Balandrau

Via directa al Balandrau

Quan vaig tenir coneixement de la ruta directa al Balandrau —del jaçal de Costa Rubí al cim, pel barranc de les Llosardes—, de seguida vaig voler anar-hi. Vaig llegir els...
Ascenció al pic de balandrau - borregues

L'altre dia vaig veure que em faltava aquesta muntanya amb tan de nom. Representa que a la gent de Lleida ens cau força lluny però té l'atractiu de ser un dels 100 cims (i...
Temps de flors al Pirineu

Saxifraga oppositifolia (Balandrau)Som al principi de l'estiu i és el moment de planificar i fer les nostres excursions al Pirineu. I és també el millor moment per gaudir de...

Opcions Balandrau

Teniu diferents propostes per pujar al cim del Balandrau, trieu la que més us agradi:Balandrau des de VallterBalandrau des de Serrat
Bastiments (2.881 m.)

var Latitud_sortida = 42.421705; var Longitud_sortida = 2.267204; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De Vilallonga del Ter fins a Camprodon

Anem a Vilallonga del Ter amb la intenció de seguir el camí que corre paral·lel al riu Ter fins a Camprodon    Vilallonga de Ter està documentat des...
Un error al voltant del costabona

M'havien dit que el pic de la Costabona era el cim més oriental del Pirineu de 2000 metres, com l'Orhy ho és en l'extrem occidental. Doncs avui he pujat i m'he adonat que el...
TOP PANOràmiques

A arribat el moment, la nostra primera exposició de fotografíes de muntanya! Després de molts anys descobrint racons encissadors i desconeguts als pirineus, hem decidit...
Ribes - Pardines - Camprodon

Deu fer uns vuit anys, en una de les primeres entrades del blog (aquí), vam fer bona part de la Serra Cavallera des de Ribes fins Camprodon amb el meu amic Carloscoi; des de...
Balandrau estiu 2015

Una de les sortides d'aquest estiu pel Pirineu amb en Joan ha estat la pujada al pic del Balandrau 2585m sortint desde Ribes de Freser.Pujant per la pista que va a Tregurà amb...

333 - cerverí - balandrau 170615

333 - CERVERÍ - BALANDRAU 170615Si us voleu baixar el track del Avifont; cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Avifont:Si voleu més detall des de Wikiloc, per Avifont:...
Trail els Bastions

Distància: 65.000 m.Desnivell positiu: 3.800 m.Temps: 10h 47m. Ritme: 9m 57s. Posició: 22 de 175.Ribes de Freser, Fontalba, Núria, el Puigmal, l'Olla, el Balandrau... La...
GR 11: Queralbs - Núria

Anterior:Planoles - QueralbsSegurament no caldria posar una ressenya del camí més freqüentat i conegut de tot el Pirineu, només comparable, en quant a massificació, al que...
GR 11: Planoles - Queralbs

Anterior:Puigcerdà - PlanolesAquesta etapa es va quedar un pel massa curta forçada per les circumstàncies: la idea era pujar a dormir a Núria, però la segona quinzena de...
Gra de Fajol (2.708 m) amb esquís

Avui hem iniciat la temporada d'esquí de muntanya de 2015 amb una ascensió relativament fàcil però inèdita per a nosaltres. La idea inicial era anar a Andorra, destinació...
Volta al nord del Ripollès (meitat oest)

Distància: 54,2 kmDesnivell positiu: 2430mDesnivell negatiu: 2730mDificultat: altaPunt de sortida: SetcasesPunt d'arribada: CamprodonCiclabilitat de pujada: 97%Ciclabilitat de...
BALANDRAU (2.584 metres).

L’ascensió al cim del Balandrau, també anomenat Malandrau és una de les excursions més clàssiques del Pirineu Oriental, accessible per diferents costats, ens mostra...
Bastiments 2881 i Pic de l'Infern 2869m

des de Vallter (refugi d'Ulldeter)General:Excursió clàssica recorrent alguns dels cims més emblemàtics de la zona de Vallter: el Bastiments i el Pic de l'Infern. Recorregut...
Les mines de Ribes

L'esclat de la primavera és un bon moment per recomanar aquest itinerari del Ripollès que permet visitar tres de les mines de ferro que es van construir damunt les viles de...
Balandrau i Taga

Ribes de Freser, Balandrau, Pardines, Taga, Ribes de Freser.Distància: 36.000 m.Desnivell positiu: 2.700 m.Temps: 5h 53m.Vídeo arribant al Balandrau!Ruta a Wikiloc
Cronica de la XXXVII Embardissada

6.04.14  Cada mes d’abril, i des de fa 37 anys, el Centre Excursionista d’Olot organitza la ja famosa Embardissada, una caminada més o menys circular i de mitjana...
GR 4: Borredà - Sant Pau de Pinós

Anterior: la Pobla de Lillet - BorredàDesprés de passar la nit a Berga, agafo l'autobús de l'Alsa que va cap a Ripoll, de forma que poc abans de les 8h del matí torno a...
Queralbs - Coma de Vaca - Núria - Queralbs

Inicialment tenia pensada una sortida molt més llarga, però per això m'havia d'aixecar a hores molt intempestives i a més a més, el temps no pintava gaire bé a les...
Rasos de Tubau des de Puigbó

15.12.13  La serra prepirinenca dels Rasos de Tubau s’aixeca entre el Berguedà, al sud, amb caients suaus i prats, vessant per on s’estèn el municipi de Sant Jaume de...
BTT Vall de Camprodon - Vall de Ribes

Ruta 14 Centre BTT RipollèsGeneral:Sortida amb bicicleta de muntanya entre les valls de Camprodon i Ribes de Freser. Aprofitem la ruta del Centre BTT del Ripollès nº14. Es...
Ascensió al Balandrau (2.584 m)

Jo ja havia pujat dues vegades al Balandrau però en les dues ocasions el mal temps i la boira no em van deixar veure el magnífic panorama que normalment es veu des d'aquest...
Torreneules

Dilluns, 10 de juny 2013Queralbs (Ripollès)26 kms. - 6h.Últims cartutxos abans d'Andorra i primera sortida d'alta muntanya, la gran qüantitat de neu que fins a darrera hora...
Costabona-balandrau

Buscant la millor meteo ens arribem a la comarca del Ripolles.Dissabte pujem al Costabona 2.465 m. i diumenge fem el Balandrau 2.585 m.Cim del CostabonaCim del Balandrau, al...
La Berruga - Serra de Montgrony

Recorregut: Trencall santuari – Refugi de les Planelles – Coll Roig – Plans de Monegals – Pla de Feners –  La Berruga- Coll de Pal – Prat de L’Amorriador...
L'Emperadora - Serra de Montgrony

Recorregut: Trencall GR3 – Collet de Meians – Coll de la Bona – L’Emperadora – Costa Pubilla – Prat Amorriador- Collet de les Eres – Trencall GR3Recorregut i...