Capolat

Shangri-la

DIMECRES, 24 DE MAIGCom cada dimecres, he quedat amb el Josep per fer una escapada curta perquè tinc compromisos familiars per la tarda. Aquesta vegada s’ha...
Figuerassa - Estela - Terçà

var Latitud_sortida = 42.101207; var Longitud_sortida = 1.843611; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Btt serra de busa.

Descripció de la ruta; excursió d'anada i tornada d'uns 40 quilometres, i a prop dels mil metres de desnivell, que ens portarà fins al Pla de Busa. De sortida veurem el...
Busa, cara sud

var Latitud_sortida = 42.085495; var Longitud_sortida = 1.674584; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Malpas de Travil.

Aquest sector el vaig trobar boníssim,totes les vies que vàrem provar ens varen agradar. Són vies de vintitants metres quasi trenL' accés nosaltres l'hem fet des de Berga on...
El Rabeig del Cavall

La cova del Rabeig del Cavall, semblava una menuda però interessant cavitat amb un petit rierol temporal que interceptava. Tot i no haver-hi estat mai, tenia un viu record, ja...
GR1: Pont de Llinars - L'Espunyola

Avui hem tancat la temporada del GR1 amb aquesta etapa, la desena, entre el Pont de Llinars i la petita població de l'Espunyola. Les previsions del temps eren més aviat...

07/02/16 Cogul i Capolatell

S’ha canviat la data de l’excursió, que inicialment era prevista pel 14/02, perquè aquest cap de setmana hi ha un pont degut a que divendres 12/02 es festa a Barcelona...
Serra de BUSA pel Cinglalt

Aquesta sortida circular explorarà els indrets coneguts de l'altiplà de la Serra de Busa, però ho farem resseguint el torrent o "rasa de la Valiella", als peus de la Serra de...
Busa, a la sud de la Presó

**Enfilem a repetir l'escalada d'una evident fissura-xemeneia que retalla pel mig la paret sud de la Presó del Capolatell. Es tracta d'una via oberta pels bons escaladors...
L'AGULLA  de  LA  COVALLONGA

L'AGULLA de LA COVALLONGA

Havia ajudat lo Cisco a reequipar la primera tirada de la Covallonga, ja fa lu menys tres anys...Primer llarg, foto de MontseAvui, dia de Reis, Montse, Chris, Cisco, i jo mateix...
C O L O R S    de     T A R D O R

C O L O R S de T A R D O R

Proper diumenge, dia  9  de  novembre  -- Volta circular  L'espunyola, Roc Codós, Capolat,...
Avencs del Capolatell (3)

...segueix de l'apunt d'ahir...Vista del perfil del sinclinal de la Serra de BusaExtret de Muntanya 868  / Espeleòleg 44 (2006)Espeleo i diversió = EspeleodijousPanorama...
Avenc del Capolatell (2)

...continua de l'apunt d'ahir... Fitxa extreta del llibre de Ferran Cardona, Grans Cavitats de Catalunya. vol.1. (1989) Situació de la cavitat sobre l'ortofotomapa...
Avenc del Capolatell (1)

Ja fa prop de 50 anys que vam fer una incursió al Capolatell, una agulla esquerdada d'uns 100 metres de diàmetre que se separa del cingle de la Serra de Busa. Vam explorar per...
La Serra dels Tossals des d'El Capolat

País/Comarca: Catalunya/Solsonès-Berguedà Cartografia: ICC 1:25.000 Ruta: Circular Ascensió acumulada: 625 metres Descens acumulat: 578 metres Distancia: 11,06...
CAP de PLANS

Diumenge,  10  de ...
Passeig per zona de Maquis

Sobre les deu ens trobem amb l'Alfons a Sant Llorenç per començar la ruta dels Maquis.Cap a Sant Iscle on fem paradeta a esmorzar que ja es prou tard.D'aquí cap a la Guàrdia...