Castell

Canals de Catllarí

var Latitud_sortida = 42.128875; var Longitud_sortida = 1.709082; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Confinament Voluntari 11ª setmana

Confinament Voluntari 11ª setmana 25-05-2020 Ara per els voltants del castell de Montjuïc em trobo gent parlant en diversos idiomes Europeus .... es una bona...

Els Cingles de Bertí i La Trona

Avui hem fet una excursió per la zona dels Cingles de Bertí amb sortida i arribada al poblet de Montmany, al costat del Figaró. Una excursió sense complicacions que hem fet...
Molló dels tres Termes. Montsià

22 de maig del 2020Donat l'estat d'alarma, em plantejo el repte de fer una  volta llarga i molt interessant pel Montsià, sempre dins del terme municipal de Sant carles de...
Gavà- Sitges per La Morella.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Aprofitant que estem federats i podem sortir del Municipi, avui hem decidit anar des de Gavà fins a Sitges passant pel costat...
Costes de Gisclareny

var Latitud_sortida = 42.261023; var Longitud_sortida = 1.834367; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Turó del Samon i el Sui

El Turó del Samon i el Sui són dos cims menors del massís del Montseny. Estan apartats dels cims principals i tenen grans panoràmiques sobre el Montseny, el Vallès, la...
Volta a Sabadell

28,8 km. 4-34-50 9-32 x km. 405 de desnivell positiu.Powered by WikilocDes del moment que ens van deixar sortir a fer esport que tenia al cap donar la volta a Sabadell tractant...

El monestir de Santa Maria de Castelldefels i les dones del segle X

Avui us passo dos articles La primera menció de “Santa Maria de Castell de Félix” és de 966, quan Lobeto (un nom habitual de dona que, en aquest cas, sembla ser...
Turó de la Malesa (464 m)

Avui hem anat una mica més enllà en les nostres sortides de confinament: el Turó de les Maleses està més lluny que les altres muntanyes que hem pujat en dies anteriors, en...
Gavà- Dipòsit- La Clota- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Nosaltres aquí encara estem en fase 0, una setmana més sense poder sortir del Municipi, avui improvisem aquesta circular per...
Circular al Puig Castellar

Avui hem pujat novament al Puig Castellar però aquesta vegada per un itinerari diferent, circular, arribant al cim pel darrere, per la vessant nord. Es tractava de fer un...
El polvori de la cerdera

Avui he decidit perdre'm per la Cerdera, una serra allargassada entre Lleida i Almacelles, on havia hagut el polvorí de l'exercit espanyol. Havia una caserna que ocupaven molt...
Confinament Voluntari 8ª setmana

Confinament Voluntari 8ª setmana 04-05-2020 El cap de setmana passat ha estat una heterogènia quantitat de gent per els camins de Montjuïc, algun tram realment envaït per...

Turó de Montcada

El cicle de sortides de desconfinament segueix a bon ritme. Avui l'objectiu ha estat un cim d'altitud ínfima (273 m) però amb un gran panorama. El Turó de Montcada està...
Camí de les ermites de Badalona

Una nova excursió aprofitant l'inici del desconfinament, que permet fer exercici de 6 a 10 del matí, encara que no permet els desplaçaments en cotxe. Aquest horari ens limita...
Via Altimira al Pic del Martell.

Una d'aquelles vies poc freqüentades del Pic del Martell,cosa que ens obligarà a barallar-nos amb un parell d'arbres.Típic itinerari de l'indret d'escalada atlètica...
Gavà- Ca n'Amat- Gavà

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui segon dia que podem sortir quatre hores per la muntanya, no desaprofitem l'oportunitat. Sortim amb la Irene passades les...
Gavà- La Roca del Barret- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui és el primer dia d'ença que es va decretar l'Estat d'Alarma que ens deixen sortir una estona a la muntanya. La nostra...
Turó del Pollo o Puig Castellar (303 m)

Avui, després de llargues setmanes d'inactivitat a causa del confinamet decretat per combatre el Covid19, hem reiniciat les activitats de muntanya amb una sortida fàcil i...
Btt la séquia de manresa.

Descripció de la ruta; en aquesta sortida no ens caldrà fer aproximació en cotxe, doncs sortirem des de la mateixa capital del Bages. Si arribem amb cotxe a Manresa, ens...

Torrent dels Abadals K2 (Castellbell i el Vilar, Barcelona)

Torrent dels Abadals es un torrente seco equipado que es una buena alternativa para hacer la aproximación de la Vía Ferrata Cinglera del Resistent.
 rocabandera (sanaüja).

Descripció de la ruta; Itinerari plàcid de bon fer, que s'inicia amb una visita obligada al poblet de Sanaüja, tot i que no és una vila gaire turística, està carregada...
El Cilindre de Montgai, via Ribes-Sabaté

21.02.20  Després d’haver anat a escalar dos cops seguits al Montroig, ara per a variar anem un xic més avall d’aquesta serra: a Sant Llorenç de Montgai, indret que...
Coll de Nargó - Els Castellassos.

Coll de Nargó con la misma tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià, el menda y hoy nos acompaña Xavi uno de los equipados del sector "Els...
Atèncio...!!  Anùnciat important

Atèncio...!! Anùnciat important

Ahir el president de l'estat, va comunicar que degut al perill que comporta la Pandèmia del ...
Tosseta Rasa i Rases del Maraco. Ports

1 de març de 2020La Tosseta Rasa, la gran oblidada. A molts mapes no surt ni el topònim, però estem parlant del sostre comarcal de la Terra Alta, un magnífic mirador de la...
Puig de la Caritat (1.013 m)

Dissabte 7 de març de 2020Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Moianès.Temps aproximat: 3 h (8,4 km)Desnivell: 220 m (acumulat)Dificultat (1):...

Els Castellots d’en Coll i d’Almallutx

Hora Inicio: 10:44Hora Fin: 17:01 Distancia recorrida: 8,21 km Altura Mínima: 603 mAltura Máxima: 813 mGanancia Altitud: 305 mPérdida Altitud: -305 Temps total; 6,16 h Tipo...
Gr3: etapa 12: de les esglésies al pont de suert

Estem continuant la tasca de cercar per on anirà el GR3 per les comarques de Pirineu (Veure etapa 10 Adons a Viu de Llevata).Avui ens trobem en Paulino Grau, en Joan Nadal i jo...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Mazinger

¿Heu vist el Mazinger?, no, doncs anem.Esmorzar a la Pobla de Claramunt i per una ruta prou coneguda cap a Carme, Rofes i la Llacuna. Seguim per la Plana d'Ancosa fins al Pont...
Folgueroles al gorg de Llitons

Folgueroles, comarca d'OsonaRuta circular. Distància: 8,88 km. Dificultat: moderadaLa ruta l'hem fet el diumenge després del temporal Glòria, per aquest motiu ens hem trobat...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...