Caminant

Cresta “Tió Maria”

10-09-2020 Sant Llorenç de Montgai Via :  Cresta “Tió Maria” Ha estat uns dies de pluja assentat confortablement al sofà de casa veient el cel negre i el aigua...
Quercus

12-09-2020 Berga Santuari de Queralt Via :  Quercus Som-hi el pont de tres dies de el 11 de Setembre, alliberats de anar a la “mani” multitudinària que seria la...
Circular al poble de Bulnes (649 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Mapa Alpina 1:25.000Primer de tot, vull felicitar a la  Carme Sales per què el dissabte 12/09/2020, després de realitzar...
Bona Feina

05-09-2020 Bergadà Santuari de Corbera Via :  Bona Feina Dissabte dia de Mercat a Berga, un bon ambient i es un plaer veure passar el personal, amb quantitat i...
Del Molondro

26-08-2020 Aragó Panticosa Via :  Del Molondro Ahir vam baixar de el Balneari desprès de fer la cervesa a “La casa de Piedra” , la resta de la tarde...
Lolita la flamenca

DIUMENGE, 30 D’AGOST Aprofitant la baixada de les temperatures i el fet que per Girona i la costa Central diuen que farà mal temps per proposar fer una escapada a...
Llaç Lila

Aquest dissabte hem tornat a Vilanova de Meià sis mesos després d'haver acabat d'obrir aquesta via. El confinament ens va impedir repetir-la i finalment avui ho hem pogut...
Desconeguda, 6c (100 m), Esperó de Santa Ana

Activitat febril aquest dies, a veure si el blogspot explota o el senyor facebook ens envia a la merda d'una puta vegada. A la nostra edat, hem d'aprofitar aquests lapsus de...
Aresta peygeret fins al petit midi i retorn

El Midi d'Ossau és una muntanya que impressiona des de totes les seves vessants. Et captiva i tens desig boig de pujar-lo. He pujat dos cops per la seva via normal i un cop per...
 love climb de panticosa: via del molondro

Panticosa ha esdevingut una escola d’escalada còmoda i segura. Alguns diran que això no és escalar, que és turisme vertical però us puc dir que aquests dies he vist un...
El rap del niño

DIMECRES, 19 D’AGOST Avui és el segon dia d’estada dels Rosillo al càmping, axó vol dir que podrem sortir a escalar, però desprès de la pallissa a caminar del primer...
Zaratustra al Contrafort de la Dent.

La informació que donem d'aquesta ruta només és referent a les tres primeres tirades.Arribats a R3 la cosa pintava a tombarral i hem preferit gastar el temps en una altre...
El Pic de l'Orri (2436 m.)

Visible des de molts punts del Pirineu per les grans antenes que el coronen, fàcilment encertareu quin cim és el Pic de l'Orri. Un entorn humanitzat, certament, ja sigui per...
Via Decauville

var Latitud_sortida = 42.833840; var Longitud_sortida = 0.986591; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Mines de Ventalhor

var Latitud_sortida = 42.833718; var Longitud_sortida = 0.937838; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
Sabina Mosquitera a Gitarriu.

L'anomenada Integral de Gitarriu consisteix en enllaçar les tres feixes de Gitarriu aconseguint així un recorregut ben reeixit i variat on només caldrà caminar uns metres...
La Fullatera, via Gasoil & Décibels

28.07.20  Un mes després d’haver fet la via Ni sueur, ni peur, a la zona de la Fullatera (vall de Querol, comuna de Porta), i amb l’amenaça de nous confinaments com a...
Port d'Aulà (2.262 m.)

var Latitud_sortida = 42.792344; var Longitud_sortida = 1.154983; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
El Diedre Albal a Narieda Oest.

Avui ens em llevat ben d'hora per fer una vieta a Narieda Oest abans no arribes la pluja (on la prèvia ja ens ha avisat que la cosa aniria en serio i que no calia encantar-se)....

Llegendes del Camí de Sant Jaume: La Fuente Reniega

L’acció transcorre en l’Alto del Perdón, a pocs km de Pamplona. Un pelegrí arriba al cim mig mort de set. El diable, disfressat de caminant, s’ofereix a...
Via gas-oil et décibels

DIUMENGE, 02 D’AGOST Desprès d’ una setmana per a oblidar (escalatoriament parlant), arribem a casa el dissabte i ja estic buscant companys per diumenge. Per sort la colla...
Via

Via "K" a Coll Roig, El Ripolles

Diumenge 26 de juliol de 2020La via que proposo ara, podríem dir que és la contraposició entre el "bé i el mal". No us crideu a engany, la via ens ha agradat força, tot...
L'enveja és molt dolenta: gas-0il et decibels

Ahir vam fer la via Ni sueur ni peur que ha estat una passada. Hem decidit quedar-nos i fer avui la via paral·lela de Gas-oil encara que més exigent, però també molt ben...
Ni sueur ni peur, el nom ho diu tot

Ni sueur ni peur (ni suor ni por). El nom ja ho diu tot. És d'aquestes vies que s'obren, molt a França on sembla que no hi ha tanta discussió com aquí, vies per...
GR5: Val d'Isère - Bonneval-sur-Arc i més...

Avui hem fet l'etapa reina d'aquesta temporada del GR5, el camí de gran recorregut dels Alps Francesos. Aquesta etapa supera el Col de l'Iseran deixant enrere la vall de...
Via Fernandez Molero a la Roca Monera. Farena

Molt bona vieta a l'ombra, molt athlética i força elegant. Hem gaudit com crios!!Molt poca cosa a dir que ja no hi siguin a altres blogs o guias. Els graus antics estan...
Cingles de Tavertet i Puig de la Força

18.07.20  Interessant ruta circular pels cingles de Tavertet, on a l’espectacularitat de les parets dels cingles cal afegir les grans vistes que tindrem. Des de l’àrea...
GR5: Tignes-le-Lac - Val d'Isère

Hem tornat als Alps, concretament a la Vanoise, per seguir amb el recorregut del GR5, el camí de gran recorregut dels Alps Francesos. L'any passat vam acabar el nostre...
Barranc de Lloret. Port

20 de juliol de 2020Aquesta vegada la font d'inspiració ha estat un altre dels usuaris de wikiloc a qui tinc el goig de seguir, i que us recomano: Lo Favaret. Me va cridar...
COLL ROIG. Via TALL D'OCA.

23/07/20. Quedem amb l’Alfons per anar a Coll Roig, la proposta és la via Tall d’Oca, què ens falta als dos. Aquesta és una via de les difícils, va a la dreta de la via...
Balbino

18-07-2020 MontserratGorros La Paparra Via  : Balbino Lopez Mendez  Comença be el dia amb una bona trobada al bar amb tot un reguitzell de “Masters i Mastera”...
Baladredo

var Latitud_sortida = 42.495704; var Longitud_sortida = 1.213615; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Forat de les Bruixes

15-07-2020 Montgrony Coll Roig Via :  El Forat de les Bruixes El dia  esta núvol , encara que la temperatura es perfecte, alguna boira baixa i se esta tant be al...
Tres horetes per l'Obac

Remenant els arxius he trobat aquesta descripció d'una sortida per l'Obac de l'hivern del 2019 que havia redactat i que mai havia publicat.Feia dies que tenia ganes de donar...
Camí del xas

Montserrat Monestir Mirador dels Ermitans Via  :  Camí del xas Disseny i equipada per  :  Guillem Arias al 2003 Primera ascensió 24-08-2003 per Guillem /...
Picos de astazú

Són les quatre de la tarda que sortim de l'aparcament de la Vall de Pineta i comencem a fer camí cap al Balcón de Pineta, ens esperen uns 1300 m de desnivell fins a l'Ibón...
Torreneules

Després d'uns quants mesos de confinament i limitacions en la mobilitat, podem per fi acostar-nos al Pirineu, donat que hi ha una molt bona previsió de la meteo, decidim anar...