Benasc

Harmòniques i pantalons

Aneto (3.404m)Massís de la Maladeta, BenascLa llum de la lluna ho banya tot de plata i el silenci de la nit ens embolcalla, com qui et convida a entrar al llit després d'un...
Posets (3.375 m.) hivernal

var Latitud_sortida = 42.613816; var Longitud_sortida = 0.478465; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Miretades Espeològiques (16)

En aquesta època que es desenvolupen les campanyes d'estiu a les grans cavitats, fora convenient que els espeleòlegs que fa temps que no practiquen fessin una repassada mental...
El llarg flanqueig: de punta a punta

Ara amb la calor no hi ha com escalar al Pirineu. A l'Ampriu de Cerler hi ha un racó ideal per anar a moure'ns encara que els guies de Benasc molt cops ens porten clients a...
A cavall entre Benasc i Bagneres de Luchon

Cim del Salbaguardia. Al fons, Massís de la MaladetaNecessito acumular metres de desnivell de cara al proper trekking del Huayhuash. No tinc les cames gaire condicionades a...
San sadurní (sesué)

Aprofitem el pont per passar uns dies a la vall de Benasc. La neu hi és molt escasa i descartem qualsevol excursió amb raquetes. Així que el primer dia sortim a fer una...
Refugi d'Estós

Una vegada més, l'onzena, hem recorregut la Vall d'Estós per pujar al refugi del mateix nom. Aquesta ocasió és singular perquè mai havíem pujat a Estós a la tardor. El...
Pic del Salvaguardia (2.738 m.)

Divendres 3 i dissabte 4 de juliol de 2015Hora de sortida: Divendres el més aviat que es pugui.Ubicació: Comarca de la Ribagorça.Temps aproximat: 6 h. 30 m.Desnivell: 980...
L'última de la temporada (?) al Saió

Distància: 15 kmDesnivell: 1500 mDificultat: ME(A), S2Durada: 6 hPunt de sortida: Hospital de BenascDia: 10/5 La pista fins a la Besurta ja està oberta però el dia anterior...
Via akupuntura + erizon wall

DISSABTE, 23 D’AGOSTArran de la darrera estada a Benasc tenia en ment conèixer en profunditat aquesta zona, i aprofitant les xarxes tinc una bona col·lecció de vies en la...
Mont Valier (2.838 m) per les Antiques

El Mont Valier és una muntanya emblemàtica, amb una silueta molt característica, visible des de molts indrets del Pirineu. L'anomenen Senyor del Cousserans, ja que domina,...
Palestras del ampriu

DISSABTE, 16 D’AGOSTDijous varem pujar a la Vall de Remuñe per fer la via Yacks, i el Josep va quedar tocat dels peus per culpa dels gats que portava per tant avui cal ser...
Via yaks (vall de remuñe)

DIJOUS, 14 D’AGOSTJa estem en plenes vacances i com cada any intentem guardar uns dies per sortir a muntanya amb la família Grau, no tot pot ser platja ni muntanya.Les...
Espolon picapiedra: granit pur

Pas clau del 5è llargM'agrada el granit, és una roca com els bons amics... té poca presa, però la que hi ha té la màxima fidelitat i et pots agafar-te amb tota la teva...
Aparatus, tradicions i altres bèsties!!!

A finals de juny un nombrós grup de Trempapics vam fer un cap de setmana a la Vall de Boí, uns quants ja vam arribar el divendres i vam pernoctar en un fabulós bungalow del...
Les butllofes (Benasc III)

De punta a punta, V+ (235m)Palestras d'Ampriu, Cerler.Dilluns. Em toca fer de taxi i deixo el Lluís a quarts de set del matí a Benasque, però me'n torno al llit de seguida...
El tercer tres (Benasc II)

Ballibierna (3.067m) i Culebres (3.062m)Vall de Ballibierna, Benasc.Les tempestes aquí dalt fan por de debò i ens amenacen durant tota la nit. Entre això i una poc encertada...
Retorn (Benasc I)

Johny Player Special, V+ (90m)Torre de Marfil, Cerler.Love climbingTornem, una vegada més, a passar uns dies pels pics i roques de la Vallde Benasc. Aquest any ens sorprenen...
Cresta del Perdiguero 7 tresmils: Molta neu

Ruta: Hito Est del Perdiguero 3.170 m.Pico Perdiguero 3.222 mHito Oest del Perdiguero 3.176 m.Tuca de Lliterola 3.095 m.Pico Royo 3.121 m.Punta de Lliterola 3.132 m.Agulla...

Marató "las tucas", 27-07-2013

Aquest cap de setmana a la localitat de Benasc s'ha cel.lebrat una gran festa de curses per muntanya, on més de 2.000 corredors van participar en les 4 probes que es van...
L'Aneto, el sostre del Pirineu

cim de l'Aneto (3404m) Amb el Xavi Gil organitzem una sortida col·lectiva del Centre Excursionista de Badalona per intentar pujar l'Aneto amb esquís de muntanya. La nostra...