Camarassa

Sant Llorenç i Camarassa

Aquest dissabte no tenia gens clar que pogués escalar, un dolor lumbar em feia temer que no podria fer-ho. Per sort el Josep Estruch m'havia demanat si sortiriem i es va...
Barranc fondo de sant llorenç: totxa petra

Ara que sembla que a la paret de la Formiguera ja no queda més espai per fer noves vies per obrir sembla que ara ens toca pujar pel Barranc Fondo - el barranc de la Formiguera...
Integral del Tabac, 170m 6a (Montroig)

**Seguim assaborint el bon gust dels escaladors locals del lloc que de tan recórrer la mateixa roca i a cop de puny i sense la comoditat del taladre deixaven petja en tot cas...
15 AGOST 2015-Camarassa- JOEL 6a OBLIGAT

En aquest pany de roca ,avui dia ja es prohibit fer-hi res mes del que hi ha …però lo Magnànim Huang tenia una línia encetada i curiosament al moment de establir les...
Algunes vies bones

plagiant el títol d'un blog amic,aquí van unes vies que ens han agradat molt, adequades per la temporada de calor que s'apropaBavaresa del segon llarg de la...
Ports d'àger. ares i fontllonga

congost de TerradetsSortim d'Alcover amb l'Adrià sobre les 10,30h i arribem a Gerb cap a les 11,45h. La idea és fer la volta al Montsec d'Ares pel coll que porta el mateix...
(parèntesis)

Aresta Brucs, IV+ (110m)Agulla Sensenom, Frares EncantatsLa Torna, III+ (90m)Miranda de St. Joan, Gorros Sovint anar a escalar no és res més que el simple plaer d'apretar el...
Tibada a l'esperó remacha: via n0rmal

Primera tiradaRessenya del Col·leccionista de viesLa placa de la mort del jove Joan Manel Remacha fa una mica de yuyu en començar la via. Va morir quan només tenia 15 anys...
Tintín al Montroig

7 d'abril del 2014.Continuem deambulant per Camarassa, avui a l'altre banda del riu, a veure l'Estremera del Montroig, serra de la qual només en coneixem el diedre Blanqueta al...
Nova via mont-roig: milu al castell

A l'extrem més a l'est de la serra de Mont-roig hi ha la via Tintín al Mont-roig. En Ramon Pach la vam intentar i a la darrera tirada ens vam haver de retirar per una...
El Puro de Camarassa i el Sabardó

Que bé s'estava al congost de Camarassa en un dia tan calorós com el 5 d'abril de 2014.Desconegut tot plegat per a mi, enfilem la Jopuma al Puro per aquesta entrada des...
TIM a la Paret de l'Aeri

roques,parets i agulles de MONTSERRAT3/REGIÓ DE TÀBOR1975  Fent un resum de la historia de la conquesta de la Paret de l’Aeri, ens trobem que l’ 11 de Juny de...
Deep Purpel Rut, 100m 6b (Camarassa)

**Aquesta és una molt bona ruta en el seu estil, amb "quintus" collats típics de la banda (tot i que el 6b és tirant a fàcil) i un itinerari directa que ressegueix la...