Btt

Serres de Cavalls i Pàndols

var Latitud_sortida = 41.037769; var Longitud_sortida = 0.598349; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La ruta del sepionet 26/3/17

Ball de bastons de principi a fi buscant el santuari ciclista de Sumacarcer, sense treva, fins al petit Alejandro va tenir el seu moment d'exibició en una ruta que ens van...
Per Guara, pujant i baixant (de la bici)

Últimament estem coneixent el projecte de BGuara, un centre btt orientat a l'enduro més extrem. Vam començar bé per la zona d'Alquézar però darrerament estem entomant...
La toscana i selva de fontanars 12/3/17

Tornem a la btt amb una ruta per la Toscana de Fontanars i amb 2 fets a destacar, primer l'estrena del nou pepinaco de Jordi i com a segon, som reincidents de perdre'ns en...
GR1: Can Repunxó - Oix

Una etapa més, la setzena, del GR1. Avui hem recorregut camins entre boscos a cavall del Ripollès i l'Alta Garrotxa. El punt de partida ha estat Cal Repunxó, on vam acabar...
Berga - Cal Rosal - Montsent

var Latitud_sortida = 42.101290; var Longitud_sortida = 1.843668; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Marxa btt xativa 2017

Aquesta setmana tocava Xàtiva on Sergio i Santi van tenir una notable actuació, cada un dins les...
172 - Pas de sa Ginebrissa 14-2-2017

L'objectiu d'aquesta sortida era trobar un antic camí que apareixia a una foto que hem va passar l'amic d'aquest mateix bloc Adrià David. Ell la va copsar des de l'altra part...
Benicadell vs puig campana 5/2/17

Aquest cap setmana hem registrat 2 activitats ben diferents en cims d'una mica de renom a la Comunitat Valenciana.El dissabte amb una ruta senderista circular i ascenció...
L'arduïtat dels Ports

No és cap secret que els Ports són un territori dur per a la BTT. Aquest cap de setmana ho vam tornar a comprovar.Dissabte volíem fer-li la volta, a tot el Caro però la...
El Montsant des d'Escaladei

28.01.17  Diu una vella llegenda que el rei Alfons d’Aragó va encarregar a un parell de monjos cartoixans que cerquessin un indret adient per a construir-hi un monestir....
Volta al Pedraforca

Per aquells que no es veuen amb cor de ni amb forces remuntar 900 m. de desnivell en un no res per a tornar-los a perdre tot seguit, o per als qui els genolls o el vertigen els...
Buscant la neu

Primera sortida en "grup" després de l'aturada nadalenca i la muntanya ens ha rebut amb una nevada espectacular per a què ens delectem una bona temporada entre neu i...
Canal amagada (lucky txei).

Descripció de la ruta; S'anomena Lucky Txei, a un tram equipat d'uns 45 metres, que remunta per l'interior de la Canal Amagada, situada a pocs metres de la Castellassa de can...
Fi del tancament !!

Molt ha plogut des de l'última entrada del bloc, la veritat és que si i ara, després de la campanya nadalenca intentem tornar a la normalitat tot i que la climatologia no ens...
Btt serra de busa.

Descripció de la ruta; excursió d'anada i tornada d'uns 40 quilometres, i a prop dels mil metres de desnivell, que ens portarà fins al Pla de Busa. De sortida veurem el...
GR1: Ripoll - Can Repunxó

Avui les previsions eren d'un fred molt intens i, efectivament, ha fet fred encara que, com és normal, els meteoròlegs sempre exageren una mica. Hem arribat en autocar, amb...
La roca Salvatge (777 m)

Dissabte 7 de gener de 2017Primera sortida del 2017Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Occidental.Temps aproximat: 6 h. 15 m.Desnivell: 650 m....
Serge Caillaut, espeleofotograf (2)

Presentem una nova selecció d’imatges d’en Serge Caillaut per tal que gaudiu amb la seva contemplació i admireu alhora l’expertesa de les composicions dels paisatges...
Les Cambrotes (1).

AntecedentsEl relleu superior del Boixater singularitzat per la cinglera de les Cambrotes és una plataforma aspra solcada per petits enfonsaments i diverses esquerdes, tot...
En BTT per la Roca del Corb

Distància: 36 kmDesnivell: 1200 mDificultat tècnica: mitjanaDurada total: 5:15 hPunt de sortida: PeramolaTenim racons del Prepirineu d'una bellesa indubtable. Aquest és el...
Vall de la Portella en BTT

var Latitud_sortida = 42.071433; var Longitud_sortida = 1.870138; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116

390 Bassegoda (des de Can Gusti) 161116 Aquesta sortida la fem quatre xiruques de la costa. Sortim de Sant Feliu de Guíxols amb direcció Cassa de la Selva – Girona Salt...
LOS TIRILLAS 6a-A1-PARET DE L'OS-SANTLLORS

Això de fer-se vell te les seves coses…el cas es que aquest cop porto la càmera d’afotos però no la tarja de memòria…o sigui que la càmera i jo anàvem a...
De Lleida al delta de l'Ebre en BTT

Crec que pocs qualificatius podríem afegir al delta de l'Ebre. Per sí sol és un dels llocs més atractius del país, ja que la combinació de conreus, vistes, l'amplada de...
Els Ventadors, Pins Carrassers i Punta Pericana

Santa Magdalena - Sant Antoni - Sant Bartomeu - Els Ventadors - Punta dels Pins Carrassers - Pi de la Carabasseta - Toll de l'Ou - Punta Pericana - Cova del Caterí - Grau de la...
Fort west beneixama 2016

Ens retrobem amb la btt amb una de les millors rutes del nostre petit repertori i com hi ha un temps per a...
Pòquer d'activitats

Aquest pont de 4 dies ho hem aprofitat per fer:Escalada ( amb el Toni hem obert una via nova i en tenim mitja més d'equipada a Odèn)Btt, aquesta vegada amb la Neus hem llogat...