Castelló

Pels bunquers de foradada

Fa un temps vaig veure el programa El Foraster de Quim Masferrer dedicat al poble de Foradada on es veia un búnquer que desconeixia. Això va aixecar el meu esperit aventurer i...
Barranc dels Molins i Mola d'Ares del Maestrat

1 de gener de 2018Ares dels Maestrat, un petit municipi de l’Alt Maestrat, a 1195 metres d’alçada, és un d’aquells poblets de postal, amb carrers estrets i empedrats que...
La Barcina i Mola Castellona

25 de desembre de  2017S’acaba l’any, i encara tenia pendent una ruta pels cims del Port, de gamma extra, en termes castellers: el pas de la canal de la...
Castello - beniarres 10/12/17

De perduts als llops, perquè diumenge ens vam trobar sols en el punt d'encontre i ens vam haver de replantejar el sortir amb el grup dels eurobikers per completar una...

Vía Ferrata Castellón – La lista Completa y Actualizada

La lista más completa y actualizada de las Vías Ferratas de Castellón. En esta provincia se caracteriza por ser vías de corta aproximación y también de recorrido. Pero no...

Vía Ferrata Benitandús K1 (Benitandús, Castellón)

Vía Ferrata Benitandús es para coleccionistas o iniciación. Está rodeado de un pequeño pantano con paisajes de ensueño. El entornos es un precioso aunque la vía ferrata...
EL NEGRELL (1.315,7 m) des de Fredes

CIM: El Negrell (1.315,7 m) des de FredesCOMARCA: MontsiàDESNIVELL: +280 mHORARI: 3h 50 min (2h05 min + 1h 45 min)DIFICULTAT: Fàcil CARTOGRAFÍA: El Port.1:30000 Ed...

Vía Ferrata La Cantera K3 (La Vilavella, Castellón)

Vía Ferrata La Cantera de La Vilavella es una recién incorporada, donde a pesar de ser corta tiene un ambiente brutal. La sensación de verticalidad y vacío es impresionante....
Deià - Llucalcari - Camí dels Pintors

Camí de CastellóAgradable passejada circular que parteix de Deià pel camí de Castelló. Des de la font de les Mentides, per una pista asfaltada, baixem fins a Llucalcari....
Pel Baix Llobregat, el Bages i l'Anoia

Com ha plogut una mica i sembla que no hi haurà pols hem sortit amb el Range a fer un tomb.Hem quedat passat Olesa, al camí de la Puda des d'on pugem cap al Coll de les...
Penyagolosa

El Penyagolosa és un cim del País Valencià el qual amb els seus 1.815 m d'altitud i un relleu encimbellat, esdevé una magnífica talaia sobre una gran part del Maestrat i la...
El Castellot (Orient - Bunyola)

OrientExcursió de pocs quilòmetres que ascendeix al puig del Castellot pel seu vessant sud-oest. Aquest cim es troba a la vall d'Orient, entre el Freu i el pas de s'Estaló....
Fonts de la Barcina

1 de maig de 2017El Port és fascinant. Fa més de 30 anys ja llegia encuriosit la Guia Itinerària dels Ports, dels germans Brull, editada el 1972, i em passava llargues hores...
Camí del Metro - Racó d'en Barona

Camí del MetroEl punt d'inici d'aquest bonic itinerari és a la cara nord del túnel de Sóller. Si venim de Palma a la sortida del túnel trobem una esplanada i una petita...
Els Castellots

Castellot II (752 m)Un itinerari curt (2 Km.) i molt gratificant que transcorre per un terreny salvatge i sense camí definit.El punt d'inici es situa en el Nus de sa Corbata,...
Pels cingles de Cabrera i l'altiplà de Falgars

8.04.17  Llarg itinerari, d’uns 16 Km de recorregut i 700 m desnivell, pel nord-est del Collsacabra, entre l’altiplà de Falgars i la muntanya de Cabrera, en el que hem...
Camí del Metro

Camí del MetroUna excursió matinal per la possessió des Teix que transita per antics camins avui abandonats i en dessús. Aquest senders eren emprats per a l'extracció de...
Roc de ponent amb més vies que l'aresta ger

L'Aresta GER a la roca de Ponent és una forma molt elegant de pujar al roc de Ponent a les muntanyes de Poblet però no és l'única. Avui hem anat a fer la via Benaiges -...
El grau d'Olot i la mina dels Bandolers

25.02.17  Interessant ruta circular, d’uns 11,5 Km de recorregut i 545 m de desnivell, pels camins plàcids (i no tan plàcids) de la vall d’en Bas i el Collsacabra....
Pic Traversier (2.884 m) amb esquís

En la segona jornada d'activitat al Queyras hem fet una de les ascensions més clàssiques d'aquesta zona, el Pic de Traversier. Una ascensió relativament fàcil que puja per...
Pont de desembre per Cantabria

Pont de desembre per CantabriaJa feia un temps que vam parlar d'organitzar una sortida a Cantabria per fer algunes de les travesses i cavitats clàssiques de la zona. Ens vam...
Resum geganter de l'any

Aquest 2016 ha estat testimoni, un any més, de la fal·lera gegantera que des de fa un temps marca el ritme familiar d'alguns caps de setmana. La majoria de cercaviles i festes...
168 - Passos per la serra d'Alfàbia 23-12-2016

La ruta puja a la carena de la serra d'Alfàbia pel vessant sud-est, des de la vall d'Orient, i arriba molt a prop de les antenes repetidores. La serralada està situada entre...