Canal central als encantats

Canal Baridana, Vulturó, Canal del Cristall

Avui hem fet una magnífica excursió per la Serra del Cadí, recorrent dues de les més clàssiques canals de la seva muralla nord i pujant al Puig de la Canal Baridana o...
Passejant pels Encantats a Vilamala.

Quan era adolescent vaig fer una excursió pel clot de Vilamala i vaig quedar-me impresionat per uns enormes forats que hi havia al mig d'una paret. Els anys han passat i un...
Montserrat. ferrada, canal de les dames.

20/07/17. Avui el company ha tingut un imprevist i no pot venir, així què aprofito per anar a la Ferrada de la Canal de les Dames, què ha estat restaurada el passat 2016....
PIC ANETO 3404m. CANAL ESTASEN.

15-16/05/17. Ja havia donat per acabada la temporada d’esquí de muntanya, però una proposta del incansable Oriol Guach d’anar a la Madaleta, fa què torni a treure els...
Parc Central de Nou Barris

El Parc Central de Nou Barris té unes 17 hectàrees d'extensió i és el segon més gran de Barcelona després del de la Ciutadella. Es va inaugurar l'any 1999, al 2003 va...
Al Pilar Central del Doll (Noguera)

**Ben bona via molt ben oberta, aprofitant el que dóna de si la roca entre ponts de roca i flotants i amb l'ús mínim d'expansions, seguint una línia hiperlògica. Poc a...
Pilar Central al Doll.

A nosaltres tres ens ha agradat molt, fissures de tots els tamanys per quedar-se ben a gust catxarrejant i alguna placa per variar. La roca força sanejada però hem fotut...
PILAR CENTRAL 6a 400m.- EL DOLL

Això de les xarxes socials  te les seues coses….no saps per que però de cops algo te un reso acollonant i tot hom s’hi apunta.Nosaltres també ens apuntem a la ultima...
La Mola per la canal de Can Pobla

26.12.16  Un altre cop a Sant Llorenç del Munt. Aquesta vegada per pujar a la Mola per camins menys convencionals (i molt menys transitats) dels que pugen des del sud pel...
Circular Montmalús i canal NO (Andorra)

**Bonica circular al frequentadíssim Montmalús. Arribats a la collada seguim sud i esquiem la polseta tres delícies de la SO del cim dels Colells (entre taurons!) fins als...
Mont-roig: la canal de l'agulla dels pelats

Mai no acabes de conèixer prou la muntanya doncs sempre pots descobrir racons inesperats. Avui he pujat al Mont-roig buscant una alternativa a la drecera que baixa decididament...
Canal dels Micos i Canal del Miracle

Avui hem fet una clàssica matinal montserratina, recorrent algunes de les canals més característiques del massís. La Canal dels Micos és tot un clàssic i l'hem pujat...
Variant La Canal (La Codolosa)

27-03-2016 Collbató Codolosa Oest Via :  Variant La CanalTenim un cercle de temps incert, que no dolent, com que cada cop volem mes bon temps, poca aproximació i moltes...
 La Canal

10-02-2016 Collbató La Codolosa Via :  La Canal + ....?Dia un xic rúfol i amb força vent, lloc ideal .... " La Codolosa" ben arrecerat  de les inclemències del...
Via Central al Morrón.

-Cordada: Pablo i Busquets.-Accés: Si arribem a Montanejos des d'Onda o Xèrica creuem el poble, els túnels que hi ha als estrets de Millars i arribem a un...
La Central al Roc d'en Solà.

Després d'una setmana força tupida aprofitem el dia d'avui per estrenar company i fer-lo apretar una mica a la via Central del Roc d'en Solà (espero no haver-m'he passat,...
Puigsacalm per la Canal dels Ganxos

Hem pujat moltes vegades al Puigsacalm, un dels cims més característics de la Catalunya Central, però avui hem triat un itinerari nou i singular. La Canal dels Ganxos és un...
Fauna aquàtica en el carst al Central Brazil

Aquatic biota of different karst habitat in epigean and subterranean systems of Central Brazil - visibility versus relevance of taxa.Luiza Bertelli Simóes, Tánia Cristina dos...
Eriste Nord 3025m. i Eriste Central 3053m.

Introducció:28-06-2015.- Després que ahir varem fer la Cresta de les Espadas, avui fem els 2 Eristes que ens queden i baixarem fins el cotxe.Hem passat una bona nit, hem...
El pedraforca per la canal del verdet

El coll de la Canal del Verdet amb la canal entre ombres i sol.El Pedraforca són, amb Montserrat,  les muntanyes màgiques de Catalunya. Ens atreu amb força als...