Cadí

D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
Entrenament a la Serra de Mauri (2412 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Shuunto Traverse. Vermell primera pujada, lila segona pujada.Segona sortida de la temporada, aquesta setmana no ha nevat pràcticament a la...
Brocà

var Latitud_sortida = 42.239570; var Longitud_sortida = 1.875001; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Encetem temporada a Port del Comte

Aquest any sí que podem començar ben aviat la temporada d'esquí de muntanya gràcies a les generoses nevades del novembre. Tan generoses que fins i tot podem esquiar al...
Volta integral a Montserrat 2

Dimecres 20 novembre 2019Santa Cecilia, Camí de l’Arrel, Pla de la Trinitat, Pas del Trencabarrals, Camí Nou de Sant Jeroni (Gorros), Miranda de Sant Jeroni (100 cims),...
GR3: Alp - Estació de Coll de Pal

La segona etapa del nostre recorregut pel GR3, el Sender Central de Catalunya, ha estat sens dubte l'etapa reina d'aquest llarg GR que gairebé acabem de començar però que...
Puig de la Força, Cingles de Tavertet

Dimecres 13 novembre 2019Club Nàutic de Sau, Riera de Balà, Tavertet, Puig de la Força, Club Nàutic de SauDistancia     12,51 kmDesnivell     ...
La Lloma Llarga

27/03/2019Aquesta vegada ens desplacem a la Marina Alta, la ruta de hui transcorrerà a cavall entre els termes de Llíber i Benissa, els quals formen part de la Vall de Pop,...
Ruta de l'esquirol a Premià de Dalt

Comarca del Maresme, Parc de la Serralada Litoral.Itinerari circular, fàcil - Distància 5,32 km - Durada: 2hores - Desnivell: 220mSender local SL-C 112  Anem en...
Pels camins del comte Arnau, 3

Coll de Jou - Creu de Sant Amand - Saltor - Collet del Vent - Coll de Jou19.10.19  Una nova incursió per les terres llegendàries del comte Arnau, en aquesta ocasió al...
Volta al Catllaràs

Divendres 11 octubre 2019Distancia       14,4 kmDesnivell     1.066 mMonestir de Santa Maria de Lillet, Xalet del Catllaràs,...
GR3: Bellver de Cerdanya - Alp

Avui hem iniciat, amb la colla del GR, un nou projecte, el GR3, que seguirem per etapes com hem fet amb tots els anteriors, a raó d'una sortida mensual. El GR3, anomenat Sender...
Dodeskaden a la Roca Punxeguda,Cadí.

Alpinada per gaudir en la intimitat del rocam i entorn tant peculiar del Cadí.La dificultat tècnica no és molt elevada ni mantinguda però hi ha altres factors que ens han...

Participació joelette a la XII caminada 4000peus

Aquest proper diumenge, dia 6 d’octubre, celebrarem la 12ª edició de la Caminada Popular Collbató de 4000peus. Hem convidat a vàries cadires joelette a participar en...
Colls del Catllaràs

var Latitud_sortida = 42.221546; var Longitud_sortida = 1.894881; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Carbassa des de Coborriu

4.09.19  La dilatada i arrodonida muntanya de la Carbassa (2738 m), visible des de molts indrets de la Cerdanya, es troba situada entre les valls de la Llosa i de Meranges....
Puigllançada (2.409 m.)

var Latitud_sortida = 42.281986; var Longitud_sortida = 2.016255; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Tractament

09-09-2019 Desprès de la caiguda patida al mati, (10-07-2019) ara estem al cotxe i truco al telèfon que surt a la targeta de federat, me atenen mol correctament, els hi dic...
Vall d'Àssua

var Latitud_sortida = 42.469617; var Longitud_sortida = 1.105994; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pla de Llet (2.141 m.)

var Latitud_sortida = 42.379943; var Longitud_sortida = 1.667166; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Del Port des Canonge a s'Hort de sa Cova

Port des CanongeUn curta volta adequada per aquests dies de forta calor. Ens podrem refrescar a dues de les platges verges de la contrada de sa Cova. Sortim del Port des Canonge...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Escalada a grècia 2. leonidio

En aquesta entrada compartiré la  nostra visita   per  les zones de Leonidio una  població costera del Peloponès, molt atractiva i pintoresca...
Via mar de pedra

DIMARTS, 13 D’AGOSTAquest mes d’agost es difícil trobar company per sortir a escalar, cal aprofitar les oportunitats que es plantegen. Per això al tenir un petit lapsus en...
PIC DE LA MINA 2683m.

3/08/19. El Pic de la Mina és una ascensió còmoda, sortint del Coll de Pimorent (1920m). El pic és ben visibles al fons, seguim per una pista què s’endinsa a la vall fins...
Pilar de Sant Martí al Canigó.

Petit recorregut de ressalts,segurament sigui una bona opció per iniciar-se a la via llarga.Hi trobarem un equipament generós,bona roca ( compte amb uns blocs al primer tram...