Can petit torre mossen homs torrent de la betzuca can bonvilar

Le petit Dru, a Vingrau

Dissabte passat vam començar una setmana de vacances alpines amb el Pep. Però de camí cap als Ecrins volem aprofitar el dia i parem a Vingrau. Suposem que no hi farà massa...
Via MOSSÈN TRONXO a la Serra de Queralt. Berga

Diumenge 2 de juliol de 2017Hi han dies que les coses no surten com un voldria però ens conformem doncs som previsors i portem que anem a un lloc desconegut portem un plan "B"....
ViAnOvA, Petit gest, 25m V+ (Mola de Lord)

***Minúscula nova via a la nord de la Mola de Lord, poquet abans de la Xemeneia de la divines, sobre el mateix corriolet que ressegueix la vessant N de la mola des de...
Edifici CNMC i Torre Glòries

El districte del 22@ Barcelona era una zona industrial textil dels segles XIX i XX, actualment és el nou centre tecnològic de la ciutat.Edifici de la CNMC, Comisisó Nacional...
Sector Le Torrent de la Bérarde.

Sector de vies curtes, crec que força concorregut. La roca és granet del bo i l'escalada és tècnica i física alhora, no són vies d'aderència. Les vies no són cap...
Vies Mossèn Ramon i Mossèn Tronxo

Fa 4 anys ja vàrem escalar aquestes vies. Aquí hi trobareu la ressenya complertaPerò com que el Xermi, El David i el Jordi no les havien fet, ens van demanar tornar-hi.Les...
165 - La cova Roja de Míner Petit 29-11-2016

Feia temps que l'amic Biel Miró havia ullat una gran clotada no massa lluny de les cases de Míner Petit, més enllà del Mal Torrent de Massana. La depressió es pot apreciar...
La vansa: pel torrent de savaja

Aquesta proposta es realitza seguint senders recentment recuperats i constitueix un agradable passeig pel vessant obac de la muntanya de l'Arp. Pugem pel vessant est del...
La vansa: circular pel torrent de savaja

Camí de la Torre d’en Malla (130 m.)

Dimecres 19 d’octubre de 2016Hora de sortida: Deu del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 2 h. 30 m. (7 km.)Desnivell: 75 m.Dificultat:...

Opcions torre d'Eina

Teniu diferents propostes per pujar al cim de la torre d'Eina, trieu la que més us agradi:Torre d'Eina des de la MolinaRoc del Boc i torre d'Eina des de Planès
Escaladas en la Torre de Marboré

El lujo de escalar en "plumas" un 5 de agosto tiene un precio: 5 horas de coche y 3 de aproximación por Gavarnie, o tres de coche y cinco de pateo por Bujaruelo.Soledad casi...
Els set gorgs del torrent de la Cabana

15.06.16  El torrent d’Estiula, més conegut com a torrent de la Cabana (del nom d’un mas que hi ha a la vora), prop de Campdevànol, al Ripollès, forma un conjunt de...
TURÓ DE LA QUESTIO (193,3 m.) des de Torre Baró

CIM: Turó de la Qüestió (193,3 m.) des de Torre BaróCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: 289 122 026COMARCA:Vallés OccidentalDESNIVELL:  + 3,34 m. - 32,0 m.HORARI: 53...
Puig i torrent de n'Angeler

Pujant al puig de n'AngelerExigent excursió circular que ascendeix al puig de n'Angeler (o puig de Sant Pere?), pel vessant sud. A l'iniciar-se a Bunyola (Can Penasso), fa que...
Cavitats al Torrent dels Caus (3)

...segueix de l'apunt d'ahir..Els Caus del GuitardAquesta surgència forma part d'un interessant sistema hidrològic del que destaca per la seva intermitència, tot i que cada...
Cavitats al Torrent dels Caus (2)

...segueix de l'apunt d'ahir... Avenc de la Serra del GallFaunaAlgun ratpenat aïllat, dipters i d'altres vestigis habituals d'aquests relleus. Novament trobem les despulles...
Cavitats al Torrent dels Caus (1)

Visitem la Serra de l'Obac, en les proximitats de Rellinars, per conèixer algunes de les petites cavitats del sector del torrent dels Caus i afluents. L'equip d'aquest dijous...
Cavitats al torrent de la Font Freda (Obac) 2

...segueix de l'apunt d'ahir... Cova InesperadaTot i que potser era l’accés més complicat, vam tornar a despenjar-nos pel cingle, aprofitant per tal que el Joan continues el...

LA TORRE – LOSILLA DE ARAS GR-37 5-diciembre-2015

CAMINANTES, 21: Eduardo, Meitos, Alonso, Amadeo, Ballester, Carmen Estevan, Amparo Macián, Manuela, Angels, Pilar, Angel Ramiro, Conxa,...
Cavitats al torrent de la Font Freda (Obac) 1

En Jordi Pererafeia temps que havia vist, des de la distància i penjada en una paret, una boca que no localitzava en els catàlegs de cavitats. Van aprofitar una sortida de...
El Brull Torre de Guaita dreta.

Faig les ressenyes del Brull fàcil o Torre de Guaita dreta. Hi havia les d'en Fernando Micó que agafaven només les primeres vies del sector. No les hem fet totes i potser que...
VIaNoVa!  Petit Koala, 65m 6b (Busa sud)

VIaNoVa! Petit Koala, 65m 6b (Busa sud)

***Enllesteixo aquesta bonica i sentida escalada, discreta i ben gaudida. Recórrer el pany més llarg del cim de la Guàrdia, a l'extrem O de la vessant sud. El pany es ben...
Des del Petit Vignemale estant

Passen pocs minuts de dos quarts de set del matí i ja som camí de l'Horquette d'Ossue per ascendir el Petit Vignemale. Hem sortit ben aviat del refugi de Baysellance,...
Es Torrent des Gorg Blau (Sa Fosca)

El Torrent des Gorg Blau, situat a Mallorca en plena Serra de Tramuntana, és considerat per molts barranquistes com un dels millors barrancs d'Europa per la seva longitud,...
Pirineu - Torre del Cadí - 13/06/2015

La vessant sud del Cadí, per nosaltres, és un xic desconeguda, sempre hem anat a les canals i parets de la cara nord, tot i així, més d'un cop n'havíem parlat per anar-hi,...
Camí equipat del Torrent dels Abadals.

Aquesta setmana vaig visitar el blog dels Esgarrapacrestes a on hi ressenyaven una excursió per aquest camí equipat que porta a la via ferrada dels Resistents, i com que ens...