Castelló

Camí del Metro - Racó d'en Barona

Camí del MetroEl punt d'inici d'aquest bonic itinerari és a la cara nord del túnel de Sóller. Si venim de Palma a la sortida del túnel trobem una esplanada i una petita...
Els Castellots

Castellot II (752 m)Un itinerari curt (2 Km.) i molt gratificant que transcorre per un terreny salvatge i sense camí definit.El punt d'inici es situa en el Nus de sa Corbata,...
Pels cingles de Cabrera i l'altiplà de Falgars

8.04.17  Llarg itinerari, d’uns 16 Km de recorregut i 700 m desnivell, pel nord-est del Collsacabra, entre l’altiplà de Falgars i la muntanya de Cabrera, en el que hem...
Camí del Metro

Camí del MetroUna excursió matinal per la possessió des Teix que transita per antics camins avui abandonats i en dessús. Aquest senders eren emprats per a l'extracció de...
Roc de ponent amb més vies que l'aresta ger

L'Aresta GER a la roca de Ponent és una forma molt elegant de pujar al roc de Ponent a les muntanyes de Poblet però no és l'única. Avui hem anat a fer la via Benaiges -...
El grau d'Olot i la mina dels Bandolers

25.02.17  Interessant ruta circular, d’uns 11,5 Km de recorregut i 545 m de desnivell, pels camins plàcids (i no tan plàcids) de la vall d’en Bas i el Collsacabra....
Pic Traversier (2.884 m) amb esquís

En la segona jornada d'activitat al Queyras hem fet una de les ascensions més clàssiques d'aquesta zona, el Pic de Traversier. Una ascensió relativament fàcil que puja per...
Pont de desembre per Cantabria

Pont de desembre per CantabriaJa feia un temps que vam parlar d'organitzar una sortida a Cantabria per fer algunes de les travesses i cavitats clàssiques de la zona. Ens vam...
Resum geganter de l'any

Aquest 2016 ha estat testimoni, un any més, de la fal·lera gegantera que des de fa un temps marca el ritme familiar d'alguns caps de setmana. La majoria de cercaviles i festes...
168 - Passos per la serra d'Alfàbia 23-12-2016

La ruta puja a la carena de la serra d'Alfàbia pel vessant sud-est, des de la vall d'Orient, i arriba molt a prop de les antenes repetidores. La serralada està situada entre...
Nous coleòpters cavernícoles a Ports i Terol

La nova espècie: Paraphaenops fadriquei, de La Cija de Fortanete, TerolS’acaben de publicar les descripcions de dos nous coleòpters cavernícoles del gènere Paraphaenops,...
Entre el Gurugú i la Castellassa

10.12.16  Interessant matinal pels cingles de llevant de la Mola de Sant Llorenç, per on hem passat per l’avenc de la Codoleda, hem pujat al turó del Gurugú, de...
El Castellot i la Talaia de Cals Reis (Orient)

El CastellotAquesta és una volta que a principis d'estiu vaig compartir amb el grup dels dissabtes d'en Pep Torrens. En aquesta ocasió ens guiava l'amic Joan Riera. Ascendirem...

Grau d'espasens

Hostalets d'En Bas-Camí del Grau d'Espasens-Sant Miquel de Castelló o Falgars-Hotalets d'En Bas
GR 7: Andilla - Chelva

Anterior: Bejís - AndillaDespués de visitar Andilla y de un descanso bien merecido, vuelvo a seguir el GR 7 en su travesía del interior valenciano. Es la primera jornada...
Busa, cara sud

var Latitud_sortida = 42.085495; var Longitud_sortida = 1.674584; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
I Congreso espeleoPirineos

Els dies 1 i 2 d’octubre del 2016, organitzat per la Sección de Espeleología Sobrarbe (C.A.S.) es realitza el I Congreso espeleoPirineos a l’Aínsa (Sobrarbe), amb la...
GR 7: Bejís - Andilla

Anterior: (Caudiel) - Masadas Blancas - BejísEl GR 7 deja en esta etapa la provincia de Castellón para entrar en la de Valencia por la comarca de los Serranos. Atrás queda...
Nogueruelas: Barranco del Berro

Nada mejor que una visita a los amigos que viven en la otra punta para descubrir rincones por donde ni se te ocurriría perderte. De vez en cuando bajo a ver a Txus a...
GR 7: (Caudiel) - Masadas Blancas - Bejís

Anterior:Mas de Noguera - Masadas Blancas - CaudielDos años después, vuelvo a las sierras de Castelló para continuar con el GR 7 donde lo dejé en 2014. Otra vez tengo que...
Mola del Moro i Mola Castellona

11 de setembre de 2016 Us proposo una volta per dos dels cims més anomenats, però poc coneguts, de la part de llevant de Caro, als Ports. La volta ens portarà a visitar...
El Castellot,

El Castellot, "caloret" d'hivern...

A primers de Gener, en un assolellat i agradable dia vam fer cap a l'Alt Penedés, vam plantar el cotxe a St.Sadurní (La Múnia) i vam començar pujant fort per un corriol fins...
Cova de la Moneda o de l'Àngel. (1)

De nou visitem aquesta interessant cavitat, força freqüentada per excursionistes i grups conduïts per les inevitables “empreses d’aventura”. Ja fa sis anys que li vam...
Via Bàlzola a la Rocca Castello.

A nosaltres ens va agradar molt: roca boníssima, trams de díedres i de placa,grau homogeni...vaja que la vàrem.trobar ben disfrutona.Accés: Poble de Chiapera.Creuem el...