Cardó

Tossal de la Ràpita a Benissa Feia temps que tenia pendent una passejada per la zona de la Ràpita-Albinyent i l'altre dia per fi va aplegar el dia,coneixia la zona de passada...
Castellet de Banyoles. Tivissa

27 de juliol de 2018L'estiu passat ha estat rigorós, a dies va resultar inviable fer una ruta de muntanya per la forta calor, però sempre  queda l'opció de fer turisme...
Cims de la Serra de Llaberia

11 de novembre de 2018Aquesta vegada pugem fins a la Ribera d’Ebre, al poblet de Llaberia, per conèixer una mica millor la preciosa serra que l’envolta i a la que li dóna...
XÀQUERA o CREU DE SANTOS (943,3 m)

CIM: Xàquera o Creu de Santos (943,3 m)VÈRTEX GEODÈSIC: 251147001COORDENADES CIM: 0º 35' 9.64312''E / 40º 56' 26.42298''NCOMARCA: Ribera d’Ebre /...
Tines de la Vall del Flequer

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} p.p1 {margin: 0.0px 0.0px...
Morral de Cabrafeixet i Punta de la Buinaca

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Pedalant per la Vall de Cardós

Distància: 31 km.Desnivell: 1500 m.Dificultat: mitjana-alta.Durada total: 6:00 h.Punt de sortida: Lladrós.Preciosa volta per la franja est de la Vall de Cardós, pedalant per...
Castell del Coll de Som

16 de juny de 2018p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 14.0px; font: 12.0px Arial; -webkit-text-stroke: #000000} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Travessa als circs de granvalira

Alçada mínima: 2090mAlçada màxima: 2864mDistància: 18,6 kmTemps empleat: 7h50mDesnivell + : 1467mDesnivell - : 1467mGRAU ROIG – COLLADA DELS PESSONS – PIC DELS PESSONS...
Roc Roig (2.225 m.)

var Latitud_sortida = 43.430351; var Longitud_sortida = 1.941196; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Porta - Grau Roig

Al setembre passat, quan vam iniciar el recorregut del GR7, teníem previst començar-lo a Porta, a la Cerdanya francesa, per enllaçar amb el Camí dels Bons Homes que havíem...
De Cardona a Castellfollit del Boix

Quedem al voltant de les nou al Bar-Restaurant el Parador a la Coromina, on després d'un bon esmorzar iniciem la ruta direcció a Segalers per tombar tot seguit cap a Sant...
PUIG PELAT (1.075,8 m) des de la Mussara

Fotografía: Ramón CombaliaCIM: Puig Pelat (1075,8 m) des del Refugi de la MussaraCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Baix CampDESNIVELL: +107,5 mHORARI: 1h 44 min...
Creu de Santos per la Font de l'Oliver

12 de març de 2018Degut a una visita recent  a la zona, torno a reprendre la recerca de camins i racons de la meva estimada serra de Cardó, la Vall Amagada. Ja he fet...
Pic de Campirme (2.633 m) amb esquís

La previsió del temps era força dolenta per al dia d'avui, però mirant amb detall les previsions semblava que podia haver-hi una petita finestra de bon temps a primera hora...
Per la Pedrissa i l'ombria de Bèrnia

diumenge, 18 de febrer de 2018 Aquesta ruta per a mi és de lo milloret del terme de Benissa llevat de crestejar Bèrnia que és lo més.Començem als...
EM, vall de Campcardós (Cerdanya)

***Aprofitem la bona inivació des del fons de vall del mateix poble de Porta i enfliem amb una parell de visites a recórre l'allargadíssima vall de Campcardós, de silencis i...

Per la Pedrissa i l'ombria de BèrniaAquesta ruta per a mi és de lo milloret del terme de Benissa llevat de crestejar Bèrnia que és lo més.Començem als Lleus Dani,jo i...
Serra de Castelltallat

var Latitud_sortida = 41.829443; var Longitud_sortida = 1.751698; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Via ferrata de Penyaflor

17 de desembre de 2017Entre els pobles de Reguers i Alfara de Carles, a una de les portes del Port del nord-est del massís, trobem el Penyaflor, un turó de 514 mts...
La falda d'Oltà i Canelles

El terme de Benissa és tan extens i divers que tens de tot en pocs kilòmetres.L'exemple és l'altre dia que vaig començar a caminar des de la zona del Mas dels Horts en la...
A la cerca del misteriós  castell d'em pres

A la cerca del misteriós castell d'em pres

Mira que porto temps per Tuixent i la seva vall i caminant pels seus verals... doncs l'altre dia l'Enric em comenta que prop de Sisquer hi ha les restes del castell d'Em Prés....
El 5 comarques tarragonines

Santuari de CardóCom un xiclet, anem estirant la temporada de bicicleta de carretera. Per anar-ho rematant, el Roger proposa una sortida per la Ribera d'Ebre. M'atrau fer un...
La  FORADADA  de  CARDÓ

La FORADADA de CARDÓ

Des que vam anar a Mas de Montclús de Benifallet, amb lo Joan i lo Josep Maria, per la banda  de Cardó que vessa a l'Ebre, tenia al cap pujar a la Punta de...
Pic de Fontfreda i altres coses

20.08.17  A ponent del coll de Pimorent, al límit entre l’Alta Cerdanya i l’Arièja, s’alça el pic de Fontfreda, una imponent mole granítica que tanca la vall del...
Ruta fentmarxa pel terme de Benissa

Aquesta ruta no és actual però al discòrrer quasi tota per terme de Benissa no volia deixar l'oportunitat de donar-li difussió.Va ser una gran ruta caminant de 38 km la que...
La Porta del Cel

var Latitud_sortida = 42.671442; var Longitud_sortida = 1.313139; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sobirà catarra (IV): a l'entorn d'Aixerto

Últim dia al Sobirà, que no significa última ruta de la 'catarrada 17' ja que encara ens queda la cloenda a l'Aran. Per aquesta penúltima jornada visitem dues valls...
El carst salí de Namakdàn (2)

Vist el renovat interés pels carsts salins (Atacama, Mount Sedom, Rocher de Sel...) i especialment els Iranís amb la famosa 3N Cave arran de la publicació del darrer llibre...
De Sant Corneli a Cardona

Aquest cop hem quedat a dalt a Sant Corneli per fer una zona de Peguera que teníem pendent, el glaç i la neu no ens deixaven passar.Tot esperant que anés arribant la...