Canet lo roig

Fonts de Canet lo Roig. Maestrat.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; font: 18.0px...
Serra de Sant Pere. Traiguera

29 de juliol de 2019A la divisòria entre els termes municipals de Traiguera, Canet lo Roig i la Jana, al Baix Maestrat, s’aixeca la Serra de Sant Pere,  també coneguda...

467 - palamós cap roig 170719

467 - PALAMÓS CAP ROIG 170719Si us voleu baixar la traça d'en Josep Samsó: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc, per Josep SamsóSi voleu més informació d'en Josep...
Roc Roig i pla de la Feixa

var Latitud_sortida = 42.430463; var Longitud_sortida = 1.941322; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Riu Cervol i Cova Fumeral

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica; min-height: 22.0px} 23 de juliol de 2018Us...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Grau Roig - Les Escaldes

Segona etapa del GR7 per terres andorranes amb tres punts d'interès de primera categoria: els estanys de Pessons, el pic del mateix nom i la vall de Madriu. Hem dormit a...
GR1: Hostal Roig - Benavent de la Conca

El dia que vam fer aquesta etapa del GR1 amb tota la colla de caminadors, al desembre de 2015, la Magda no va poder venir. Era una assignatura pendent que havia de recuperar i...
GR1: Hostal Roig - Benavent

Una nova etapa del GR1 entre l'Hostal Roig i el poble de Benavent de la Conca. Ha estat una etapa curta i fàcil, de transició. Després de la darrera etapa que ens va fer...
Coll Roig Sector esquerra.

L’altre dia vàrem anar al Coll Roig i aquest cop ens vàrem centrar a la part esquerra de la paret on vàrem fer el que ens va deixar l’afluència de penya. Després vaig...
Coll roig 2

DISSABTE, 04 D’OCTUBREAquesta setmana es presenta interessant, el Lluis i jo hem quedat com sempre però avui s’apunten més personatges a la comèdia. El Visa gran, que en...
COLL ROIG Via Dersu Uzala

Després de marejar bastant la perdiu aquest dissabte fem cap al Coll Roig aprop de l'ermita del Montgrony. Malgrat la paret estar encarada cap al sud, no hem tingut gens de...
Girona - Canet d'Adri - Sant Gregori - Girona

Sortida des del barri de Fontajau de Girona per pujar cap a l'hospici - Residència Puig d'en Roca - on deixem el carrer per començar la ruta per corriols  que ens...
Excursió de Salo fins a Canet de Fals

UNIÓ EXCURSIONISTA DE CATALUNYA D'HORTASecció sendersItinerari des de Salo fins a Canet de Fals, GR3 - 22 kmComarca del Bages http://www.uechorta.net/