Camprodon

Un tomb pel Ripollès

Una part d'aquesta ruta és molt gratificant fer-la un parell de cops l'any, una als voltants de l'estiu i l'altre a la tardor, les fagedes per les quals transcorre estan...
GR1: Can Repunxó - Oix

Una etapa més, la setzena, del GR1. Avui hem recorregut camins entre boscos a cavall del Ripollès i l'Alta Garrotxa. El punt de partida ha estat Cal Repunxó, on vam acabar...
GR1: Ripoll - Can Repunxó

Avui les previsions eren d'un fred molt intens i, efectivament, ha fet fred encara que, com és normal, els meteoròlegs sempre exageren una mica. Hem arribat en autocar, amb...
ELS MUNTS (1057,4 m.) per la Roca Llisa

CIM: Els Munts (1.057,4 m.)VÈRTEX GEODÈSIC: 289093001COMARCA: OsonaHORARI: 2h 50DESNIVELL: 470 m.DIFICULTAT: fàcil amb un trams a la Roca...
De Vilallonga del Ter fins a Camprodon

Anem a Vilallonga del Ter amb la intenció de seguir el camí que corre paral·lel al riu Ter fins a Camprodon    Vilallonga de Ter està documentat des...
Un tomb pel Ripollès

En aquesta ocasió m'han convidat a la sortida, una ruta senzilla per la zona prepirinenca del Ripollès.Puntualment iniciem la ruta a prop de Ribes de Freser direcció a...
Gra de Fajol (2.708 m.)

Dissabte 9 de juliol de 2016Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h. 45 m. (8 Km.)Desnivell: 670 m.Dificultat:...
Setè aniversari geamm

Un altre any, anem suman ... i així ja suman  7 aniversari geamm .. que vol dir això ??Dons moltíssimes anècdotes viscudes, vivències de tota mena,...
Ribes - Pardines - Camprodon

Deu fer uns vuit anys, en una de les primeres entrades del blog (aquí), vam fer bona part de la Serra Cavallera des de Ribes fins Camprodon amb el meu amic Carloscoi; des de...
Viatge al País dels Manairons

Són prop de les 10 quan sortim d'Adrall direcció a la N-260 per agafar la pista que porta a Sant Pere, on poc després fem parada a esmorzar, que ens hem llevat molt d'hora i...
De Camprodon a Olost

Aquesta ruta consta de dos trams que ja hem fet en altres ocasions i ens fa il·lusió compartir amb els altres.Hem quedat a prop de Camprodon per iniciar la ruta, com sempre,...
PIC DE LA VACA (2.820 m.) per Setcases

CIM:Pic de la Vaca (2.820 m.)COMARCA:RipollèsHORARI:2h 47 min. (1h 47 + 1h 10 min.)DESNIVELL:584 m.DIFICULTAT:Mitjana (pel desnivell i Alta muntanya)CARTOGRAFÍA:ÀCCES...
Mor un ciclista de la Transpyr al Ripollès

El participant a la prova de BTT transpirinenca ha perdut el coneixement a prop de Camprodon i ha acabat morint a l'Hospital de Campdevànol

Puig Cerverís (2.208 m.)

Dissabte 13 de juny de 2015Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Ripollès.Temps aproximat: 4 h.Desnivell: 700 m.Dificultat: Mitjana.Programa: Sortirem a...
Sant Quirze de Besora-Sant Pau de Seguries

A la ruta de Llança a Olost ens va quedar un tram per fer, un camí inèdit que no ens vàrem atrevir a continuar.Ara ens hi hem acostat amb el Josep i l'Avi, a comprovar si...
GR 11: Setcases - Beget

Anterior:Núria - SetcasesDe mica en mica es va notant que el GR11 s'acosta a l'altre mar... No només en les alçades i els desnivells, que aniran baixant a partir d'ara; a...
Del Ripollès al Bages

Aquest cop hem quedat al punt més llunyà per anar tornant cap a casa tot fent la ruta.Són les deu i estem a prop de Ribes de Freser per mirar d'agafar la pista de la...
Marc Pinsach inicia la temporada a la Cronovallter

La vertical de l'Ski Club Camprodon, després de diversos canvis de data, tindrà un gran cartell amb Oriol Cardona, Clàudia Galicia, Genís Zapater i Joan Reyné | A la tarda,...
Volta al nord del Ripollès (meitat oest)

Distància: 54,2 kmDesnivell positiu: 2430mDesnivell negatiu: 2730mDificultat: altaPunt de sortida: SetcasesPunt d'arribada: CamprodonCiclabilitat de pujada: 97%Ciclabilitat de...
Volta al nord del Ripollès (meitat est)

Distància: 58,4Desnivell positiu: 2750mDesnivell negatiu: 2450mDificultat: mitjana, puntualment altaPunt de sortida: CamprodonPunt d'arribada: SetcasesCiclabilitat de pujada:...
BALANDRAU (2.584 metres).

L’ascensió al cim del Balandrau, també anomenat Malandrau és una de les excursions més clàssiques del Pirineu Oriental, accessible per diferents costats, ens mostra...
La placa extraordinaria de cal Barricó.

La foto de la ressenya és del blog dels Visas que van anar a fer la via del la xorrera , que puja uns metres a la dreta de la "Cotaca" i que acaba a la mateixa feixa superior a...
BTT Volta per les valls de Camprodon

Camprodon, Font-Rubí, Molló, Espinavell, Collada Fonda, Llanars i CamprodonGeneral:Sortida amb bicicleta de muntanya per la zona de Camprodon. Ruta força suau...
Ripoll - figueres

baixant cap a Prats de Molló,amb el massís del Canigó al fonsFeia dies que en Saits havia proposat fer ruta per carretera. Així que ens trobem a Barna per agafar el tren...
278 Collada Fonda - Costabona 140514

278 Collada Fonda - Costabona 140514L’aproximació dels de la C.C. ja la hi posaràs tú o bé en Casafont.Aproximació des de Sant Feliu de Guíxols; agafem la C-65 Fins a...
Cronica de la XXXVII Embardissada

6.04.14  Cada mes d’abril, i des de fa 37 anys, el Centre Excursionista d’Olot organitza la ja famosa Embardissada, una caminada més o menys circular i de mitjana...
Sistema de la Bellabriga

Situades al terme de Llanars (Ripollés) hi ha un conjunt de cavitats conegudes des del 1879 pel seu interès biospeleològic. L’any 1969 foren objecte d’una campanya...
BTT Vall de Camprodon - Vall de Ribes

Ruta 14 Centre BTT RipollèsGeneral:Sortida amb bicicleta de muntanya entre les valls de Camprodon i Ribes de Freser. Aprofitem la ruta del Centre BTT del Ripollès nº14. Es...
3a Tronxacadenes

Inici: 27/07/2013 09:00 Zona horària: Europa/Madrid Inici: 27/07/2013 09:00 Zona horària: Europa/Madrid El dia 27 de Juliol torna la...