva totalitat i amb tots els llargs bons, tots. Si afegim que...
Via de la Peseta a Rocamaura.

Via del mateix estil esportiu que la seva germana petita, la Poseidón. L'escalada és força sostinguda però la via te una mica d'herba ja que diria que no s'ha fet massa. De...
Via La Llastra sortint per gran diedre dreta.

Després de rebentar-nos els avantbraços en una via de cinquè ahir a Malanyeu. Avui anem a descansar a la Cantera sud del Garraf deprés de descartar el pla A.Entrem...
Via QUERALTINA a la Serra de Queralt. Berga

diumenge 9 de desembre de 2018La Queraltina es una via de tall clàssic envoltada de vies esportives i tot que semi-equipada en els trams mes difícils i no obligats, ens...
Surant sobre la boira al Pui de Lleràs

Distància: 28 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Salàs de Pallars.Dies d'anticicló que asseguren d'aquelles boires extensíssimes que...
Via

Via " PA-BA"

La via te 3 tirades amb una dificultat de V+ grau tot i que algun pas podríem donar-li 6a. Arribats a la R.3 pots rapelar o continuar amunt a buscar el ràpel de la via Sac...
Doraemon

28-11-2018 Malanyeu Paret del Davessó Via  :  DoraemonUn altre cop L’esteve i Jo esmorzant sols i ja ha arribat el fred, sor t que no es veu ni un núvol i anem...
Noruega 6:visitant les illes lofoten

Aquest arxipièlag àrtic és un territori  bastant dur, isolat  i encara es conserva poc contaminat del maquillatge turístic tot i ser una...
Ascensió al Yelmo (1.707 m)

Avui hem tancat la nostra estada de tres dies a la Pedriza del Manzanares amb l'ascensió al Yelmo, un dels principals cims de la zona. No és el cim més alt de la Pedriza...
Via NORMAL a l'Agulla Inferior del Pas del Príncep

Diumenge 2 de desembre de 2018Aquesta agulla, sovint passa desapercebuda tot i que la tenim just al mateix pas del Príncep quan anem a coll de Porc o al refugi d'Agulles quan...
Malanyeu - Via Neusnidó - 01/12/2018

Tornem a ser a Malanyeu, sembla que ens va agradar el darrer cop. Avui volem anar a la via Neusnidó, abans però, ens trobem amb companys de la Panxa del Bou i la fem petar una...
Pared de Santillana

En el segon dia d'activitats a la Pedriza hem fet un llarg recorregut per alguns dels llocs més emblemàtics de la zona. L'objectiu final era la Pared de Santillana, situada a...
SAME al Contrafort de l'Ànec.

Típica via del vessant nord: vertical,lógica,amb trams de roca a controlar i assegurances amb solera.S'ha afegit un bolt a R4 i dos a R2 i R3.Trams de díedre i encastaments...

Tossal de la Ràpita a Benissa Feia temps que tenia pendent una passejada per la zona de la Ràpita-Albinyent i l'altre dia per fi va aplegar el dia,coneixia la zona de passada...
Sant Julià del Mont (908 m)

Dimecres 5 de desembre de 2018Hora de sortida: 3/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 5 h 45 m (14,14 km)Desnivell: 705 m (acumulat)Dificultat...
Font de Santa Eulàlia al Parc de Collserola

A partir del carrer Camí Antic de Sant Llàtzer del districte de Nou Barris iniciem la ruta cap a la Font de Santa Eulàlia.Pugem pel Camí Antic de Sant Llàtzer, girem a la...
Cantocochino i Peña Sirio

Ara fa 40 anys, el desembre de 1978, vaig escalar per darrera vegada a la Pedriza del Manzanares. Aquest sector de la Serra de Guadarrama té un paisatge singular, amb roques,...
Salòria (2.789 m.)

var Latitud_sortida = 42.509955; var Longitud_sortida = 1.429554; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

De ruta per Senija i per la senda deTerrasses

Bona ruta i tranquila la que vam fer jo i Lluís el passat diumenge,començen enjornet així ens donava temps a esmorzar i arribar a bona hora a casa. Ens posem el frontal i...
Serra de Curull i fageda de la Grevolosa

24.11.18  En la primera sortida col·lectiva de la temporada (l’anterior al cim del Talló es va haver de suspendre per la pluja) hem anat una quarantena de companys a la...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...
Esquí de Muntanya a Vallter

Avui hem iniciat una nova temporada d'esquí de muntanya. Aquest any les nevades del novembre han posibilitat que el primer dia de desembre ja estiguéssim amb els esquís als...
Circular al Pic de la Dona (2704 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquesta setmana ha estat molt dolenta pel Pirineu, sense cap nevada i amb vents forts a l'inici de la...
Orri del Corbill

var Latitud_sortida = 42.484811; var Longitud_sortida = 1.891856; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pica Cerví de Durro (2655 m.)

Tot i que a principis de novembre va caure una nevada important, un mes després ja no en queda gairebé res. Sortim de casa amb la intenció de fer el Corronco de Durro, però...
De la nuria

DIMECRES, 21 DE NOVEMBREA principis de setmana comencem la ronda de trucades i sembla que per dimecres hi ha quòrum, però aviat comença a retirar-se gent i finalment...