Cims

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...
La Bassa de la Galla. Montsià

27 de maig de 2020Una nova proposta de descoberta a la Serra de Montsià. Insisteixo, descoberta!! en moltes entrades meves us apropo a racons amagats de la serra, poc...
El Tossal de la Moradilla (242 m.)

No sé quants cops hi he pujat, molts, però aprofitant aquest mig confinament que encara dura, i esperant que aviat puguem tornar a trescar arreu, aquests dies són un bon...
14 X 1.000: El repte de Sergi Mingote

Divendres 22 de maig de 2020 – 69è dia de confinament (71è a Igualada)Hora de sortida: 17 hPunt de sortida: Connexió per Zoom.Ubicació: Casa vostra.Temps aproximat: 1 h 30...
Turó del Samon i el Sui

El Turó del Samon i el Sui són dos cims menors del massís del Montseny. Estan apartats dels cims principals i tenen grans panoràmiques sobre el Montseny, el Vallès, la...
Turó de la Malesa (464 m)

Avui hem anat una mica més enllà en les nostres sortides de confinament: el Turó de les Maleses està més lluny que les altres muntanyes que hem pujat en dies anteriors, en...
Excursió al tossal de moradilla

La fita d'avui és assolir el tossal de Moradilla que contsitueix un dels cims més interessants de l'entorn urbà de la ciutat de Lleida. La seva ubicació l'ha convertit en un...
Els turons de les Roquetes

Avui, dintre del cicle de sortides en època de confinament, hem fet un recorregut pels turons que dominen el barri barceloní de Les Roquetes formant una carena que separa el...
La crosta

Pic de La Carbassa (2740m) Meranges, La Cerdanya.I vam fer tard.La nevada de torn se les prometia abundants i voluptuoses, el perill d'allaus disparat a tocar sostre i els...
PUIG CAVALLER (706,2 m) des de Gandesa

CIM: Puig Cavaller (706, 2 m) des de Gandesa COORDENADES: 41º 1' 39.93219 N / 0º 26' 15.43581” EVÈRTEX GEODÈSIC: 248143001COMARCA: Terra AltaHORARI: 2h...
PIC DE LA ROCA BLANCA (251,8 m) des de El Perelló

CIM: Pic de la Roca Blanca (251,8 m)COORDENADES CIM:VÈRTEX GEODÈSIC: COMARCA: Baix EbreDESNIVELL: HORARI: 1h 1min 30 seg (31 min 30 seg + 30 min)DIFICULTAT:FàcilCARTOGRAFIA:...
Serra d'Albercutx

Panoràmica"La ruta d'avui ens mena fins a la base de la península de Formentor, a la zona d'Albercutx, on s'aixeca els cims del Penyal Roig (267 m) i del Morral (353 m)....

CIM:Punta Redona (659,2 m) des de GandesaCOORDENADES CIM:0º30'3.32718" E /41º3'31.80821"NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDESNIVELL:+320 mHORARI:2h 50h (1h 35...
Mola de Planícia pel pas de la Mola

Vistes des del la Mola de PlaníciaAvui, amb els companys del Club de Muntanya i Escalada Sóller (cmes), fem un itinerari llarg que puja al Puig de la Mola de Planícia (941...
Serrat dels evangelis.

Descripció de la ruta; per fer aquesta excursió ens dirigirem al poble d'Ogassa, situat al bell mig de la comarca del Ripollès, un municipi força disseminat, distribuït en...

La Mola (100 Cims) desde Can Pobla (Sant Llorenç de Munt, Barcelona)

La Clásica subida a la Mola de Sant Llorenç de Munt desde Can Pobla que se ha de hacer al menos una vez en la vida. Además en la cima hay un restaurante. El camino es bonito...

CIM: Punta Redona (659,2 m) des de Corbera d'EbreCOORDENADES CIM: 0º30'3.32718” E / 41º3'31.80821”NVÈRTEX GEODÈSIC: 249142001COMARCA: Terra AltaDES DE: Corbera...
Els meus tres mils dels pirineus

Sempre havia dit que quan em jubilés volia fer una revisió personal dels tres mils dels Pirineus. Ara que estic confinat a casa tinc, si més no, temps per plantejar-me el...

Expedició Bolívia- 1998

Itinerari entre el refugi i el cim del Huayna Potosi (6088 mts.) amb nit al camp d'alçada.Finals de juliol de l'any 1998, amb el Xavier Martí i el Josep Emili Ferrer marxem...
#maifemcimchallenge

21 de març de 2020Setè dia de confinament (10é pels companys/es d'Igualada)Aquest cop hem fet una sortida ben diferent, però noi per això, menys divertida!Un cop més, la...
Expedició Bolivia-2002.

Cims realitzats en la nostra estada en aquesta zona de Bolivia.Mai havia pensat a comprar-me "encara" un escàner per digitalitzar les diapositives que havia anat fent durant...
Els Cortins, la cova Simanya i el Montcau

15.02.20  Ja fa més de vuit anys que vam ressenyar al bloc una interessant volta al Montcau, el segon cim del massís de Sant Llorenç del Munt, amb visita a la cova...
Puig de la Caritat (1.013 m)

Dissabte 7 de març de 2020Hora de sortida: Vuit del matí.Ubicació: Comarca del Moianès.Temps aproximat: 3 h (8,4 km)Desnivell: 220 m (acumulat)Dificultat (1):...
Vall d'Angostrina

var Latitud_sortida = 42.468005; var Longitud_sortida = 1.980468; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de Montmelús i Valltova

var Latitud_sortida = 42.398219; var Longitud_sortida = 1.838479; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Vall de la Llosa

var Latitud_sortida = 42.360603; var Longitud_sortida = 1.695851; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Les Picardes i el Muntanyó, amb esquís

Avui hem iniciat una travessia de dos dies per la zona d'Espot, amb pernoctació al Refugi Josep Maria Blanc. Fa un parell d'anys vam intentar una sortida per aquesta zona,...
Ruta pels cims de la Calma i el Tagamanent

2.02.20  Ara fa set anys vam realitzar una excursió al pla de la Calma, al massís del Montseny, on vam pujar als seus dos cims o elevacions principals: el Puig Drau i el...
Volta a Lletó

var Latitud_sortida = 42.351103; var Longitud_sortida = 1.508784; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...
Serra de la Punta

Ascendint al primer cimL'excursió d'avui recorre la Serra de la Punta, una serralada abrupte situada entre les valls de Sant Vicenç i del Port de Pollença. La ruta arranca a...
Els Munts (1.060 m)

Dissabte 8 de febrer de 2020Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca d’Osona.Temps aproximat: 3 h 45 min (9,7 km)Desnivell: 300 m (acumulat)Dificultat (1):...
BTT PEDRÓ DE TUBAU (1.543 metres).

Descripció de la ruta; Si esteu interessats a fer una sortida pels voltants del poblet de Sant Jaume de Frontanyà, la més popular és pujar al cim del Pedró del Tubau, al...