Barranc

El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Pala S-O del Salòria

Distància: 18 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat: mitjana (alta segons la neu); ME-BE, S2-S3.Punt de sortida: Hotel Os de Civís.Durada total: 7 h.Excursió llargueta per assolir...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...

Dissabte 01 de Febrer: Tivissa, Pujador de Blaiet.Avui dissabte la sortida ha estat a Tivissa.Els senderistes hem estat:AntonioGerminaLluísTere RubenEnricA les 08,15,...
Camins de Collbató, 1

Drecera dels Graus - Camí Vell - Pla de Sant Miquel - les Feixades - la Salut26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant...
Montserrat Sud, pel Camí Vell i les Feixades

26.01.20  Clàssica ruta circular des de Collbató pel vessant sud de Montserrat, mitjançant un itinerari d’uns 10 Km de recorregut i 550 m de desnivell que correspon...
Serra de Turp (1.620 m.)

var Latitud_sortida = 42.148599; var Longitud_sortida = 1.372997; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via Gran Diagona de Santa Anna. La Llitera. Osca

Diumenge 12 de gener de 2020Tant anys anant per la carretera que passa per Alfarràs camí del Pirineu i sempre m'habia fixat en unes parets calcàries i al fons, un...
Aladaglar 1º part. informació pràctica

De fet no sé gaire com començar aquesta entrada.… Ens va agradar conèixer aquest lloc remot, autèntic, inalterat i espectacular, que semblava que haguessim anat al...
Bardenas reales

Feia temps que no veníem per las Bardenas Reales, la primera ocasió va ser l'any 1996 i aleshores vam fer un recorregut de varius dies en bicicleta, el territori no era tant...
GR-92: Tamariu - Begur (260 m)

Dissabte 18 de gener de 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 45 m (12,2 km)Desnivell: 730 m (acumulat)Dificultat (1):...
Bardena Negra: Peña del Fraile

En la darrera jornada de la nostra estada a les Bardenas, hem fet una excursió curta perquè ens quedava un llarg camí de tornada a casa i no volíem arribar massa tard. Hem...
Bardenas: ruta circular per La Estroza

Avui, en la segona jornada d'estada a les Bardenas, hem fet un itinerari circular per la zona de La Estroza, un dels cims panoràmics de la zona, amb un recorregut variat i...
Masos de Vallibona

27 de desembre de 2019 El passat 12 d'octubre, i organitzada per l'Associació Amics de Florencio Pla Messeguer "La Pastora" de Vallibona, vam fer una interessant sortida...
Cova de la taverna

El Pantà de Margalef està situat al costat oest de la Serra del Montsant i és alimentat per les aigües del Riu Montsant que recull bona part de la conca del vessant nord de...
ESCALES Via Montsemi

Avui fem l'última escalada de l'any, ens trobem a Sopeira amb el Quique, que baixa de la Vall d'Aran.L'aproximació es fa seguint el camí de terra, travessem el riu per un...
De ruta per Marnes

Ruteta caminadora/corredora per les terres lliberanes de Marnes i per les terres xaloneres de les Planisses. Han sigut un...

Barranco de la Pixera v3-a1-II (Capafonts, Tarragona)

El nombre de Barranco de la Pixera viene de su espectacular cascada de casi 40 m en volado. En días de mucho viento se ha visto esta cascada invertir el flujo de agua.
Llafranc - Tamariu

var Latitud_sortida = 41.895189; var Longitud_sortida = 3.193092; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Cova de la Taverna

La Cova de la Taverna està situada en el Parc Natural de la serra de Montsant, al costat del Pantà de Margalef. És una cova singular perquè ressegueix el curs subterrani del...
Vies calentes dels ports: cavall de 4 faves

Estem al pic de l'hivern i decidim anar a escalar als Ports. El bon temps està assegurat (si no fa vent). Generalment anem a vies que els companys ens hi han parlat. Doncs bé,...
El Mont (1.125 m.)

var Latitud_sortida = 42.237168; var Longitud_sortida = 2.708882; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Passejant pel Bellestar

26 d'octubre de 2019Dins del calendari d'activitats del Parc Natural de la Tinença de Benifassà, el passat 26 d'octubre vam portar a terme una "Passejada cultural pel...
D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
Sierra de sis

La Serra de Sis forma una llarga carena que s'extén des de Bonansa fins a les proximitats de Caixigar. Formada per un llarg i ample llom herbós constitueix històricament un...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ferrada d'Ulldecona

17.11.19  Després d’haver escalfat els motors a la ferrada de la Creu de Ribes de Freser, ara toca posar els músculs en marxa i donar gas a tope, com se sol dir, ja que...
De camí a Castell de Cabres.

19 d'octubre de 2019Tanco la intensa jornada per la Tinença de Benifassar, després de visitar la zona de la Mola de Mitjavila, al Coratxà, per anar fins al poble de Castell...
Al roc de neret amb guia del país

En Paco Lechon troba un dia a Wikilok un track que ha visitat Antoni Satorra. Sis setmanes abans de morir fa una pregunta al que ha penjat el track preguntar-li un dubte al...