Cami de la sirga a l estany gento i colomina descens per la canal de pigolo

Estat de la baixada per la Canal del Cristall.

Ahir vàrem estar escalant a la Roca Verda i al descens per la Canal del Cristall vàrem trobar força neu.De fet des d'Estana ja es poden veure dues grans congestes a la Canal...
L'impressionant camí d'alins a tor

Vaig llegir en un blog que era el camí més impressionant del Pirineu. Ho trobo una mica exagerat però la veritat és que és un camí SUPERB que ens ajudarà a comprendre que...
El camí dels alamalivons

Ressenyes del LlorençAra fa 8 anys que vaig escalar amb el Jaume la via "Arantxa al país dels sons amagats" . El lloc és molt maco i, encara que la roca no sempre és de...
Cadí, canal Amagada

Enguany, amb la gran quantitat de neu caiguda i el temps prou bo per mantenir-la, ens ha permès d'acomiadar-nos de la neu amb una bona canal a la nord del Cadí.Vam arribar amb...
15 anys de... El Camí d'en Pep a Narieda Oest.

Recordo que vam repetir, avui fa 15 anys, aquesta via del vessant oest de Roca Narieda per fugir de les primeres calors estiuenques. El Camí del Pep l'havien obert l'any abans...
EM Canal de la Rambleta del Mig (Cadí)

***com un fil, buscant el forat de l'agulla, .. la canal de la Rambleta del mig  és això, un suspir de neu per on tot just, pass(ej)ar-hi amb els esquís als peus.....
EM Canal Sàbat (Cadí)

***De l'anterior visita a aquesta bonica canal havia quedat pendent sortir-ne esquiant des del cim i fer l'exposada entrada (55-60º) i flanqueig amb les planxes als peus......
El Camí Del Riu

Sortida camí antic del Bruc a Can Ribera, 29/04.

El dia ens deia directament que tiréssim enrere, que era millor anar a un bar per estar ben calentets i fer un bon esmorzar, ja que a la muntanya no hi faríem res. Però no,...
Pic Occidental de Coll Roig, canal oest.

Per reprendre el blog, després d'una llarga lesió al tendó d'Aquiles que m'ha tingut 6 mesos fent massa bondat, res millor que una de les millors esquiades que es poden fer...
EM Canal de l'Alt, Comapedrosa (AND)

***ben bona esquiada de la Canal de l'Alt del Comapedrosa, amb condicions hivernals i a resguard de la ventolera de SO. Molta resta d'allaus de la setmana per tot, amb la...
EM Canal del Cap d'Urdiets, Port del Comte

***La muralla sud del Port del Comte està farcida de canals. Les més evidents a l'esquerra, sota el Puig de les Morreres, i una segona sota el Cap d'Urdiets, a l'extrem SE...
EM Canal de Gósol, Pedraforca

***Ben bona esquiada a la canal de Gósol que penja del Fals Pollegó Inferior, tan efímera que quan la trobes prou facida de neu o està regelada o està allavosa o ......
Riudarenes – Estany de Sils (101 m)

Dijous 25 de gener de 2018La ruta dels segadorsHora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca de la Selva.Temps aproximat: 3 h (13 km)Desnivell: 50 m (acumulat)Dificultat...
El camí de la mina de vergós guerrejat

Hi ha dies que vas amb els companys i no saps com acabarà la cosa... i finalment surt un dia rodó. Serà per compensar els dies dolents.En Joan Vàzquez d'IPCENA ens va dir...
Queralbs camí a Planoles

Comarca: el RipollèsRuta semicircular de fàcil a moderadaDeixem el cotxe a l'aparcament de l'entrada del poble de Queralbs i agafem el carrer que travessa el poble i ens porta...