Castellet

Turó del Samon i el Sui

El Turó del Samon i el Sui són dos cims menors del massís del Montseny. Estan apartats dels cims principals i tenen grans panoràmiques sobre el Montseny, el Vallès, la...
Atèncio...!!  Anùnciat important

Atèncio...!! Anùnciat important

Ahir el president de l'estat, va comunicar que degut al perill que comporta la Pandèmia del ...
Folgueroles al gorg de Llitons

Folgueroles, comarca d'OsonaRuta circular. Distància: 8,88 km. Dificultat: moderadaLa ruta l'hem fet el diumenge després del temporal Glòria, per aquest motiu ens hem trobat...
El Castellet de l'Ocaive

13/06/2019Aquesta vegada ens desplacem a Pedreguer, poble de la Marina Alta amb 7.431 habitants des d'on anem a fer una ruta curta però molt recomanable que ens portarà a...
Matagalls des del coll de Bordoriol

27.12.19  L’ascensió a la Creu de Matagalls des del coll de Bordoriol constitueix l’accés més senzill i fácil a aquest cim del Montseny, ideal per estirar les cames...
Corriols a llevant de Salàs de Pallars

Distància: 25 km.Desnivell: 1100 m.Dificultat: mitjana.Durada total: 4:00 h.Punt d'inici: Salàs de Pallars.Des de Salàs comencem a pujar de valent per pista en direcció a...
Sant Mamet. 100 cims.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px 'Helvetica Neue'; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px...
Es Castellàs i es Castell des Moro

Camí de pujada a ses PlanesLa construcció ancorada a la roca d’època musulmana del castell del Moro es coneix també com a castellet del Molí. La seva funció era...
Penyagolosa. El gegant de pedra.

23 de febrer de 2019L’abril del 1999 vaig fer la primera ascensió d’aquest emblemàtic cim. Després de 20 anys! torno al Gegant de Pedra... al Penyagolosa. Vértex...
El tresor de l'agulla del castell de pedra

En la cinglera del Montsec vist des del sud destaca una edificació blanquinosa, es tracta de la façana del Santuari de Pedra. Segons els historiadors aquí havia l'antic...
Castellet de Banyoles. Tivissa

27 de juliol de 2018L'estiu passat ha estat rigorós, a dies va resultar inviable fer una ruta de muntanya per la forta calor, però sempre  queda l'opció de fer turisme...
Castell de l’envestida (rupit).

Descripció de la ruta; Excursió d'una mica més de 10 quilòmetres, amb un desnivell moderat que no arriba als cinc-cents metres. El terreny pel qual passarem no té gaires...
COLL DEL VENTALL (532,4 m) per Sant Blai

CIM: Coll del Ventall (532,4 m) per Sant BlaiCOORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Ribera d'EbreDESNIVELL: + 231 mHORARI: 1h 32 min (48 min + 44...
Ruta de la Sal. Montsià

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; text-align: justify; line-height: 21.0px; font: 18.0px Arial; color: #323333; -webkit-text-stroke: #323333} p.p2 {margin: 0.0px 0.0px...
Es lloga pis a 20 minuts de Montserrat.

Pis de lloguer a San Vicenç de Castellet,a 20 minuts de Montserrat.3 habitacions, calefacció de gas nova, moblat, amb rentadora, forn , nevera. Traster i balcó per estendre...
Les flandes (piera).

Descripció de la ruta; Avui no farem un desplaçament gaire llarg; es tracta d'una ruta del que es podria dir, el nostre entorn natural, doncs la comarca de l'Anoia, és...
Parcs del Foix i d'Olèrdola

var Latitud_sortida = 41.263182; var Longitud_sortida = 1.633632; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El mirador de la Mola Ferrana

Coll de s'Heura. Portell al camí de l'ermita.Una curta excursió circular pels alzinars de la mola Ferrana, al terme municipal d'Esporles.(WP-01) Àrea recreativa de Son Tries...
Puig dels Albellons pel pas de sa Madona

Botador d'entrada a la Comuna de CaimariTot i que ja hem ascendit dues vegades a aquest modest cim de la Comuna de Caimari, totes dues pel comellar dels Albellons (Pujada al...
Montseny - Les Agudes - Via Itzi - 18/06/2017

Cansats de la calor fugim a dormir a Sant Marçal al Montseny, ho hem encertat fa una fresca molt agradable. Demà volem anar a escalar a Les Agudes del Montseny, en funció la...
Folgueroles – Salt de la Minyona (864 m.)

Dissabte 25 de març de 2017Itinerari Jacint VerdaguerHora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 4 h. (11,6 km.)Desnivell: 400 m....
Matinal per Sant Llorenç del Munt

Fa dies que teníem pendent una visita a la Balma Roja del Pont de Vilomara i aprofitant que fem festa ens hi hem acostat.A Sant Vicenç de Castellet agafem la pista que porta...
Un tomb pel Moianès Sud

Feia dies que tenia aquesta ruta feta sobre el paper i com fa un bon solet i dins del cotxe no fa fred, hem aprofitat per anar a comprovar si és veritat o mentida.Iniciem la...