Bam

Descoberta de la serra de gredos

He passat uns dies magnífics a la serra de Gredos fent el que m'agrada, muntanya. En aquesta entrada us faré un resum del que vaig fer amb els enllaços que us portaran a...
Gredos (3): circumval·lació a la galana

Impressionant recorregut per les altes valls de la Serra de Gredos: Comencem pel cercle de l'Almanzor i després visitem el cercle de 5 Lagunas.Pugem per la canal de los...
Una passada de mundial!!!

27 i 28 de juliol, 16è Campionat Mundial de Rogaine a La MolinaThe Wild Boar Trio: 147 punts (24 fites) 23-52-52 Categoria MSV (homes Superveterans)19-35-34 en moviment 58,8...
212 - Pas de s'Aranya pel Carrer Nou (6-07-2019)

La vigilància de la costa de Mallorca fou una de les majors preocupacions dels seus habitadors, entre els s. XIII i XIX, per mor de les incursions piràtiques. Abans d'aixecar...
Albània escalada i turisme

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; -webkit-text-stroke:...
**** Todra (Marroc), escalades roges

Dies plens, desert i roca, 20 - 25 de maig de 2019 L’escalada m’ofereix un espai de llibertat que abasta territoris molt amples, a vegades tan sols són somiats i...
Montserrat - Can Jorba.

Una nueva visita a Montserrat, entre semana y con mi colega Joan, como es su primera visita a la zona, le hago de cicerone por todo Can Jorba. Buscando la ansiada sombra en...
Montserrat - El Piteu.

Nueva visita a la Montaña Mágica, Montserrat siempre me a cautivado, su formas, sus placas, su diedros, sus fisuras, sus patatas y algo que cada vez me gusta mas, sus finuras....
Via Romenage a trois a l'agullola de Rupit

Santornemi a la bonica Agullola de Rupit!! Aquesta vegada  a la seva northface. Ens fiquem en una tremenda i recomanable via, tota en bona ombra estiuenca.La via no te cap...
Penya del Moro - Sector Tirolina (2).

Nueva visita a la Penya del Moro en el Parc del Garraf, una zonita local pero encantadora, donde por casualidad, siempre llevo a alguien que comienza a escalar, en esta ocasión...
Rogativa de Vallibona 2019

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 18 de maig de 2019“Conta la...
Ressenyes del Sector Tras Paret.

Sector ideal per l'escalada familiar amb un olivar a la base ben cómode per montar la paradeta.Equipament a base de parabolts,en general propers. Hi ha vies de placa tècnica i...
TOSSAL DEL BALINYÓ. Via SPHYNX .

12/06/19. Aprofitant què va ploure ahir i han baixat les temperatures, ens arribem al Tossal del Balinyó per fer la darrera via oberta el passat abril. Aquesta via va a la...
Santuari de Corbera. Espinalbet. Bergadà.

Aquest darrers dies hem escalat en aquest indret preciós, a on les baques ens faran companyia i les vistes son immillorables.Una pista asfaltada ens deixa al costat mateix de...
La Riera de les Gorgues

Aquesta riera ha sigut la gran desconeguda pel gran públic excursionista, gràcies a les xarxes  i a la navegació per internet aquest desconeixament, però, a anat a...
Montserrat - La Desdentegada

Este fin de semana la Meteo a truncado nuestros planes, asi que el Sabado acabamos haciendo una fanática sesión en el rocodromo La Bauma en Vilafranca y el Domingo junto con...
Vall de Boí

DIA 1Arribada al poble de Taüll.Camí de la Santeta. Un passeig d'1,20 Km sense pràcticament desnivell (90m).Des de la plaça de l'església de Santa Maria de Taüll la...
208 - Punta de Cala Roja (Sa Costera) 18-05-2019

Aquesta ruta no és la típica i bucòlica excursió a sa Costera o 'la costa de les meravelles', que ja de per si mateix val la pena pels seus alts valors paisatgístics....
Volta al Puigsacalm

Dimecres 15 maig 2019Sant Privat d'en Bas (Àrea recreativa Els Pins), Santuari de les Olletes, Ermita de Santa Magdalena del Mont, Puig dels Llops, Puigsacalm, Puigsacalm Xic,...
206 - Pas de sa Pomera Borda (puig Major)

Aquesta és una ruta que requereix un gran esforç físic pel relleu abrupta que trepitjam, amb alguns passos vertiginosos, com el des Matats i la Pomera Borda. Pujam pel costat...
La fageda de Conangles

El bosc de Conangles (o de Contesa) està situat al costat de la boca sud del túnel de Vielha i s'estén pel vessant oest del tuc de Contesa i el barranc de Besiberri. Es...
Margalef - Cova del Cavall.

De nuevo a tocar roca, en esta ocasión salgo con mi joven colega Joan, otro fanático de la roca que entrena en el MAE de Vilanova. Como todo el viernes estuvo lloviendo, la...
La Cogulla del Montsant

24 de març de 2019Espectacular!!! no se m’acudeix cap altre adjectiu per definir el Montsant. S’ha de visitar, s’ha de viure i percebre per entendre l’etimologia del...
Contraban

Corredor Directe, 55º III (430m)Pic de Fontfreda, 2.738m.Normal pel Rec del BaladrarPic dels Pedrons, 2.715m.Sortim de matinada però el viatge ja fa dies que ha començat....
Que fèiem a Yangshuo quan no escalàvem

Malgrat la bogeria de humanitat, artificialitat i consumisme que reinava al poble de  Yangshuo, vam descobrir raconets ben peculiars, més autèntics i...
Penya del Moro - Sector Tirolina.

Hoy con la compañia de Jordi, un joven colega, salimos a conocer Penya del Moro, primera visita a la zona que no a defraudado, sensaciones buenas, bastante tranquilo y con unas...
La Talaia Gran, via Cervera-Raúl

26.03.19  La Talaia de Montserrat és un conjunt d’esveltes agulles situades al bell mig del coll del Migdia, entre les gegantines parets de Sant Jeroni (a llevant) i...

De Benissa a Teulada i tornada

De menut, moltes voltes anava caminant amb ma mare a Teulada per visitar a ma tia. Nosaltres anàvem i tornàvem per Berdica, però jo vaig pensar que estaria bé canviar un...
Montsianell i Cedrilles. Montsià

2 de març de 2017L’altre dia em va caure a les mans una ruta que vaig fer ara fa dos anys per l’extrem nord de la serra del Montsià, coronant les dos puntes més...
Vies roco punt extrem + diedre de l'amistat

DISSABTE, 16 DE MARÇA  principis de setmana ja hem concretat amb el Juan Carles la possibilitat de sortir el dissabte, ara tan sols cal esbrinar l’objectiu, en funció...
Sobrepuny

El cim del Sobrepuny s'alça a 1.656 m d'altitud formant part de la serra o massís del Catllaràs, dins la comarca del Berguedà. La seva silueta és ben visible quan remuntem...