Baixa

Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
Aladaglar 1º part. informació pràctica

De fet no sé gaire com començar aquesta entrada.… Ens va agradar conèixer aquest lloc remot, autèntic, inalterat i espectacular, que semblava que haguessim anat al...
Comencem

Tuc de Bacivèr (2.645m) Beret, Vall d'Aran.Novembre i ja hi tornem a ser. Aquest any alguna alineació estranya ha fet que no recordem l'etern estiu i calcem la disfressa...
Bardenas reales

Feia temps que no veníem per las Bardenas Reales, la primera ocasió va ser l'any 1996 i aleshores vam fer un recorregut de varius dies en bicicleta, el territori no era tant...
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...
Aresta ger + toset toset

DISSABTE, 18 DE GENERAquest dissabte estem a les portes d’una onada de fred i mal temps pero tot i no tenir clar on anar decidim sortir.Finalment a la convocatòria hem quedat...
Donec Perifician.

Diria que és una via força guapa i variada.La cova,la posterior sortida al buit,les plaques mantingudes de sortida,els flanqueigos i els díedres del comemcament...te de tot i...
Corriols a llevant de Salàs (II)

Distància: 35 km.Desnivell: 1300 m.Dificultat: mitjana-baixa.Punt de sortida: Salàs de Pallars. Durada total: 5 h.Fa un parell de mesos vam fer un bonic pujabaixa a tocar del...
GR-92: Tamariu - Begur (260 m)

Dissabte 18 de gener de 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 45 m (12,2 km)Desnivell: 730 m (acumulat)Dificultat (1):...
Vies el chico moñon + ermitaños

DIMECRES, 15 DE GENERAquesta setmana tan sols sortim el Joan i jo i la proposta que va fer-me és prou interessant i còmoda, tot i que una de les propostes ja l’he fet ,...
GR3: Castellar de n'Hug - Campdevànol

Una llarga etapa del GR3 que hem recorregut en un dia que ha començat núvol i gris però ha acabat amb un bon sol. Tot i que l'etapa és llarga, no té dificultats especials i...
Josep, elena i oriol

DIUMENGE, 12 DE GENERAquesta setmana hem quedat en sortir amb el Guillem, que fa molt temps que no coincidim sempre e escalar amb el teu fill.De les propostes que fa sembla que...
Amics del CADE 2020

09-01-2020 Sopar “Amics del CADE”Foto del Jaume A.Es nota que ens fem grans (Vells ...... SI Vells) i per tant busquem una mica el retrobar-nos amb antics companyes...
A la Tak Mahal (Serrat de St. Miquel, Àger)

*** luxe de repe de la Tak Mahal a Àger, acabada fa un anyet amb el bo del takband Jordi Marmolejo. I quin gust repetir-les amb tot net i polit (quan el grau va a la...
Circuit per Èguet

1.01.20  Iniciem el nou any amb un petit circuit al voltant d’Èguet, un poblet de l’Alta Cerdanya, situat entre Targasona i Font-romeu, sota els contrafots meridionals...
Vies Borges i Felicitat al Roc de Ponent.

Primers metres de la Borges.Fem aquest parell de vies probablement poc repetides.La Borges m'ha agradat molt per ser ben sostinguda i amb ambient per lo curta que és.No s'ens...
Pic de la Maladeta Oriental (3308 m.)

Malgrat l'Aneto és el rei al massís de la Maladeta els cims veïns poc tenen a envejar-li excepte, és clar, ser el més alt del Pirineu. Un d'aquests altres magnífics cims...
Llac de Font-viva (1.926 m)

Dissabte 11 de gener de 2020Primera sortida de l’any 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alta Cerdanya.Temps aproximat: 4 h 15 m (11,6 km)Desnivell:...

Dissabte 11 de gener de 2020Avui hem fet la primera sortida del 2020 de Senders Flix i com no podia ser d'un altra manera, hem fet la Pujada a la punta l'Home ( La fatarella).La...
Via no plou ni fa sol

DIMARTS, 07 DE GENERAquesta setmana sortiré en un dia atípic, el dimarts, i no se si trobaré company. Però l’Isabel s’apunta a totes i a més el Joan també pot sortir....
Vies francesc sardans+aresta brucs+africa

DISSABTE, 04 DE GENEREls que tenim quitxalla petita sabem que aquestes dates son difícils de compaginar amb l’escalada, cal anar a fer moltes comandes amb els reis mags...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
A la Josep, Elena i Oriol (Àger)

**Escalem la bonica Josep, Elena i Oriol als puntals, les vies obertes amb sentiment és com que sempre guanyen.  Ben bona línia ben trobada, amb dos llargs finals...
Esperó Central, V (450 m.), Puig Campana

Hem decidit fugir de la boira uns dies i ens baixem cap al llevant. Ens atansem el primer dia a fer esportiva per Sella i trobem els sectors del costat del refugi molt polits,...
Matagalls des del coll de Bordoriol

27.12.19  L’ascensió a la Creu de Matagalls des del coll de Bordoriol constitueix l’accés més senzill i fácil a aquest cim del Montseny, ideal per estirar les cames...
Via Super amics. La Vinya. Queralt

Per recomanació d'un dels equipadors de la zona del Berguedà fem aquesta vieta curta però intensa.Fem l'aproximació des de la carretera direcció Sant Llorenç de Morunys....
Esquí de muntanya al Mil Menut

Distància: 9 km.Desnivell: 900 m.Dificultat: ME/BE, S2/S3.Punt de sortida: final de la pista de la Vall de Ransol.Durada total: 3.30 h.Des del final de la pista de Ransol hem...
Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...
Pic de Filià o de Paiassos (2764 m.)

La muntanya sempre mana, ho sabem, i no ha sigut ni a la primera, ni a la segona, ni a la tercera, sinó a la quarta vegada que hi anàvem quan hem pogut fer aquest cim amb...