Camarasa

Factoria gutierrez: via el niño de los peines

Una nova via equipada per Juan Gutierrez, el màxim equipador de la zona de Sant Llorenç de Montgai i rodalies. Aquesta via es troba a l'extrem de llevant de la paret de la...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
SANT LLORENÇ DE MONTGAI. Espero sud

Quedem amb el Jordi i el Cesc a Sant Llorenç. El Jordi diu de fer l'esperó sud, perquè fa poc va fer el Rematxa, a mi ja m'està bé, doncs a l'abril la vaig fer de paquet i...
Un tomb per la Noguera

Sortim d'Artesa de Segre fent la primera parada al castell de Montsonís per seguir direcció a Rubió de Baix. D'aquí cap a Rubió de Dalt fen una visita abans al búnquer que...
Nova via a la formiguera: via la cola

Sembla impossible però en Juan Gutiérrez ho ha aconseguit. Ha posat una via en el sector que està més ple de vies de la Formiguera. Quan hi ha tantes vies a tocar cal anar...
CAMARASA. LO SABARDÓ. Via MAYOR-OLIVA.

27/07/19. Aquest dissabte les prediccions son de pluja, sembla però què a ponent és pot aguantar. Anem a Camarasa, sense  gaires expectatives, com el Juan Carlos no ha...
Via joel

DISSABTE, 13 DE JULIOLAquest dissabte, com sempre fem la ronda de trucades, però no hi ha quòrum i tan sols hem quedat en Joan i jo.Ara cal decidir el nostre objectiu, i tan...
Les escletxes de l'Ogre al Dispensari.

La via conté bones fissures i díedres però segurament els escaladors més escrupolosos patiran una miqueta a la segona tirada ja que és un bon rostoll.A més ens ha semblat...
CAMARASA. PARET DEL DISPENSARI. Via JOEL.

13/07/19. Tornem a buscar l’ombra i anem a Camarasa, però avui tot i escalar a l’ombra hem tingut molta xafogor. Anem tatxant vies i avui li toca a la via Joel de la...
Via catalluna

DISSABTE, 22 DE JUNYSembla que la propera setmana s’apropa una onada de calor, però aquests dies no deixen de ser calorosos i decidim anar a cercar la fresca a Camarasa.Al...
CAMARASA El Puro via Aventafocs

Avui han dit que entra una bombolla d'aire africà, així que anem a buscar l'ombra de Camarasa. La via triada és l'Avantafocs. Els dos primers llargs els empalmem, queda...
Ressenyes del Sector Tras Paret.

Sector ideal per l'escalada familiar amb un olivar a la base ben cómode per montar la paradeta.Equipament a base de parabolts,en general propers. Hi ha vies de placa tècnica i...
Integral dels Clàssics al Puro.

Interessant recorregut eminenment de xemeneies.Algun tram herbós esporàdic i visita al Coll del Puro,un racó ben curiós.La role cimera bastant incómode,ja que queda molt...
Via Normal al Penyal de Sant Llorenç.

Típica via rampell que tot el dia la veus fins que un dia encarta enfilar-s'hi.A l'agulla hi ha tres itineraris de dificultat similar: Lagartija Nick,Normal i Tako Loco.El més...
Via Pepe el Chino al Bolet.

Curta,ràpida i resultona.La veritat és que a tots tres ens ha agradat molt.La graduació és molt benèvola,l'escalada variada,la roca bona,l'equipament generós i la caminada...
Cova de l'Escaleta

Avui hem visitat una altra cova del Mont-Roig. La Cova de l'Escaleta no és tan fàcil ni tan popular com la del Tabac. De fet és molt poc visitada perquè l'accés té certes...
La Cova del Tabac

La cova del Tabac és una de les coves més conegudes de Catalunya. Es troba  a la Serra del Mont-Roig, en el terme de Camarasa. Té un recorregut de gairebé 200 metres...
De sta linya a l'ermita de sant urbà de montclus

La passejada d'avui va tota l'estona per pista a excepció del tram que agafem el camí de ferradura que va a Montclús, tot baixant en direcció al barranc de Sant Pere. El...
Camarasa ermita de s. jordi lo feixà, i retorn

Una ruta circular de 13,1 km i 660 m de desnivell, molt agradable i força maca. Sortim de la benzinera de Camarasa, primer per una pista i després a l'esquerra pel barranc de...
Vies roco punt extrem + diedre de l'amistat

DISSABTE, 16 DE MARÇA  principis de setmana ja hem concretat amb el Juan Carles la possibilitat de sortir el dissabte, ara tan sols cal esbrinar l’objectiu, en funció...
La vida te da sorpresas: el barranc de la conqueta

(Estem treballant per vosté. Article encara no acabat. Perdoni les molèsties).Fa un parell de mesos estàvem esmorzant al bar de Camarasa quan va venir un muntanyer i em va...
Coma de Gelis

Gener del 2019 Sant Llorenç de Montgai Cresta de Coma de GelisPer fi donarem complaença als companys que no paren de insistir de anar a fer aquesta via, finalment he cedit a...
Nova via: treballant per la jubilació

Es van acumulant els anys - altres diuen l'experiència - i he d'anar pensant que em faré encara més vellet. Davant de la contundència del pas del temps m'he de dedicar a...
Sant Pere de la Vall i Balconet de Santa Linya

27.01.18  Aquest diumenge ens hem aplegat gairebé una cinquantena de companys per efectuar una ruta circular per la serra de Montclús, a la Noguera, que surt de la petita...
Formiguera  Normal

Formiguera Normal

13-12-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret de La Formiguera Via  :  NormalFeia temps que els tres no ens trobàvem al mateix temps, així que tenim un munt de temes...
25 de Novembre de 2018 - DINAR

25 de Novembre de 2018 - DINAR "LO GALL"

Au! Ja tenim un altre any a sobre!    Com sol ser habitual, per aquestes dates ens trobem per ascalar una mica i fer dinaret al "Pere" de Camarasa.    Com...
Cresta integral de la Serra de Mont-roig

El pueblo de Sant Llorenç de Montgai se sitúa junto un pequeño embalse que represa las aguas del río Segre. Sobre esta población se eleva la sorprendente Serra de...
Doble directa (toy dolls + ok pana)

DIMECRES, 07 DE NOVEMBREAbans del pont de Novembre, ja varem quedar amb el Juan Carlos per sortir el dimecres següent, (a ell li cal demanar festa a la feina), i quasi tenim...
Aresta al castell de sant salvador de camarasa

Davant de Camarasa, a l'altre costat del riu, hi ha el tossal de Sant Salvador on trobem les restes del castell homònim. Albirem des de Camarasa una aresta que puja decidida...

Guerreros de la Roca a la Paret del Dispensari

La Guerreros de la Roca és un regal de via pels qui gaudeixin fent anar la ferralla. Tota ella en fissura menys uns pocs metres de la primera tirada, esdevé el terreny de joc...