Bassegoda

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116 Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva – Girona Salt...
St aniol d'aguja

ermita de St Aniol d'AgujaRàpida ecapada a la vall de Sadernes, on deixem la furgo i comencem a caminar per la pista que remonta la vall de St Aniol. La primera intenció era...
PUIGSACALM (1,514,3 m) per Covildases

CIM: Puigsacalm (1.514,3 m.) per CovildasesCOMARCA: Osona / GarrotxaDESNIVELL: +625 m.DESNIVELL:des de Vidra afeixir +250 m.HORARI: 4 h (2h15 min. + 1h45 min) HORARI:des de...
Beget - Grau de l'Escaladuix - Hortmoier - Beget

Una altra sortida que va tenir poc a veure amb el que havia previst. Els objectius eren dos: el primer, comprovar el pas de Beget a Hortmoier pel costat de la riera. Quan vaig...
Puigsacalm per la Canal dels Ganxos

Hem pujat moltes vegades al Puigsacalm, un dels cims més característics de la Catalunya Central, però avui hem triat un itinerari nou i singular. La Canal dels Ganxos és un...
Les Escletxes de Freixeneda

11.10.15  Les Escletxes de Freixeneda són un conjunt d’esquerdes que s’obren al nord de la serra del mateix nom, al municipi de la Vall d’en Bas, a la Garrotxa....
Les Agudes, Cresta dels Castellets

La Cresta dels Castellets és una clàssica ascensió del Montseny i és també la manera més elegant de pujar a Les Agudes, el segon cim en elevació d'quest massís. Jo ja...
GR 11: (Espolla) - els Vilars - Llançà

Anterior: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)Després de més de 800 km. travessant el Pirineu, el GR 11 torna arran de mar. Una etapa no gaire digna del caràcter de "gran...
GR 11: La Jonquera - els Vilars - (Espolla)

Anterior:Maçanet de Cabrenys - la JonqueraEl GR 11 comença a la Jonquera la travessa del massís de l'Albera, últim obstacle abans de tornar a tocar el mar. Les vistes a la...
Montpetit i Montmajor (898 m. – 1.075 m.)

Els sentinelles d’OixDissabte 29 d’agost de 2015Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 5 h. 30 m.Desnivell: 913...
GR 11: Albanyà - Massanet de Cabrenys

Anterior: Ref. Bassegoda - Albanyà(També: Boadella - Albanyà)La llarga travessa va arribant al seu fi: el GR 11 entra ara a l'Alt Empordà, última comarca que travessa, i...
Boadella - Albanyà

El meu afany en terminar per fi la Transpirenaica em va obligar a fer, una vegada més, una combinació d'allò més estranya. L'últim cop vaig haver de deixar-ho a Albanyà,...
GR 11: Refugi Bassegoda - Albanyà

Anterior:Beget - Refugi BassegodaCom a apèndix a una altra setmana travessant el Pirineu, em va quedar la baixada des del Refugi Bassegoda "Can Galan", on vaig passar la nit,...
Vilassar de Dalt i megalit Can Toni

Visitem el poble de Vilassar de Dalt.A conseqüència del desenvolupament de la creixent indústria tèxtil que va esclatar al segle XIX i principis del XX, Vilassar va ser un...
Llança-Tortosa (Etapa 1 Llança-Olost)

Volem fer la primera etapa de la ruta Llança-Tortosa, etapa que va de Colera fins a Olost, bé, al final la sortida serà des de Llança.Dissabte 30:Abans de les 9 ja estem...
GR 11: Beget - Refugi Bassegoda

Anterior:Setcases - BegetDesprés d'haver-hi ficat un peu en l'etapa anterior, avui el GR 11 travessa l'alta Garrotxa de punta a punta. Una jornada de les més complicades de...
GR 11: Setcases - Beget

Anterior:Núria - SetcasesDe mica en mica es va notant que el GR11 s'acosta a l'altre mar... No només en les alçades i els desnivells, que aniran baixant a partir d'ara; a...
El Grau Sadidorta

Aquesta circular, per muntanyes i valls de l'Alta Garrotxa, la podem considerar com una sortida amb dues parts diferenciades i molt atractives ambdues.Al matí farem una...
ALTA GARROTXA - PUIG DE LES BRUIXES 1.387 m

Comanegra desl puig de les BruixesTemps i ganes de caminar per alguns racons de la nostra terra. Aquest cop tocava pujar a l'Alta Garrotxa i seguir una excursió que proposava...
L'Utag

Dissabte, 29 de març 201460 kms. - 15h.30'Sadernes (Alta Garrotxa)Nova tirada llarga, aquesta vegada a l'Utag on el Capi i el Pere Masó han allargat l'itinerari inicial ja...
Cronica de la XXXVII Embardissada

6.04.14  Cada mes d’abril, i des de fa 37 anys, el Centre Excursionista d’Olot organitza la ja famosa Embardissada, una caminada més o menys circular i de mitjana...
Rasos de Tubau des de Puigbó

15.12.13  La serra prepirinenca dels Rasos de Tubau s’aixeca entre el Berguedà, al sud, amb caients suaus i prats, vessant per on s’estèn el municipi de Sant Jaume de...
Cingles de Gitarriu

des de SadernesExcursió per la zona de Sadernes, fins dalt dels Cingles de Gitarriu o de Freixenet, un molt bon mirador de tota aquesta vall de l'Alta Garrotxa. Ruta un xic...
12/05/13 Basegoda (1374 m.)

ATENCIÓ ANUL·LADALLOC DE TROBADA: Manlleu (El Bar de sempre – Les Piscines) hora 2/4 de 8 del matí (a on esmorzarem)Sortida amb cotxes propis.COMARCA: Alta...
Embardissada a la Garrotxa

Un any més hem tingut el plaer de participar en la ja tradicional “Embardissada”, ferma caminada popular organitzada pel Centre Excursionista d’Olot i que enguany celebra...