Burros

GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Puig dels Boixos i Mola de Son Pacs

Pont a S'Estret de ValldemossaEl punt de partida és s’Estret de Valldemossa (Km 14,4 de la carretera Ma-1110 Palma a Valldemossa). Devora el pontet de la carretera antiga,...
El Talló des del coll de Pera

24.11.19  Abans no comenci la voràgine de les festes nadalenques, el darrer diumenge de novembre ens reunim una bona colla per fer l’última col·lectiva de l’any. El...
Ordesa desencadenado

com django unchained, retornar a Ordesa allibera les emocions més salvatges.I com la peli, torno i "desencadeno".Estreno temporada a la Racs, quarta repe, i empato: arrastrada...
Puigsacalm des de Sant Privat

Ruta circular pel conegut "Balcó de la Garrotxa" (Puigsacalm) i alguns cimalls propers (Puig dels Llops i Puigsacalm Petit).  La ruta que plantegem aquí (vessant...
Puigsacalm (1.514 m) #cimsxlallibertat

Dissabte 13 d’octubre de 2018Hora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 6 h 30 m (13,2 Km)Desnivell: 930 mDificultat (1):...

Rectificar

Rectificar és de savis. Diuen.Rectificar massa tard és de burros. Dic. (Si és que finalment rectifiquen).Per cert, a què punyetes es dedica una institució com el Parlament...
PUIG DELS LLOPS 1.486m. ESPERÓ DELS LLOPS.

27/11/17. Avui amb el Jordi ens arribem a la Garrotxa per a fer una Excursió-Escalada-Excursió. L’objectiu és l’Esperó dels Llops al Pic dels Llops de 1.486m,...
Disfrutando en la sombra

Dues vies per fugir de la calor que comparteixen trets comuns: el bon gust, bona pedra, i una cuidada execució realitzada pels mateixos obridors.Alhora ben diferents: mentre...
Puigsacalm

Bracons, Puigsacalm, Olletes, Canal dels Ganxos, Santa Magdalena, Camí dels burros, Bracons.
Volta a mallorca 7: porreres - palma

Tramuntana des de RandaPassa la nit de Reis i tenim molta sort, ens han fet un regal: uns dies magnífics, en una illa deliciosa plena de detalls inacabables, una companyia...
San Martín de la Val d'Onsera

País/Comarca: Espanya/Hoya de Huesca Tipus de Ruta: Anada i tornada pel mateix lloc. Ascensió acumulada:.............  604 metres Descens...
Vereda de la Estrella

//--> Camí de la Vereda de la Estrella Mina de la Probadora Alcazaba (3.364 m.) Alcazaba i Mulhacén, des de la Majada del Palo...
Puigsacalm per la Canal dels Ganxos

Hem pujat moltes vegades al Puigsacalm, un dels cims més característics de la Catalunya Central, però avui hem triat un itinerari nou i singular. La Canal dels Ganxos és un...
Enginyers ombria - bocairent 25/10/15

Aquesta setmana a Pedalsdeplom teniem marcada una ruta tecnica i de grans vistes entre Ontinyent i Bocairent amb una senda de 10 kms des de Burros al barranc de...
Necrològica del Dr. Joaquim Mateu

Una fotografia inèdita d'en Joaquim Mateu, a la dreta, amb uns guies, a punt de sortir en un treball de camp. A la cara posterior de la foto i escrit pel propi Mateu hi diu:...
15 anys de... la Peluts al Serrat dels Monjos.

No crec que tingui gaires repeticions la Peluts del Serrat dels Monjos, però ara farà 15 anys teniem ganes de fer artificial i aquesta via complia amb les expectatives:...
Volta de resaca - les moles 25/8/14

El dilluns de festes vam sortir l'amic Cócera i jo després d'haver dormit només 3 hores i convertint la volta en un suplici.No tenia ganes ni de fer fotos però no passa...
Trekking a la Cordillera Huayhuash. Part III

Etapes 5, 6 i 7; cara est de la serralada.Etapa 5/7. Wanacpatay - HuatiaqRecorregut: Etapa trampa, amb baixada inicial i pujada final. Avui l’etapa comença planejant i...
Trekking a la Cordillera Huayhuash. Part II

Etapes 3 i 4; passant de l'est a l'oest de la SerraladaEtapa 3/7. Huayhuash - VicongaRecorregut: Etapa curta. Ens hem llevat amb 2cm de neu i el dia està emboirat. ...
Trekking a la Cordillera Huayhuash. Part I

Informació del trekkingGeneral:La Cordillera del Huayhuash es troba als Andes, al Perú, al sud de la més famosa Cordillera Blanca. Alguns dels seus cims superen els 6000m...
Alt de burros - font de duenya 1/6/14

La ruta d'aquesta setmana ha estat de les rapides, a les 11 ja ens trobàvem a Ontinyent desprès de haver completat 49 quilòmetres, alguns sota la pluja..Volta de 49 kms amb...
L'Utag

Dissabte, 29 de març 201460 kms. - 15h.30'Sadernes (Alta Garrotxa)Nova tirada llarga, aquesta vegada a l'Utag on el Capi i el Pere Masó han allargat l'itinerari inicial ja...
CANAL NOVA o FOSCA + CANAL  DELS GANXOS.

CANAL NOVA o FOSCA + CANAL DELS GANXOS.

Interessant recorregut per assolir el cim del Puigsacalm (1.515 metres), i altres cims propers com el Puig dels Llops (1.486 metres) i Puig Corneli (1.361 metres). Per...
Alt de burros - beneixama 9/2/14

El passat diumenge tocava volta mes llarga del habitual amb la btt, d'uns 66 kms, amb trossos com la senda de la Duenya de lo mes divertit i troban una senda nova dalt de...
Puigsacalm i Canal dels Ganxos

Bracons, Coll de Sant Bartomeu, Font Tornadissa, Puigsacalm, Puig dels Llops, les Olletes, Canal dels Ganxos, Camí dels Burros, el Tossell, Bracons.Distància: 15.000...
Serra dels Bufadors

Una excursió curta i fàcil per la Serra dels Bufadors, ubicada ben a prop de Santa Maria de Besora. Les previsions del temps eren molt dolentes i quan ens hem llevat de bon...

Pastel de Buitre a la Momieta

Extrem nº 14Aprofitant l’endreçament de la Normal m’engresco a requipar aquesta via esportiva, s’han retirat tots els burins de les tirades, substituint-los per bolts...
Burros - senders nous 13/10/2013

El diumenge passat vam fer una bona volta de btt, vam pujar Burros i despres a buscar noves sendes.La volta. Vall seca, Burros, alberg Castello, senda prolongacio de la Duenya,...
Burros - font de la duenya 26/5/2013

Aquesta setmana estavem partits entre comunions, la marxa de Villena i la sortida normal de cada diumenge.La volta de diumenge va ser la següent: Gamellons, Burros, font de la...
Puigsacalm 1514m i Puig dels Llops 1486m

des de Joanetes, pujant pels Ganxos Vells i Camí dels Burros i baixant pel Camí del Llops, Santa Magdalena del Mont i la Canal dels Ganxos NousExcursió a uns dels cims més...
Puigsacalm des de Bracons

Excursió realitzada el 8/12/12La pujada al Puigsacalm des del Coll de Bracons és la que suposa un menor desnivell, i ofereix unes magnífiques passejades per les fagedes del...

Puigsacalm pel pas dels Burros

Ruta, en forma de 8, que ens permet recórrer els camins més coneguts que envolten el cim del Puigsacalm