Circular la barata canal del pi tort el montcau coll de boix castellsapera

Descoberta de la canal amagada al mont-roig

L'altre dia quan baixava quan anava pel camí de sota del cingle vaig veure una feixa que em duia a una canal que no s'allunyava gaire de la sortida a la carena cimal de la...

El Misteri del Bosc Tort de Pomerània Occidental, Polònia

Com cada Divendres us presento dos articles El Bosc Tort (polonès: Krzywy Las), és un bosc amb pins de forma estranya localitzat a fora de Nowe Czarnowo a prop de la ciutat de...
Les Dames i la Canal de l'Ermità Mort

Hem tornat una vegada més a Montserrat, aquesta vegada per fer una activitat combinada amb pujada per la via ferrada de Les Dames i descens per la Canal de l'Ermità Mort. Una...

Resclosa i canal de la Colònia Rusiñol o Remisa de Manlleu

La Colònia Rusiñol, coneguda també com a Colònia Remisa en algunes fonts escrit Can Ramissa, és una colònia tèxtil del municipi de Manlleu. Us passo la seva historia: La...
Montgrony - Coll Roig - Via K 23/09/2020

Fa un temps, quan vàrem fer la via Tardor Calenta, vàrem veure que a l'esquerra hi havia una via i la vàrem fer, però només la primera tirada, ja que no vàrem veure...
Excurció circular per la pedriza.

22/09/20. Després de l'ascensió al Ocejón, marxem cap a la Pedriza. La Pedriza és l'escola d'escalada per excel·lència de Madrid, avui però només hi farem una excurció....
3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...

Avui coneixerem : La Font i la canal del Molí de Collell d’Olot

Per anar aquesta antic Pont del Moli de Collell i poc conegut, cal sortir del final del carrer Sant Feliu en el barri de Sant Roc d’Olot, allà trobareu un camí de terra que...
Vies

Vies "Èlia i COVID-19" a Coll Roig

Fa uns quants dies varem pujar a Coll Roig per tal que en Pere conegués la zona ja que no hi havia estat mai. Per començar vàrem fer la via Malalts de roca, ràpida,...
Via

Via "K" a Coll Roig, El Ripolles

Diumenge 26 de juliol de 2020La via que proposo ara, podríem dir que és la contraposició entre el "bé i el mal". No us crideu a engany, la via ens ha agradat força, tot...
Del Bruc al coll del Porc (1.026 m)

Dimecres 1 de juliol de 2020MatinalHora de sortida: Dos quarts de set del matí.Ubicació: Comarca de l’Anoia.Temps aproximat: 5 h (12,9 km)Desnivell: 650 m...
Fruir a la via k al coll roig

Abans del confinament vaig fer la via Tardor Calenta i ja us vaig dir que era una via per fruir, pur orgasme, avui ens hem posat a la via K, que va paral·lela a l'anterior...
El Burret, via de la Canal Central

12.06.20  Tants mesos de confinament fan que les ganes de sortir no es puguin aguantar gaire, així que dos dies després de la meva primera escalada post-covid, ja torno...
Riutort i Coll Roig

var Latitud_sortida = 42.240327; var Longitud_sortida = 1.921731; var Mapa_defecte = 'ICC'; var doc_track =...

Avui destaquem : La Font del Boix de Camprodon

Com cada diumenge us presento avui dos articles La Font del Boix està en la Vall del riu Ritortell a Camprodon. Concretament, al costat del camí de la Creueta, trobareu un...
El Coll de Pins (500 m.)

La dita "al pot petit hi ha la bona confitura" sovint pot aplicar-se també a algunes de les muntanyes que pugem. No cal anar molt lluny ni pujar molt amunt per trobar racons...

Avui coneixerem : La Font dels Pastors al Coll de Santigosa

Avui com cada diumenge us presento dos articles La Font dels Pastors esta situada a un costat  mateix de la carretera de Sant Joan de les Abadesses a Olot, GI-521 entre el...
Coll de Nargó - Coll Piquer de nuevo.

Nueva visita al Coll de Nargó con una buena tribu de "Grimpaires" de Vilanova, Dany, Marcel, Carlos, Dani, Adrià y el menda. Dispuestos a disfrutar del fanatismo en el Coll de...
Coll de Nargó, sector Coll Piquer.

Después de casi diez años, vuelvo a visitar el fantástico Coll de Nargó, en esta ocasión junto con Dani, visitamos el sector Coll Piquer, donde se han equipado y se siguen...

Els Castellots d’en Coll i d’Almallutx

Hora Inicio: 10:44Hora Fin: 17:01 Distancia recorrida: 8,21 km Altura Mínima: 603 mAltura Máxima: 813 mGanancia Altitud: 305 mPérdida Altitud: -305 Temps total; 6,16 h Tipo...