Bam

Penya del Moro - Sector Tirolina.

Hoy con la compañia de Jordi, un joven colega, salimos a conocer Penya del Moro, primera visita a la zona que no a defraudado, sensaciones buenas, bastante tranquilo y con unas...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...

De Benissa a Teulada i tornada

De menut, moltes voltes anava caminant amb ma mare a Teulada per visitar a ma tia. Nosaltres anàvem i tornàvem per Berdica, però jo vaig pensar que estaria bé canviar un...
Montsianell i Cedrilles. Montsià

2 de març de 2017L’altre dia em va caure a les mans una ruta que vaig fer ara fa dos anys per l’extrem nord de la serra del Montsià, coronant les dos puntes més...
Vies roco punt extrem + diedre de l'amistat

DISSABTE, 16 DE MARÇA  principis de setmana ja hem concretat amb el Juan Carles la possibilitat de sortir el dissabte, ara tan sols cal esbrinar l’objectiu, en funció...
Sobrepuny

El cim del Sobrepuny s'alça a 1.656 m d'altitud formant part de la serra o massís del Catllaràs, dins la comarca del Berguedà. La seva silueta és ben visible quan remuntem...
GR-1: Camallera - Banyoles. Paisatge rural.

Etapa anterior1. Empúries - CamalleraIntroduccióEl GR-1 o "Sender Històric" uneix Sant Martí d'Empúries amb Finisterre, a Galícia. És una travessa de mar a mar que...
Cingle Roig. Montsià.

3 de febrer de 2019Tot i fer prop de 40 anys que volto per esta serra, encara hi ha racons per descobrir. Avui, em decideixo a emprendre una de les ascensions més clàssiques...
Fontcalda i Pàndols

Molt interessant travessa des de Prat de Comte fins a la Fonteta (prop de Gandesa) recorrent una torturada geografia condicionada pel riu canaletes que s'obre pas a través d'un...
ROCA ALTA. Vies ALTRES LÍMITS I A LA DERIVA.

5/03/19. Feia temps què anava al darrera de fer aquestes dues vies, però no hi havia manera de lligar-ho. Avui finalment anem amb el Remi. Aquestes dues tenen sentit de...
Collbaix. 100 cims

27 de gener de 2019I amb aquest, completo el Hat-trick de 100 cims de la jornada. Després de coronar el Puig de Sant Miquel a l’Anoia i el proper Cogulló de Cal Torre al...
Escalada a Yangshuo

YANGSHUOA finals d’octubre vam deixar Getu per anar a Yangshuo.El trajecte  ens ocupa tot un dia,  ho  portem tot escrit en xinés tots el noms...
Bloque en Cala Port Ginesta (Castelldefels).

Volvemos a la roca !!! Después de un tiempo sin escalar, he comenzado el año 2019 pasando por el rocodromo MAE de Vilanova i la Geltrú y por fin salgo a subirme por las...

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019La sortida d’avui ha sigut a Prats de Lluçanès hem donat un tomb per les ermites que envolten la població.Aproximació des del...
Descobrint Getu i els seus voltants

Els dies que no escalàvem aprofitàvem per fer caminades i perdre'ns en aquest territori tan i  tan especial. Ens vam enamorar d’aquest indret que ens va regalar una...
Diedre de la llibertat

DIUMENGE, 10 DE FEBRERAquesta setmana tinc previst sortir amb el Guillem, fa molt temps que no coincidim i sempre es d’agrair poder sortir amb el teu fill i fer una bona...
Punta d'Incianao (2.575 m) amb esquís

Avui la previsió del temps era bastant dolenta. Tot i que no es preveien grans nevades, el dia s'esperava molt tapat, amb nevades esporàdiques i, el que és pitjor, amb vent...
Amics de Malanyeu

09-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : Amics de MalanyeuRefugi de dies curts i freds Malanyeu es el Santuari del hivern, curta aproximació encara a la ombra i...
Pa-ba

29-12-2018 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  PA-BAUfff comença a fer fred, encara que amb un dia de Sol  aquí a Malanyeu es per escalar en mànigues...
Aceitunas y naranjas

Jaen, grata sorpresa navideña.(Navidades 2014-15)largo 5* de Lobo Estepario, un must de AlcandorasNuestros amigos del Sur nos han desvelado algunos de sus secretos.Ahora...
Santuari de la Quar

El santuari de la Quar (1.062 m) és un dels racons del Berguedà poc massificats i que convida a fer-hi una excursió. Us proposo fer una circular des del llogarret de Sant...
Per 10 nius de metralladores d'espluga calva

Em falten posar més fotos... demà ho acabo....Avui la colla hem volgut anar a les Garrigues a buscar indicis de la Guerra Civil doncs en Manel Cortés ha localitzat alguns...
Alta Via 4 als Dolomites

Crònica de la ruta realitzada als Dolomites, del 7 al 13 de juliol, per nou companys (Cristina, Montse, Quim, Jose, Gabriel, Benito, Ramon, Esteve i Eugenio), a través de...
Paül Gustau al Ganivet de Diables.

Aquesta via pot agradar molt tant a escaladors amb nivell de 6b consolidat com als irreductibles clàssics fanàtics del V+ i cop de pedal. Els primers hauran d'asumir pasos de...
Via La Llastra sortint per gran diedre dreta.

Després de rebentar-nos els avantbraços en una via de cinquè ahir a Malanyeu. Avui anem a descansar a la Cantera sud del Garraf deprés de descartar el pla A.Entrem...
Mal estat pista accés Cingle de la Tor.

A mitjans d'aquesta setmana hem pujat al Cingle de la Tor i la pista per sobre de la formatgeria està una mica xunga.Amb la C-15 ha anat ben just de passar.Estan fen llenya i...
Doble directa (toy dolls + ok pana)

DIMECRES, 07 DE NOVEMBREAbans del pont de Novembre, ja varem quedar amb el Juan Carlos per sortir el dimecres següent, (a ell li cal demanar festa a la feina), i quasi tenim...
Els nostres boixos es moren

A les importants plagues que estan patint els nostres boscos des de fa anys amb la processionària del pi (Viquipèdia i informe de la Diputació), que està afectant grans...
Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
Font Pasquala. Un balcó al Montgrí.

IntroduccióL'Empordà té molts racons preciosos. Pobles, zones agrícoles, paratges naturals i una mica de muntanya. Aquesta vegada hem optat per enfilar-nos a un turonet que...
El Puigmal: un clàssic de l'excursionisme

El Puigmal (2.910 m) és una de les muntanyes mítiques del nostre país i un dels cims més visitats pels excursionistes. L'itinerari més fàcil és el que puja des de Núria...
La Broca

22-09-2018 Sant Llorenç de Morunys Vall del Lord Roca Subirana Via : La BrocaAvui es un dia de retrobament després de el estiu  el esmorzar al bar de Sant Llorenç de...