Carena del serrat del penitent

El Serrat de la Foradada

Els seguidors del blog deuen recordar que fa poques setmanes vaig fer una incursió matinal a Montserrat per pujar el Serrat de la Foradada per un curt camí equipat. Vaig fer...
Llimac groc a la carena del Dumbo.

Via bastant bona sobre roca de qualitat i equipada amb força parabolts. Llàstima que sigui un pèl massa curta, perquè si no es convertiria en una clàssica d'Agulles....
El Serrat de la Foradada

Foto d'arxiu: El Serrat de la Foradada. Desembre 2014Una petita matinal en solitari a Montserrat amb un recorregut equipat que porta al Serrat de la Foradada. L'objectiu era fer...
Muntanyetes i Serrat Gran

var Latitud_sortida = 42.284255; var Longitud_sortida = 1.891254; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Sordenes Mon Guef al Serrat del Poll.

En escalada hi ha d'haver dies per tot, dies d'apretar i dies de relax, i avui ha estat un d'aquests dies de relax a la Sordenes Mon Guef del Serrat del Poll sota un sol radiant...
Via Oferta Especial al Serrat dels Monjos

En Ricard ens passa la piada d'aquesta via que varen repetir juntament amb en Toni ja fa uns dies. Aquest parell no en perdonen ni una, i desafiant a les previsions de l'home...
Via Picnic al Serrat dels Monjos

Aquesta va ser l'últim dia de l'any. Ens trobem un grapat de Xapoutots per a sortir a escalar una estona, tot i que l'intenció és de fotre'ns un bon tiberi junts per a...

Via del Xavi al Serrat de les Garrigoses

Malgrat l’inevitable discontinuïtat de la paret, la del Xavi pot presumir de ser una de les rutes més mantingudes en V+ del sector, amb un darrer llarg de traca i...
La Pitonuda al Serrat dels Monjos.

De mica en mica va arribant el fred tot i que al Serrat dels Monjos a Montserrat no sé si n'arriba a fer mai. Avui hem anat a fer una autèntica via perduda en el temps: la...
El ultimo sueño serrat dels monjos

Rostoll de via, el mes interesant es sortir per Planetes Transparents dels germans Masó i pujarem al Satèl·lit.Material utilitzat :Joc camalot fins el 2
ÀGER. SERRAT ALT. Via BANCO MALO

3/11/16. Avui toca escalar amb l’Armando Cobo i el Ramón Prades, bon dia per recordar els nostres inicis ja fa més de 40 anys a la STAE. Feia dies què intentàvem quedar,...
La carena de la font de l'Aubi

Font de l'AubiUn itinerari circular i bastant llarg que discorre per un territori amarat d'història i arquitectura tradicional. A més amb un component esportiu important, el...
Roca regina - serrat alt

En un mapa veig que hi ha un camí que puja al Serrat Alt de Cellers. És un turó que no he pujat mai i crec que bé val una sortida. Abans passaré per la Roca Regina perquè...
Lo Nik Gall-Lastir al Serrat del Poll.

Març marçot... i quin temps més boig. Avui la busqueda d'una clariana s'ha imposat i he abandonat l'escalada a la comarca per un altre dia que no estigués tant blanquet. I...
Los Misteris del PepeGall al Serrat del Poll.

Avui he anat a fer una solitària al Serrat del Poll d'Alòs de Balaguer (altrament dit: Pic de Castellàs). Feia molt anys que no hi anava i gràcies a una segona joventut els...
Psicoanàlisis al Serrat dels Monjos.

Com que avui tenia que fer fred, hem decidit amb els companys d'anar al Serrat dels Monjos a Montserrat. Al final, crec que no n'hi hagut per tant i hem pogut gaudir d'una...
L'Aresta Jan al Serrat de les Garrigoses.

Última escalada de l'any i la boira matinal que hi havia aquest matí a Collbató no semblava que ens hagués de regalar una jornada tant bona com la que finalment em tingut....
Insubmissió, al serrat dels Monjos

La setmana passada torno a Montserat, aquest cop amb el Pep i la seva filla Joana, que no hi ha escalat mai. Es el que passa quan vius al Pirineu... així que busquem una via...
La Gamper al Serrat de les Garrigoses.

No és que hagi fet molt fred avui però amb el dia tant enboirat que hi havia a Montserrat hem decidit ser prudents i fer un canvi de les cotes: de les altes a les baixes....

Aresta Jan al Serrat de les Garrigoses

A l’extrem occidental de les Garrigoses una sèrie d’esperons poc definits tanquen el serrat per la banda oest. L’Aresta Jan aprofita amb intel·ligència un...
Privilegi al Serrat dels Mongos.

Sempre que passo pel camí, els ulls sen van al diedre cridaner que marca el final de Serrat.Fins a peu de diedre a jutjar per l'estat dels burins ja estava obert. Amb l'incendi...

Mas – Brullet al Serrat del Moro

El nom de Serrat del Moro se sap que prové de l’època de la invasió Musulmana, el cim servia de torre de guaita per observar els moviments de l’enemic fins que a finals...

Psicodèlia al Serrat dels Monjos

La Psicodèlia va a buscar la fissura més evident de la part central del Serrat dels Monjos aconseguint una de les millors tirades del sector; pràcticament des-equipada haurem...
Nasti de Plasti al Serrat del Moro.

Aprofitant aquest dia gris (inpropi de l'estiu) i poc calorós (ja era hora!!!) hem aprofitat per fer una via a la nord de Montserrat que tots sabem que no és tant nord com ens...
El Penitent Montblanc Part 1.

Ressenyes d'un troç de sector, el que vàrem visitar. A mida que hi anem tornant anirem ressenyant la resta.L'accés el fem per Montblanc, si venim de Valls a la rotonda on hi...