Barranc

BTTsenderisme a l'entorn del Mont Blanc (I)

Primer lliurament de la nostra particular "volta" al Mont Blanc en BTT. Hi ha moltes versions al respecte: unes en sentit horari -la més habitual en BTT- i d'altres en sentit...
Via Anaya al Pico de Aspe.

A tots dos ens va agradar molt la via.Deixant de banda l'entorn guapíssim per on es desenvolupa la via i el fet d'arribar a un cim escalant la via no te desperdici.Es tracta...

Vía Ferrata Tossal de Miravet K4 (Pont de Suert, Lleida)

Vía Ferrata Tossal de Miravet es una excelente vía ferrata con 2 puentes Nepalís, Desplomes y hasta una Tirolina (poco común en la zona). La instalación es de primera...
D.O. Priorat & Montsant

Després de pràcticament un parell de mesos sense publicar, però sense parar de pedalar, aquest cop us deixo una ruta "enològica" ja que transcorre entre dues de les millors...
Per les mines de bauxita de tuixent

PEL CAMÍ DE LA MINA DE BAUXITASegurament aquest serà el camí que farem durant la caminada de la Festa Major de Tuixent. L'objectiu és ensenyar-vos on estan les mines de...
Avenc de Maçana. el Port.

Tramiten el permís per anar als Ports i en aquest cas, per visitar l’Avenc de Maçana, també s’ha de demanar permís al propietari dels terrenys.Des del Caro agafem la...
Serra de Godall. Zona Ventalles

1 d’agost de 2017Des de qualsevol indret de la comarca, sempre podem albirar la Serra del Montsià. És el nostre punt de referència. A  la part de ponent del Montsià...
Ruta fentmarxa pel terme de Benissa

Aquesta ruta no és actual però al discòrrer quasi tota per terme de Benissa no volia deixar l'oportunitat de donar-li difussió.Va ser una gran ruta caminant de 38 km la que...

Puntos de Cobertura Móvil para 112 en Catalunya

¿Necesitas buscar cobertura en la montaña por una emergencia? 112 de Catalunya ha colocado cientos de palos indicadores de cobertura móvil por todo el territorio Catalán....
Tour del malpás

Han passat vint anys dença que vaig remuntar el Puerto Viell per anar també a fer el Pic de Malpás, en aquella ocasió el mal temps en va impedir fer cim i l'endemà ens vam...
Penya rueba: l'encant de dos diablos en el corazon

Amb el Pinto havíem quedat per anar al Pirineu però la previsió del dia no ens acompanya així que abans d'agafar el cotxe hem de buscar un plan B. Veiem que l'únic lloc que...
Dents du Midi. Haute Cime.

Les Dents du Midi són una petita serralada situat al nord-est del massís del Mont Blanc, ja dins de Suïssa, que sovint veia i em feien venir ganes de pujar-hi algun dia. La...
Via directa al Balandrau

Quan vaig tenir coneixement de la ruta directa al Balandrau —del jaçal de Costa Rubí al cim, pel barranc de les Llosardes—, de seguida vaig voler anar-hi. Vaig llegir els...
Fonts de la Barcina

1 de maig de 2017El Port és fascinant. Fa més de 30 anys ja llegia encuriosit la Guia Itinerària dels Ports, dels germans Brull, editada el 1972, i em passava llargues hores...
Pic de Qüenca

El Pic de Qüenca és, juntament amb el Bonabé i el Moredo, un dels que enclouen la vall de Moredo. És un cim que es veu molt bé des de la plana d'Esterri: gros i altiu,...
Tour del montblanc (1): houches - contamines

En el darrer aparcament del telecadira de les Houches - Bellavue vam deixar la furgoneta i vam agafar el telecadira. Ens van clavar 14 euros i ens van deixar a 1786 m.Baixem uns...
El barranc de Binigaus i la cova dels Coloms

Talaiot de Binicodrell El barranc de Binigaus comença a la localitat del Migjorn Gran i acaba a la platja de Binigaus, prop de la platja de Sant Tomàs. En aquest barranc podem...

El peligro de Cintas y Cuerdas vs Disipador Vía Ferrata

Muchas veces por descuido, imprudencia o desconocimiento vemos gente que utiliza sistemas de anclaje que no son disipadores en Vías Ferratas. Como ya comentamos en el artículo...
La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Puig de Milla (100 Cims) – Cueva de Biot (Millà, Àger, Lleida)

Serra de Millà es una zona poco frecuentado aunque lleno de encanto. Si llevas frontal podéis visitar la Cueva de Biot que se baja caminando. El recorrido para subir a Puig de...
Ascenció al mall pintrat

A l'hivern quan esquio pel plans de l'Hospital de Benasc hi ha una muntanya que m'atreu amb força. Es tracta del Mall Pintrat que creia que era un xic complicat. El cap de...
Pel camí ral de Mura

1.07.17  Matinal per indrets de la serra de l’Obac amb la intenció d’establir un itinerari relacionat amb el bandoler Jaume Masferrer, àlies Tocason, que publicarem...
Tuc deth Pòrt de Vielha

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Boca sud túnel de Vielha-Bosquet des Paus-Pletiu dera Escaleta-Estanh Redon-Tuc deth Pòrt de...
Ascensió al pic de bocs (box) de sahun

Avui he anat a una sortida col·lectiva del Centre. L'Antoni Satorra ens porta d'excursió al pic de Bocs. Un plaer anar amb un bon guia.La veritat és que no tenia ni idea d'on...

Directorio de Tiendas de Montaña

Inauguramos una nueva sección de directorio de tiendas de Montaña. Si sabéis de alguna más o se ha de corregir algún dato dínoslo. O rellena el formulario del final....
Valls d'Àrreu i Airoto

Vaig visitar les capçaleres de les valls d'Airoto i Àrreu fa un grapat d'anys, amb esquís, en una excursió magnífica que recordo molt bé. Eren unes valls pràcticament...
Revetlla de sant joan al cor del montsec

Preparant les coques amb un forn de llenyaFa tres anys que celebrem la castanyada a la cabana del Sastre en el barranc del Bosc. Enguany hem volgut fer un pas endavant i hem...
Miradors d'Ordesa

var Latitud_sortida = 42.632491; var Longitud_sortida = -0.107110; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Faja de las Flores

var Latitud_sortida = 42.649608; var Longitud_sortida = -0.060711; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Gallina Pelada o Cap Llitzet (2.327 m)

Dissabte 10 de juny de 2017Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca del Berguedà.Temps aproximat: 4 h (7,2 km)Desnivell: 705 mDificultat (1): Mitjana.Programa:...
Torreta de Cadí (2.562 m.)

var Latitud_sortida = 42.275167; var Longitud_sortida = 1.499669; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...