Can jorba

MONTSERRAT. MIRANDA DE CAN JORBA. Via SOL SOLET

25/01/17. Avui les prediccions son dolentes, les pluges i neu arribaran al migdia. Ens trobem al Bar Anna del Bruc, poc concorregut, per esmorzar i fer una mica de mandra, abans...
Ignasi Jorba a la Magdalena Superior.

Bonica via que es va possant interssant a mida que guanya alçada,passa de les plaques tombades de l'inici a uns murs ben trempats a la part superior. Totalment equipada amb...
Sector el Columpi.

Tot un clàssic de la cara Sud!!!amb les típiques plaques de forats i alguna fissura,que donen varietat al sector i que semblaria que es poden fer en clean.L'accés es pot fer...

Ressenyes de la Palomera Est.

Segurament la pujada de mitja hora llarga de caminada que hi ha desde el cotxe fa que aquest sector sigui ben tranquil.Nosaltres hi vàrem anar un diumenge i només erem dues...
Via DESIG DE SOL al Faraó. Els Ecos de Montserrat

Diumenge 15 de maig de 2016El Faraó es una d'aquelles roques isolada a la part mitja de la muntanya però que des de la vessant sud es visible des de molt punts. Altívola i...

10 cims pel desè aniversari!!

Finalment, hem assolit la nostra fita, deu llocs emblemàtics de Montserrat en un sol dia. Gràcies a tots els participants això ha estat possible. Aquí teniu algunes fotos...
Entre Línies

12-11-2015 Vinya Nova Miranda de Can Jorba Via : Entre LíniesFeia dies que no coincidíem els tres col.legues, ja ha començat la campanya del oli ...

Escabroni Escapullini a la Miranda de Can Jorba

La Miranda de Can Jorba és un lloc ideal per a iniciar-se en escalada clàssica, tot i que sempre serà millor anar una mica rodats perquè té algun tram que altre bastant...
Triplet a montserrat

DISSABTE, 06 DE JUNYLa setmana passada el Lluis va dir-me que en quinze dies marxava de vacances amb la senyora i no sortiria a escalar, per tant, aquesta setmana volia donar-li...
Sector Placa de la Pluja.

-Accés: Anem a la Vinya Nova ( cartells indicatius des de el Bruc ) i agafem la pista que hi ha l’esquerra,que porta a Can Jorba. Un cop aquí seguim la mateixa direcció que...
Zoe del Mecanoscrit al Faraó.

-Cordada: Segarra i Busquets.-Orientació: Est.-Accés: Anem a la Vinya Nova i agafem la pista que hi ha l’esquerra,que porta a Can Jorba. Un cop aquí seguim la mateixa...
Volta a Montserrat amb bicicleta

11.04.15  Després que les Isabels vam concloure la darrera etapa de la variant ciclista de la Matagalls-Montserrat, amb la pujada al monestir, un bon amic de l’Àliga...
Entre Línies

04-03-2015 Sud Can Jorba Miranda de Can Jorba Via :  Entre Línies Previsions de Sol i..... noooorr  núvol i ventós, les parts altes descartades ...  a on...
Via Sol Solet a l'Agulla de Can Jorba

Via: Sol SoletZona: Montserrat – Can Jorba -Agulla/Paret/Cim: Miranda de Can JorbaDificultat: VDificultat obligada: IV+Llargària: 130 metres (30+20+30+25+25)Aperturista: J....
Més Montserrat!

He tornat al costat de migdia de Montserrat, aprofitant un altre dia de tramuntana i gran transparència.Surto de Can Jorba i remunto el bonic camí del serrat de la Palomera,...
El manantial

DIUMENGE, 26 D’OCTUBREAquesta setmana es presenta diferent, com totes les setmanes que no puc sortir el dissabte, però  una cosa és clara, primer és la festa dels...
Can jorba

DISSABTE, 18 D’OCTUBREAquest cap de setmana es presenta incert, el dijous va trucar-me el Lluis dient que estava tocat i no podia sortir, - jo que tenia previst enganyar-lo i...
Bego–Miguel-Kush

01-10-2014 Montserrat Sud Can Jorba   Miranda de Can Jorba Via : Bego – Miguel - Kush  Sembla que no arriba el bon temps, ahir va plourà de valent Venim sense pla...
Paret del Pont

Montserrat Paret del Pont AproximacióSortim del Poble del Bruc en direcció a Barcelona, per la carretera vella, arribarem a una urbanització, a partir de aquí la carretera...
Tudons

Montserrat Sud Serrat dels Tudons Aproximació :Podem deixar el cotxe en Can Jorba i seguir la pista que va a La Vinya Nova, a uns 4 o 500 metres surt, a la nostre esquerra,...
La xorrera i més

DISSABTE, 28 DE JUNYMoltes vegades som de costums fixes i quan posem la banya en un forat ens costa treure-la, això em passa en l’escalada. El dimecres amb el Paco de company...
MONTSERRAT Paret de Can Jorba

MONTSERRAT Paret de Can Jorba "via Bego Kush"

Fa dies que no escalem amb el Josep Anton i després d'alguns dubtes decidim fer metres en una via no gaire difícil així que anem a la Bego Kush. Feia molt de temps...
Roofs

Placa dels RoofsCom anarDes de el Bruc o Collbató anar a Can Jorba, podem aparcar en aquest lloc o anar una mica mes, amb cotxe.Aproximació :Des de Can Jorba seguir la pista...
MONTSERRAT Serrat dels Tudons

MONTSERRAT Serrat dels Tudons "via ping pong"

El fred i el vent ens fa buscar un lloc protegit, decidim amb el Josep A. anar a la serra dels Tudons que no la coneixem i no està massa lluny de Can Jorba, però si no ho...