Castell

Ehiiii.!!.... TOCA SORTIDA

Preneu  nota : Aquest proper diumenge,  dia  22  d'octubre : ...
De Masquefa al pantà de Foix

Ja teníem enllaçat de Masquefa a Sant Pere de Ribes i Vilanova i la Geltrú, ens faltava un tram fins al pantà de Foix per completar aquella zona. Com tením temps i no plou,...
Escalada al Castell de Sant Ferran.

Actualment a Figueres hi ha un parell de rocódroms peró fins fa un any no era així i l'única alternativa eren les muralles del Castell de Sant Ferran. Després d'una primera...
Autocar del cel: castellbó - la seu d'urgell

Aquest diumenge hem fet la darrera sortida de la travessa en 4 jornades de Sort a La Seu d'Urgell. La meva valoració de tot el conjunt és molt positiva doncs em sento...
Deià - Llucalcari - Camí dels Pintors

Camí de CastellóAgradable passejada circular que parteix de Deià pel camí de Castelló. Des de la font de les Mentides, per una pista asfaltada, baixem fins a Llucalcari....
Rasos de Peguera en BTT

var Latitud_sortida = 42.101381; var Longitud_sortida = 1.843653; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Sant Jeroni -per la canal del Llum-

Aquesta vegada farem una matinal a la Muntanya de Montserrat  per les canals, corriols i agulles de les zones obagues dels Ecos i la nord del Tabor. Visitarem el punt més...
Pels camins del comte Arnau (1)

Gombrèn - Castell de les Dames - Montgrony - Forat de Sant Ou - Gombrèn02.09.17  Iniciem avui una sèrie de caminades per indrets del Ripollès relacionats amb la...
BTT SOBREPUNY (1.655 metres).

Descripció de la ruta; El cim del Sobrepuny és un dels punts elevats més vistosos de la serra del Catllaràs, situat entre els municipis de Castell de l'Areny, la Nou de...
Roc del Vidre, via Phil Gondoux

22.08.17  Quan hom s’endinsa per les gorges del Segre, a l’Alta Cerdanya, es sorprén de veure una una agulla fosca que, com un petit Cerví, es dreça esvelta sobre la...
El mirador de la Mola Ferrana

Coll de s'Heura. Portell al camí de l'ermita.Una curta excursió circular pels alzinars de la mola Ferrana, al terme municipal d'Esporles.(WP-01) Àrea recreativa de Son Tries...
El Torcal de Antequera

Aquest any la Diada ens ha ofert un magnífic pont de tres dies i l'hem aprofitat per fer una sortida una mica exòtica, fora dels terrenys de joc habituals de les nostres...
Pel Baix Llobregat, el Bages i l'Anoia

Com ha plogut una mica i sembla que no hi haurà pols hem sortit amb el Range a fer un tomb.Hem quedat passat Olesa, al camí de la Puda des d'on pugem cap al Coll de les...
Penyagolosa

El Penyagolosa és un cim del País Valencià el qual amb els seus 1.815 m d'altitud i un relleu encimbellat, esdevé una magnífica talaia sobre una gran part del Maestrat i la...
Puig de Sant Salvador i Camí de Santueri

Enlace ruta wikiloc : Monasterio de San Salvador y Camí del Castell de Santueri Oratori de El Calvari Monasteri de Sant Salvador
El Castellot (Orient - Bunyola)

OrientExcursió de pocs quilòmetres que ascendeix al puig del Castellot pel seu vessant sud-oest. Aquest cim es troba a la vall d'Orient, entre el Freu i el pas de s'Estaló....
Puig dels Albellons pel pas de sa Madona

Botador d'entrada a la Comuna de CaimariTot i que ja hem ascendit dues vegades a aquest modest cim de la Comuna de Caimari, totes dues pel comellar dels Albellons (Pujada al...
Senders de Gran Canària: la Caldera de Bandama

No es pot desaprofitar l'estada a l'illa de Gran Canària per tastar alguns dels molts senders que hi podem trobar. Anar-hi a l'agost suposa aguantar una forta calor en un medi...
SANTUARI DE DE CABRERA (1.308 metres).

Descripció de la ruta; El Santuari de Cabrera està situat en el punt més alt del que seria la comarca natural del Cabrerès, juntament amb el Pla d'Aiats forma un perfil molt...
Serra de Godall. Zona Ventalles

1 d’agost de 2017Des de qualsevol indret de la comarca, sempre podem albirar la Serra del Montsià. És el nostre punt de referència. A  la part de ponent del Montsià...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (II)

15.07.17  Encara que només sigui per una jornada, les Isabels ens tornem a posar en marxa pel Camí de Sant Jaume, allà on el vam finalitzar en l’anterior recorregut a...
Fonts de la Barcina

1 de maig de 2017El Port és fascinant. Fa més de 30 anys ja llegia encuriosit la Guia Itinerària dels Ports, dels germans Brull, editada el 1972, i em passava llargues hores...
MONTSERRAT. PARET DEL PONT. Via ANONYMOUS

25/07/17. Ens trobem a Collbató, som quatre i mentre esmorzem no som capaços de trobar una via a on anar.....finalment decidim anar a la Paret del Pont amb la intenció...
Pel Camí de Sant Jaume a la Cerdanya (I)

El Camí de Sant Jaume per la Cerdanya és una via secundària del camí principal català (de la Jonquera i del Port de la Selva a Montserrat i Alcarràs), antigament...
Cova del Granit (1). Torla, Huesca.

La cova del Granit fou descoberta per l'amic Toni Robert el 1976 tot aprofitant les campanyes d'exploració que l'Espeleo Club de Gràcia estava desenvolupant en el Sistema...
Castell de Montgrí

zona de descàrrega d'arxius Dades tècniques de la ruta punts de pas de la ruta:Torroella de Montgrí-1a Capella-Canal-Cau del Duc-Canal-Castell de Montgrí-Coll d'en...
Ascenció al pic de balandrau - borregues

L'altre dia vaig veure que em faltava aquesta muntanya amb tan de nom. Representa que a la gent de Lleida ens cau força lluny però té l'atractiu de ser un dels 100 cims (i...
Directa Montserrat al Castell Bernat.

T'ha d'agradar aquest tipus d'escalada...La roca no se si és dolenta o curiosa perquè al principi fot molta angunia i després no s'ens ha trencat res tot i haver anat en...
Pel camí ral de Mura

1.07.17  Matinal per indrets de la serra de l’Obac amb la intenció d’establir un itinerari relacionat amb el bandoler Jaume Masferrer, àlies Tocason, que publicarem...
De ruta per Guardamar del Segura

Més de 4 hores caminant per la zona de Guardamar del Segura i els seus voltants. Començe des del polígon del poble en direcció cap al castell de Guardamar on...
Via ferrada i camí equipat de Ribes de Freser

17.06.17  Com que l’estiu ja és aquí, i comença a fer massa calor per segons què, ara toca cloure el programa de sortides “ferrateres” fins a la tardor, i quina...
Puig d'Arques (533 m.)

var Latitud_sortida = 41.848738; var Longitud_sortida = 3.110544; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...