Balaguer

Fent trampa a la misión imposible

No ens amaguem de res. Hem fet trampa a la Misión imposible del Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer. I creiem que és una opció molt interessant. Què passa? Doncs que en el...
Jordi Jutglar al Peladet.

El més famos d'aquesta via és la súper bavaresa de 40 metres que hi ha al terçer llarg.A banda d'aixó la cinquena tirada també ens ha semblat guapa,el primer i el darrer...
Paret de l'os. aresta

Paret de l'os. aresta "puki-nuki"

27/04/17. Prediccions meteorològiques nefastes, pluja arreu, però si hi ha una oportunitat per escalar avui és cap a Ponent. Parem a Artesa per esmorzar plovent,...
Més alos de balaguer: via matagalls

Dimecres vaig anar a fer la via Sordones Mon Guef i el divendres em proposen anar a fer una petita col·lectiva un altre cop a Alòs de Balaguer. No puc dir que no. Aquest...
No t'en galletis

DISSABTE, 08 D’ABRILAquesta setmana hem quedat el Joan Asin, en Juan Carles Sanchez i jo per sortir, encara que inicialment tenim propostes diferents , aviat arriben a un...
Ferrada Urquiza-Olmo

27.02.17  Són les 10 del matí del darrer dilluns de febrer i el Jaume, el Pep, la Txus i jo, ens reunim a l’entrada del petit poble de Corçà, situat al peu de...
Serrat del Poll, via Olga Frontera

19.02.17  Després d’uns dies de pluja, sembla que pel diumenge s’anuncia bon temps, per això en Pau em proposa d’anar a Alós de Balaguer i pujar el Serrat del Poll...
Circular a Sant Miquel de Solterra

16.02.17  El puig de Sant Miquel de Solterra (1202 m) o de les Formigues (després veurem l’origen d’aquest segon nom), s’aixeca entre els municipis de Sant Hilari...
MONT-ROIG. PALA ALTA. Via MIQUELUCHI.

6/02/17. Avui anem a Alós de Balaguer, però el vent bufa de valent, ens entren els dubtes i decidim canviar l’objectiu. Posem rumb al Mont-Roig, bon refugi per quan bufa el...
Lo nik gall-lastir + sodernes mon guef

DIMECRES, 02 DE FEBRERLa informació de la meteo aconsella cercar un lloc alt per escapar-nos de les boires, però aquesta vegada ens acompanya l’Edu que baixa d’Andorra i...

GESTALGAR. BARRANCO BARCO. 28 de Enero de 2017

Descargar mapa aquí (0 downloads) CAMINANTES, 30: Virtu, Sara, Eladio, Meitos, Alonso, Maria José, Julio, Manolo Vidagany, Vicenta Ruiz, Tito, Angel, Chelo Tello, Pedro,...
Volta al pantà de sant llorenç de montgai.

Descripció de la ruta; excursió circular, que dóna la volta sencera al perímetre del pantà de Sant Llorenç de Montgai. Recorregut apte per a tothom, sempre proper a les...
Olga Frontera

Aquest dissabte el Xermi, el David, el Jordi i el Xino venen amb nosaltres amb la intenció de repetir les vies d'Odèn i posar-hi grau. Un cop arribem a l'aparcament comprovem...
El Xampú de la discordia.

En general és una bonica via d'autoprotecció, m'imagino que s'ha repetit ben poc i per aixó te alguns trams un pèl bruts i amb la roca per sanejar...malgrat que curta una...
Happy Crack a l'Agulla dels Pelats.

Bona via, alterna trams d'autoprotecció amb trams equipats amb parabolts. A priori la roca sembla dolenta però els aperturistes ho han deixat equipat i sanejat per tal de que...
Fent el clàssic a Àger : Tope Clàssic

La via escollida avui és al tram de la dreta d'aquesta panoràmic feta de l'aparcament estant.Després de força dies sense escalar, he estat un mes trescant per Patagònia,...
L'era dels pardals a la Pala dels Pelats.

Malgrat que curta la via ens ha agradat molt, te tres tirades boníssimes i els trams rostollaires estan ben salvats. A més la via és variada, te placa i fissura a parts...
Per les agulles de l'isard i del cabirol

La primera qüestió que us abordarà en llegir aquest post serà preguntar-vos on estan aquestes agulles. Comencem bé. No patiu crec que poca gent ho sap. Cal consultar el...
La Pell de Serp a la Pala dels Pelats.

La via te el mèrit de no poseir ni una sola expansió de progressió.En algún blog la recomanen com una via d'iniciació a l'autoprotecció,a mi se m'acudeixen una vintena de...
Via boix costa balaguer

DIMECRES, 07 DE SETEMBREFa dies que el meu fill Gerard va dir-me que volia anar a pujar al Cavall i no trobàvem el dia per fer-ho fins que avui dimecres , tot i haver treballat...
GR 92. Etapa 31. Amposta- Pont de l'Olivar

18 d'agost de 2016 Aquesta és la darrera etapa del GR 92 per terres catalanes, i està constituida per la travessa de la serra del Montsià, sovint desconeguda per la gent...
Via tatocao lo gall

DIMECRES, 01 DE JUNYAquesta setmana no tenim clar que volem fer però per tal d’aprofitar els dies abans no agafi les vacances el Lluis , quedem en trobar-nos al bar Anna del...
Retocant les vies MMM

Aquest cap de setmana vàrem tornar a Alós de Balaguer per fer uns retocs a les vies que haviem obert la setmana passada la travessa de la MMMAl arribar-hi ens varem trobar al...