Caminar

Descobrint Getu i els seus voltants

Els dies que no escalàvem aprofitàvem per fer caminades i perdre'ns en aquest territori tan i  tan especial. Ens vam enamorar d’aquest indret que ens va regalar una...
Trikiclimb

DIMECRES, 06 DE FEBRERAmb els missatges de captació durant la setmana sembla que dimecres serem pocs i finalment ho som. A les set i mitja, hora de trobada som tres els que hem...
Via QUERCUS a la Serra de Queralt. Berga

Dissabte 2 de fbrer de 2019Aquest dissabte no pinta gaire be la metereologia i desprès de sospesar uns quants llocs decidim anar a una via nova que han obert a la serra de...
Escalada a getu

Vam anar  a Getu des de Guiyang, en aquesta ciutat cal anar a l’estació  Jinyang Bus Station, on hi vam arribar-hi en taxi des del hostel. Era...
Corsarios

DIMECRES, 23 DE GENERAvui amb les previsions de la meteo, poc marge tenim i ens decantem per baixar a la zona on sembla que el temps aguantarà.Quedem en trobar-nos a les...
Gallina Pelada (2.317 m.)

var Latitud_sortida = 42.172141; var Longitud_sortida = 1.784236; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Amics de Malanyeu

09-01-2019 Bergadà Malanyeu Paret de Davessó Via : Amics de MalanyeuRefugi de dies curts i freds Malanyeu es el Santuari del hivern, curta aproximació encara a la ombra i...
Una altra (publicació) del Montsec

Ara són dies boníssims per anar a les solanes del Montsec: sol i mar de núvols assegurats fan una combinació excel·lent per caminar-hi amb la calma. I més ara que estem a...
Galilea - Torrent de Son Martí

Església parroquial de GalileaTornem un altre vegada al torrent de Son Martí, però aquest cop partint del poblet de Galilea. Volem arribar-nos a la cova d'en Salvador i...
El Cocoll des de Benigembla

20/12/2018Aquesta vegada ens desplacem a Benigembla, un dels pobles més recòndits de l'interior de la Marina Alta situat als peus del Cavall Verd i que en l'actualitat...
Pa-ba

29-12-2018 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  :  PA-BAUfff comença a fer fred, encara que amb un dia de Sol  aquí a Malanyeu es per escalar en mànigues...
Intent al Pic de Fontnegre (2878 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Hi ha dies que fas la planificació de la sortida (itinerari, temps, desnivell, qualitat de la neu depenen del vessant, etc.) i...
Els Carcaixells i el Montclar

29.12.18  Ruta en gran part circular, d’uns 8 Km de recorregut i 340 m de desnivell, pel massís de l’Ardenya, al Baix Empordà, per on ens enfilarem a les crestes...
Primers cims del 2019

Santa Magdalena de Puisac – Taga – Puig Estela – Pedra dels Tres Bisbats19,1 km. 5 hores 10 minuts 1167 metres de desnivellQuè millor que començar l’any pujant alguns...
Btt riu bastareny.

Descripció de la ruta; l'objectiu del recorregut és resseguir el riu Bastareny, des del seu aiguabarreig amb el Llobregat, fins al seu naixement a l'Adou o fonts del...
Via alicorn

DIUMENGE, 23 DE DESEMBRENo soc gaire donat a repetir vies, però si la via i els companys ho valen no tinc cap problema en fer-ho.Aquest diumenge , per acabar l’any, em diu...
Repetint la via PA-BA

Pel matí de cap d'any li proposo al Xavi anar a Malanyeu a fer la via que fa pocs dies hem obert amb en Pany, la via PA-BA que ja ha estat repetida per diverses cordades.És...
Mola de Son Ferrandell pels

Mola de Son Ferrandell pels "Passets"

El sector de la serra de Tramuntana comprès entre els pobles d’Esporles i Valldemossa hi destaca, com a muntanya agrest i espectacular miranda, la mola de Son Ferrandell. Els...

Bon Any NOU 2019

"Estàvem fent una ruta des de la Vall de Núria. Vam pujar fins al Coll de Noucreus, i des d'allà ens vam encaminar fins a sota la Fossa del Gegant. Vam acampar al costat de...
Querforadat – cava.

Descripció de la ruta; recorregut circular, que ens portarà a descobrir els bonics poblets del Querforadat i Cava, sota les impressionants parets de la cara nord de la serra...
Clots de Sant Julià

var Latitud_sortida = 41.978168; var Longitud_sortida = 3.088581; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Plaer pels porus: aina a malanyeu

Hi ha dies que quan arribes a casa penses que tot ha anat redó. Aquesta és la sensació que he tingut avui. He escalat sense patiment el que considero el meu grau, el dia...
Aina

19-12-2018BergadaMalanyeuParet del DavessóVia  :  AinaAsseguraven un dia de Sol i pugem amb una fina i intermitent pluja, ufff pinten “bastos”  be de moment...
Sòbol

var Latitud_sortida = 42.128653; var Longitud_sortida = 1.573677; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Pruneta Ensucrada a  Gitarriu

Pruneta Ensucrada a Gitarriu

De tota la integral de Gitarriu aquesta és la que menys ens va fer el pes.Tota la via te un aire de mala llet que ens va fer anar amb l'ai el cor.No és expo però en algún...
Alta Via 4 als Dolomites

Crònica de la ruta realitzada als Dolomites, del 7 al 13 de juliol, per nou companys (Cristina, Montse, Quim, Jose, Gabriel, Benito, Ramon, Esteve i Eugenio), a través de...
Serra del Corb

var Latitud_sortida = 42.142957; var Longitud_sortida = 2.462280; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Les Roques del Masmut (1.035 m) y La Tossa (1.194 m)

Sobre el municipio de Pena-roja de Tastavins (Peñarroya de Tastavins en castellano) se alza una impresionante e imponente mole conglomerada de color rojizo, símbolo y orgullo...
GR7: Lilla - Mont-ral

Avui el GR7 ens ha portat a recórrer la Serra de Prades en una etapa molt interessant i variada. Hem arribat de bon matí a Lilla, on vam acabar l'etapa anterior. Justament...
Camino de caracoles

DIUMENGE, 02 DE DESEMBREFa uns dies que la Isabel va proposar d’anar a Montrebei per fer aquesta escalada, però el temps no acompanya, però aquesta setmana tots els astres...
Camins a la Serra d'Alfàbia

Camí de ses rotes de Can BarretesRemots i oblidats camins que solquen el vessant nord de la serra d'Alfàbia. Iniciem la pujada pel camí de Can Barretes, però tot d'una el...
Concert de Rick Wakeman a Kiev.

Unes setmanes enrere, quan ens van assabentar del concert de Rick Wakeman a Kiev, no ens podíem imaginar totes les coses fantàstiques que hem viscut durant els cinc dies que...
Sant Julià del Mont (908 m)

Dimecres 5 de desembre de 2018Hora de sortida: 3/4 de set del matí.Ubicació: Comarca de la Garrotxa.Temps aproximat: 5 h 45 m (14,14 km)Desnivell: 705 m (acumulat)Dificultat...
Salòria (2.789 m.)

var Latitud_sortida = 42.509955; var Longitud_sortida = 1.429554; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Aresta de l'anna o un rostoll agraït

A la revista Vèrtex núm. 280 surt una ressenya d'una via de grau accessible i agraït a la Conca de Barberà a prop de Santa Coloma de Queralt que és una contrada que...
Obrint via

Aquest dissabte anem a l'Abella de la Conca i, mentres en Pany i jo ens dediquem a obrir una nova via, en Jordi i el Joanet escalen la via" Llaç groc" que surt del costat...