Castelló

Baixada de Vens

Avui, cinquè i darrer dia de la nostra travessia pel Mercantour, teníem prevista una etapa curta perquè havíem de tornar a casa i ens quedaven unes 8 hores de cotxe....
Castellot i Castell de Marmellar. 100 cims.

23 de juliol de 2019Interessant proposta per descobrir la serra del Marmellar, al cor del Penedès. Al llarg de la ruta podrem descobrir velles masades fortificades com la Torre...
Penya de Rocafort pel pas des Pi

Camí de Cas CarreterUna volta ben engrescadora per la vall de Sóller, que tinc el plaer de compartir amb l'amic i bon guia de muntanya, Lluís Sanchis. (WP-01) Jardí...
Cova d'en Cantero. Els Ports.

1 de maig de 2019Sense cap mena de dubte una de les troballes memorables d’aquest any ha estat la visita a una cova de la Mola de Catí que ni tant sols surt als mapes: Cova...
Els miradors de les Fogueroses

14.05.19  Les Fogueroses constitueixen un dels indrets més ferèstecs i atractius del massís de Sant Llorenç del Munt. Es tracta d’un conjunt de cingles i agulles...
Volta per Deià

Sortim de l'aparcament situat a la sortida del nucli de Deià, en el barri de s'Empaltada.(WP-01) Deià (s'Empeltada) - 0,0 km - 0 minuts - 163 m d'altitud.A les 9:36 h comencem...
Per l'Alt Penedès

Aquest cop anem convidats per un company a fer una sortida per l'Alt Penedès.Iniciem la ruta a Vilafranca direcció a la Bleda on hem de buscar una alternativa al track, el...
Marxa dels castells del Baix Gaià (116 m)

Diumenge 27 de gener de 2019Hora de sortida: 2/4 de set del matí.Ubicació: Comarca del Tarragonès.Temps aproximat: 6 h 30 m (26,5 km)Desnivell: 480 m (acumulat)Dificultat...
Aceitunas y naranjas

Jaen, grata sorpresa navideña.(Navidades 2014-15)largo 5* de Lobo Estepario, un must de AlcandorasNuestros amigos del Sur nos han desvelado algunos de sus secretos.Ahora...
GR-2: Joanetes – Pruit (1.077 m)

Dissabte 29 de desembre de 2018Darrera sortida de l’any 2018!Hora de sortida: Set del matí.Ubicació: Comarques de la Garrotxa i Osona.Temps aproximat: 5 h 45 m (17...
Camino de caracoles

DIUMENGE, 02 DE DESEMBREFa uns dies que la Isabel va proposar d’anar a Montrebei per fer aquesta escalada, però el temps no acompanya, però aquesta setmana tots els astres...
Camins a la Serra d'Alfàbia

Camí de ses rotes de Can BarretesRemots i oblidats camins que solquen el vessant nord de la serra d'Alfàbia. Iniciem la pujada pel camí de Can Barretes, però tot d'una el...
Ermita de Sant Domingo. Vallibona

4 de novembre de 2018L'ermitori de Sant Domingo, o Sant Domènec, de Vallibona està situat a uns 10 km. de la població, aigües avall del riu Cervol, a una lloma de la serra a...
Trobada d'escaladors a castellonroi

Els escaladors/es tenim una relació de fidelitat amb la nostra parella de cordada. Bé de vegades en lloc d'una parella, portem prou bé els trios. Però de tant en tanc hi ha...

14/12/18 Grevolosa – Serra de Llancers

LLOC DE TROBADA:  antiga UEC de Barcelona- Gran Via de les Corts Catalanes / Muntaner (sortida amb autocar ). Cal confirmar l’assistènciaHORA:   2/4 de 7 del...
Una mica pel Bages

Aquest cop fem una matinal pel Bages, una ruta curta d'Avinyó fins a Manresa.Després d'un bon esmorzar a la Fabrik iniciem la sortida direcció a la font de la Rovirassa, el...

Vía Ferrata Castellot de Baells K2 (Baells, Huesca)

Vía Ferrata Castellot de Baells está situado sobre una curiosisima formación de roca de unos 25 m donde podemos subir hasta la cima y bajar rapelando. La dificultad es baja y...
Canaleta de Massanella i pas d'en Cavaller

Pou del RafalUna ruta pels termes municipals d’Alaró, Mancor i Escorca. L'excursió parteix del portell d'entrada a la finca des Rafals, a Mancor de la Vall.(WP-01) Portell...
MABO (21km & 1.200m D+) - Campeonato de España FEDME

El pasado 10 de junio se celebraba en el municipio de Borriol, en la provincia de Castelló, la Marató de Borriol (MABO), que en la presente edición acogía el Campeonato de...
La ferrata de les roies de pinyana

Em truca en Pinto. És dimarts. Demà pot sortir. Em proposa anar a fer la Ferrata de les Roies de Pinyana. No m'agraden les ferrates però no li puc dir que no. A més és una...
Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
Barranc dels Molins i Mola d'Ares del Maestrat

1 de gener de 2018Ares dels Maestrat, un petit municipi de l’Alt Maestrat, a 1195 metres d’alçada, és un d’aquells poblets de postal, amb carrers estrets i empedrats que...
La Barcina i Mola Castellona

25 de desembre de  2017S’acaba l’any, i encara tenia pendent una ruta pels cims del Port, de gamma extra, en termes castellers: el pas de la canal de la...
Castello - beniarres 10/12/17

De perduts als llops, perquè diumenge ens vam trobar sols en el punt d'encontre i ens vam haver de replantejar el sortir amb el grup dels eurobikers per completar una...

Vía Ferrata Castellón – La lista Completa y Actualizada

La lista más completa y actualizada de las Vías Ferratas de Castellón. En esta provincia se caracteriza por ser vías de corta aproximación y también de recorrido. Pero no...