Cales inhospites de la costa brava

Visitant catlins i la costa sud-est

Una tarda deixem la zona dels fiords i  seguint la carretera 94 ens dirigim cap a la costa sud-est.  Aquella nit vam parar a Lumsden on a l’antiga estació de tren...
PIC DE COSTA PUBILLA 2055m, amb esquís.

16/02/17. Després de les últimes nevades han deixat un risc d’allaus 4 a la zona de Ull de Ter, on teníem intenció d’anar. Canviem pel  Costa Pubilla, un...
Via boix costa balaguer

DIMECRES, 07 DE SETEMBREFa dies que el meu fill Gerard va dir-me que volia anar a pujar al Cavall i no trobàvem el dia per fer-ho fins que avui dimecres , tot i haver treballat...

Diumenge, sortida a la Costa Brava

Aquest diumenge farem una passejada pel camí de Ronda, des de Tossa de Mar. Trobada: diumenge dia 24 de gener, a les 8 del matí, a la pista poliesportiva. Dificultat: molt...
Rodant per la costa daurada...

Entre Riudecanyes i Botarell,al fons LlaberiaDissabte 23 de maig, dia de reflexió, aprofitem el matí per anar a rodar cap a Reus, Riudoms i Montbrió on teniem el vent de cara...
Pou de Costa Dreta (2)

...segueix de l'apunt d'ahir... AntecedentsPublicat a Espeleosie 8 (1970)Segons les dades més recents (publicades), en la cavitat podem diferenciar tres sectors, la via...
Pou de Costa Dreta (1)

El 30.04.2015 vam anar a visitar el Pou de Costa Dreta a Collbató en el massís de Montserrat. El grupet d’aquest Espeleodijous era format per set companys: Dolors Boter,...
Voltant per la costa atlantica

Aquest estiu hem carregat les bicis al cotxe i ens hem passejat per Navarra, la costa atlàntica francesa i el sud d'Anglaterra. Hem fet un viatge de descoberta per llocs...
Pic de la Costa Cabirolera (Serra del Cadí)

22.06.14  Un dels cims més atractius de la serra del Cadí, i també un del seus millors miradors, és el pic de la Costa Cabirolera (2605 m), sostre comarcal del...
Carrils bici de la costa daurada

Agafem un tren de Tarragona a Vila-seca. Això ens permetrà estalviar-nos el tram de N-340 que uneix aquestes dues poblacions. La intenció és recórrer bona part dels carrils...

Pic de la Costa Cabirolera (2.604 m.)

Pugem l'estelada a un dels cims emblemàtics del Berguedà, el més alt de la comarca, i un dels més destacats de la serra del Cadí. Sortim des del coll de les Bassotes i...
 ***** Travessa de la Costa Brava en caiac

10, 11 i 12 de juliol del 2013Pujar muntanyes, sortir dels camins traçats, la descoberta constant de nous paisatges.... Segurament els que tenim cert esperit inquiet, busquem...
Costa Brava Xtrem Running

Divendres, 10 de maig 2013Blanes (La Selva)19 kms. - 3h.46'Fa potser un parell de mesos, en Ramontxu, em comenta que li fa falta un "ouvrier" per a la Costa Brava Xtrem Runinng,...

Pel voltans de Cales de Mallorca

Dia 3 de febrer tocava anar d’excursió però després d’una ressaca de sa Rua del dia abans i vista que era una excursió fàcil decidirem partir a les 9 en lloc de...