Barranc

La Vall Cervera. Port.

24 de juny de 2020 Segueixo fent descoberta d'aquest sector oriental del Port, per la zona d'Alfara. Tenia pendent una volta integral a la Vall Cervera, una vall força...
Barranc de l'Olla de la Mel

El barranc de l'Olla de la Mel és una escletxa profunda excavada per l'aigua en els cingles que es depengen de la carena principal de la Serra del Cadí sobre el Santuari del...
La nova normalitat: via del racó

Després de tants dies sense posar cap entrada, avui, finalment, en el que han anomenat la nova normalitat, puc posar una via nova, casi em ploren els ulls. Havia anat a escalar...
La Vallfiguera. El Port

6 de juny de 2020Fa molts anys…, quan la fotografia era analògica, els mòbils eren un miratge futurista, i l’internet era ciència ficció, vaig començar a conèixer el...
La Bassa de la Galla. Montsià

27 de maig de 2020Una nova proposta de descoberta a la Serra de Montsià. Insisteixo, descoberta!! en moltes entrades meves us apropo a racons amagats de la serra, poc...
Per les balmes de la vall de la vansa

(Entrada pendent d'acabar, perdoneu, treballem per vosté perdoni les molèsties).Finalment, després del feixuc confinament decideixo quedar amb algú per sortir a caminar....
Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...
Volta al barranc de Biniaraix pel camí Vell

Els CornadorsPunt d'inici: rentadors de Biniaraix, alimentats per la font d'en Det. (WP-01) Rentadors de Biniaraix - 0,0 km - 0 minuts - 102 m d'altitud.A les 7:51 iniciem...
Pels secans del segrià: el tossal gros

Avui he volgut voltar pel terme d'Alcanó. No tinc consciència d'haver estat mai i m'adono que no conec gens indrets tant propers de casa meva com aquest que tenen prou...
Mola Plana. Montsià

6 de maig de 2020Natros a casa confinats.... mentre la natura segueix el seu curs, i per uns dies, més alliberada que mai de l'abusiva pressió humana.Finalment ens deixen...
Tossal de Viamà. Serra del Boix.

2020, "annus horribilis", serà recordat com l'any de la gran pandèmia, i potser a partir d'ara ja res serà com abans... Qui ho havia de dir! Malgrat tot, un any que vaig...
Coves de la Fou. El Port

Vint-i-cinquè dia de confinament!!. Estem a l’abril, en plena setmana de pasqua, i seguim tancats a casa. És com un malson surrealista i recurrent… el dia a dia...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...

Barrancs: descens del forat del buli

Una altra proposta que podem relazar-los una estona veient com baixen els meus amics Toni i Anna el Forat del Buli. Segur que us agradarà, encara que aquesta vegada portava...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
Roca Campanari. Toscar. El Port

Una setmana després de la pujada a Tosseta Rasa torno al Toscar per descobrir nous paratges d’aquest racó del Port. Aquesta vegada pujo a la Roca Campanari, passant per la...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...
Gr3: etapa 12: de les esglésies al pont de suert

Estem continuant la tasca de cercar per on anirà el GR3 per les comarques de Pirineu (Veure etapa 10 Adons a Viu de Llevata).Avui ens trobem en Paulino Grau, en Joan Nadal i jo...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Muntanya de Santa Fe

var Latitud_sortida = 42.171930; var Longitud_sortida = 1.313495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pala S-O del Salòria

Distància: 18 km.Desnivell: 1400 m.Dificultat: mitjana (alta segons la neu); ME-BE, S2-S3.Punt de sortida: Hotel Os de Civís.Durada total: 7 h.Excursió llargueta per assolir...

Dissabte 08 de febrer de 2020: Capafonts.Aquesta sortida d'avui, no estava programada. El company Balanyà, després de les últimes pluges que han hagut, es va oferir a fer-nos...