Bis

Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...
Ordesa a la tardor

Aprofitant que som a la tardor i estem per la zona d'Ordesa decidim anar a fer un tomb per la fageda, i de camí per visitar també les cascades. Total que avui ens toca fer...
Cueva de seso

La Cova de Seso es troba molt propera a la població de Boltaña junt al llogaret de Seso. Sortint de Boltaña en direcció a Fiscal trobem una bifurcació a mà esquerra on un...
A bisto de nas, a la Dent d'Orlú

Pel pont del Pilar, engeguem uns dies d'escalada amb el Moi. Sobretot vol conèixer raconades properes i interessants, com ara la Dent d'Orlú. El dijous 11 fa un dia collonut,...
Ferrada de les Baumes Corcades

6.10.18  Després de diverses convocatòries, frustades pel reiterat mal temps d’aquesta passada primavera, per fi ens hem tornat a reunir una bona colla de...
Deth Naut Aran enquiath Baish Aran damb BTT (I)

Distància: 48 km.Desnivell: 1600 m.Dificultat: mitjana.Punt de sortida: Salardú.Punt d'arribada: Aubèrt.Durada total: 7h.Insaciables i activitat és festa segura... i això...
Pic de lustou

El Lustou és probablement un dels tres mils més oblidats de la serralada i en aquesta ocasió hem decidit obtenir dos cromos de la nostra col.lecció de cims menys visitats o...
Pico Cotiella (2.912 m)

Nos encontramos ante un imponente macizo montañoso, el más elevado del Prepirineo. El Cotiella es una majestuosa y árida montaña con un aspecto propio de zonas volcánicas o...
Circuit d'Agulles de Montserrat

Montserrat sempre és un bon lloc per fer-hi una passejada, que pot ser senzilla o més seriosa. Dins la primera categoria és molt recomanable fer la circular a la regió...
Al peu de les Gavarres. Cruïlles- Cruïlles

Excursió realitzada el 15/9/2018Caminada senzilla que ens acosta als contraforts de les Gavarres a la zona del Puig d'Arques, travessantel Pla de Salelles, el veïnat de Les...

Petzl Boreo vs Petzl Elios 2 – El Mejor Casco Escalada Polivalente 2018

El Casco Escalada Petzl Boreo es la gran novedad de Petzl para 2018, sustituye ya el clásico Petzl Elios 2. Acabamos de comprar el nuevo Petzl Boreo para compararlo con Petzl...
Escurçó al Peladet.

A tots nosaltres ens va agradar molt:variada,ambient i roca prou correcte com per no passar por pel tema.De les plaques de franjes sobre roca gris impecable de les dues primeres...
Amagatall de Fantasia al Doll.

Interessant ruta de tall aventurer majoritàriament d'escalada interior malgrat una primera tirada amb força ambient.Sembla ser que la via ja compta amb una desena de...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
El Rostoll

Novembre 2006Coll de NargoSerrat del ConillerConiller OestVia  :  El Rostoll La via te els dos primers llargs  amb força Ae, i la  resta es de mol baixa...
De sonavia a laredo por la costa

Interesante recorrido por  este tramo de costa que nos ofrece bellos y dilatados paisajes de un litoral agreste y cambiante. De Sonavia y desde la Playa de Valdearenas...
FARO DEL CABALLO (Cantabria)

En Cantabria junto a la población de Santoña se eleva el Monte Buciero de 378 m de altura que domina las Marismas e Santoña y buena parte del litoral próximo. Grandes...
Ruta del flysch (deba-zumaia)

En el sector de costa situado entre Zumaia y Deba aflora un conjunto de estratos de gran interés geológico que forma parte del Geoparque de la Costa Vasca. En la bajamar este...
Volta al puig de sa Creu (Lloseta)

Cases de Rafalet d'en MarcExcursió matinal que rodeja el puig de sa Creu, el qual també ascendim pel espectacular camí de ferradura del comellar del Rafalet d'en Marc....
Escurçó, 6a+/A1 (180 mts), Peladet

Re-equipada amb l'esperit original, no és mala via i ens fa escalar malgrat que el grau digui el contrari. Comencem tard i ja tenim clar que tindrem pocs llargs a l'ombra. La...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Cingles de rupit

Aquest recorregut tot i ser una mica exigent en quant esforç és d'un gran interès paisagístic, en el decurs del seu traçat passem per Santa Magdalena on tenim una...
Puigpedrós

Tot i que la muntanya estava una mica justa de neu decidim fer el comiat de temporada de raquetes venint al Puigpedrós. Del refugi sortim caminant i comencem a trobar neu de...
PUNTA MILÀ.  Via INTRÈPIDA SIRENA.

PUNTA MILÀ. Via INTRÈPIDA SIRENA.

31/07/18. Avui per fi tanquem un deute pendent. El meu nebot l’Isaac amb el Xeve van obrir/equipar la via la Intrèpida Sirena a la Punta Milà, ho vam seguir amb tot detall,...
GR5: Novel - La Chapelle d'Abondance

Avui, en la segona etapa del nostre recorregut pel GR5, hem fet una etapa llarga i dura, amb més de 1.300 metres de desnivell però amb grans paisatges i un magnífic ambient...
Escalada a Berdrof i voltant per  Luxemburg

Escalada a Berdrof i voltant per Luxemburg

Amb aquesta entrada començo els posts sobre nostre viatge a Noruega, hem  estat 69 dies en ruta  i hem fet 13.600 quilòmetres, hem tingut una meteo molt...
Seminari Conciliar de Barcelona

El Seminari Conciliar de Barcelona és un seminari destinat a la formació de sacerdots, fundat per l'Arquebisbat de Barcelona l'any 1593.L'església catòlica va crear els...