Cadí

SAME al Contrafort de l'Ànec.

Típica via del vessant nord: vertical,lógica,amb trams de roca a controlar i assegurances amb solera.S'ha afegit un bolt a R4 i dos a R2 i R3.Trams de díedre i encastaments...
Serra de Curull i fageda de la Grevolosa

24.11.18  En la primera sortida col·lectiva de la temporada (l’anterior al cim del Talló es va haver de suspendre per la pluja) hem anat una quarantena de companys a la...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Gallinero (2728 mts.) des de l'Ampriu (1900 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Aquestes calorades i algunes pluges d'aquests últims dies han fet molt de mal a la neu del Pirineu, a veure...
IV trobada d'escaladors a Canalda.

Genteta, el dia s'acosta!!!! Aquest proper cap de setmana en trobem a la balma de Cala Rita a Canalda. Tot i que la paret tindrà les xorreres avituals i alguna més (només cal...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...
Pavelló Mies van der Rohe

48H OPEN HOUSE 2018El Pavelló Mies van der Rohe va ser dissenyat per Ludwig Mies van der Rohe i Lilly Reich com a pavelló d'Alemanya per a l'Exposició de Barcelona del 1929 a...
BTT CAP DEL VERD (2.282 metres).

Descripció de la ruta; el Cap del Verd és una muntanya de 2.282 metres a la confluència de les comarques de l'Alt Urgell, el Berguedà i el Solsonès. És el cim més alt de...

Dia 19 d’octubre, reunió informativa joelette

Aquest 19 d’octubre farem una reunió amb tots els interessats a participar en la formació del nou grup de cadira joelette de 4000peus. Es farà DIVENDRES DIA 19 A LES...
Comabona (2.548 m.)

var Latitud_sortida = 42.247749; var Longitud_sortida = 1.664355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Brama del Cérvol

Una mica tard però com cada any anem a la Brama del Cérvol, aquest cop hem escollit la zona de La Pobla de l'Illet/Castellar de n'Hug.L'estada la fem al refugi l'Erols situat...
Vall de la llosa.

Descripció de la ruta; passejada curta i plaent ideal per fer amb nens, que ens aproparà a l'interior de la Vall de la Llosa. Una vall que té la seva capçalera al nord a...
PR-732: La Molina - Alp (1.484 m)

Dissabte 6 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 3 h 30 m (9,5 km)Desnivell: + 140 m – 400 m...
Via tapia jover

DIMECRES , 03 D’OCTUBREAquest dimecres vaig quedar amb el Manel per fer una sortida i com tenim per costum la fem extensiva a tots els membres del grup.A mida que va...
Despropòsit Indecent a la Cadireta del Diable

Sorpresa la meva i del company al posar-nos a aquesta via, cap referència, dades o ressenya.Del Març de 2012 ja coneixia la seva existència i si, es una via de ...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Cresta Anyeller - Pic Rodó

Avui hem vingut a la Vall de Núria per fer una activitat relativament fàcil però força interessant. La cresta de l'Anyeller al Pic Rodó no és gens complicada, ja que...
Circuit d'Agulles de Montserrat

Montserrat sempre és un bon lloc per fer-hi una passejada, que pot ser senzilla o més seriosa. Dins la primera categoria és molt recomanable fer la circular a la regió...
Roca del Joc (1.615 m.)

var Latitud_sortida = 42.225550; var Longitud_sortida = 1.947494; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Soum de Monpelat (2.474 m) en travessia

Avui hem iniciat una travessa de quatre dies per la zona del Néouvielle, el massís pirenenc situat íntegrament en territori francès. L'etapa d'avui ens ha de portar al...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Tofana di Mezzo, ferrades punta Anna i Olivieri

La Tofana di Mezzo és la punta més alta del grup de les Tofana, i sempre l'havia trobada poc atractiva perquè té un telefèric que arriba fins sota mateix del cim. Però hi...
Dent d'Orlu, via Tapas Sans Dalle

19.09.18  Enmig de l’alta vall del riu Arièja (a la comarca francesa de les Vals d’Acs), s’alça l’imponent pic de Brasselh (2222 m), un ullal de roca blanca més...
11a CAMINADA POPULAR DE LA FESTA MAJOR DE TUIXENT

Un any més preparant la caminada de Tuixent. Enguany quan caminem pels boscos de l'Arp trobarem a faltar l'empenta d'en Toni Balaguer que tantes vegades els havia trescat...
Pels voltants de la Seu d’Urgell (910 m)

Dimecres 22 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Alt Urgell.Temps aproximat: 4 h 30 m (14,4 km)Desnivell: 360 m (acumulat)Dificultat...
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Roca Foradada – Vall de Pi (1.766 m)

Divendres 17 d’agost de 2018Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Cerdanya.Temps aproximat: 6 h (18 km)Desnivell: 700 m (acumulat)Dificultat (1):...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...
Grand Tête de l'Obiou, per les Chatieres

Amb 2.789 m d'alçada, la Grand Tête de l'Obiou és el cim més alt del Devoluy, i també un dels més esquerps. Format com la resta del massís per calcàries senonianes...
CADÍ. ROCA VERDA. Via CASTELLS-BARBERÀ.

25/07/18. Avui anem cap el Cadí, però les pluges d’ahir a la tarda ens fan caviar la via què teníem pensada per la Castells-Barberà a la Roca Verda, les prediccions per...
Puig de la Tossa (2.034 m.)

var Latitud_sortida = 42.511216; var Longitud_sortida = 2.114694; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...