Castell

EL CASTELL (1017,1 m) Roques de Benet

CIM: El Castell (1017,1 m.) Roques de BenetCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC:COMARCA: Terra AltaDESNIVELL: + 250 m. HORARI: 55 min. (30 min+ 25 min)DIFICULTAT: Mitja (per les...
MONTFALGAR (1.618,8 m) des del coll d'Àres

CIM: Montfalgar (1619,8 m) des de el coll d'Àres.COORDENADES CIM: 2º 27' 24.90840'' / 42º 21' 47.63465'' NVÈRTEX GEODÈSIC: 296079001COMARCA: RipollésDESNIVELL: 99...
BTT CAP DEL VERD (2.282 metres).

Descripció de la ruta; el Cap del Verd és una muntanya de 2.282 metres a la confluència de les comarques de l'Alt Urgell, el Berguedà i el Solsonès. És el cim més alt de...
Ruta de la Sal. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
Camí de les Valls

El camí de les Valls és un curt camí equipat que recorre una zona de cingles i boscos per un petit congost de la Riera de Pontons, a sota mateix del castell de Sant Martí...
Directa Correveidile al Pic del Martell.

La primera tirada l'he trobat guapa per vertical i mantinguda,el segón llarg és xulo però són ressalts sense continuïtat igual que la terçera tirada.La paret és la que...
Vall de la llosa.

Descripció de la ruta; passejada curta i plaent ideal per fer amb nens, que ens aproparà a l'interior de la Vall de la Llosa. Una vall que té la seva capçalera al nord a...

14/12/18 Grevolosa – Serra de Llancers

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / Muntaner (sortida amb autocar ). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Puntal de l'Albarda, via Aresta Ribas

28.09.18  Després de diversos intents frustrats, per culpa del mal temps i els vents huracanats, per fí ha caigut l’aresta... em refereixo a l’Aresta Ribas del Puntal...
De Corbera a Gelida (589 m)

Dimarts 2 d’octubre de 2018Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarca del Baix Llobregat / Alt Penedès.Temps aproximat: 4 h 15 m (12,2 km)Desnivell: + 380 m  -...
Una mica pel Bages

Aquest cop fem una matinal pel Bages, una ruta curta d'Avinyó fins a Manresa.Després d'un bon esmorzar a la Fabrik iniciem la sortida direcció a la font de la Rovirassa, el...
Castells Barberà a la Roca Verda.

Als tres membres de la cordada la via ens va agradar.Varem trobar-la lógica,amb bona roca,variada i amb un tram ben sorprenent a la quarta tirada.Dit això heu de saber al que...
Lafayette al Pic del Martell.

Aquest cop poc que vàrem pas acabar la via.Com és habitual al Pic del Martell no vàrem sortir per on tocava a partir de R2,comuna amb Àcid Làctic i Maricel. A la ressenya...
Caminada a trenc d'alba

(Reflexió personal enlloc de les descripcions que m'agraden fer)Avui he anat a la Caminada popular Trenc d’Alba que organitza el meu “tocaIo” Joan Ramon Gonzàlez. Sempre...
Mata Negra

var Latitud_sortida = 42.430809; var Longitud_sortida = 1.941981; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
15 anys de... la Via del Castell a Cambrils.

La petita vall de Cambrils queda en un racó de món on durant molts anys l'únic que si podia escalar era una petita zona d'esportiva. Les possibilitats hi eren però calia...
Es lloga pis a 20 minuts de Montserrat.

Pis de lloguer a San Vicenç de Castellet,a 20 minuts de Montserrat.3 habitacions, calefacció de gas nova, moblat, amb rentadora, forn , nevera. Traster i balcó per estendre...
Pujol de la Mata. Mura

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px Helvetica; min-height: 14.0px} 22 d’agost de 2018Ente el...
Els 5 Miradors Naturals

Aquesta ruta la vàrem fer per primera vegada el 2015, aquest cop la farem al revés.Després d'un bon esmorzar a Coll de Nargó iniciem la sortida per la carretera d'Isona...
Mirador dels Tossals i Pont de les Canals.

Vía Ferrata Castellot de Baells K2 (Baells, Huesca)

Vía Ferrata Castellot de Baells está situado sobre una curiosisima formación de roca de unos 25 m donde podemos subir hasta la cima y bajar rapelando. La dificultad es baja y...
Pintures rupestres del Cocó de la Gralla

13 d'agost de 2018.El passat 2017 ha estat un any per recordar per al amants del nostre patrimoni històric. Després d'un procés de 4 anys de protecció, documentació, i...
Roca Comptadora i Cova Ebre

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px;...
Via DERSU UZALA a Coll Roig. Montgrony

Dissabte 4 d'agost de 2018Aquest dissabte ens decidim anar a Coll Roig a fer, en el meu cas, la darrera via del meu "nivell" que puc escalar en aquest indret, la DERSU UZALA,...
Maricel al Pic del Martell.

L'havia fet fa una desena d'anys i no recordava res, al blog hi vaig anotar que no ens va acabar d'agradar per ser poc mantinguda. L'altre dia la vaig repetir i em va agradar,...
LA CREUETA (2.067 metres).

Descripció de la ruta; excursió circular que amb sortida des del poblet de Castellar de n'Hug ens farà assolir el cim de la Creueta (2.067 metres), i un seguit de cims...
Via castells barbera

DIMECRES 25 DE JULIOLTercer dia d’activitat, avui hem quedat amb el Marc a Martinet, ell ens acompanyarà en el nostre projecte al Cadi.Sortim de Martinet a les vuit i mentre...