Cocentaina

No tot bici

Ens toca posar-nos al dia després de l'aturada de les pasqües.Sempre es pot millorar, així que una setmana després de l'etapon onil-Alcoi he tornat a realitzar-la amb la...
La ruta dels campionats 24/7/16

Eixida de animalets tots amb presses el dia de l'estrena de la reacto per completar la volta dels campionats de cocentaina, 73 kms en poc més de 2:30, que no està gens...
Campionat nacional de cocentaina pros

El dissabte vam plantar un mini campament espartà per veure els PROS al nacional de Cocentaina, vam veure 5 de les 6 voltes i la ultima esperavem veure-la ja a casa per...
Montcabrer (1.390 m.)

//--> Arribem a la carena de la serra de Mariola Davant ja tenim el Montcabrer El camí voreja el cim per la seva base Baixant del...
Aitana per la font de Partegat

Malgrat l’aspecte inexpugnable i rocallós de l’arrodonida ombria d’Aitana, els seus inaccessibles, grisos i verticals cingles oculten una sèrie d’herboses i...
Ontinyent - tudons 23/2/14

Aquesta setmana teniem una bona tasca per davant, ni mes ni menys que Tudons com a objectiu, per aixo ens vam posar pronte a la feina, a les 7.30 començavem a rodar Manolo,...
Resum amb imatges del 2013

Aci va un resum amb algunes imatges mes o menys destacades del que a segut aquest 2013.Gener amb la foguera de Canals, Font Freda, la senda de la font del Baladre o la ruta amb...
Cocentaina 9/6/2013

El dia 9 teniem la volta sorpresa, "anar a buidar la nevera de la caseta de Samu" on todabia quedava una mica de menjar de l'última vegada.Un primer grup de l'esmorzar i un...