Barrio sesamo 100m 6ab agulla aritjol montserrat

Directa Montserrat al Castell Bernat.

T'ha d'agradar aquest tipus d'escalada...La roca no se si és dolenta o curiosa perquè al principi fot molta angunia i després no s'ens ha trencat res tot i haver anat en...

Sortida per Montserrat 08/07/2017

La capacitat d’improvisar que hem exhibit els components de la sortida d’avui ha permès adaptar el recorregut al gust dels participants i convertir els elements...

Sortida per Montserrat dissabte 8/7/17

Dissabte dia 8 de juliol farem la sortida programada del mes per Montserrat. Buscarem un itinerari que travessant torrents i canals ens porti sempre resseguin les zones mes...
MONT-ROIG. AGULLA DELS PELATS. Via RESOL.

11/01/17. Tornem al Mont-Roig, la boira avui no serà cap inconvenient per escalar, com ho va ser fa uns dies.  DADES Primera ascensió: 5/03/2014Per: Josep...
VIaNoVa! Llum de lluna, 100m 6c+ (Busa sud)

***Aquesta és una escalada ben dura i és que el que havia de ser un tercer llarg en diedre, també acaba escalant la placa desplomada per fugir de la mala roca del diedre....
IVª AGULLA DE COMALESTORRES. Via BLUES

14/07/16. Després d’escalar a Escales, per escalfar en una via equipada, ens arribem fins a la Presa de Cavallers on ens rep un vent gelat, auguri d’una “nit del...
Ratafia a la Filigrana, i Agulla de l'Arbret

Un dia d'aquests de temps variable, vam anar a Agulles amb l'Albert. Una opció que ens permetia una escapada raonablement ràpida cap al cotxe en cas de molt mal temps..., tot...

Montpart, 100m 6a Miranda de les Boïgues

Via: Monpart Metres: 100 m Dificultat: 6a (V obligat) Zona: Miranda de les Boïgues (Montserrat) Equipament: via equipada amb parabolts Material: 14 cintes expres i una vaga per...

Entre Montserrat i Sant Llorenç de Munt

Diumenge dia 17 de gener vàrem fer una interessant sortida per la serra de l’Obac, tot just entre Montserrat i Sant Llorenç de Munt. Vàrem descobrir, guiats per...
VIaNoVa! Llibre obert... 100m 6bA1 (Busa sud)

***Enllesteixo l'obertura d'aquesta via al primer pany a l'oest de la muralla sud. Bonica escalada amb un primer llarg més difícil per arribar-se a l'atractiu segon llarg,...
Somiada agulla de coll de port

Inici de la viaPrimer llargL'any passat vam estar equipant vies esportives a l'agulla de Coll de Port (a la carretera de la Coma a Tuixent). Sempre m'havia fet il·lusió pujar...
Granet de granit: agulla ferrusola

Espero del 4rt llargTé renom d'agulla de difícil accés però la veritat és que nosaltres vam anar a tiro i sempre per un corriol ben fitat.L'agulla Ferrusola (mira que...
Via ESPERÓ DEL VENT a la Proa. Montserrat Sud

Diumenge 10 de maig de 2014Després de la pallissa de quilòmetres fets i desfets i per venir dels Mallos de Peña Rueba en quedava el diumenge penjat... però la providència...

Cursa de l’Alba i Marató de Montserrat 2015

David Mariné i Rosa Navarro guanyen la Marató de Montserrat Gran Premi Inverse a Collbató Andreu Simón i Sheila Avilés s’imposen a la 28a Cursa de l’Alba Gran Premi...
Volta a Montserrat amb bicicleta

11.04.15  Després que les Isabels vam concloure la darrera etapa de la variant ciclista de la Matagalls-Montserrat, amb la pujada al monestir, un bon amic de l’Àliga...
GR 96: Montserrat - Monistrol

En el mateix moment que acabo el GR 4 al Monestir de Montserrat, onze anys després de començar-lo, aprofito que em queden forces per a continuar cap a Monistrol i així...
A Montserrat amb l'Escarabajo verde

**"els comuniquem que el  "El escarabajo verde" de TVE2 emetrà divendres 3 d’octubre a partir de les 18'20h i diumenge 5 de octubre a las 13'00, aproximadament, el...
Vicenç Soto (MD). Agulla de l’Arbret

Agulles, un lloc privilegiat, un indret de Montserrat per gaudir de les vies més senzillament estupendes per escalar. Dos, tres llargs, de vegades fins i tot quatre. Fàcils,...
Blog de l’avenc Montserrat Ubach

Els companys de la Comissió Protecció Avenc Montserrat Ubach, m'informen de la creació d'aquest blog i m'envien uns documents per tal que vegi la conveniència de contribuir...
ViAnOvA: Procésbiaixat, 100m 6b+A2 (Busa Sud)

***Ara fa uns dies vam enllestir aquest projecte que teníem encetat des de la primavera. Ens hi ha molt ben acollit tots aquests dies on les fissures i diedres de la muralla...