Cardó

El Cogul (1.529 m)  100 cims - matinal

El Cogul (1.529 m) 100 cims - matinal

Dimecres 14 d’octubre de 2020Hora de sortida: Set del matí.  Ubicació: Comarca del Solsonès.  Temps aproximat: 3 h 30 min (8 km)  Desnivell: 375 m...
Baladredo

var Latitud_sortida = 42.495704; var Longitud_sortida = 1.213615; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
La Fullatera, via Ni sueur, ni peur

24.06.20  Aprofitant una estada a Llívia i la reobertura de la frontera amb França, retornem als paisatges pirinencs que feia tant de temps que no trepitjavem. Ens...

Avui destaquem : La Font de cal Jover de Súria

Avui dissabte us presento dos articles Per anar a la Font de cal Jover de Súria, una vegada que deixeu Súria, seguiu per la carretera C-1410z direcció a Cardona, anireu...
El Coll de Pins (500 m.)

La dita "al pot petit hi ha la bona confitura" sovint pot aplicar-se també a algunes de les muntanyes que pugem. No cal anar molt lluny ni pujar molt amunt per trobar racons...
Magdalena Superior, via Ignasi Jorba

16.09.16  Amb la recent estrenada fase 2 del desconfinament, arriben les primeres excursions de debó i les primeres escalades post-covid. Però a mi m’agradaria...

El Card, que en sabem ?

Avui us presento dos articles El Cardo o Card, és el nom comú d’un grup de plantes florals caracteritzades per fulles amb punxes afilades als marges, majoritàriament de la...
Magdalena Inferior, via Apia

13.09.18  Els barcelonins, altrament dits canfangues, pixapins o camacos, entrem per fi a la fase 1 del desconfinament, però aixó no vol dir que els de la capital poguem...
Circular al Puig Castellar

Avui hem pujat novament al Puig Castellar però aquesta vegada per un itinerari diferent, circular, arribant al cim pel darrere, per la vessant nord. Es tractava de fer un...
Tossal de Viamà. Serra del Boix.

2020, "annus horribilis", serà recordat com l'any de la gran pandèmia, i potser a partir d'ara ja res serà com abans... Qui ho havia de dir! Malgrat tot, un any que vaig...
L'Elefant, via The Wall

5.10.18  Ara li toca el torn a una altra escalada “memorable” que vam fer la tardor del 2018, a la regió de Sant Benet, i que tampoc va ser ressenyada al seu dia: es...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Dissabte 4 de gener de 2020Aquest va ser el dia que vam triar per celebrar el dinar de "Nadal" de Senders Flix, fent una bona ruta i acabar-la amb un "final feliç".La ruta...
Bones Festes.

2019 a punt d'acabar-se, així que us desitjo unes bones festes a tots i un bon 2020. Fent un repàs mental de les activitats realitzades, no podem pas dir que hagi estat un mal...
Les quatre comarques

Iniciem la sortida a la Coromina, a Cardona, direcció al Tossal.A prop de Vilonès trobem el camí tallat per una pila de brossa, després de donar un cop d'ull a la zona...
15 anys de... la Maquis a Busa.

L'obertura de la Maquis a Busa va aixecar un xic de polseguera entre els escaladors de Solsona i Cardona que mig trencava aquell pacte no escrit que teníem que ja he explicat...
De Cardona a Suria

Iniciem la ruta després d'esmorzar a Can Jeff, prop de Gargalla, direcció a la Torreta i Serracanya per tombar cap a l'est fins a Montmajor.Tombem cap al sud i tot vorejant la...
De camí a Castell de Cabres.

19 d'octubre de 2019Tanco la intensa jornada per la Tinença de Benifassar, després de visitar la zona de la Mola de Mitjavila, al Coratxà, per anar fins al poble de Castell...
Per Serracanya

Ens trobem de bon matí a l'estació de servei Avanti, a prop de Cardona, per iniciar la sortida.Per la Torreta i per una pista una mica trencada fem cap a Serracanya on ens...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIAPer fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
MONTSERRAT. GORRO FRIGI. Via ÀDRIA.

27/06/19. Dijous quedem amb el Ramón per anar a Montserrat, tot i què hi ha avisos de temperatures de canícula acabem anant al Gorro Frigí a fer la via de l’Àdria....
Cims de la coma d'en garcia a puymorens

Alçada mínima: 1920mAlçada màxima: 2668mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 6h40mDesnivell + : 1248mDesnivell - : 1248mCOLL DE PUYMORENS (1920m) – PIC SERRA DE LES...
Fa 20 anys de la mítica marató de l'Aneto

Diumenge, 20 de juny de 1999Marató de l'AnetoFa 20 anys de la meva participació en la ja mítica marató de l'Aneto, la que pujava i baixava de Benasque al cim de l'Aneto....
GR7: Coll de Miravet - Paüls

Avui el nostre recorregut del GR7 que vam començar a Porta, a la Cerdanya Francesa, ha arribat a un punt clau: hem travessat l'Ebre a prop de Benifallet. Una fita important en...
Turons de la Segarra

var Latitud_sortida = 41.626990; var Longitud_sortida = 1.341355; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
GR7: Tivissa - Coll de Miravet

Una etapa singular del GR7 que ens ha portat fins a l'Ebre. Avui no hem travessat el riu però hem arribat a la riba i l'hem vorejat durant una part del recorregut. Ha estat una...

Article del llibre de festes. RUTES DESCONEGUDES PER BÈRNIA Per fi m'he animat a escriure un xicotet article al llibre de festes de Benissa.Com no tot el món té accés al...
Teixeda de Cosp. Cardó

14 de març de 2019 L'itinerari que us presento, un altre cop a Cardó, ens porta a visitar una raconada espectacular: la Teixeda de Cosp. Un bosc d'unes 5,8 ha. de...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...