Canal del Cavall

MONTSERRAT. CAVALL BERNAT. Via GAM.

10/06/17. Avui el dia s’ha girat, quan estava sortint de casa una trucada del Juan Carlos dient-me què tenia un problema i què no podria venir. Poso rumb a Montserrat en...
PIC ANETO 3404m. CANAL ESTASEN.

15-16/05/17. Ja havia donat per acabada la temporada d’esquí de muntanya, però una proposta del incansable Oriol Guach d’anar a la Madaleta, fa què torni a treure els...
La Mola per la canal de Can Pobla

26.12.16  Un altre cop a Sant Llorenç del Munt. Aquesta vegada per pujar a la Mola per camins menys convencionals (i molt menys transitats) dels que pugen des del sud pel...
Circular Montmalús i canal NO (Andorra)

**Bonica circular al frequentadíssim Montmalús. Arribats a la collada seguim sud i esquiem la polseta tres delícies de la SO del cim dels Colells (entre taurons!) fins als...
Mont-roig: la canal de l'agulla dels pelats

Mai no acabes de conèixer prou la muntanya doncs sempre pots descobrir racons inesperats. Avui he pujat al Mont-roig buscant una alternativa a la drecera que baixa decididament...
Canal dels Micos i Canal del Miracle

Avui hem fet una clàssica matinal montserratina, recorrent algunes de les canals més característiques del massís. La Canal dels Micos és tot un clàssic i l'hem pujat...
A cavall entre Benasc i Bagneres de Luchon

Cim del Salbaguardia. Al fons, Massís de la MaladetaNecessito acumular metres de desnivell de cara al proper trekking del Huayhuash. No tinc les cames gaire condicionades a...
La Xavier Rabat al Cavall Bernat.

Feia bastants dies que no em mullava i avui gairebé gairebé pillem, però per sort al final només han estat quatre gotes per matar la pols, i fer més emocionant la baixada...
Xavier Rabat al Cavall Bernat

Història d'una PEDRA1985Particularment ni fu n'hi fa, una via per omplir forat encara que després se nan obert unes quantes.Originalment tenia molts ploms i no seria molt...

Pérez-Vergés al Cavall Bernat

La Pérez-Vergés no conta amb el pedigrí de les grans vies del vessant nord, no obstant és un itinerari de gran bellesa, on podrem gaudir de la típica escalada montserratina...
El flanquejament del Cavall

Ja fa molts anys de la meva primera ascensió al Cavall Bernat, la roca més emblemàtica de Montserrat. Va ser al setembre de 1977, fent cordada amb en Toni. Els seguidors del...
Variant La Canal (La Codolosa)

27-03-2016 Collbató Codolosa Oest Via :  Variant La CanalTenim un cercle de temps incert, que no dolent, com que cada cop volem mes bon temps, poca aproximació i moltes...
 La Canal

10-02-2016 Collbató La Codolosa Via :  La Canal + ....?Dia un xic rúfol i amb força vent, lloc ideal .... " La Codolosa" ben arrecerat  de les inclemències del...
GAM al Cavall Bernat

Tornem al Cavall Bernat, aquest cop amb l'Albert a fer una de les poques vies pendents que hi tinc: la GAM, una mena de variant difícil de la normal. I és que després de la...
Puigsacalm per la Canal dels Ganxos

Hem pujat moltes vegades al Puigsacalm, un dels cims més característics de la Catalunya Central, però avui hem triat un itinerari nou i singular. La Canal dels Ganxos és un...
Pérez-Vergés al Cavall Bernat

Dissabte, amb el Cinto de Granollers, anem al Cavall a una via clàssica d'aquestes que només es repeteixen de tant en tant: la Pérez-Vergés. Una via que puja directa per la...
Cavall Bernat, 80 anys de la primera ascensió

Divendres passat, a la tarda, vam anar amb l'Albert al Cavall Bernat, per la Normal, una via que ja coneixia de l'any 2008 però que no fa gens de mandra de repetir. El motiu...
MONTSERRAT, CAVALL BERNAT, Via PUNSOLA-RENIU

26/09/15. Amb l’Antonio la primera vegada què vam escalar va ser al Cavall Bernat, em va demanar si el volia acompanyar a la cara nord plena de zones herboses, per a agafar...
El pedraforca per la canal del verdet

El coll de la Canal del Verdet amb la canal entre ombres i sol.El Pedraforca són, amb Montserrat,  les muntanyes màgiques de Catalunya. Ens atreu amb força als...
Via GAM al Cavall Bernat, setze anys després

Diumenge 14 de juny de 2015Després de setze anys, torno a repetir aquesta clàssica dels anys 50. Pròpiament es una variant de la via Normal, dons aprofita el primer llarg,...
Ruta de les ERMItes

Montserrat té unes 15 ermites amagades entre les moltes agulles, balmes i rocallam que disposa la Muntanya.Algunes d'aquestes ermites només tenen antics fonaments i...