Bis

Alàs – Ortedó – Cerc - Alàs (1.171 m)

Dissabte 4 de juliol de 2020Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 5 h (14,8 km)Desnivell: 455 m (acumulat)Dificultat (1):...
Turbians

var Latitud_sortida = 42.254618; var Longitud_sortida = 1.799321; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Sui directe des de Sant Esteve

Dimecres 20 maig 2020Pla de Santa Margarida( Bar Lanau), Turó de Sant Elies, La Cova, Turó del Samon, El SuiDistancia       19,5...
GR92: Sant Climent de Llobregat - Garraf

Quan amb el grup de caminadors del GR vam recórrer el GR92 em va quedar pendent, entre altres, l'etapa de Sant Climent de Llobregat a Garraf. No recordo per quin motiu vaig...
La Vallfiguera. El Port

6 de juny de 2020Fa molts anys…, quan la fotografia era analògica, els mòbils eren un miratge futurista, i l’internet era ciència ficció, vaig començar a conèixer el...
Barcelona sense turistes!

Entrem en fase dos i ja es permeten els desplaçaments per tota la zona metropolitana. Fa dies que vull anar a donar un tomb per la capital i veure els seus carrers sense...
Tornada a la muntanya!

Nova volta a la Mola15 km. 2-30-31 610 metres de desnivellPowered by WikilocFa un mes que ja podem fer esport en la franja horària corresponent. He anat recuperant la forma i...
Dibuixos confinament

En aquest mesos de confinament una de les activitats ha estat dibuixar muntanyes. No em considero un bon dibuixant però m'ho he passat prou bé traçant les línies i les...

Recordant el Camí d'en Barberà

Ja fa més de cinquanta dies que estic confinada, tot comptant les jornades que resten per la meva particular “desescalada”... la maniobra més perillosa. Darrerament em...
Llibertat: el tossal del pedrós d'albatarrec

Després de 50 dies de romandre confinats a casa, avui he pogut sortir a caminar. Però, encara hi ha restriccions i només podia anar pel terme del meu poble. La primera fita...
Puig de Sant Miquel

Camí de SollericEl Puig de Sant Miquel és una muntanya de 661 m., que pertany al terme municipal d'Alaró. Està situada entre el puig de s'Alcadena i la possessió de...
Sant Jordi - #maifemcimambllibresiroses

Dijous 23 d’abril de 2020 – 40è dia de confinament (42è a Igualada)Hora de sortida: 11 h 30 mPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps...
#lafinestraindiscretademaifemcim

Dimecres 15 d’abril de 202032é dia de confinament (34é a Igualada) Hora de sortida: Tot el diaPunt de sortida: La finestra de casa vostra.Ubicació: Casa vostra.Temps...
#ultramegatrailextremmaifemcim

Dissabte 4 d’abril de 2020 – 21é dia de confinament (24é a Igualada)Hora de sortida: Pel matí.Punt de sortida: #joemquedoacasaisomioamblesmuntanyes.Ubicació: Casa...
Fent memòria (l'agulla del embut)

03  DE DESEMBRE DE 2011VIES "EL BLUES DEL GAMARÚS, EMPATIA, EL NIÑO DE LA MERCOMINAAvui hem quedat amb el Josep per anar a Ager, és un d’aquells llocs que encara que...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...
El Timbaler del Bruc, via Francesc Sardans

Aquí estic, sota l’impacte del confinament forçós i intentant recordar quan i on va ser la nostra darrera escalada abans de que s’imposés l’estat d’alarma per la...
Puigs sa Torreta i de sa Font

Pujant al coll de la coma dels AsesIniciem la nostra excursió a la font del Noguer, situada en el Km. 33,7 de la carretera Ma-10 de Lluc a Sóller.(WP-01) Aparcament font del...
 rocabandera (sanaüja).

Descripció de la ruta; Itinerari plàcid de bon fer, que s'inicia amb una visita obligada al poblet de Sanaüja, tot i que no és una vila gaire turística, està carregada...
Puig de na Fàtima

SafareigAscensió al puig de na Fàtima (650 m) per l'aresta de ponent, seguint restes d'un remot camí de ferradura. És una excursió curta, però intensa pel tipus de terreny...
Pic de la mina

Fèia anys que sentia parlar d'aquest pic, i mai trobava l'ocasió de venir a pujar-lo, no hi havia manera, finalment he tingut l'oportunitat juntament amb uns amics, ja...
Via antipsicotica

DISSABTE, 07 DE MARÇAquesta setmana sortim amb l’ intenció d’anar de descoberta a la zona de l’Alt Urgell.Com sempre sortim del Bruc i aquesta vegada som quatre . El...

Amb el traductor no n'hi ha prou

El traductor de Google -i d'altres- és una gran eina per a les traduccions. No descobreixo res.Però amb el traductor només no n'hi ha prou. Cal la revisió personal del...
Montse Curtó

20-02-2020 Bergadà MalanyeuParet del Davessó Via : Montse Curtó ( sortida  Astoret)El dia comença un xic núvol per lo que el esmorzar se allarga tot esperant que...
Muntanya de Santa Fe

var Latitud_sortida = 42.171930; var Longitud_sortida = 1.313495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sols fruir a l'agulla de l'anec

(Un darrer canvi de pla fa que em quedi el dissabte lliure. Casualment la Diana em pregunta si vaig a escalar i li responc que no ho tenia pensat però finalment, si. s'anima...
Senderismo - Montserrat, St. Jeroni 1237 m.

Gran día de trekking en la mejor compañía y en uno de mis lugares preferidos, Montserrat.Monestir Montserrat - Sant Jeroni -Monestir de MontserratAparcamos antes del peaje de...
El frare gros: via blava?

Quedem amb els companys anar a fer la Normal al Frare Gros. Sense saber-ho em conviden a anar a l'única via blava que em quedava per escalar. Valoració: això és una via...
Pedalades per la roca dura del Montsant

Ens trobem amb el Jordi i cia per "presentar-los" els encants del Montsant. Preparem dues jornades per conèixer els dos extrems de la serra. Així dissabte pedalem pel sector...
PIC DE MATAGALLS (des del Coll de Bordoriol)

Just ahir al matí la tempesta "Gloria" donava les seves últimes fuetades per arreu del territori i avui, tal com havien pronosticat, s'aixecat un dia clar i assoleiat. En el...
Bardenas reales

Feia temps que no veníem per las Bardenas Reales, la primera ocasió va ser l'any 1996 i aleshores vam fer un recorregut de varius dies en bicicleta, el territori no era tant...
GR-92: Tamariu - Begur (260 m)

Dissabte 18 de gener de 2020Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Empordà.Temps aproximat: 4 h 45 m (12,2 km)Desnivell: 730 m (acumulat)Dificultat (1):...
Volta per les Figueroles i la vall d'Alcanella

Vista des del pas d'en BartomeuAvui ens arribem fins a la finca pública de ses Figueroles, una possessió del terme municipal de Selva que ja apareix documentada l'any 1370 i...
Tardor Calenta

28-12-2019 Montgrony Coll Roig Via : Tardor Calenta Amb un bon Sol es el lloc perfecte, provaré el peu a veure com respon en aquesta nova via que ja ha esdevenir una clàssica...
Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...