Cadí

El campirme: la muntana de la guerra

He pujat 4 vegades al Campirme però he anat combinant diferents opcions. Una vegada vaig tirar la carena al nord fins assolir el Ventolau. Una altra venia per la carena oposada...

El curs de sortides amb joelette, acaba amb nota

La darrera sortida amb cadira joelette abans de vacances ha estat la culminació enguany d’aquest nou projecte en el que hem posat molta il·lusió. Il·lusió que ha...
Volta integral a Montserrat

Dijous 6 de juny 2019Distancia      18,71 kmDesnivell      1.450 mTemps         ...

Dia 15 de juny: sortida amb joelette a Sant Jeroni

Aquest proper dissabte 15 de juny, farem una sortida amb joelette a Sant Jeroni. El Patronat de la Muntanya de Montserrat ens ha facilitat bitllets per al cremallera i el...
Tacte de calcària:  via d'estiu a la nou

Tacte de calcària: via d'estiu a la nou

En acabar d'escalar la via d'Estiu en Ricard em diu que li agrada el tacta de la roca calcària i que avui ha fruit palpant-la. Jo que estic molt habituat - segurament és la...
Roc de la Guàrdia

var Latitud_sortida = 42.359650; var Longitud_sortida = 1.405510; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Ras de Conques

var Latitud_sortida = 42.465087; var Longitud_sortida = 1.422497; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Empedrats i salts de Gisclareny

Ens hem de situar a l'Alt Berguedà, concretament a la Vall de Gisclareny, Can Cerdanyola i als peus de la serralada "Cadí-Moixeró". La nostra intenció és la de conèixer...
Silvretta, una altra perla alpina (I).

HeidelbergerHutte. Enguany, en matèria d'esquí de muntanya, la proposta estrella del Centre Excursionista de Badalona ha estat l'alta ruta de la Silvretta, un recorregut...
Pic Blanc d'Envalira (2724 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui, després d'aquests 9 darrers dies a les Illes Lofoten a Noruega, gaudint com a nens dels cims, la neu i la bona companyia...
Contraban

Corredor Directe, 55º III (430m)Pic de Fontfreda, 2.738m.Normal pel Rec del BaladrarPic dels Pedrons, 2.715m.Sortim de matinada però el viatge ja fa dies que ha començat....
Malalts de Roca

13 –04-2019 Montgrony Coll Roig Via : Malalts de RocaHa arribat la Primavera calenta amb Cel Blau esmorzar al Sol esdevé tot un plaer i ens fa prendre nota que em de...
Pels serrats de Lord i Sòbol

30.03.19  Sortida col·lectiva al Solsonès, on hem fet un tomb per la Mola de Lord i el serrat de Sòbol, dues formacions de conglomerats que s’aixequen, respectivament,...
Ascensió al Pic de Sanfonts (2.894 m)

La neu que tan generosament va caure pels Pirineus a principis de temporada s'ha anat fonent i ara la situació està força malament per als esquiadors de muntanya. Avui hem...
Puig de Morters o Pic de l'Home Mort (2668 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa IGN 1:25.000El diumenge passat quan estava passant les fotos de la càmera a l'ordinador, al mateix temps tenia el mapa...
Taillón, cara oest. Goulotte Quintana.

Divendres passat, amb el Moi, vam marxar cap a la vall de Bujaruelo per dormir una estona al refugi i, l'endemà, anar cap al Taillón. No teníem gaires referències però...
Pic Doulent (1.780 m)

Dissabte 9 de març de 2019Sortida amb raquetes de neuHora de sortida: Sis del matí.Ubicació: Comarca de l’Arièja.Temps aproximat: 5 h 15 m (12,7 km)Desnivell: 515 m...
Uns metrillos per Masella

Divendres  8 març 2019Avui amb la poca possibilitat de fer Skimo per la falta de neu a tota la zona de Nuria, Vallter i Cerdanya sud i amb poques ganes de fer molts...
Volta a Gavarra

var Latitud_sortida = 42.163464; var Longitud_sortida = 1.282431; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
D’Estiu

04-08-2016Berguedà Cingles de La CreuetaAgulla Oest Via : D’estiuDia un xic rufol .... perfecte per buscar alguna via a prop i de fàcil descens i a l'Esteve se li encén el...
Coma del Forn i Ventolau, en travessia

Avui hem iniciat una intensa activitat de dos dies per la Vall de Cardós amb ascensió als dos cims principals de la zona, el Ventolau i el Mont-Roig, a més d'algun altre cim...
Sobrepuny (1.656 m.)

var Latitud_sortida = 42.166537; var Longitud_sortida = 1.884248; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019

453 Ermites de Prats de Lluçanès 20022019La sortida d’avui ha sigut a Prats de Lluçanès hem donat un tomb per les ermites que envolten la població.Aproximació des del...
Descobrint Getu i els seus voltants

Els dies que no escalàvem aprofitàvem per fer caminades i perdre'ns en aquest territori tan i  tan especial. Ens vam enamorar d’aquest indret que ens va regalar una...
Entre roques, alzines i pins

Copa Catalana de curses d’orientació 2019Cursa de les Cadiretes a Sant Feliu de GuíxolsCategoria H60 2 km. 17 fites54-51 3 km. reals 96 metres de desnivell positiu  3r....
Montmalús (2782 mts.) des de Grau Roig.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Avui pugem cap a Andorra amb la Carme, Teresa, Tomi (ella només farà pista), el Juan Carlos i jo. Després...
Gallina Pelada (2.317 m.)

var Latitud_sortida = 42.172141; var Longitud_sortida = 1.784236; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Aresta del rumbau

DISSABTE, 12 DE GENERDarrerament  quan tinc que escriure el resum d’una sortida, tot es posa de costat i no trobo el moment de fer-ho. Sobretot si l’activitat no ha...
Informació pràctica per viatjar a xina

Vam visitar el   gegant asiàtica entre el 10 d’octubre i el 8 de novembre i vam estar escalant a les  zones de Getu (província de...