Cardó

GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIA Per fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
Teixeda de Cosp. Cardó

14 de març de 2019 L'itinerari que us presento, un altre cop a Cardó, ens porta a visitar una raconada espectacular: la Teixeda de Cosp. Un bosc d'unes 5,8 ha. de...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
Roca Melera i Creu de Santos. Cardó

3 de març de 2019Potser és la mística de l'antic desert carmelità, amb les seves ermites disseminades per tota la vall, i unides per una extensa xarxa laberíntica de...
De la Guingueta d'Àneu a Estaon

Ve d'aquíEtapa que transcorre totalment per terres pallareses, unint dues valls importants. De la Vall d'Àneu a la Vall de Cardós. D'una vall concorreguda que dóna accés al...
Collbaix. 100 cims

27 de gener de 2019I amb aquest, completo el Hat-trick de 100 cims de la jornada. Després de coronar el Puig de Sant Miquel a l’Anoia i el proper Cogulló de Cal Torre al...
Ascensió al Mont-Roig (2.864 m) amb esquís

El Mont-Roig és el cim més alt de la Vall de Cardós i per la seva situació ofereix un dels millors panorames dels Pirineus. La seva cara Est, amb una característica canal...
Coma del Forn i Ventolau, en travessia

Avui hem iniciat una intensa activitat de dos dies per la Vall de Cardós amb ascensió als dos cims principals de la zona, el Ventolau i el Mont-Roig, a més d'algun altre cim...
Ferrades de Tivissa

10.02.18  Aquest segon diumenge de febrer, aprofitant que prometen un temps estable, ens reunim una vintena de “ferrateros”, alguns de ben joves, per a fer la primera...
Avenc de Julio de la Sista. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 18.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p3 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via CARLES.

31/12/18. Darrer dia de l’any, l’acomiadem com de costum escalant. El dia és esplèndid i el Monestir està ple de turistes.. pugem ben acompanyats amb el funicular.Avui no...
Querforadat – cava.

Descripció de la ruta; recorregut circular, que ens portarà a descobrir els bonics poblets del Querforadat i Cava, sota les impressionants parets de la cara nord de la serra...

Tossal de la Ràpita a Benissa Feia temps que tenia pendent una passejada per la zona de la Ràpita-Albinyent i l'altre dia per fi va aplegar el dia,coneixia la zona de passada...
Castellet de Banyoles. Tivissa

27 de juliol de 2018L'estiu passat ha estat rigorós, a dies va resultar inviable fer una ruta de muntanya per la forta calor, però sempre  queda l'opció de fer turisme...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
XÀQUERA o CREU DE SANTOS (943,3 m)

CIM: Xàquera o Creu de Santos (943,3 m)VÈRTEX GEODÈSIC: 251147001COORDENADES CIM: 0º 35' 9.64312''E / 40º 56' 26.42298''NCOMARCA: Ribera d’Ebre /...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Morral de Cabrafeixet i Punta de la Buinaca

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Pedalant per la Vall de Cardós

Distància: 31 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 6:00 h.Punt de sortida: Lladrós.Preciosa volta per la franja est de la Vall de Cardós, pedalant per...
Castell del Coll de Som

16 de juny de 2018p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 14.0px; font: 12.0px Arial; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Travessa als circs de granvalira

Alçada mínima: 2090mAlçada màxima: 2864mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 7h50mDesnivell + : 1467mDesnivell - : 1467mGRAU ROIG – COLLADA DELS PESSONS – PIC DELS PESSONS...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Porta - Grau Roig

Al setembre passat, quan vam iniciar el recorregut del GR7, teníem previst començar-lo a Porta, a la Cerdanya francesa, per enllaçar amb el Camí dels Bons Homes que havíem...
De Cardona a Castellfollit del Boix

Quedem al voltant de les nou al Bar-Restaurant el Parador a la Coromina, on després d'un bon esmorzar iniciem la ruta direcció a Segalers per tombar tot seguit cap a Sant...
PUIG PELAT (1.075,8 m) des de la Mussara

Fotografía: Ramón CombaliaCIM: Puig Pelat (1075,8 m) des del Refugi de la MussaraCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix CampDESNIVELL: +107,5 mHORARI: 1h 44 min...
Creu de Santos per la Font de l'Oliver

12 de març de 2018Degut a una visita recent  a la zona, torno a reprendre la recerca de camins i racons de la meva estimada serra de Cardó, la Vall Amagada. Ja he fet...