Caminar

Via d'en Pitu als Graus. Collbató.

Panoràmica dels Graus, la nostra via és a l'esquerra dels escaladors que es veuen.Aquest dissabte tinc poc temps, amb el que ens decidim per anar a Collbató, als Graus, a fer...
Cueva de Seso ... i més

Hem dormit al refugi de Bujaruelo perquè el pla inicial d'aquesta sortida de tres dies preveia que avui faríem l'ascensió al Tendeñera però ja fa dies que vam descartar...
El templo de los sueños

DIJOUS, 25 D’OCTUBRESi ahir tenia que tornar aviat a casa, avui és el contrari, no podré sortir a escalar fins desprès de les nou per compromisos familiars, (aquesta és la...
Roca Regina, aresta Ribes-Vidal

Encara que sembli estrany, fins i tot a mi em costa de creure..., no havia trepitjar mai el cim de la Roca Regina! Costa molt trobar companys de cordada per afrontar aquesta...
Camí de les Coves (Santuari de Núria)

Som l'Anna i l'Andreu i aquesta vegada deixem la furgo-camper a casa i decidim de passar uns dies a Núria, a l'hotel "Vall de Núria", al costat mateix del Santuari de...
Volta al Costabona en BTT

Distància: 41 km.Desnivell: 1800 m.Dificultat: alta.Durada total: 8:30 h.Punt de sortida: Espinavell.Amb la intenció d'assolir el cim del Costabona pel costat nord-català,...
Paret del Pont - Integral

11-10-2018 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via  :   IntegralPluges Mediterrànies a dojo, carrers inundats i temps per estar tranquil a casa ordenant...
Pedalant ath còr dera Val d'Aran

Distància: 45 km.Desnivell: 1200+/1700-.Dificultat tècnica: mitjana-alta, puntualment alta.Durada total: 7 h.Punt de sortida: aparcament Varradòs.Punt d'arribada: Vielha.Quan...
GR7: Bellprat - Cabra del Camp

Avui hem deixat enrere l'Anoia per entrar a l'Alt Camp, en terres tarragonines. Ha estat una etapa accidentada però no massa dura, tot i la seva llargada. Els darrers dies ha...
PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA  DE BANYELL

PIC DE THOUMASSET (2743m) PER L'ARESTA DE BANYELL

Alçadamínima: 1785mAlçadamáxima: 2743mDistància: 14,3 kmTemps empleat: 6h (parades incloses)Desnivell + : 1292mDesnivell - : 1292mAPARCAMENT SORTENY – REFUGI DE RIALB –...
Ferrada de les Baumes Corcades

6.10.18  Després de diverses convocatòries, frustades pel reiterat mal temps d’aquesta passada primavera, per fi ens hem tornat a reunir una bona colla de...
Comabona (2.548 m.)

var Latitud_sortida = 42.247749; var Longitud_sortida = 1.664355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
De Corbera a Gelida (589 m)

Dimarts 2 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat / Alt Penedès.Temps aproximat: 4 h 15 m (12,2 km)Desnivell: + 380 m  -...
GORGAS NEGRAS  (Riu Alcanadre)

GORGAS NEGRAS (Riu Alcanadre)

Ara fa 34 anys veníem a fer les Gorgas Negras, eren els inicis d'aquesta modalitat d'esport anomenada descens de barrancs o canyoning, de fet nosaltres descobríem aquests...
Ferrada de la Canalassa i Camí de l'Àrtic

14.09.18  Som a les portes de la tardor i la crida del “ferro” no es pot ignorar, per això arribada és l’hora d’esmolar els dissipadors i anar a fer una via...
Gorgas Negras de l'Alcanadre

El barranc de les Gorgas Negres de l'Alcanadre és un dels més interessants de la Sierra de Guara. És diferent dels altres barrancs importants de la zona perquè no és gaire...
Aresta Jan

Fins a R7 està prou be, nosaltres hem agafat la versió "fàcil". La resta es un puto rostoll de caminar i grimpar.La roca sempre es molt bona i bon equipament, les dues...
Pla de ses Piotes - Puig de sa Moneda

Inici: en el Coll d'En Claret, punt quilomètric 75'8 de la carretera Ma-10. Deixem el vehicle al vial d'entrada de la urbanització Nova Valldemossa.(WP-01) Coll d'en Claret -...
El Camí OLIBA (Rupit-Bracons)

Què és el Camí Oliba?El Camí Oliba és un sender de gran recorregut homologat (GR 151 i 151.1) que connecta algunes de les obres més emblemàtiques de l'art romànic...
Pirin. Travessa nord-sud

var Latitud_sortida = 41.873523; var Longitud_sortida = 23.426968; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Desig de granit: espolon del pino

El granit té una duresa de roca que enamora amb apassionament per la seva noblesa. Personalment - accepto la divergència - és la pedra que més m'agrada, segurament perquè...
196 - Es Mal Passos i s'avenc des Cans 26-8-2018

Aquesta sortida era un poc d'exploració per un territori desconegut per a nosaltres. L'objectiu que ens motivà fou trobar es Mal Passos, topònim aparegut al llibre 'Sa Comuna...
Tofana di Mezzo, ferrades punta Anna i Olivieri

La Tofana di Mezzo és la punta més alta del grup de les Tofana, i sempre l'havia trobada poc atractiva perquè té un telefèric que arriba fins sota mateix del cim. Però hi...
Celtas Cortos al Cingle de Dalt.

Escalada d'aventureta on hem de tenir clar que no crec que hi vagi molta gent. Això vol dir que ens esgarrinxarem una miqueta i que no ha baixat tot el que havia de baixar. Si...
Volta al puig de sa Creu (Lloseta)

Cases de Rafalet d'en MarcExcursió matinal que rodeja el puig de sa Creu, el qual també ascendim pel espectacular camí de ferradura del comellar del Rafalet d'en Marc....
Olimp (2.918 m.)

var Latitud_sortida = 40.083982; var Longitud_sortida = 22.406928; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Meteora (1)

var Latitud_sortida = 39.709476; var Longitud_sortida = 21.629089; var Mapa_defecte = 'OCM'; var doc_track =...
Via de les Cabres a Gitarriu.

La pionera de Gitarriu.Alguns diran que es tracta d'una via de díedres Ordesians o Montrebeians.D'altres quan anem a Ordesa o a Montrebei diem:Cagun Déu è ben igual que...
Torrent de Mossers

El Torrent de Mossers és un barranc relativament fàcil i curt, tot i que té alguns ràpels de bona mida, de fins a 25 metres. Està ubicat a l'Alt Urgell, a prop de la...
Barranc de Son Cifre

Camina caminaràsper un fondal espèsde càrritx i espinesbatzerscatedral d'antic marèsullastresmiren al cel velles alzinesal fons del barrancles tortugues amigues.(Pere...
Per les muntanyes de tian shan al kirguizistan

Si mires aquesta pàgina és perquè estàs interessat en el remot país del Kirguizistan (o Kirguistan). Si vols anar de viatge el meu primer consell és que hi vagis. Així de...
Via centenari

DIJOUS, 26 DE JULIOLAvui tornem a canviar de zona i de company, ha pujat en Remi que es quedarà uns dies amb el Joan i aquesta darrera escalada que faré en aquesta escapada la...