Castellot

Els Castellots

Castellot II (752 m)Un itinerari curt (2 Km.) i molt gratificant que transcorre per un terreny salvatge i sense camí definit.El punt d'inici es situa en el Nus de sa Corbata,...
168 - Passos per la serra d'Alfàbia 23-12-2016

La ruta puja a la carena de la serra d'Alfàbia pel vessant sud-est, des de la vall d'Orient, i arriba molt a prop de les antenes repetidores. La serralada està situada entre...
El Castellot i la Talaia de Cals Reis (Orient)

El CastellotAquesta és una volta que a principis d'estiu vaig compartir amb el grup dels dissabtes d'en Pep Torrens. En aquesta ocasió ens guiava l'amic Joan Riera. Ascendirem...
Busa, cara sud

var Latitud_sortida = 42.085495; var Longitud_sortida = 1.674584; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
El Castellot,

El Castellot, "caloret" d'hivern...

A primers de Gener, en un assolellat i agradable dia vam fer cap a l'Alt Penedés, vam plantar el cotxe a St.Sadurní (La Múnia) i vam començar pujant fort per un corriol fins...
Castells del Baix Gaià. Tamarit- Tamarit

Excursió realitzada el 19/6/2016 Excursió que comença a la platja de Tamarit, sota mateix del castell, i que remunta el tram final del Riu Gaià per anar a visitar el Castell...
La volta al castellot de moror

El Castellot de Moror és una roca que captiva fortament la mirada de qualsevol excursionista. Vaig tenir el goig de poder-lo escalar i observar que havia uns esgraons repicats...
Pel montsec més genuï: el barranc de sant esteve

Parlant amb en Joan Vàzquez de la meva excursió Cercant baixadors pel Barranc del Bosc ell em va proposa una sortida més genuïna per descobrir racons amb encant pel nostre...
Cercant baixadors al barranc del bosc

Feia temps que volia fer aquesta excursió que puja i baixa als diferents baixadors que conec que davallen al barranc del Bosc des del vessant de Cellers. Avui n'he fet 3 i n'hi...
Puig des Grau i Caragoler des Guix 19-3-2016

L'excursió d'avui és una de les moltes que es poden fer per la comuna de Caimari (Selva), segurament una de les més esportives. La ruta que carena els puigs des Grau i el...
Puig des Moro pel pas de can Jeroni Gros 6-2-2016

Aquesta ruta puja al puig des Moro, una muntanya de només 785 m d'alçada, situada entre el pla d'en Marc, sa Claveguera i es Castellot. Forma part del gran massís del puig...
Cadenes a l'agulla del codós

Avui he hagut a anar a Ponts a mirar de solucionar un problema amb el GR3.Quan baixava cap a Lleida he tingut temps de para-me a Artesa de Segre a mirar l'agulla del Codós que...
Pas des Pi (Sóller) 6-12-2015

La primera part d'aquesta ruta discorre pel camí del Metro que recórrer els contraforts sud-est del gran massís del Teix. El pas des Pi ens permet davalla per la inclinada i...
De Camprodon a Olost

Aquesta ruta consta de dos trams que ja hem fet en altres ocasions i ens fa il·lusió compartir amb els altres.Hem quedat a prop de Camprodon per iniciar la ruta, com sempre,...
Pistes penedesenques...

Una nova sortida amb el tàndem, aquest cop pilotat pels seus propietaris, L'Irene i el Miguel, que s'han decidit a ensenyar-me algunes pistes asfaltades a cavall entre el Baix...
Castellot des Rafal i el puig de sa Font 2-3-2014

Es Castellot des Rafal, és un d'aquells cims secundaris que alberga la nostra serra de Tramuntana i que normalment passam a prop, però sempre de llarg; fent sa Canaleta,...
Un altre circuit per la Cerdanya amb bicicleta

18.07.15  Com sempre per aquestes dates, i de cara a l’entrenament per a la bicicletada de l’estiu que aquest any serà al riu Duero, les Isabels i el Siscu ens hem...
Font-rubí i valldossera amb bici

El Castellot a la zona de Castellví de la MarcaMatí tranquil i amb bon temps. M'ho prenc amb calma i surto cap a les 10,45h de Llorenç a fer algunes carreteres que no...
Vigralla: tast al castellot

Dissabte 9 de maig, l'AEM organitza una excursió que s'inclou dintre la programació del 5è ViGralla a Llorenç del Penedès. L'excursió proposada surt de les Cases Noves de...

Volta al Castellot pel Pas del Clau

País/Comarca: Catalunya/Alt Penedès Ruta: Circular Ascensió acumulada:.............  175 metres Descens acumulat:.................  175 metres...
Tarragonès en btt amb l'aem

Diumenge em trobo amb gent de l'AEM a la Pobla de Montornès per realitzar un atrevit recorregut pel Tarragonès en BTT. Comencem en direcció a l'ermita de la mare de Déu de...
Vf castellot de baells.

Baells és un petit municipi de 124 habitants, situat a la Comarca de la Llitera (Osca). Molt a prop de la població i trobem el Castellot de Baells, un gran bloc de...
Puig des Castellot

Puig des CastellotItinerari: Coll de sa Batalla - Pas d’en Bartomeu - coll de sa Rota - puig des Castellot - portell des Vent - font de sa Rota - pou de neu - coll de sa Rota...
 PUI  de  LLERÀS

PUI de LLERÀS

...
Els Clots Carbons 9-2-2014

Els Clots Carbons és un conjunt de tres dolines, situat en una zona intensament carstificada i d'un relleu enèrgic, compresa entre els Binis, el massís del puig Major, el...