Bcn

Pica d'Estats.

16 d'agost del 2019Aquest mateix estiu es compleix el 25è aniversari de la meva primera ascensió a la Pica d’Estats, llavors amb la meva companya i amb amics, en la que vam...
Via lar

DIMECRES, 28 D’AGOSTSembla que les vacances ja han passat i tot torna a la normalitat. Aquesta setmana hem fet la crida de costum i ja ens hem trobat sis , amb ganes de...
212 - Pas de s'Aranya pel Carrer Nou (6-07-2019)

La vigilància de la costa de Mallorca fou una de les majors preocupacions dels seus habitadors, entre els s. XIII i XIX, per mor de les incursions piràtiques. Abans d'aixecar...
Gronsa Sud, cara oest

23.06.19  Després d’haver “tastat” la roca dels Estrets d’Arnes a la via Tintin a les Moles, ara toca anar a l’altra banda del riu on s’aixequen les Gronses,...
Rogativa de Vallibona 2019

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 18 de maig de 2019“Conta la...
Ressenyes de la Falsia Fàcil.

La Falsia consta de dos subsectors fàcil i difícil o dreta i esquerra respectivament. Aquests dos sectors es troben separats per un centenar de metres.Nosaltres tant sols hem...
Teixeda de Cosp. Cardó

14 de març de 2019 L'itinerari que us presento, un altre cop a Cardó, ens porta a visitar una raconada espectacular: la Teixeda de Cosp. Un bosc d'unes 5,8 ha. de...
Bloque en Cala Port Ginesta (Castelldefels).

Volvemos a la roca !!! Después de un tiempo sin escalar, he comenzado el año 2019 pasando por el rocodromo MAE de Vilanova i la Geltrú y por fin salgo a subirme por las...
Via normal a la Momieta

Tornem a Montserrat amb el Pep, altra cop a Sant Benet amb l'objectiu de pujar la Momieta, un cim petit on encara no havia estat, i amb una via normal amb una certa aura.Tornem...
Equipant a Sant Corneli

Aquest dissabte anem a sobre Sant Corneli a on amb en Toni hi vàrem obrir 3 vies ara fa 2 anys i mig.En Pany i jo comencem per la via la Copa i en Joanet i el Jordi per la...
15 anys de... la Rodamons a Canalda.

El pany central de la paret de Canalda és un mur que atrau mirades, ja sigui per la persistent xorrera central o per la visera de la seva part esquerra. Totes les vies d'aquest...
Cante Jondo, 6a+/Ae, (135 mts), Cap del Ras

Tornem cap a les regions tropicals de la Noguera a gaudir de la calor i el sol. Avui ens acompanyen Ester i Ioli, i per tant, això serà un no parar de riure.L'aproximació és...
Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
Ermita de Sant Domingo. Vallibona

4 de novembre de 2018L'ermitori de Sant Domingo, o Sant Domènec, de Vallibona està situat a uns 10 km. de la població, aigües avall del riu Cervol, a una lloma de la serra a...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Pavelló Mies van der Rohe

48H OPEN HOUSE 2018El Pavelló Mies van der Rohe va ser dissenyat per Ludwig Mies van der Rohe i Lilly Reich com a pavelló d'Alemanya per a l'Exposició de Barcelona del 1929 a...
Cilindre d'Horta

48H OPEN HOUSE BCNVisc al barri d'Horta i sempre m'havia preguntat què era la construcció que hi ha damunt del túnel de la Rovira, quina finalitat té allò? Gràcies al...
Font Màgica de Montjuïc

Les fonts de Montjuïc obra hidrològica de l'enginyer Carles Buïgas i Sans construïda el 1929 durant l'exposició Universal estan ubicades al lloc on hi havia les Quatre...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Una Matxicots en BTT

Distància: 92 km.Desnivell: 3650 m.Dificultat tècnica: mitjana-baixa.Durada total: 12 h.Punt de sortida: Gerri de la Sal.Ara que s'està a punt de celebrar una nova edició de...
Riu Cervol i Cova Fumeral

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 23 de juliol de 2018Us...
Pedalant per la Vall de Cardós

Distància: 31 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 6:00 h.Punt de sortida: Lladrós.Preciosa volta per la franja est de la Vall de Cardós, pedalant per...
Levada do Alecrim, Lagoa do Vento i 25 Fontes

Avui hem iniciat les activitats a l'illa de Madeira, un lloc inèdit en aquest blog però que ofereix moltes possibilitats als excursionistes i també als barranquistes. Un dels...
Travessa als circs de granvalira

Alçada mínima: 2090mAlçada màxima: 2864mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 7h50mDesnivell + : 1467mDesnivell - : 1467mGRAU ROIG – COLLADA DELS PESSONS – PIC DELS PESSONS...
Parc de la Trinitat

Tenia moltes ganes de visitar aquest parc i ho fet en una visita guiada dins el programa Música als Parcs 2018.El Parc de la Trinitat es va inaugurar l'any 1993, està situat...
Parc del Laberint d'Horta

Visito el parc del Laberint amb La Fàbrica del Sol una tarda ben plujosa, l'avantatge és que no hi ha ningú.El parc ocupa els terrenys d'una finca de la família...
Camí de Sant Cristòfol exprés

Distància: 27 km.Desnivell: 1200 m.Dificultat: mitjana, puntualment alta.Punt de sortida: la Farga de Moles.Durada total: 4:30 h.Bona volta per la frontera andorranocatalana,...
BTT TOSSAL DE MIRAPALLARS (1.668 metres).

Vilanova de Meià, Montsec de Rúbies i Tossal de Mirapallars.Descripció de la ruta; El Tossal de Mirapallars és una muntanya de 1.672 metres que es troba entre els municipis...
GR 92 Etapa 28 Hospitalet - Ametlla de Mar

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333;...