Calor

La via Escorpí arriba al cim

L'any 2013 vaig obrir la via de l'escopí, una via de dues tirades que acabava a la R.1 de la via Amics de Malanyeu que havia obert amb en Francesc Suñol l'any 2011.Ara, 7 anys...
Picos de astazú

Són les quatre de la tarda que sortim de l'aparcament de la Vall de Pineta i comencem a fer camí cap al Balcón de Pineta, ens esperen uns 1300 m de desnivell fins a l'Ibón...
Porta

08-07-2020 Cerdanya Porta La Fullatera Via :  Gas Oil (sortint per la Ni Sueur) Com que he arribat tant fets pols no  he tingut esma de pujar al altre costat del...
La Mola pels cingles dels Cavalls

21.06.20  Els cingles dels Cavalls constitueixen l’espectacular contrafort meridional del cim de la Mola de Sant Llorenç del Munt. Aquest conjunt de cingles està...
Laietana18 Oc.

01-07-2020 Montserrat Collbató La Cova Gran Via  : Laietana18 Oc.  Avui calor intensa teníem que pujar cap les altes muntanyes i a les 6h del mati ....siiiii les...
Dolladictes, 6a (150 m.), Paret del Doll

Con darrerament sembla haver prou activitat per aquesta cara oest, anem a posar el nas i estalviar-nos una mica de caloret. Vic, Òscar i Jesús es queden al clot del Miki a fer...
MONTSERRAT. CARA DEL MICO. Via INFIDELS.

El Monestir sense gent26/06/20. Els dies de confinament ens vam trobat amb el Josep Solé a la carretera de les aigües i teníem pendent una escalada post-confinament. Avui hem...
GR3: Sant Joan de les Abadesses - Vidrà

Aquesta nova etapa del GR3 ha estat molt especial. La teníem programada amb el grup de caminadors per al 14 de març però la vam haver d'ajornar a causa del COVID-19. Avui,...
Alt Urgell - Perles, Els Roures.

Despertamos en el Coll Piquer en Coll de Nargó y nos encontramos con la sorpresa, han venido Dani y Laura. Desayunamos juntos, ampliamente y con toda la calma del mundo,...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...
Turbians

var Latitud_sortida = 42.254618; var Longitud_sortida = 1.799321; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de Faig-i-branca

var Latitud_sortida = 42.137041; var Longitud_sortida = 1.930262; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Un Hort diferent : L’hort al mes de juny

Avui us presento dos articles És el mes que deixem la primavera per entrar a l’estiu, amb molt mes hores i mes calor durant el dia. Axo es bo pel hort, si l’hem preparat...

ALOS DE BALAGEURES via 1 d'octubre

Aprofitant que no fa massa calor anem a Alòs de Balaguer, fem la via 1 d'octubre. Després de tants dies sense fer fotos fa dies o que no carrego la bateria o em deixo la...
Laietana 18 Oc.

06-06-2020                       Montserrat Collbató La Cova...

“Prima” al Roget del Pedraforca

PRIMA (205 m MD+) al Roget del Pedraforca, amb en Joan Brunet… o bé com passar calor al Pedraforca, en …Continua llegint →
La Bassa de la Galla. Montsià

27 de maig de 2020Una nova proposta de descoberta a la Serra de Montsià. Insisteixo, descoberta!! en moltes entrades meves us apropo a racons amagats de la serra, poc...
Volta a Sabadell

28,8 km. 4-34-50 9-32 x km. 405 de desnivell positiu.Powered by WikilocDes del moment que ens van deixar sortir a fer esport que tenia al cap donar la volta a Sabadell tractant...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
PUIG DEL RECTOR (283,3 m)

CIM: Puig del Rector (283,3 m) Via directaCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: + 40 mHORARI: 50 min (30 min + 20 min)DIFICULTAT:...
PIC DE LA BANDERETA (231,3 m)

CIM: Pic de la Bandereta (231,3 m)COORDENADES CIM: 40º51'51” N / 0º42`49” EVÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL:+ 88 mHORARI: 36 min (18 min + 18...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...

CIM:Punta Redona (659,2 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:0º30'3.32718" E /41º3'31.80821"NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+320 mHORARI:2h 50h (1h 35...
Llafranc – tamariu (camí de ronda).

Descripció de la ruta; excursió circular situada en plena Costa Brava, que ens portarà de Llafranc a Tamariu, passant pel Puig Gruí, per retornar a Llafranc pel GR-92...
VÈRTEX DURAN (360,8 m) des de La Pobla de Massaluca

CIM: Vèrtex Duran (360,8 m)COORDENADES CIM: 0º22'26.88134”E / 41º 11´47.07492”NVÈRTEX GEODÈSIC: 246135001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+19mHORARI: 1 h (31 min + 29...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
Fent memòria (tierra de nadie)

DIMECRES 11 DE GENER DE 2012TIERRA DE NADIEFa dos mesos amb el Josep Sánchez varem fer una combinació de vies on vaig gaudir d’una escalada complerta, per tant no és...
Fent memòria (pedra tartera)

DISSABTE  14 DE GENER DE 2012PEDRA TARTERAActivitat realitzada per Josep Sanchez, Guillem Estruch i Josep EstruchAquesta setmana volem fugir del fred que fa per Montserrat...
PELADET ORIENTAL. Via MADURITAS CALIENTES.

11/03/20. Aquesta via la vaig fer l’any 2007 i és l’única què no tinc piulada al bloc de totes les què fet en aquest racó del Montsec. Feia dies què tenia l’idea...
Ressenyes de Puigsobirà Central.

Aquest sector compta amb nou de vies equipades amb químics menys una que te bolts.Com a tot el Moianès es tracta de recorreguts curts i concentrats,molts d'ells a bloc.Si...
EM a la Serra de les Canals (Tavascan)

***Intensa esquiada de les que es fan esperar, pendents, pendents..una perla dels Pirineus. Neu força remuntada i prou ben tapat en alçada. Sortida més pròpia del març i...