Cap de mort

Ha mort Francesc Sas Planas

El Francesc amb l'equip de filmació.  Cova del Rebeco,  Villanúa, Osca.   1983M'acaben de donar la trista notícia: El meu amic i company d'espeleologia en...
Pic de l´ Estany Mort (2746 m.)  24-01-16

Pic de l´ Estany Mort (2746 m.) 24-01-16

Diumenge, 24 de Gener de 2016.ens llevem al final de la carretera de Ransol, som el Jaume, la Bea, la Cèlia i jo.Allà ja ens trobem amb el Noel i el Pep, i els...
Dels Porucs

26-08-2015 Montserrat Monestir Interior Sant Antoni Cap de Mort i Serrat dels Patriarques Via : Integral Dels PorucsEl Martí al L - 1Avui anem una mica despistats, tot pensat...
Cap de Mort

Cap de Mort Monestir Interior (Tàbor) Sant Antoni Aproximació : Desvio a la dretaEs pot seguir el camí del Pas dels Francesos i la Panxa del Bisbe fins a situar sota la...
Serrat de les Onze

Serrat de les Onze Monestir Interior (Tàbor) Sant AntoniAproximació :  Es pot seguir el camí del Pas dels Francesos i la Panxa del Bisbe fins a trobar uns...
Ha mort el Dr. Mateu

La darrera cavitat la va visitar en Joaquim Mateu al 1988: la Cueva de las Campanas, a GranadaAhir dia 19 de gener del 2015,a mitja tarda, ens va deixar en Joaquim Mateu...
Pic de l'Estany Mort o Roc dels Cóms

Pujant cap al Pic de l'Estany MortAquest én cim molt interessant amb esquís de muntanya, que té molt bon accés des de la Coma de Ransol i que ha estat la sortida de la UEU...
Canal del Cavall i Canal del Moro

Un nou recorregut per camins i canals de Montserrat, amb tres activitats "per a col·leccionistes". Han estat tres activitats curtes i relativament fàcils però que en conjunt...
Integral

Integral " capdemunt "

Integral " Capdemunt"Aquest divendres amb el Miquel vam pujar a sant Joan per anar a fer la via Àlvarez-Navarro-Ayats a l'agulla del cap de mort.Quan arribem al peu de via...
Agulla Inclinada - Aresta Brucs

1 de maig de 2013Aquesta agulla la conec des de que vaig començar a escalar, cap enllà el segle passat, i sempre la he tingut arraconada i eclipsada per la seva grandiosa...
Sant Llorenç del Munt, de nord a sud

Avui hem quedat per fer un itinerari de travessa pel massís de Sant Llorenç del Munt, pel coll d’Estenalles, el Montcau, el coll d’Eres, la Font Flàvia, els Óbits, el...