Barranc

D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
Sierra de sis

La Serra de Sis forma una llarga carena que s'extén des de Bonansa fins a les proximitats de Caixigar. Formada per un llarg i ample llom herbós constitueix històricament un...
Ferrada d'Ulldecona

17.11.19  Després d’haver escalfat els motors a la ferrada de la Creu de Ribes de Freser, ara toca posar els músculs en marxa i donar gas a tope, com se sol dir, ja que...
De camí a Castell de Cabres.

19 d'octubre de 2019Tanco la intensa jornada per la Tinença de Benifassar, després de visitar la zona de la Mola de Mitjavila, al Coratxà, per anar fins al poble de Castell...
Al roc de neret amb guia del país

En Paco Lechon troba un dia a Wikilok un track que ha visitat Antoni Satorra. Sis setmanes abans de morir fa una pregunta al que ha penjat el track preguntar-li un dubte al...
Coves de Mitjavila. Coratxà

19 d'octubre de 2019 El passat 19 d'octubre una proposta del Parc Natural de la Tinença em va cridar l'atenció: "A caminar a la Tinença, descobrint les coves del...
Pegotrail,bona cursa!

Arriba la segona cursa del Circuit Trail al poble de Pego i el seu perfil era dels que m'agraden,dos pujades fortes i dos baixades corredores. En el record la meua...
Passejada pel riu Cervol. Traiguera

14 de setembre de 2019 Segueixo fent inventari de les sortides del calendari de Terres de Cruïlla del 2019. Ara us presento la 8a sortida que es va portar a terme el...
Barranc de la Font i de l'Aubelló. Xert

31 d'agost de 2019 Nova aproximació a les terres del Maestrat. Us proposo una passejada pel barranc de l'Aubelló i de la Font, de Xert, per gaudir del potent patrimoni de...
Les Pedreres de Godall

6 d'octubre de 2019p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} span.s1...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
Puig de Millà (1025 m.)

A tocar del massificat congost de Mont-Rebei, teniu una sortida on el que és difícil és trobar-te algú. Des del poble de Millà podeu ascendir al Puig de Meià, un modest...
Negrell (1.345 m.)

var Latitud_sortida = 40.789451; var Longitud_sortida = 0.306995; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...
214 - Ets Homonets i sa Falconera 19-10-2019

Podríem dir que aquesta ruta és la més exposada i vertiginosa de senderisme que es pot fer a Mallorca. Dic senderisme perquè hom no pot anar assegurat, ja que no hi ha on...
Castell de Sant Llorenç d'Ares

12.10.19  Les restes del castell i l’església de Sant Llorenç d’Ares o de la Roca es troben situades damunt d’un penyal abocat al barranc de la Pardina, al primer...
Factoria gutierrez: via el niño de los peines

Una nova via equipada per Juan Gutierrez, el màxim equipador de la zona de Sant Llorenç de Montgai i rodalies. Aquesta via es troba a l'extrem de llevant de la paret de la...
Roca Gris, via Aresta Esparreguera

5.10.19  Ja feia temps que teniem aquesta via “entre cella i cella”, com se sol dir, però sempre per problemes amb el calendari de nidificació que impera en aquest...
Cueva de los Arnales

Després de la intensa jornada de muntanya d'ahir al Tendeñera, avui toca tornar a casa però hem volgut aprofitar que estàvem per aquestes contrades per fer una activitat...
Volta circular a les roques de benet

Les roques de Benet són una d'aquells indrets que tenen una força especial, tel·lúrica en diríem, que ens atrau amb força (el Pedraforca, els Encantats, el Naranjo de...
Tafanejar geografia: sot del bac

Sempre és bo, boníssim, descobrir nous indrets on escalar. L'altre dia se me va posar entre cella i cella l'idea de visitar una de les escoles d'escalada més antiga de...
Canals de Núria i el Freser

Avui hem recorregut els canals que, des del Riu de Núria i des del Freser, alimenten la central hidroelèctrica de Daió. Els canals passen per les Roques de Tot lo Món, una...

Petzl e+LITE – Linterna Frontal de Emergencia

Después de una aventura en un barranco donde tuvimos que pedir ayuda externa. Nos dimos cuenta que no llevabamos linterna frontal en el bidón estanco. Cosa que siempre...
Miradors de s'Arxiduc

Camí de sa MuntanyaIniciem aquest recorregut a ca Madò Pilla (actualment hotel Continental), situat en el punt quilomètric 68,3 de la carretera Ma-10 entre Valldemossa i...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...

06/10/19 Serra Ensija - Gallina Pelada

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes / c/ Muntaner (sortida amb autocar ó cotxe particular). Cal confirmar...
Trail de la Jovada,un xicotet gran poble

Espectacular el trail de la Jovada del 2019,no m'havia sentit mai tan ben arropat a una cursa per tota la gent del voluntariat. I com bé diu l'encapçalament de l'article la...
Serra de Sant Honorat, via Núria

6.09.19  A Sant Honorat vam prometre que tornariem... i hi hem tornat abans no arribi la tardor i els dies s’escurcin, car les aproximacions a algunes vies (i els...
Un plaer de via:  gran diagonal de santa anna

Un plaer de via: gran diagonal de santa anna

Estem davant d'una de les millors vies que he fet però, tristament, i sense saber massa perquè és una via que es repeteix molt poc. Segurament perquè no la coneixeu. Aquesta...
Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...

Barranco Aigua de Llinars v3a2II (Guixers, Lleida)

Barranco Aigua de Llinars es una bonita excursión acuática, de las más bonitas de la zona con pozas y zonas bien escavadas.
Pel camí vell de tuixent a josa

Antigament havia un camí que unia els llogarrets de Tuixent i Josa. Anava per la vora del riu. La carretera va malmetre la majoria dels trams.Un grup d'amics de Tuixent va...